Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

923 Horváth Dániel 2009-12-31 07:56:25  Előzmény: Spityu: 69538

köszönöm a segítséget!!

Dani

922  Spityu 2009-12-30 16:46:29  Előzmény:Horváth Dániel: 69536

Ha kulcsrakészen akarod a motort:
F?tengely: Mihályfitól rendelsz egyet (postán elküldi), lehet?leg csapszeggel, t?görg?vel.

Ha ez megvan, akkor tudok szakit Egerszegen, nem fogsz csalódni. Furatni is szeretnéd amúgy?
Gábor nagyjából jól írja, igaz Sipos Dezs?nek hívják az ürgét, ? a szerelést megcsinálná, a gépmunkát pedig a Bandi, 200m-rel arrébb.

A kiszerelt f?tengelyt felküldöd Mihályfinak, mivel "betétdíjas". Mondjuk nem tudom, hogy utólag is visszafizeti-e, kérdezz rá, nagyon segít?kész az öreg.
[i](Módosította Spityu 2009.12.30. 17:48-kor)[/i]

921 Őry Gábor 2009-12-30 16:34:30  Előzmény:Horváth Dániel: 69536

Azt hiszem, most belenyúltál a frankóba! Szerintem azok a szerel?k, akik tisztességesen megcsináltak ilyet, már kihaltak. Nincs kedved magad belevágni? Nem bonyolult.
Esetleg tudom ajánlani Zalaegerszegen a Bodó m?helyében dolgozó szakit, aszt hiszem Simonnak, vagy hogy hívják, jelenleg kisgépeket javít a ZTE stadion mögött a vasút mellett.
[i](Módosította orygabor 2009.12.30. 17:38-kor)[/i]

920 Horváth Dániel 2009-12-30 14:33:04

Tudna valaki esetleg ajánlani egy jó szerel?t Veszprém vagy Zala megyében?

Tapolca, esetleg Keszthely környéke lenne ideális. Nem akarom a kocsit kókány kezekbe adni, ugyanis érik egy f?tengely felújítás... :(

919 Marton Tamás 2009-12-30 12:54:27  Előzmény:Varga Tibor: 69533

Köszi, erre gondoltam én is.
Viszont helpet f?leg Pestiekt?l kérnék!
Tud valaki gyorsan egy autósboltot mondani ezen az útvonalon ami nyitva is van?:
31-es föúton jövünk be ma Pestre (Pesti út után Kereszttúri úton tovább), és a Kerepesi útra befordulva az Aréna plázának vesszük az irányt.
Sürg?s lenne.

918 Varga Tibor 2009-12-29 20:11:43  Előzmény:Busa Attila József: 69531

Ez sajnos típushibának mondható, van hogy fesszabályzócserével se oldódik meg. Keríts rá Polo generátort, és megoldódik a baj:)

917 Varga Tibor 2009-12-29 20:09:35  Előzmény:Marton Tamás: 69528

Szívósor tömítésnek teljesen mindegy hogy Golf 1.3-ét vagy Polo 1.1/1.3-ét veszed.
Ha NZ,vagy MH-hoz kéred, tökéletesen jó lesz.

916 Lizák Péter 2009-12-29 19:38:52  Előzmény:Busa Attila József: 69529

Hali!

Egyszer?. Ne kapcsold be a lámpát. És akkor nem villog. A generátort nézd körbe szerintem. Nekem pl egy sima takarítás elég volt. ÉS sokat jelentett. Bár nekem nem a lámpa villogott, hanem a töltöésvisszajelz? pislogott állandóan halványan. Kicseréltem el?tt a fesz szabályzót is de azzal is. aztán mégegyszer leszedtem , és akkor generátor takarítással többé kevésbé helyre jött.

915 Busa Attila József 2009-12-29 17:45:46  Előzmény:Muczán Gábor: 69530

Köszi a gyors választ, sajnos most egy generátor felújítás nem fér bele az anyagi keretbe. A kondikkal csak ideiglenes hiba kiküszöbölést szerettem volna véghezvinni. Az akkuumlátorom 1 éves, tehát nem azzal van a baj. A karburátorom Szegeden lett tisztíttatva, beállíttatva, ezért ehhez sem nyúlnék, mert az alapjáratom nem megy 1000 alá. Az autó tavaly télen volt autóvillamossági szervizben, mindent átnézettem rajta, még a töltést is, amire azt mondták, hogy kiváló. Így utolsó próbálkozásként a kondenzátorok beiktatására gondoltam. Szerinted kicsit sem segítene?

Üdv: Atesz.

914 Muczán Gábor 2009-12-29 16:58:59  Előzmény:Busa Attila József: 69529

busaattila

Ha a töltésre gyanakszol, akkor annak m?szeres felülvizsgálata szükséges.
Ha az akksid jó, és kizárhatjuk annak hibáját, akkor vélhet?en a generátor keféje, vagy a csúszópályák kopottak. A feszültségszabályzó hibáját is kimérheti a villanyszerel?. A generátor felújítását követ?en remélhet?leg elmúlnak a panaszok. Az alacsony alapjárat is okozhat hasonló tüneteket, de miel?tt hozányúlnánk a karbihoz, érdemes kizárni/feltárni/orvosolni a karburátor, gyújtás, töltésrendszer esetleges hibáit.
A kondenzátor beépítése nem helyettesítheti a generátor, vagy bármi egyéb hibásan m?köd? dolog javítását.

MG

913 Busa Attila József 2009-12-29 16:17:45

Sziasztok!
Van egy olyan bajom, hogy a világításom alapjáratnál, meg gondolom kisebb sebességnél villog, vagyis remeg, de egységesen. A generátor szerintem nem tölt egységesen és a feszültségingadozásoknak köszönhet? ez a villogás. A kérdés az, hogy hogyan küszöbölhetem ki ezt a kicsinek nem mondható problémát? Szerintetek elég egy-egy kondenzátort betenni a világítások elé? Vagy mégis mi a megoldás?
Üdv: Atesz.

912 Marton Tamás 2009-12-29 14:46:55  Előzmény:Tóth Ákos: 69527

Ennyi lenne a különbség a 2 között? NEm hiszem!
A golf szívósor pont azért megy fel a TR/WB hengerfejére, mert az ugyanaz a 3 autónak. A karbitalp már más tészta, mert abban különböznek az oké.
Csak érdekelne, hogy oda tehetem e a Golfét is, ha nincs más.

911 Tóth Ákos 2009-12-29 09:57:53  Előzmény:Marton Tamás: 69525

Neked Polo-é kell! De nekem már Golf!:D:cool:

910 tóth furdzsenxia 2009-12-29 08:12:36  Előzmény:Madocsai Gergely: 69522

hátul meg a sok kézifékes tekeri le, találkoztam már jó pár ilyen esettel,de a kúposra nem jellemz? csak az újabb fajtára.ezért ajánlatos a pupi tengelycsonk rögzítés az újfajtánál.

909 Marton Tamás 2009-12-29 06:50:42

No a héten meglesz a HF tömi csere, és eggyúttal a többi cseréje is. Jelenleg a zsombicarból nem tudnak szívósor tömit küldeni. A kérdésem az, hogy a Golf vagy Polo szívósor tömije jó lesz e helyette?

908  mafa 2009-12-28 21:52:38  Előzmény:Őry Gábor: 69523

fck. Jogos. Az kimaradt, hogy az agy beér a csapágyig, így az az anyával együtt véd a beesés ellen...

Kösz.

M?szaki ember vagyok, de az autószerelést most tanulom csak.

907 Őry Gábor 2009-12-28 21:25:48  Előzmény: mafa: 69519

Sem a tengely, sem a csapágyak nem tudnak elmozdulni, és nem a retesz miatt. A csapágyak küls? gy?r?je belülr?l támaszkodik fel, vagyis kifelé a bels? csapágy, befelé a küls? csapágy támasztja a tengelyt. Az agy bels? része pedig feltámaszkodik a küls? csapágy bels? gy?r?jére. (Most látom, milyen világos, és egyszer? fogalmazás, haha!). A lényeg, hogyha mindent ugyanúgy csinálsz vissza, nem lesz semmi baj.
Ja, és ki ne feledd a középs? cs?szer? távtartót! Ez biztosítja, hogy hézagmentesen illeszkedjenek a csapágyak, de ne is szoruljon.
[i](Módosította orygabor 2009.12.28. 22:27-kor)[/i]

906 Madocsai Gergely 2009-12-28 20:34:33  Előzmény: mafa: 69519

Nem, az íwes retesz az azt szolgálja, hogy össze tudd szerelni(meg tudd húzni az anyát a tengely elfordulása nélkül), walamint hajtáskor nehogy elforogjon a tengelykúp az agyban (ez f?leg jobb elöl fontos, mert ott ugye a hajtás le akarja tekerni az anyát).
(az én '69-esemben pl. elöl fém, hátul pedig m?anyag(!) a retesz)

905 Anda Árpád 2009-12-28 19:44:26

Keresek osztókörmódosítót 4x160-ról 4x100-ra. Vagy rajzot róla ami alapján le lehet gyártani!
Köszi!!!

904 Kacsándi Szabolcs 2009-12-28 18:30:58  Előzmény:Lizák Péter: 69518

Ha jobb állapotú vagy korábbi a leng?kar,hagyd fent.Az újabb verziók hamarabb lerohadnak.A bels? szerkezete azonos szinte.A tengelyt és hézagolóit kell cserélni és simán felrakható az újabb dob.De ha túl bonyolultnak látod cseréld egyben,m?szakira viszont úgy is cserélni kell vissza,ezért az els? megoldás a praktikusabb.Fékbetétet mindenképp cseréld hogy a fékdobhoz passzoljon a mérete,amúgy az is egyforma.

903  mafa 2009-12-28 17:57:17  Előzmény:Madocsai Gergely: 69517

Kösz. Rácsaptam, kijött..:-)

Ahogy látom, az íves retesz hivatott megakadályozni a tengely beesését, mert ahogy a rajzokon látom, az támaszkodik a csapágyon - az újaknál meg nincs ilyen ami ezt megakadályozná - max. beesik néhány mm-t (akkor összeér a féklap a fékdobbal, és lesz olyan hangja gondolom, hogy úgyis megáll a sof?r.... :-)

Köszi mindenkinek az ötleteket.

902 Lizák Péter 2009-12-28 16:41:26

Ha már hátsó futóm?nél járunk.
Trabant 601-re szeretnék hátra 1.1-es féket, mert elöl ugye majd tárcsa lesz egyszer, és hogy egyforma legyen az anyák elosztás. Tehát elég ha csak a dob alaplapjáig szedek le mindent mármint hogy az alaplap is csere, vagy az egész leng?kart cseréljem ki?

901 Madocsai Gergely 2009-12-28 11:31:26  Előzmény: mafa: 69516

Nem esik ki semerre sem a kerék, mert a az egyes csapágyak a fészkükben felfekszenek egy-egy wállra, innen csak max kifelé (azaz mindegyik csapágynál a kiszerelés irányába) tudnának elmozdulni, de csak akkor, ha a tengely nem lenne ott a bazi, megtépett anyáwal.

Az "agyat pozicionáló pöcök" az, ami a régi, kúpos tengely? agyaknál íwes retszként wolt jelen. Késöbb, az újabb agyakba már csak egy hengeres kis sz@rt raktak be, ez a "pöcök". Általában kifér ett?l a tengely, nem kell kiszedni.
Ebben az újabb fajta agyban nincs rugó sem a csapágyak között, csak egy táwtartó csödarab, azt sanyi.
[i](Módosította madogery 2009.12.28. 12:32-kor)[/i]

900  mafa 2009-12-28 10:25:49  Előzmény: Spityu: 69515

Ahh, köszönöm. Azt hittem, valami fogja a tengelycsonkot a helyén, azt kell leszedni - Na ez nem volt világos, kösz :-)

(Mondjuk így azt nem értem, hogy mit?l nem "esik be" a tengely egy menet közbeni er?sebb ütést?l (míg az agy/fékdob fel nem akad) - hisz abban az irányban semmi nem fogja ezekszerint...)

Az agyat pozicionáló pöcköt nem vettem ki , nem tudtam hogy ki lehet.. Azt hittem annyit véknyodik a tengely, s simán kifér.

Mégegyszer kösz, nekilátok el?ször a demón... (abban a csapágyak jók, valszeg azt fogom újrahasználni)

899  Spityu 2009-12-28 08:25:38  Előzmény: mafa: 69514

A "gumi-izé" alatt van. :) Legalábbis amit te keresel. Az íves retesz, az az ami pozicionálja a kerékagyat a csonkon, azt valószín?leg már kivetted. Ezután lehúztad a kerékagyat. Na és akkor ott látod a gumi-izét, a szimmeringet. Ha van bel?le új, lehet?leg frissen vásárolt, 48x62x8-as méret?, akkor igazi hülyegyerek módjára csavarhúzóval kifeszegeted a régit. Ha nincs, akkor óvatosan, hogy ne sérüljön. Ha vigyzátál rá, akkor újra fel tudod használni az összeszerelésnél, viszont ha kívül is zsíros volt ez-az, akkor mindenképpen cseréld!
A szimmering alatt van a biztosítógy?r? (zéger), azt miután kivetted, lesz még egy hullámos alátétszer?ség is, azt már simán ki tudod venni. Ezután már csak a csapágy van.

Nincs más teend?, mint a tengelycsonkot a menet fel?l alumíniumtuskóval kiütni a házból (ez a szimmering-zéger-alátét trió eltávolítása el?tt is lehetséges, s?t így ezeket könnyebb is, ha nincs bent a tengelycsonk). Ezt követ?en a két csapágyat kell csak kiütni a fészkükb?l. A bels?t befelé, a küls?t kifelé. Minden alkatrészt törölj tisztára, ha zárt csapágyat vettél, akkor mindkét oldalon távolítsd el a zárót, és tömd meg ?ket b?ségesen zsírral. A két csapágy közötti részt úgyszintén (ahol a rugó van a tengelycsonkon).
Ha még nincsen csapágyad, tudok gyári új DKF-et.
[i](Módosította Spityu 2009.12.28. 09:33-kor)[/i]

898  mafa 2009-12-28 00:30:46  Előzmény:Marton Tamás: 69513

Ok, kösz a bíztatást, nekiláttam.

Na, el?tte a szétrohadt leng?karomon kísérleteztem.

Nem jutottam sokáig... Állítólag van valahol egy "íves retesz" amit ki kéne venni fogóval, s utána ki lehet ütni a tengelyt.
De hol van ez a retesz? Se kívül, se belül nem látom... :-( belül sztem lehetetlen, ott csak a csapágyat látom, kívül meg ott van egy gumi-izé (gondolom hogy ne jöjjön be a zsír a fékhez), alatta egy fémgy?r? (de annak köze nincs a tengelyhez), utána meg a csapágy jön...

A Meissner könyv ábrái azt sejtetik, hogy belül van ez a retesz, de kép nincs róla..:-(

(Mondjuk már tuti volt benne csapágycsere, mert made in ussr zárt csapágyak vannak benn...)
Bakker...
[i](Módosította bigmafa 2009.12.28. 01:31-kor)[/i]

897 Marton Tamás 2009-12-27 21:08:50  Előzmény: mafa: 69511

Biztosíthatlak, úgy ahogyan Tibke is írta megoldható a csapágycsere.
Az már más kérdés, hogy kényelmi szempontból melyik módszer a jobb :)
Elöször én is le szerettem volna szerelni a gátlótartó fület, ami az egyik oldalon sikerült is, de a másik oldalon annyira bele volt rohadva a leng?karba a csavar, hogy csak kerekítettem a kulccsal. Aztán elhajlítottam az egyik fület, így már kifért a tengely.
A csapágyakat sem volt egyszer? kiszedni, de csak sikerült.
Szóval bátran ess neki, leng?kar marad, fül elhajlít, szenvedés kezdödik. :)

896 Varga Tibor 2009-12-27 19:18:44  Előzmény: mafa: 69511

persze hogy ki lehet cserélni a leszedése nélkül is. csapágycseréért nem is érdemes leszedni.

895  mafa 2009-12-27 19:11:01  Előzmény:Madocsai Gergely: 69506

Kösz mindenkinek.

A szavaidból azt veszem ki, mintha leng?kar leszedés nélkül is ki lehetne cserélni a csapágyat - valóban így lenne?

Mondjuk így hogy rá van hegesztve...

Mi az a felrakómaró? Mondjuk mndegy, mert úgysincs olyanom... :-)

894 tóth furdzsenxia 2009-12-27 15:22:45  Előzmény: mafa: 69505

felrakómaróval szépen le tudod szedni szinte semmi nyoma nem lesz a hegesztésnek.

893  Spityu 2009-12-27 14:00:20  Előzmény: Spityu: 69507

Hát szerintem a barkácsolás szóba belefér... inkább a topiccímben és a leírásban van ellentmondás (vagyis inkább halmazsz?kítés).
[i](Módosította Spityu 2009.12.27. 15:01-kor)[/i]

892 Varga Tibor 2009-12-27 13:33:56  Előzmény: mafa: 69505

Halkan jegyzem meg, hogy a rugóstagot tartó villa egyik ágát elég elkalapálni ahhoz, hogy kiférjen a tengely hátrafele, majd utána visszahajlítva tökéletesen használható marad a cucc. Egyszer már követtem így el csapágycserét, nem emlékszem miért, de nem vettük le a villát.

891  Spityu 2009-12-27 13:10:10

Ha már karácsonyfatartó...

Bocs de ez kicsit off ide.
[i](Módosította Tibke 2009.12.27. 14:36-kor)[/i]

890 Madocsai Gergely 2009-12-27 09:32:38  Előzmény: mafa: 69505

Azért ajánlom a szerelést inkább, mert így nem kell egy kétes eredetü/állapotú lengökarral operálni - persze, ha Tiéd még tényleg állapotú.
A csapágycsere ha lassan csinálod, max fél óra alatt +wan, és ebböl 15 perc tüdörudi+szieszta.
A lengökarleszedésnél egyéb nyalánkságok is elöjöhetnek, ami miatt akár hetekre is kieshet a kocsi, ha nem sikerül +oldani a +lepi problémákat. (gondolok itt pl. a lengökarcsawar beletörésére, tipikusan '88-tól. Na ezt finom dolog utána úgy felfúrkálni több lépcsöben, h menet is maradjon még wmennyi a csöcsben...)

Nem elriasztani akarlak, csak még a konzol flexeléséwel együtt is kisebb meló a csapágycsere, szerintem. A fék MH-t meg amúgy is szét kell borítani, ha folyat, pláne egy ismeretlen másikon...
[i](Módosította madogery 2009.12.27. 10:34-kor)[/i]

889  mafa 2009-12-27 09:12:39  Előzmény:Madocsai Gergely: 69504

Hát, igazad van, de ez rohadt sok id? (nekem), mivel ilyet még nem csináltam. (csapágycsere) A fékmunkahenger is kissé folyat (bár ezzel még megbirkóznék, ez nem lehet nagy kaland.)

A szerszámaim megvannak hozzá, a leng?kar is OK egyébként, de id?m kevés. (Ráadásul profin lett ráhegesztve, félek nem tudnám szépen leszedni)

Persze ha nem lesz leng?kar, akkor nincs más...

888 Madocsai Gergely 2009-12-27 06:22:28  Előzmény: mafa: 69503

Amennyiben még jó állapotú* a leng?kar, amire felhegesztetted a gátlótartót, akkor szerintem jobban jársz, ha leflexeled, csapágyat cserélsz, majd 2 lehet?ség közül wálaszthatsz:
- nyesel bele új menetet, és szépen wisszaállítod a bontható kapcsolatot,
- ismét hegeszted (igénytelenebb, barbár megoldás)

*nem zörög benne 2kiló rozsda, nem repedt és csawarhúzót még nem tudod beledöfni sehol, ill. a csapágyfészkek nincsenek kiwer?dwe, szorosan tartják a csapágyakat

[i](Módosította madogery 2009.12.27. 07:27-kor)[/i]

887  mafa 2009-12-26 22:06:45

Sziasztok,

Laprugós 2T jobb hátsó futóm?vet keresek, kompletten. Amit bontóból vettem az szerencsére csapágyas, és még nagyobb szerencsére a csapágyat nem lehet cserélni (mert nagy okosan ráhegesztettem a gátló villáját, miután beleszakadt a csavar...)

Szóval ha tudtok jó állapotút, érdekelne!
Budapest, Vác környéke...

Köszönöm.
[i](Módosította bigmafa 2009.12.26. 23:07-kor)[/i]

886 jocking . 2009-12-26 12:23:04  Előzmény:Vári László: 69501

Az is megoldás, ha szerzel egy jobb állapotú karbit. F?leg hogy a leírtak alapján a tied már eléggé széthullott.

885 Vári László 2009-12-26 12:04:35  Előzmény:Marton Tamás: 69497

Hello!
A takarításra soha nem sajnáltam az id?t, az utóbbi egy hónapban már vagy 3x kellet szétszedni, de valami mindig van vele. Az el?z? gazdájának a szerel?je kókányolt vele, pl le van törve az úszó tengelyét befogó egyik kis fül. Meg ami van az úszóház fedélb?l lefele álló kis réz cs? csonk, ami összeillesztéskor belemegy az úszóház felfekv? peremébe, azt is sikerült vkinek szétlapítania-magyarán úgy húzta meg a csavarokat, hogy az a kis csonk nem volt a helyén, és összenyomódott- Továbbá szerintem a szívató mechanikájával is van vmi, mert nem igazán úgy m?ködik ahogy kellene. Meg ami a pillangószelep tengelyvégén lév? (szívató fel?l) van tüske, az is "lötyög" rajta, mivel gyárilag rá van sajtolva, és ott az valahogy feltágulhatott. Nem beszélve a hatalmas fogyasztásról, kb 17 l/100 km... Eleget szívtam már ezzel a karbival, inkább elkezdek gy?jteni egy injektorra, addig meg kéne vmi elfogadható állapotú karbi amivel jól is megy, és nem zabálja le a fejem.
Utána ha egyszer végre (valamikor) meglesz az injektor, átépítem, és remélhet?leg nem lesz gond ^^ Am. kösz hogy meghallgattál :D Kicsit hosszúra sikerült a hsz :S

884 Lizák Péter 2009-12-26 08:00:43  Előzmény:Hollós Gerg?: 69499

Ha jól rémlik akkor a két els? lyukat csak szélesíteni kellett, mert keresztirányban valami fél centi az eltérés azt hiszem.
A hátsó ülések felé es? végére kellettek az új lyukak, úgy emlékszem.

883 Hollós Gerg? 2009-12-25 22:59:30  Előzmény:Lizák Péter: 69498

Végre valaki aki tudott biztosat mondani.
Köszönöm szépen!
[i](Módosította Holli 2009.12.26. 00:05-kor)[/i]

882 Lizák Péter 2009-12-25 22:30:53  Előzmény:Hollós Gerg?: 69490

Mi nemrég raktuk bele egy haver 4T trabijába ?ket. Annyi hogy az ülés talpán lév? csavarlyukakkal kellett vacakolni, meg fúrni az ülést talpát mást nem.

881 Marton Tamás 2009-12-25 22:01:32  Előzmény:Mátyus Ádám: 69495

Hát igen, érdekes dolgokra képes az ember ha siet.
Mondhatjuk úgy is, hogy a szükség nagy úr! :)

Graza:

Hogy érted, hogy feladta a harcot? Helyrehozhatatlan baja lett? letört róla valami? esetleg bele?
Szerintem ne sajnáld szétszedni, kitakarítani, és úgy próbálkozni vele!
A takarítással kapcsolatban, vannak az oldalon cikkek, ha az alapján dolgozol baj nem lehet!

880 Madocsai Gergely 2009-12-25 19:23:51  Előzmény:Mátyus Ádám: 69495

totál, más a felfogatás, másik irányú a tekercselés, mert a pont a másik irányban teker, és így a szabadonfutója is fordított. (ez utóbbit be is sz*ptam egyszer rendesen...:cool: )

879 Mátyus Ádám 2009-12-25 19:18:48

Sziasztok!

A 601-nek és az 1.1-nek megegyezik az önindítója? Vagy totál más a ketto"?

Mindenkinek kellemes ünnepeket!
[i](Módosította Szigon 2009.12.25. 20:19-kor)[/i]

878 Mazák Viktor 2009-12-25 19:10:14  Előzmény:Madocsai Gergely: 69488

Igazad van, hülyeséget írtam a 0W-30al kapcsolatban.

A samarás történet pontosan a túlmelegedett olaj viszkozitás változásától történt. Megállt pihenni az autóval, utána óvatosabban haladva már hazaért.

877 Vári László 2009-12-25 18:55:33

El?ször is Mindenkinek Boldog Karácsonyt Kívánok!^^

Másodszor is segítséget szeretnék kérni. Szükségem lenne sürg?sen egy jó állapotú 4T Trabi karburátorra, lehet?leg emberi áron :D Békés megye el?ny ;-) Ha valaki tud segíteni, kérem keressen fel privibe. Sajna a régi karbi úgy látszik feladta a harcot...:S El?re is köszi a segítséget!
További Kellemes Ünnepeket Kívánok Mindenkinek! =)

876 Hollós Gerg? 2009-12-25 18:40:15  Előzmény:Nagy Donát: 69491

Az nem gáz! Én nem ülök hátul!:D
Én kényelmesen üljek a többi meg majd fogyókúrázik.:D

875 Nagy Donát 2009-12-25 18:34:35  Előzmény:Hollós Gerg?: 69490

Nekem így hirtelen csak az ugrik be - bár nem segítség -, hogy a Wartburg ülés nem dönthet?. Macerás lesz a bemászás hátra.

874 Hollós Gerg? 2009-12-25 17:11:15

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy a 4T Wartburg ülését mekkora átalakítás árán lehet belerakni a 4T Trabantba???

El?re is köszi és Boldog Karácsonyt!