Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

1302 Varga Tibor 2010-01-20 20:48:07  Előzmény:Kolonics Tamás: 69913

Valami nagyon nem jó. Az 50-es szálon indít, az adja a delejt amikor önindítózás állásban van a gyujtáskulcs. Mit csinál az 50-en a töltés vezetéke? teljesen nem értem most hogy dugtátok össze.
Ugyanúgy legyen ahogy volt Trabi önindítóval, a fehér indítási segély szálat el is hagyhatod.
Kell az 50-es pont szála, az akku pozitív, és szintén ide a generátorról jövõ piros kábel.

1301 Madocsai Gergely 2010-01-20 20:43:35  Előzmény:Pátkai Antal: 69916

Legközelebb próbáld meg rozsdaátalakítówal, mint pl. a ro55. Ezt alapból át lehet festeni, max a képzödö fehér "porcukrot" kell letakarítani egy picit elõtte.

1300 Pátkai Antal 2010-01-20 19:38:27  Előzmény:Léber Balázs: 69915

Hát pedig már felújítottunk az enyém elõtt egy autót és annál nem jött elõ ez a jelenség.Mindegy amúgy is javítani akartam a fényezés minõségén.
A rádióhoz nem volt olyan komoly a kérdés csak mert ugye a bal oldali gombot lehet tekergetni az oké ,de be is lehet nyomni és akkor egy kattanó hangot ad igazából azt nem tudom mit csinál.

1299 Léber Balázs 2010-01-20 19:26:44  Előzmény:Pátkai Antal: 69912

A rozsdamaró az olyan anyag, amit alkalmazás után semlegesíteni kell. De ez rá is van írva a dobozára. Ha ez elmarad, na akkor van az általad írt jelenség.
Szégyen / nem szégyen, de mielõtt belevág az ember valamibe nem árt ha megkérdez vki olyat aki konyít a területhez. Másik lehetõségként tanul a sajt kárán.

A rádióhoz a kérdés ugye nem komoly? Ez egy mezei kétgombos készülék, aki még életében nem látott autórádiót, az is gondolkodás nélkül a baloldali nagy gombot fordítaná el.
A szélvédõre ragasztós antenna igazából semmire se jó, de szükségképpen megteszi.

1298   2010-01-20 19:25:31  Előzmény:Kolonics Tamás: 69913

Hát, hozzá nem értõként én azt mondanám, hogy ha egy negatív póluson lenne egy pozitív pólus kötve, akkor zárlat keletkezne, biztosíték elolvad, és gondolom hogy az önindító nem forgatna, bár lehet most nagy butaságot mondtam :D

1297 Kolonics Tamás 2010-01-20 19:10:21

Sziasztok!
Ismét a segítségetekre szorulok!Tud a Polo önindító bekötése(Trabi 1.1-be 5-ös váltó)valami meglepetést okozni?A mostani bekötéssel forgatja a motort de olyan mintha a negatív oldalon is lenne pozitív.Ez lehetséges?(15a kék-fekete gyújtás kapcsoló,a 8-as csavaron az akku pozitív és az 50-en a generátor töltés vezetéke.
Köszönöm a segítségeteket elõre!Bebe

1296 Pátkai Antal 2010-01-20 16:46:22  Előzmény:Léber Balázs: 69904

Köszi szépen erre nem jöttem volna rá magamtól szerintem.
És nem tudod véletlenül hogy hogy lehet magát a rádiót bekapcsolni , és ezek a mai modern univerzális antennák amit szélvédõre lehet ragasztani jó-e egy ilyen rádióhoz?
Az elõlapra lenne már ötletem csak pénzügyek terén nem állok a helyzet magaslatán.
Egyébként tudja valaki a festéken miért üt át a rozsdamaró?
Az összes motortakaró lemezt a légszûrõ házat csiszolhattam újra és lehet újrafényezni mert át ütött rajta a rozsdamaró.

1295  mafa 2010-01-20 09:52:16

Úgy tûnik a kormányzási gondom megoldása egy kiadós futómûállítás lesz. Megpatkázhattam, s most nem egy irányba állnak a kerekek, egész komoly (kb 1/8 kormányfordulatnyi) kóülönbség ban köztük.

Minden elemet végignéztem a kormánykeréktõl a kerékig, minden jól rögzített, ép. Valszeg az van, hogy menet közben hol az egyik, hol a másik gumi tapad meg jobban, s abba az irányba megy a kocsi.

No, holnap reggel kiderül a futómûállítás után.

1294 Tóth Péter 2010-01-20 06:50:05

Helló!
Segítség kellene!

A Dacia melyik kiadású autófitben van benne, leszedtem netrõl a 2006-osat, de abban nincs benne. Kellene egy régebbi verzió. Melyiket próbáljam? vagy kinek van meg?

1293 Léber Balázs 2010-01-19 21:36:42

[i](Veterán topicból áthelyezve, iderakta Tiberius)[/i]

Hûûû! Most már irigyellek is. A géped így tényleg sokkal szebb, mint egy 88-as új korában.
A rádió jó lesz elõlap nélkül is, ha mûködik.
A képet nézve még kapcsolható bemenete is van, még csinálni se kell rá.
Ha megunod a rádiót, csak betolsz vmi konzerv zenét.
A hangnyomás nem fogja kivinni a szélvédõt, én úgy 5w-osra saccolom, valszeg mono.
Itt egy kép egy hasonlóról, ha mégis elõlapkeresésre adnád a fejed:
http://img410.imageshack.us/img410/4574/p1010003ts7.jpg
Ha van egy kis lakatos/lemezalakítós hajlamod, még csinálhatsz is hozzá.
Gondolom neked a fazon miatt lenne érdekes. Szerintem tuti.
Nem kell minden trabiba vidi, neked a gazdag nagybácsi küldött nyugati hifit :-)

1292 Léber Balázs 2010-01-19 21:35:04

[i](Veterán topicból áthelyezve, iderakta Tiberius)[/i]

Jó ez a quelle rádió :-) ugye nem adtál érte pénzt? Legalább mûködik?
Ha az elõlapról lekopott fóliát ki tudod javítani, még ki is fog nézni vhogy.
Ebben az állapotában olyan, mintha épp most húztad volna elõ vastelepen egy szemétkupac alól.
Mikori gépbe készül különben? Már csak a korhûség miatt.

1291 Pátkai Antal 2010-01-19 21:34:42

[i](Veterán topicból áthelyezve, iderakta Tiberius)[/i]

Na ködlámpa témában eddig így állok,tettem fel egy képet amin le van fotózva az üveg és akkor most a feliratnak merre kell állnia?
Ja és mi a véleményetek az uccsó két képen látható rádióról?
http://kepfeltoltes.hu/view/100118/F_nyk_pek-0024_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100118/F_nyk_pek-0025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100118/F_nyk_pek-0026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100118/F_nyk_pek-0027_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/vi ew/100118/F_nyk_pek-0028_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100118/F_nyk_pek-0029_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100118/F_nyk_pek-0030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

1290 Marton Tamás 2010-01-19 21:29:05  Előzmény:Varga Tibor: 69902

Igen, a 4000ft körüli nagyon olcsónak tûnik, ezért is kérdeztem inkább meg.
De az lesz a legtisztább ha felhívom õket,vagy írok mailt, mert így nem merek rendelni.

1289 Csády Szabolcs 2010-01-19 19:58:19  Előzmény:Varga Tibor: 69901

Köszi. Mire elolvastam a válaszod, már ismerõsöm megmondta a frankót.

1288 Léber Balázs 2010-01-19 18:25:34

[i](Veterán topicból áthelyezve, iderakta TWK-001)[/i]

Szia!
Így tényleg az az elsõ, hogy legyen rajta rendszám matricával.

Maga a rádió sima lemezzel tényleg gány lenne, az olyan teherautós falun elmegy megoldás.
Kilóg belõle egy vastag szürke kanóc kupakkal a végén. Na az a bemenet, erre tudsz kötni valami hangforrást: cd, magnó, mp3, gps, bármit.
Az elõlapon pedig ha megnyomod a "T" gombot, akkor még hallani is fogod.
Mondjuk a csatin meg kell keresni a sok pólus közül a bemenetet.
Mielõbb menjen a gép!

1287 Pátkai Antal 2010-01-19 18:25:11

[i](Veterán topicból áthelyezve, iderakta TWK-001)[/i]

Az hogy nincs meg az elõlap az szerintem egy kicsit gond.Azzal van problémám hogy ha csak egy sima lemezt kivágok és felteszem rá akkor szerintem az olyan snasssz:)). Valami gyári hoz hasonlót szeretnék csinálni, már csak az a problémám hogy sehol nem találtam ugyanilyen rádiót.Én úgy vagyok vele hogy szeretem hallani a motor hangját bár még nagyon volt lehetõségem közúton menni vele mert még forgalomba kell állítani és ugye az nem két fillér.Majd ha megunom a motor hangját beleteszem a rádiót:)
A kapcsolható bemenetet hogy érted? nem vagyok túl jó ilyenek terén.

1286 Varga Tibor 2010-01-19 18:21:41  Előzmény:Marton Tamás: 69896

A 4 ezer ft-os max egy hengerre értendõ sztem, én 20párezerért vettem a szettet a 2.0-hoz, de nagy különbség nem lehet árban a két motor között.

1285 Varga Tibor 2010-01-19 18:17:36  Előzmény:Csády Szabolcs: 69891

Úgy értettem, hogy a gomba az testet kapcsol. Az indexvisszajelzõn meg a + szál a kapcsolt.

1284 Pálfi Tibor 2010-01-19 17:43:29  Előzmény: : 69882

Köszi szépen, megnézem.

Más:

az új autódokis tanács:):

[url]http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/01/15/szivo_calibrabol_fujot/?rnd=841[/url]


[i](Módosította palfitibi 2010.01.19. 18:43-kor)[/i]

1283 Lizák Péter 2010-01-19 16:37:56  Előzmény:Csády Szabolcs: 69891

Akkor kormányoszlopon valahova :-D
pl az a kis lemezke ami a kapcsoló helyén van a limo esetében jobb oldalt az ablaktörlõ kar mellett.

1282 Lizák Péter 2010-01-19 16:30:24  Előzmény:Fogarasy Balázs: 69893

Ugyanúgy, mint bámelyik másik Trabantra, de ezt a moderátor úriember is elmondta. Így ne mírom le mégegyszer. Viszont ha túl könnyen rámegy a helyére akkor gyanús, hogy ez is vándorútra kel.
[i](Módosította PEDROH 2010.01.19. 17:33-kor)[/i]

1281 Fogarasy Balázs 2010-01-19 15:33:11  Előzmény:Mazák Viktor: 69894

Kösz, próba megvolt, remélem holnap nem vesztem el megint!

1280 Marton Tamás 2010-01-19 15:22:40

Nézegettem online katalógusban gyûrûket, persze a Golf II 1.3-hoz:
Már csak azt nem tudom, hogy az ár ami oda van írva, milyen egységekre vonatkozik.
Segítsetek, szerintetek mire értendõ az ár? 4 dugattyúra, tehát full szett, vagy csak 1 esetleg 2 dugattyúra? Létezik, hogy pl. a Goetze márkából 4195Ft-ért szettet kapok?
Ugyanebbõl a Kolbenschmidt 16043Ft.

Itt egy kép:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/100119/szak_ll2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

A technikal information-nél, kiírja a leírásban, hogy olajlehúzó1: 2, olajáteresztõ1: 3. Ezt a gyûrûk mennyiségére értik? Mert ha jól értelmezem akkor ez 2 dugattyúra elég mennyiség. SZERK: (nem nem jól értelmezem, bocsi hülye vagyok, akkor 6-nak kéne lenni össz)
A "size" oszlopban lejjebb görgetve vannak még 0.50 és 1.0 darabok is, sztem ez a túlméreteset jelenti, de nekem 0-s kell gondolom.
[i](Módosította PAtr0n 2010.01.19. 16:26-kor)[/i]

1279 Marton Tamás 2010-01-19 14:48:17  Előzmény:Őry Gábor: 69889

Csak abban az egy hengerben volt kormos és elrövidült a gyertya, azért gondoltam a gyûrûkre. Elosztófedelet meg rotort elég gakran szoktam cserélni, szóval a gyújtást mint olyat kizárnám. De majd kiderül mi volt a baj, csak már tartanék ott. A hengerfal nekem simának tûnik (olyan fényes) így szétszedés elõtt is, de persze ehhez szakértõi szemek kellenek.

bigmafa: persze gondolom, valamennyit kell azoknak az anyagoknak tágulni, amikor melegük van. Bár az ideális az lenne, ha olyan jó anyagokból lenne az egész blokk, hogy full pontosan lehessen illeszteni, nem félve a tágulás/ összehúzódástól. Megnéztem a javítási kézikönyvben a gyûrûhézag új és kopási határait:
kompressziógyûrú: 0.30-0.45mm
olajlehúzógyûrû: 0.25-0.40mm
kopási határ: kereken 1mm
1 mm azért nem kevés. ott azért már szökhet a cucc elég szépen.

1278 Mazák Viktor 2010-01-19 14:09:34  Előzmény:Fogarasy Balázs: 69893

Ahogy én szoktam:

Felül karimára illeszt, lent pedig bepattint, a lényege az, hogy ne félj tõle. Bár most hidegebb van, csak érzéssel :D. Ha két tenyérrel megtámasztod alul, és testbõl löksz rajta egyet, fel kell mennie. Pattannia kell egyet, úgy van helyén.
[i](Módosította 4TRed 2010.01.19. 15:10-kor)[/i]

1277 Fogarasy Balázs 2010-01-19 14:05:04  Előzmény: mafa: 69892

Sziasztok!
Az elsõ lámpakarikát hogyan kell feltennei a 4t trabira?
Csak fel kell nyomni, nincs semmi, ami komolyabban tartaná?
Köszi

1276  mafa 2010-01-19 09:06:28  Előzmény:Marton Tamás: 69888

Igen, jól írod.

Azért nemcsak a gyûrûhézagon szökhet a nyomás, hanem a gyûrû és a henger között, illetve a gyûrû és a dugattyú között is. De nincs itt szükség annyira nagy tömítésre, nem PB palack ez..:-) Persze minnél pontosabb, annál jobb, de minimális gyûrûhézag mindenképpen kell, mert ugye az melegedni is fog ám, s akkor csökken a hézag. Ha hidegen nincs hézag, akkor üzemmelegen csúnya dolgok fognak történni. (inkább nagyobb hézag, mint egy picit is kisebb!)

A hézag mértékét a gyár adja meg (min-max). A trabinál nem tudom mennyi.

1275 Csády Szabolcs 2010-01-19 07:47:50  Előzmény:Varga Tibor: 69884

Ezt nem igazán vágom... Ha +t meg testet kap az izzó, akkor világít.

Nem akarom szétfúrni a gyönyörû kisablakos mûszerfalat.

1274 Őry Gábor 2010-01-19 07:22:15  Előzmény:Marton Tamás: 69888

A hengerfalat érdemes megvizsgáni, menniyre kopott. Ha teljesen sima, nem árt neki egy hónolás, de ezt a gépésznek kell látnia.

1273 Őry Gábor 2010-01-19 07:16:40  Előzmény:Marton Tamás: 69886

Okozhatja túl dús keverék, vagy gyújtásprobléma is a kormos gyertyát. Most, ha már szét van szedve a gép, persze ne rakd össze a kompressziómérés kedvéért, de ha összeraktad, és már bekoptak a gyûrûk, akkor érdemes megnézni, ha egyébként minden rendben van.

1272 Marton Tamás 2010-01-19 06:28:28  Előzmény: mafa: 69887

Ahamm, így már érthetõbb!
Most akkor tulajdonképpen a gyûrû amit kapok, felhelyezés után valamivel nagyobb mint maga furat ugye? Mert így láttam egy videón, ahol egy gyûrûösszehúzó célszerszámot demonstráltak. Tök egyszerûen összeszorítod vele a gyûrûket, és ezután kalapács nyelével beütöd vissza a dugattyút a helyére, ami eközben ebbõl a célszerszámból folyamatosan csúszik kifelé.
Így már átlátható a kopás menete a hengerben. A kopó (mint a kutya :) gyûrû, veszi fel folyamatosan azt az alakját amivel beszerelés elõtt rendelkezett, de eközben a hézaga ahol a dugattyú rovátkája van, egyre csak nõ. Tulajdonképpen akkor a nyomás azon a résen keresztül szökik el? 0.6mm már elég nagynak tûnik.
És mi a helyzet a hengerfallal? Õ mennyivel edzettebb egy gyûrûnél? Gondlolom a gyûrû és hengerfal anyaga között vannnak különbségek.

1271  mafa 2010-01-19 02:36:40  Előzmény:Marton Tamás: 69886

Kösz a tippet, megnézem.

Gyûrûk - hát, nem ér össze, mert akkor ugye a hengereket felrakni lenne nagyon passzentos. Tömíteni meg úgy tömít, hogy
-Több van belõle, a pici luk nem egy vonalban van, tehát ha valaami "szökni" akar, akkor kacskaringósan kell azt megtennie
-A lik közepén ráadásul ott a dugattyú rovátkája, csak hogy még nehezebb legyen a menekülés
-Ettõl persze még kiszökhet a nyomás, de nagyon igyekeznie kell, mert nincs túl sok ideje.. :-)

Szóval így. Méretes gyûrû esetében is egy pici kimegy, de nem releváns. Persze a kopással a hézag ugye nõ (mert a gyûrû folyamatosan befeszül, ha kopik a külseje), és egy idõ múlva már nem is olyan pici az a luk. (0.1mm kopás a gyûrûbõl már 0.6mm hézagnövekedést jelent)

[i](Módosította bigmafa 2010.01.19. 03:41-kor)[/i]

1270 Marton Tamás 2010-01-19 00:38:42  Előzmény: mafa: 69885

Szerintem csak annyi lesz a baj mint nálam egyszer:
Fellazult a kormánymûvet tartó két csavar. Ugyanis az pont ilyen jelenséget produkál, mindig máshogy áll a kormány + úszik az autó.
Ha futómûvet megnézted, és nem lóg sehol, sztem nálad is ez lesz a probléma. Ess neki krovával és jól húzd le!

Orygabor:
Csak tudni szeretném, hogy ez annak e a jele. Sztem egybõl gyûrûzve lesz, nincs kedvem mégegyszer szétkapni, ha nem lesz jó a kompresszió.
Márpedig nagyon olyan érzésem van.

Mégvalami nem tiszta: hogy tömítenek a gyûrûk ha nem folytonos ''zárt'' karikák? Mert ugye ott van az a kis hézag ami segítségével leszedjük a dugattyúról. Vagy a hengeren belül a dugattyú berakása után már összeér a két végük?
Bocsi a kérdésért, ezt még nem tudom :)

1269  mafa 2010-01-18 21:54:39

Sziasztok,

tanácstalan vagyok... (2T trabi)
A minap autókázva kicsit sportosabbra vettem a figurát, s néhány erõsebb kanyar után feltûnt, hogy mintha a kormányzás nem olyan lenne mint addig. Elkezdtem figyelni, s azt vettem észre, hogy kb. +- 1/8 fordulattal máshogy áll a kormány egyenesben, kanyarok után. Tehát megyek, kanyar, egyenes, és az egyenesben nem úgy áll a kormány, mint elõtte. MEgint kanyar, megint máshogy áll.
Ennek fele se tréfa, nagyon óvatosan hazacsorogtam, végig produkálta a hibát.

-a kocsi gurult rendesen, a kerekek nem csikorogtak
-A kormány nem "kattogott" vagy ugrott (érezhetõen), normális volt az erõ is
-Holtjáték normális a kormányon
-A keréknyomást még nem néztem, de nem tûnik laposnak a kerék
-Menet közben ki-kiszálltam, de olyat nem láttam, hogy az egyik kerék nagyon rosszul állt volna a másikhoz képest
-Álló helyzetben a kormányzás normálisnak tûnik (persze így nem tudom hogy pontosan mikor is van egyenesben)

Ma tüzetesebben megnéztem, az elsõ futómû OK-nak tûnik (nincs törés, repedés, csavarok megvannak), a kormányrudak rendben vannak (megrángatva nem mozog, mindkét végük szépen rögzítve ahogy kell), kereket megemelve hiába rángatom, nem mozog (egyszerre egyik lett megemelve).

Mit érdemes még megnézni? Mert azért a gyereket nem szívesen hurcolnám így...

Köszönöm!
[i](Módosította bigmafa 2010.01.18. 23:02-kor)[/i]

1268 Varga Tibor 2010-01-18 20:38:54  Előzmény:Csády Szabolcs: 69883

Nem lesz nagy a boldoság mikor összevész a + és a test az izzón...

Miért nem teszel be egy külön izzót a mûszerfalra?
[i](Módosította Tibke 2010.01.18. 21:39-kor)[/i]

1267 Csády Szabolcs 2010-01-18 19:00:40

Üdv!

A következõ a dilemmám: a 4T Trabimban 2T mûszerfal, s óra van. De ugye azon nincs külön hely az olajnyomás visszajelzõjének, ezért az indexére fogom plusszba rákötni. Az olajgombától az égõig futó vezetékbe sorba kössek egy diódát, vagy nem zavarja a gombát, ha pluszt kap, ha be van kapcsolva az index? / sajna nem vágom a gomba mûködését... /

Elõre is köszönöm a segítséget!

1266   2010-01-18 17:47:26  Előzmény:Pálfi Tibor: 69881

[url]http://www.taskoauto.hu[/url]

Errõl a bontóról van szó, amikor megyek Debrecenbe, a buszról mindig figyelem, hogy milyen kocsik vannak ott. Rengeteg autója van. Én 5000ért vettem ott egyszer egy gyújtáselosztót a Trabiba, jól mûködik :) Unokatesómmal voltam, aki meg a 2es golfjához keresett cuccokat, azt mondta a tulaj, hogy ott egy 2es golf, szedjünk ki belõle mindent ami kell, ingyen odaadja, mert viszik a MÉH telepre.

A honlapon vannak elérhetõségek, érdeklõdd meg, hogy van e neki olyan alkatrésze, amit keresel.

1265 Pálfi Tibor 2010-01-18 15:54:21  Előzmény:Vári László: 69869

Melyik bontó az, ha szabad kérdeznem? Eddig kevés jó tapasztalatom van a debreceni bontó(so)kkal:s

1264 Karches Attila 2010-01-18 15:08:11  Előzmény:Vári László: 69869

Az egyik dolog a fúvókák.
Szerintem csináld azt, hogy visszarakod a saját fúvókáit amivel be volt állítva, majd ha még mindig nem jó utána nézegesd a szivatót, mivel gondolom azon nem állítottál semmit és úgy volt ahogy levették a wareszról.

1263 Őry Gábor 2010-01-18 07:57:13  Előzmény:Marton Tamás: 69878

Igen, de elõbb mérj kompressziót!

1262 Marton Tamás 2010-01-18 05:57:42

Aszongya má' meg nekem valaki, hogy mitõl lesz egy gyertya kokszosabb (nem szép aranybarna) mint a többi, és mé' rövidül el drasztikusabban az elektródája a többiétõl. Utalhat ez kopott gyûrûkre, vagy elsziszegõ szelepekre?

1261 Lizák Péter 2010-01-18 05:34:42  Előzmény:Irinyi Norbert: 69876

Azt nézz körül bontókban. Talán azokkal jobban jársz. :-)

1260 Irinyi Norbert 2010-01-17 22:21:24  Előzmény:Madocsai Gergely: 69875

A gyertya az BRSIK a kábel az pedig ha jol írom TESLA ezt tudtam beszerezni.
Az elosztófedelet akkor megpróbálok szerezni egy gyárit mert ez nekem is gyanus volt ez a kisipari kicsit instabil is ahogy nézegettem.

1259 Madocsai Gergely 2010-01-17 21:57:41  Előzmény:Irinyi Norbert: 69870

Ha a gyerták és a kábelek minõségiek és persze jók, akkor sztem az utángyári elosztófedéllel és/wagy rotorral lesz a probléma.
Ez bennem is akkor tudatosodott elõször, amikor hosszas wergõdés után kihajítottam az utángyártott gagyit és szereztem gyári, Beru elosztófedelet (a rotor még folyamatban).
(szerencsére ezt lehet kapni, csak külön redelni kell, mert többe kerül, mint a gagyi, igaz ez nem is porlik szét az ember kezében(!), se nem megy haza egy hónap alatt!)

1258 tóth furdzsenxia 2010-01-17 20:21:13  Előzmény:Irinyi Norbert: 69872

kiveszed a gyertyát és megnézed ha a szikra nem ott "közlekedik "ahol kellene akkor az a hibás. vigyázz nehogy meg b...on a mutatvány közben.

1257 Mazák Viktor 2010-01-17 20:10:33


Én pedig hozok egy kis derût a fórum életébe, sikerült lepadkáznom a bal elsõ felnimet... büszke vagyok magamra mondhatom, holnap megyek ki, rakom fel a pótkereket. Talán kép is lesz. :D

1256 Irinyi Norbert 2010-01-17 18:58:05  Előzmény:tóth furdzsenxia: 69871

Na az lehet .
Õszintén fogalmam sincs, azt hogy tudom kiszûrni a legegyszerûbben?

1255 tóth furdzsenxia 2010-01-17 18:56:06  Előzmény:Irinyi Norbert: 69870

nincs véletlenül egy repedt szigetelésû gyertyád?

1254 Irinyi Norbert 2010-01-17 17:55:06  Előzmény:Lizák Péter: 69864

Köszi a segítséget ott volt a probléma ahol mondtad..

De most lenne egy olyan kérdésem a családi 4T wartburgal kapcsolatba hogy most lett rajta gyertya, gyujtáskábel, elosztófedél, rotor cserélve ÉS egy olyan30-40kmn kb hibátlanul ment aztán most meg olyan mintha nem menne minden henger benne rendesen.
Mi lehet a baj? Mit keresek?

1253 Vári László 2010-01-17 17:25:39  Előzmény:Karches Attila: 69868

Jah igen, ezt kifelejtettem h 4T :)