Üdv!
Régebben írtam, hogy problémám volt a töltéssel, ill. a töltés és az olajnyomás visszajelzõvel ( 4T). Mostanra minden a helyére állt. Leírom, hátha jól jön valakinek:
1. felvonás: 2T mûszerfallal vettem a gépet, mely meg volt fejelve egy Lada ford.mérõvel. Az összes visszajelzõ be volt kötve, nem kérdeztem mi micsoda, a srác se mondta, így gondoltam minden logikusan a helyén van...
2. felvonás: Elsõ dolgom volt a Lada mûszert eltávolítani, mivel nem tetszett, s anélkül is elég nagy feladat kilátni a lõrésszerû szélvédõn. Gondoltam az olajnyomás visszajelzõjén kívül nincs semmi fontos abban, nem kellenek, az olajét meg majd pótolom valamikor.
3. felvonás: Kiderül, hogy a generátor rendetlenkedik, indítás után a visszajelzõ elalvása ellenére nincs töltés, csak magasabb fordulatszámon indul be, de azután már jó. Ekkor szénkefére gyanakszunk.
4. felvonás: Egy relé segítségével rákötöm az index visszajelzõre az olajnyomás visszajelzõt, s meglepõdve tapasztalom, hogy az olaj és olajgomba csere ellenére indítás után csak gázfröccsre lesz nyomás...
5. felvonás: Már nem mit matattam a kocsin, amikor megvilágosodtam: akitõl vettem a kocsit a töltésvisszajelzõ helyére az olajnyomásét kötötte be, én pedig a töltését kötöttem az indexére pluszba...10 perc káromkodás...
6. felvonás: Új relés kapcsolás, és minden a helyén van, és ami a legfontosabb: minden mûködik. A generátornak valószínû az elõgerjesztés hiányzott, amit a relén keresztül nem kapott meg.
7. felvonás: Most meg úgy néz ki túltölti az akksit (14,6V) és a lámpa fénye is vibrál...úgy néz ki elõttem áll még egy fesszabályzócsere?