Bár kicsit úgy érzem, hogy csak magamat szórakoztatom ezzel az önsanyargatáson alapuló, önnönmagamnak válaszolgató fórumozgatással, de azért leírom a fejleményeket, hátha érdekel valakit, esetleg valaki tud segíteni.
A VR6 trafó beépítésével kapcsolatban az a nagy kérdés merült fel, hogy a Trabantban alkalmazott munkaellenállásra van-e szükség a továbbiakban.
[imgw]https://kepfeltoltes.hu/130917/trabigy_jt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
Az egyik VW Polo javítási kézikönyvben megtaláltam a gyújtásának az egyik robbantott ábráját, amin végre nem semmitmondó Schaltgerät-ként szerepelt a trafó alsó traktusa, hanem a sokat ígérõ végfok nevet kapta a keresztségben.
[imgw]https://kepfeltoltes.hu/130917/golfgy_jt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
Ezen kívül arra is alapozva, hogy a rajzon se szerepel külön munkaellenállás, s valószínû a kettõ ugyanazt a feladatot látja el, csak az imperialista kolléga kicsit cifrábban, arra jutottam, hogy a gyújtás körébõl kihagyom, de a mágneskapcsoló számára bent hagyom a buliban a gyári ellenállást, hátha valami védelmet nyújt neki.
A korábban már ismertetett módon bekötöttem a trafót, de nem adott szikrát.
A (akinek nem tiszták az autóvillamosságban használt számjelölések, azok lejjebb megtalálják a magyarázatot) 15-ös biztos, hogy jó helyen van, hisz a végfok saruja és a trafó jelölt csatlakozója közt kimérhetõ a kapcsolat. A testeléssel nincs gond, megvizsgáltam, a Hall jeladó meg valószínûleg csak azért nem kezdett el sztrájkolni, mert a fal túloldaláról jövõ vendégmunkással nem hajlandó együtt dolgozni...
Jelenlegi állás szerint a trafó tette le a kalapácsot, de holnap majd betámadom egy multiméterrel, s a Polo javítási kézikönyvében leírtak alapján végigcsikizem vele, hátha bevall mindent.
Ui.: kezd megint kicsit olyan érzésem lenni, mint amikor tavasszal a karbit bûvöltem, bár remélem nem jutunk el most arra a szintre...