Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

3025 Busa Attila József 2010-11-27 18:53:25  Előzmény:Szegedi Árpád: 71638

Nekem volt olyan tapasztalatom 2T trabinál, hogy elõl az ajtó résén jött be a víz, de nem tudtam neki mit tenni.

3024 Nagy Donát 2010-11-27 13:36:34  Előzmény: Bandi: 71639

Én tavasszal vettem új kédert hozzá, mert bármit csináltam, ömlött be a víz. Bár nem volt olcsó (4500 Ft), de olyan jól bevált, hogy nem bántam meg. Tökéletesen zár, monszunban is minden száraz. Elõtte volt, aki azt mondta, hogy az utángyártott kéder nem ér semmit. Nos, ez vagy nem volt igaz, vagy szerencsém volt.
A kábeleknél, ahol bejönnek az utastérbe, én kinyomtam teljesen sziloplaszttal.

Amúgy én most az ajtó körüli kéderrel szenvedek, egyszer azt is be kell szereznem egy normálisat.

3023  Bandi 2010-11-27 12:34:14  Előzmény:Szegedi Árpád: 71638

Hát ha egyszer is meg volt bontva a szévédõd,onnantól kezdve már nem nagyon lesz tökéletes!!
Én is küszködök vele,vagyis már nem mert úgyhagytam!!
Kb3-4szer én is megcsináltam de semmi!!
Ez van!!

3022 Szegedi Árpád 2010-11-27 10:13:26

Üdv!Így a hóban való menetelkor ismét felmerült,hogy Trabira elõre érdemes-e tenni sárfogó gumit?A sós-szutykot így a hátsó lengõkarra veri fel..Nem lenne jó,ha kirohasztaná,de nem tudom érdemes-e kifúrkálni a kasztnit,hogy a lószarpofozót feltegyem..Vélemény?A másik,beázás a biztosítéktáblára megy a víz.Szélvédõ körbenyomva szélvédõragasztóval,a tetõléc alá is nyomtam végig,az elsõ oszlopba rongyot tetem fel,hogy onnan jön-e a víz,de az teljesen száraz.A vezetékeken csorog a víz..Hátha tudtok megoldást:) köszi

3021 Őry Gábor 2010-11-14 19:22:18  Előzmény: Spityu: 71636

:evil:

3020  Spityu 2010-11-13 07:59:48  Előzmény:Őry Gábor: 71635

Szerintem ugyanúgy IFA, vagy:

[url]http://retronom.hu/node/25805[/url] :D

3019 Őry Gábor 2010-11-13 07:55:42  Előzmény:Biacsics Gábor: 71632

És ez melyen szerkezet?

3018 Nagy József 2010-11-13 06:43:14

Esetleg tudna nekem segíteni valaki? Trabantra kellene rezonátor kipuffancs, valaki esetleg tudna nekem tervrajzot küldeni mert szeretnék egyet csinálni a trabimra! Az a lényeg hogy ne hengerenkénti legyen hanem a két hengerre egy dob legyen! Vagy ha valaki tud egy tuti kipufogó rendszer tervet az is megfelel! Most a héten csináltam egy nagyleömlõt a trabimra (a gyárinak majd a 2 szerese de nem az igazi jobban veszi a lapot de nem nagyon akar menni)
Ja amúgy most Ninausz rendszer van alatta! Csak kevés a paci!

Válaszotokat elõre is köszönöm!!

3017 Farkas Zoltán 2010-11-10 21:32:35

Ezt az utóbbi megoldást választotta annó 87 ben a trabis kollegám is és negyedóra állófûtést ért el vele -10fokban.Viszont ez a jobb szerintem mert igy szívja a levegõt a kipufogódobrõl is és a kipufogó öntvényrõl is.Persze az sem mindegy hogy a motor ventije nyom több levegõt és ez az ifa ventilátor csak gátolja az áramlást vagy fordítva...
Én csak annyit módosítottam a 601 fûtésén hogy a kipufogóöntvény több levegõt kapjon azaz a ventilátor felõli burkolatrészt nagyobbítottam és tölcséresítettem,leszigeteltem az elsõdobot üveggyapottal és alulemezzel,letakartam a hideg beömlõt az elején,és a gumicsövet betekertem ronggyal.-20 alatt a hátsó terelõlemez alját félig letakartam kartonnal hogy ne a havat melegítse az úton hanem az utastérbe fújja a meleget.5km után már meleg volt benne,azaz -20nál már nem fagyott meg az ember lehelete...

3016 Biacsics Gábor 2010-11-10 20:02:32  Előzmény:Nagy Donát: 71631

Ez is egy hasonló megoldás,még régebben találtam a neten.Én ilyenre akartam az enyém,csak aztán jött a vizes fûtés.
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101110/95831279312_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

3015 Nagy Donát 2010-11-09 22:19:34  Előzmény:Csirik Ferenc: 71622

Nos, lefotóztam az IFA ventilátoros fûtésemet:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101109/01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101109/92344600602_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101109/03_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101109/04_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http: //kepfeltoltes.hu/101109/05_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101109/112698291806_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101109/07_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101109/08_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101109/09_ www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101109/10_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Szóval, a fekete fûtésventilátor egy IFA teherautóból való, a hosszabb fûtéscsõ Barkasból, a mûanyag Y elosztó pedig fürdõszobai csõ. A lényeg az, hogy a ventilátor a kipufogó-dobba erõsen tolja be a levegõt, ami ugye felmelegszik, és az utastérbe jut. Nekem nagyon bevált, szilikonnal tömítettem az illesztéseket, bilincset is használtam, illetve néhol ragasztószalagot is :). Télen, kint mínusz 10 fokban, a városban araszolva a kocsiban pulóverben is lehet lenni. Illetve jóval hamarabb lehet az ablakot párátlanítani is.
Még azt megjegyezném, hogy Mazsi barátomé az elképzelés, az õ kocsijában is így van megoldva.
[i](Módosította Lancelot 2010.11.09. 23:20-kor)[/i]

3014 jocking . 2010-11-06 18:48:44  Előzmény:Csády Szabolcs: 71628

Ez is egy "sima" relé. Igazából mind egyforma, csak az áramfelvétel miatt egyes belsõ alkatrészek máshogy vannak méretezve. 30 A-es relét bármelyik elektronikai boltban kapsz. A biztosítékra meg ki kell találni valamit, akár egy biztosítéktáblából kivágott darabba betett sima biztosíték is jó lehet.

3013 Őry Gábor 2010-11-06 17:50:20  Előzmény:Polonkai József: 71578

Ma beletettem a karbia egy 125-ös fúvókát, a kiegyenlítõ gyári (HB 4-1), a keverék 9 liter benzin, 7 liter E85, va végeredmény istenkirályság!!!

Nem vonom kétségbe filpo tapasztalatát, sõt! Úgy látszik, minden motornak és karbinak lelke van, úgyhogy ki kell kísérletezni, ha van kedved és türelmed hozzá.

3012 Csády Szabolcs 2010-11-06 17:37:58  Előzmény:Múzer tibor: 71627

Ok. Az jó, ha beszerzek egy ilyen mûködõképes relét, s elé teszek egy 30-40 A-es lengõ biztosítékot? Ha nem találok ilyen relét, akkor egy sima relé is megteszi, vagy valami speckó kell ide?

3011 Múzer tibor 2010-11-06 17:27:56  Előzmény:Csády Szabolcs: 71625

Nem csak tûzveszélyes, de nekem 2-3 alkalommal leszívta az akksit mire rájöttem, hogy a megolvadt relében mozognak az érintkezõk és hol összeérnek, hol nem. Persze amikor mértem az áramfelvételt, hogy mi merítheti le, akkor a hiba pont nem jelentkezett.

3010 jocking . 2010-11-06 15:32:51  Előzmény:Csády Szabolcs: 71625

A kis doboz egy relé, mégpedig a szívatófûtés és a fûtõsün mûködtetõreléje. A hiba oka pedig, hogy gyárilag egy sz@r az egész.:D Bekötöttek BIZTOSÍTÉK NÉLKÜL, közvetlenül az akkura egy olyan relét, aminek 30-40 A az áramfelvétele. Idõvel garantált a relé szénné égése, és mivel nincs biztosíték, így eléggé tûzveszélyes is. Tehát tegyél be egy legalább 30 A teherbírású relét, plusz egy biztosítékot az akksi és a relé közé, ha már Günter b@szta normálisan megcsinálni.;)

3009 Csády Szabolcs 2010-11-06 14:59:25

Ma nézegettem a motorteremet ( 4T ), azt vettem észre, hogy az aksi és a szélvédõmosó tartálya közt lévõ kis szürke kocka kicsit meg van égve, az aksi + sarujáról közvetlenül rácsatlakozó vezeték pedig szénné van égve. Mi ez a kis doboz egyáltalán? Mi lehet a hiba oka?

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101106/DSC00857_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

3008 Lizák Péter 2010-11-04 16:32:42  Előzmény:Ackermann Balázs: 71618

Hát nem tudom a PC ventik is elég jók szerintem én mondjuk 4Tbe gondoltam õket :)

3007 Ackermann Balázs 2010-11-04 14:34:30  Előzmény:Máté Ádám: 71620

Azt megköszönöm, bár néztem én is neten, még nem találtam, igaz nem is vagyok otthon a témában.

3006 Csirik Ferenc 2010-11-04 13:01:15

Sziasztok!

A fórumban olvastam a 2t fûtés problémáról. Az egyik trabis ismerõsöm a barkas állófûtését építette be, szerinte nagyon jó (benzinkályha). Sajna az enyémben nincs ilyen, de sebaj.

3005 Máté Ádám 2010-11-04 11:33:53  Előzmény:Ackermann Balázs: 71619

Van használt lengéscsillapítóm!
[i](Módosította pocok85 2010.11.04. 12:34-kor)[/i]

3004 Máté Ádám 2010-11-04 11:33:00  Előzmény:Ackermann Balázs: 71618

Szellõzõ ventilátor 80mm, 100mm, 120mm átmérõk vannak de csak hálózatiak! Utána nézek neked, hátha van 12 voltos!

3003 Ackermann Balázs 2010-11-04 10:08:05

Valamelyikõtõknek nincs véletlenül eladó hátsó lengéscsillapító párja spirálos 2T-hez? Nembaj ha felújítandó, csak ne legyen túl drága és leharcolt.

3002 Ackermann Balázs 2010-11-04 10:03:27  Előzmény:Nagy Donát: 71604

Persze, köszi, ha tudsz mutatni fotót. Nem túl hangos és mindemellett gyenge az a ventillátor? Csak mert hallottam már ilyet is az IFA félérõl...

Még valami olyasmire gondoltam, hogy lehet kapni kis kerek, csõbe illeszkedõ szellõzõ ventillátorokat, olyan is jó lenne. A PC venti szerintem felejtõs, gyenge is és ott azért melegek vannak, nem biztos hogy szeretni fogja a fûtésrendszert.

3001 révai ákos 2010-11-04 09:06:05  Előzmény: Spityu: 71614



Szia Spityu !

Köszönöm a tanácsot a hétvégén valószínû lesz idõm kísérletezni a dologgal, ugyhogy biztosabbat, illetve eredményrõl akkor tudok majd beszámolni.

A blokk egyébként nemrég, (tavaly összel) lett generálozva, minden cserélve van benne, csapágy szimering, gyûrûk stb. Szóval remélem hogy nem ott van a probléma gyökere!!!

Köszi a tippet. Amint lesz fejlemény beszámolok róla.
Én 4T-be tankoltam tisztán, 110 volt a max, viszont nem volt alapjárat, bár a karburátorom annó nem volt jó benzinnel se. Szóval átalakítás nélkül megnéztem mit tud etanollal, kb semmit. Azt éreztem, hogy nagyon nyomni kell a gázpedált, hogy menjen, ennek következtében tuti zabált is rendesen. A vége az lett, hogy lopócsõvel kiszedtem belõle a cuccot. Majd ha viszem mûszakira, akkor egy kicsit öntök a benzinhez, kb 10%os benzin-E85 keveréket csinálok, hogy kicsit javítsa a CO-t, de ne okozzon problémát a motor járásában, remélem be is fog jönni :D

Igazából, nem nagyon érdemes ezzel foglalkozni, mert annyira kicsi már az árkülönbség benzin és E85 között, hogy a többletfogyasztás simán elviszi azt amit megspórolnál, cserébe viszont az autó se megy.
[i](Módosította Jurij 2010.11.03. 22:54-kor)[/i]

2999 Kiszter István Balázs 2010-11-03 21:44:05  Előzmény:Polonkai József: 71578

Hali!

Én nagyonnem ajánlom senkinek az etafost!(2T-be)
1/3-ad arányban tankoltam, nem ment egyáltalán, rángatott-félig beállt a fõtengely kb., padlógáznál megindult--->egérmozi maxon, alapjárat 0, fogyasztás min.12 liter. Folyamatos rátankolás után, mire kiment az egész zöld trutyi állt helyre a gépezet. Kovinak megmarta az ülepítõ poharat stb.û
Bálint is próbált mindent: elõgyújtást, fúvókacserét, de sehogyse jó.
Afrikában meg éheznek miatta.
Kiver a víz, ha eszembe jut,hogy tankoltam olyan sz@rt.
Más ellenérvem nincs most.:)

Ki mit tapasztalt?

2998  Spityu 2010-11-03 15:40:35  Előzmény:révai ákos: 71613

Na pont akartam javasolni: menjél majd tesztkört, és egy hosszabb kanyarnál, miközben hallatja a hangot, nyomd ki gyorsan a kuplungot, és figyeld, hogy változik-e valami. Esetleg többször nyomd ki, engedd fel, hogy megbizonyosodj róla. Ha elhallgat, akkor szerintem a kinyomócsapágy és a vezérmûláncfedél között, vagyis a motorban keresendõ a hiba oka.

Tudni, hogy hány km van a motorban?

2997 révai ákos 2010-11-03 15:16:21  Előzmény: Spityu: 71610



Szia Spityu!

Néztem már a gépházban a dolgokat, de sehol nem láttam olyan nyomot ami arra utalt volna. A futómûnél pedig szintén nem hinném, hogy valami gubanc van, mert nemrég, tavasszal lett cserélve mindkét fétengely+ gumiharang, szóval nem hiszem, hogy ott van a gond. A hang egyébként bármilyen sebességel bevett jobbkanyar esetében elõjön, persze kisebb sebesség esetén kisebb zaj. Nagyjából ennyi a helyzet vele. Mindössze azért gondolom, hogy olajpumpához van köze,mert mikor állóhelyzetben túráztatom a motort akkor is van egy nagyon-nagyn minimális hangja, amit igazából nem vesz észre az ember, csak akkor ha tudja mit kell hallania.

Az olapumpa lánca egyébként mennyire hajlamos a kopásra? ...ezáltal lazul és talán ez lenne a zaj forrása?

2996 Máté Ádám 2010-11-03 13:26:15  Előzmény:Mátyus Ádám: 71611

IWIW-en megtalálod DHG-830
Majd leírom a folyamatot üzenetben!
[i](Módosította pocok85 2010.11.03. 14:28-kor)[/i]

2995 Mátyus Ádám 2010-11-03 12:36:03  Előzmény:Máté Ádám: 71599

Szia!

Nem is hallottam még ilyen motor átépítésrõl. Tudnál róla írni egy két infót és képeket? Akár privátba is. Melyik találkozón lehet majd megnézni az autót? Kíváncsi vagyok rá!

2994  Spityu 2010-11-03 12:12:24  Előzmény:révai ákos: 71609

Na ilyen problémáról még nem hallottam. Kívülrõl már nézted a motort, futómûvet, hogy nem ér-e el valami valamit? Kis sebességû kanyarvételnél is elõjön vagy csak akkor, amikor te is majd lecsúszol az ülésrõl?

2993 révai ákos 2010-11-03 11:20:15


Sziasztok !
Lenne egy kérdésem, 1.1 es Trabi kapcsán.

A tünet annyi, hogy mikor jobbra fordulok az autóval, akkor a motortérbõl csörgõ hang jön, kicsit olyan mintha egy láncot huznék végig egy fémfelületen...(de pontosan leírni nehéz, a lényeg hogy fémes hang ). Megkérédeztem szerelõ ismerõst is, aki azt mondta, hogy az olajpumpa lánca adja ki ezt a hangot. Azonban mikor balra kanyarodom akkor semmi ilyen hang nem hallható,márpedig az oljpumpa bal oldalon van a blokk alján, tehát pont balarakanyorodáskor kéne csörögnie (szerintem), mivel akkor jobbra folyik az olaj a kartellban. Azt hozzátenném, hogy az olajszint teljesen rendben van, tehát van kellõ menniységû olaj is gépben, valamint az olajnyomással sincsen gond, mert nem villan fel a lámpa.

Valaki talákozott már hasonlóval??.. Érdekelne mindeféle tapasztalat a témában.

üdv Mykee

2992 Petró Dávid 2010-11-03 07:42:29  Előzmény:Ackermann Balázs: 71593

A ventilátor nekem is bevált. Nagyon sokat segít, 0 fok körül még pólós idõ van az autóban (ha van fordulat és mondjuk nem a körúton állsz a dugóban). Ha a kapcsoló és a ventilátor közé még kötsz egy ellenállás sort is, akkor még fokozatokat is kapcsolhatsz a ventilátoron, akár egy mai autón.
Ha nagyon nem találsz ventilátort, nekem van valahol egy, (ha jól emlékszem új) megpróbálom megkeresni.
Üdv.

2991 Pap János Szilveszter 2010-11-02 15:54:34

No Comment!!!

[url]http://www.youtube.com/watch?v=SSME18Ew6f8&feature=related[/url]

2990 Nagy Donát 2010-11-01 18:46:11  Előzmény:Lizák Péter: 71605

Kedden készítek fotókat, sajnos a munkakezdéskor még, munka végeztével pedig már sötét van.

2989 Lizák Péter 2010-11-01 14:32:22  Előzmény:Nagy Donát: 71604

Szerintem kérdés nélkül nyomhatod a fotókat, és a leírását :)
De hogy erre felé IFA fûtventilátort hol szerezni az jó kérdés...

2988 Nagy Donát 2010-11-01 12:50:50  Előzmény:Ackermann Balázs: 71593

Szia!

Én is beépítettem IFA kabinfûtõ ventilátort, nagyon jó! Kint mínusz 10 fok van, de a kocsiban pulóverben ülök télen.
Ha érdekel, le tudom neked fotózni, hogyan kötöttem rá. Amúgy a ventilátor 1500 Ft volt a bontóban.

lancelot@totalcar.hu

2987 Lizák Péter 2010-10-31 18:53:59  Előzmény:Máté Ádám: 71602

601-eshez vagy az IFA fûtõcucca, vagy PC ventilátorral tudod kicsit megindítani befelé a levegõt.

Egyébként nekem a fûtésem a 2T-n nagyon penge lett, és szinte semmit nem alakítottam rajta. Felraktam rá egy 4T lökhárítót. Elöl ugye kicsit engedtem lejjebb rajta néhány centit, így teljesen takarta a dobot, ergo nem hûtötte menetszél. A többi csõnél a csatlakozásokon volt a hangsúly. Ha azok rendesen szigetelnek nem "fújnak ki", akkor bizony a gyári fûtés is pazar.

Így áll a 4T-n eredetileg:
[imgw]http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/76/81/3.jpg[/imgw]

És így ahogy lejjebb engedtem az egészet
[imgw]http://mypic.carstyling.hu/pic/user_galeri/3106_46536.jpg[/imgw]

Na itt látszik az eredeti, és az általam süllyesztett elsõ lökhárító:
[imgw]http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/76/81/7681_1272866587.jpg[/imgw]

[i](Módosította PEDROH 2010.10.31. 20:01-kor)[/i]

2986 Máté Ádám 2010-10-31 18:49:41  Előzmény:jocking .: 71600

2T-hez elég csak a ventilátor ha jobban szeretné ,hogy beáramoljon a meleg, mivel külön állnak egymástól a venti. és a radiátor! Ahhoz, hogy melegebb levegõ legyen légfûtéshez passz....

2985 Lizák Péter 2010-10-31 18:46:32  Előzmény:Máté Ádám: 71599

Nos az enyém Trabant 1.1, így én [url=http://snydmans-wahn.de/nachtraege1d.html]ezt a példát[/url] követném leginkább...

Elnézegettem a PC-k ventilátorjait azok is 12 voltosak. Szóval csak a megfelelõ elemeket kell a fûtés alkatrészek közül beszereznem bontóból, ha nem az eredeti cuccait akarom a fûtésnek elbarkácsolni...
4T esetében ehhez itt a levegõt a szélvédõhöz irányító csatornát kell csak piszkálni. Kisebb ventilátorokat meg szintén a PC-bõl a mûszerfal szellõztetõ rostélyai mögé lehet befaragni :)

2984 jocking . 2010-10-31 18:39:22  Előzmény:Máté Ádám: 71599

Na igen, csak akinek 2T-je van, az nem rakhat be olyan fûtést, ami vízmelegítéses hõcsere alapján mûködik.

2983 Máté Ádám 2010-10-31 18:23:15  Előzmény:Lizák Péter: 71597

A lada fûtés ventilátor légfûtéehez tökéletes 2. fokozat kapcsolóval csak csonkot kell rá csinálni! A 4T fûtéshez a komplett fûtõ vent. és a radiátor is tökéletes és össze lehet hozni!
Nekem 1.3 16 szelepes suzuki motor van bent a 2T kasztni ban és lada a fûtésem!

2982 Kovács István 2010-10-31 18:20:59  Előzmény:Ackermann Balázs: 71593

Hátsó takarólemez jó ötlet!!
Nekem már ez lesz a 4edik telem a használós trabimon hogy így segítek rá a fûtésre és érezhetõ a hatása. Igaz picit hangosabb lesz belül mert jobban bemegy a motorzaj az utastérbe de valamit valamiért xdxd
Nekem még van egy kis szlovák gázpalackom nagy hidegekbe az is bevan üzemelve xdxd:D:D:D
jaaaaah és még a 12 voltos füthetõ ülés párna nagyon jo dolog

2981 Lizák Péter 2010-10-31 17:56:23  Előzmény:Máté Ádám: 71596

Na az a technika érdekelne szerintem többünket is :D

2980 Máté Ádám 2010-10-31 16:55:50  Előzmény:Ackermann Balázs: 71593

Szeva!

Én 1200-as Lada fûtést tettem bele! Nagyon patent és marhára fût!

2979 Kiss Krisztián 2010-10-31 15:29:23  Előzmény:Ackermann Balázs: 71593

Nekem még trabis korszakban volt benne egy ifa vebfabrik fütöventilátor motor(nyugi nem nagy,kb a teste akkora mint az ablaktörlömotoré)
12voltos,és azszem a csökimenete is hasonlo a trabiéval.Kapcsoloval,és egy kis barkácsmunkával hamar megoldható.Jó munkát!!!(egy csövet kell feláldozni,és ha azt kiveszed akkor 10perc alatt vissza alakithatod gyárira )

2978 Őry Gábor 2010-10-31 10:45:28  Előzmény:Ackermann Balázs: 71593

Nem halnál meg, mert megérzed a szagát. Ilyen alapon a fûtõdobtól is meghalhatunk.

2977 Ackermann Balázs 2010-10-31 08:58:49

Próbálkozott már valaki 2T fûtésének tuningolásával? Olvasgattam a cikkek közötti leírást és a ventillátor ellen szól, míg a régi Így gondozd.. sorozat áradozik róla. Járt már valaki sikerrel a témában? Csak mert kezdek idén is kockára fagyni.:P

Esetleg érdemes lenne megpróbálni a motor hátsó takarólemezérõl kivezetni a meleget egy csõvel? Igaz ha kifúj a hengerfejnél pl elég gyorsan elhunynék háztartási balesetben...;)

Mit gondoltok? Vagy törõdjek bele a fagyhalálba...:D

2976 Polonkai József 2010-10-30 20:33:17  Előzmény:Őry Gábor: 71588

Köszi!
Megnézem!
Sajna boltból vettem a fogaskoszorút...