Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

6114 Támba Csaba 2013-02-24 20:51:47  Előzmény: Spityu: 74729

Stihl-szerûen:)

6113  Spityu 2013-02-24 20:44:48  Előzmény:Támba Csaba: 74728

Szóval te voltál a Stihl-nél a 4 Mix motor fejlesztõmérnöke! :D

6112 Támba Csaba 2013-02-24 20:30:05  Előzmény:jocking .: 74724

Szerinted mi tart eddig? Próbáltál már FIAT motort 2T-nek átalakítani...? :)

6111  Spityu 2013-02-24 19:06:52  Előzmény:Puskás Gábor: 74726

0. lépés - reméljük.

6110 Puskás Gábor 2013-02-24 19:05:52

Hát úgy néz ki hogy megvan a gyújtás problémája, de elõre bocsátom bazi nagy szerencsém volt hogy megtaláltam, ha megtaláltam.
Szóval a fekete doboz és a jeladó közötti vezetéken egy apró alig látható sérülés okozta a bajt. A pici lyukon bejutott a víz és elporladt a fekete vezeték. Így néha volt néha nem volt gyújtás. Holnap kiderül hogy van e más baj.

6109  Spityu 2013-02-24 18:46:28  Előzmény:jocking .: 74724

Lehet, hogy átalakította 4 ajtósra. :D

6108 jocking . 2013-02-24 18:40:54  Előzmény:Támba Csaba: 74723

Mondja ezt az a valaki, aki már nem tudom hány évtizede épít egy Fiat motoros trabit, ami tudtommal nem egy kétütemû motor.:D

6107 Támba Csaba 2013-02-24 17:56:38  Előzmény:Kantuly János: 74705

Dehogy utáljuk.

De van egy õsi kobold-törvény:

"Ahány ütem annyi henger és ajtó, a váltó meg nem padlóra való"


Az 1,1-es meg nem illik bele ebbe a képbe...:)

6106 Németh János 2013-02-24 15:13:54  Előzmény: Spityu: 74720

bonyolult állítani?

mert szerelõ hiányában én én lennék az állító mester? :) Vagy keressek valami idõs szakit?

6105 Muczán Gábor 2013-02-24 14:56:17

Kedves Klubtagjaink, veterán-, nosztalgia-, és hobbiautós Társunk!

Köszönjük, hogy sok klubtagunk illetve MNHJR regisztráltunk 2011-évi adójának 1 százalékát egyesületünknek ajánlotta.

Most ismét erre kérünk benneteket. Ezzel segítitek közös klubirodánk fenntartását is, mely az elmúlt, „recessziós” években
komoly, és nehéz feladat elé állított bennünket folyamatosan.


F E L H Í V Á S!
Felkérjük a kedves Klubtagjainkat, mindenkit, aki segíteni kíván rajtunk, hogy adójuk 1%-ával támogassák Egyesületünket.
Adószámunk: 18073221-1-43
Köszönettel vennénk, ha minket jelölnétek meg kedvezményezettnek az adótok 1%-áról szóló nyilatkozatotokban.
Az elmúlt években is sokan gondoltatok ránk. Reméljük, hogy érdekvédelmi tevékenységünkkel, egyéb "szolgáltatásainkkal" megelégedésetekre dolgoztunk adományaitokért.

6104  Spityu 2013-02-24 14:46:46  Előzmény:Németh János: 74719

Csak egy tipp: lehet, hogy magas a benzin szinted.

6103 Németh János 2013-02-24 13:46:52  Előzmény: Spityu: 74718

Ha már itt tartunk.

Nekem néha melegen kicsit érezni kipufogógázból a benyaszagot. Mit tudok megnézni?
( Ac vadi új, karbi kipucolva, állítócsavar cserélve lett stb. csövek jók. Nyár végén hosszútávon megrakva 80-90 km/h 6,5 literes fogyasztásom van)
Gyertyák kiszedve szépek nincsenek beköpve. Oxidáció mentes kábelek.

Vagy nálam is a téli üzemmód gonoszkodik?

Szomszédom is vett egy 4t Trabit azt mondja folyamatosan küldni pályán 110-120 :S és neki alig 7,5 litert fogyaszt az hogy lehet?
Ha van valami okosság írjátok, mit tudok még megnézni.

Köszi!
[i](Módosította whiteuniversal 2013.02.24. 14:50-kor)[/i]

6102  Spityu 2013-02-24 13:10:12  Előzmény:Kovács Adrián: 74717

Biztos, hogy az AC miatt folyik be a benzin? Nem a karburátor eteti túl a motort (téli szívatózás).

6101 Kovács Adrián 2013-02-24 12:27:45

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne hozzátok, hátha tudtok valami okosat mondani! :)
Van 1990-es évjáratú 1.1es trabantom. Már egy ideje küszködök vele, befolyik a benzin az olajba.
Elvileg csak az ac-nál tud befolyni, de hiába cserélem õket, pár hónap és megint befolyik. A membránon nem látszk semmi.
Mit tegyek?
Elõre is köszi!

6100 Leopold László 2013-02-24 12:26:32

Sziasztok!

Infozni szeretnék,hogy az 1.3touristra fel lehet varázsolni a 353tourist elejét? (Sárvédõ,homlokfal)
Az 5. ajtó?Nem vagyok kasznis,de szeretném retrositani a csufikát.
Elõre is köszi a segitséget.

6099 Forgács Balázs 2013-02-24 12:18:01  Előzmény:Támba Csaba: 74704

Bocs, tényleg nem írtam, Wartburg 1.3-ról beszélünk. Tegnap megint rápróbáltam és minden mûködött, szóval lehet, hogy tényleg csak egy saru volt meglazulva, s ahogy most szerelgettem, motoszkáltam benne, megjavult.
Kösz a válaszokat

6098 Puskás Gábor 2013-02-24 11:46:24  Előzmény: Spityu: 74713

Ha mondjuk LED helyett, voltmérõvel mit kéne látnom pontosan 12v vagy 0v-ot?
Egyre inkább a jeladót gondolom én is hibásnak.
Szerintem ha trafó baj lenne csak egy henger nem menne, de lehet hogy az elektronika hibájánál is csak az egyik henger dolgozik, nem biztos de lehet.
Az elektronikát hogy tudom kimérni?

6097  Spityu 2013-02-23 22:54:27  Előzmény:Puskás Gábor: 74711

0. lépés: az összes saru, érintkezõ, vezeték, kapcsoló ép,
1. lépés: gyertya csere megvolt,
(2. lépés: karburátor, benzinellátás jó,)

Amikor nem mûködik éppen, akkor nincs szikra sem, ugye? Ha igen, és a fenti pontok is teljesülnek, szinte biztos, hogy a gyújtás nem jó.

Leírom a tapasztalataimat.

Egyszer egy Ladán a Hall jeladó halt meg így: néha jó volt, néha nem. A párszáz forintos alkatrész cseréjével megjavult.
Szintén Ladán, szintén Hallosnál az elektronika adta meg hasonlóan magát. Olyan volt, mintha kontaktos lett volna. Szóval nem mindig igaz az, hogy a vezérlõ elektorinika "vagy jó, vagy nem".
Már nem tudom, hogy min, tökéletes volt a hidegüzem, azonban egy idõ után megállt és nem lehetett beindítani, amíg ki nem hûlt. Trafócsere.

Az elsõ kettõnél a tünetek azonosak voltak. Kb. ugyanolyan rendszertelenül jelentkezett a hiba mindkét esetben, ill. nem volt gyújtás ekkor. Cserealkatrésszel mindkét estben könnyû volt behatárolni a hibát.

A Hall-jeladót nem nehéz tesztelni, kb. egy tápforrás, ellenállás, LED szükséges csak hozzá, ezekkel simán le lehet tesztelni, hogy ad-e jelet. Próbalámpával szigorúan tilos a magas áramfelvétel miatt.
[i](Módosította Spityu 2013.02.23. 23:54-kor)[/i]

6096 Kiss Krisztián 2013-02-23 22:44:20  Előzmény:Puskás Gábor: 74711

Nem.A trafó maradhat.
Van fekete dobozom ha érdekel,irj privátba!!(bontott)

6095 Puskás Gábor 2013-02-23 22:30:27  Előzmény:Kárász Endre: 74710

Sajnos az autó úgy 25 km-re van lerobbanva, de ma kiszedtem mindent, és megpróbálok egy próba padot csinálni. Az a baj hogy ma odamentem és pöcre indult kb 2 percig járt. A fekete dobozból jött egy halk zümögés, és megint nem volt szikra vártam kicsit (barkácsoltam az autót) megint beindult megint leállt és utána megint nem indult. Igy mértem ki a jeladót ami akkor épen ment.Tanácstalanságomat az is növelte hogy a környék bontóit,és autósboltjait végigjárva mindenki mosolygott, mikor mondtam hogy trabant 601 alkatrész kéne tehát még csak egy megszakítós gyújtást se tudtam szerezni:(


Ja megszakítós gyújtásnál más gyújtótrafó kell?

6094 Kárász Endre 2013-02-23 20:54:48  Előzmény:Puskás Gábor: 74707

Elnézést, igazad van, és a linkelt terméknél is helyesen írják, hogy jó a lábkiosztása. Valóban négylábú... Hülyeségre emlékeztem. Egyébként a Hall-elem tényleg cserélhetõ, cswak mûgyantával kicsit körbe van löttyintve.
Azért mérd meg lent, ahogy írtam. Ha a vezérlõrész a rossz, akkor majd kiokoskodjuk:)

6093 Őry Gábor 2013-02-23 17:24:57  Előzmény:Puskás Gábor: 74703

Ezzel megdõlne a jeladó javíthatatlanságának elmélete, bár legyen így! Egy mûszerésszel konzultálj az ügyben.

[i](Módosította orygabor 2013.02.23. 18:25-kor)[/i]

6092 Puskás Gábor 2013-02-23 11:38:14

Nem hiszem hogy a hal-al lesz a baj a fekete dobozból jön egy halk zümögés és utána nem indul be. Belenéztem és nem látok semmi nagyobb bajt habár a 4 ellenállásnál kicsit pörkölt a nyáklap de nem kontakthibás. Valaki járt már hasonlóan?

6091 Puskás Gábor 2013-02-23 11:22:48  Előzmény:Kárász Endre: 74706

Sikerült kibarkácsolnom a jeladót és 4 lába van de a szám sajnos nem látszik.Két láb közösre van forasztva azt hiszem a fekete vezetékre.

6090 Kárász Endre 2013-02-23 00:36:25  Előzmény:Puskás Gábor: 74701

Jeladónál:

-barna: test
-zöld: jel
-fekete: táp (+12V)

Gyári leírás szerint a vizsgálathoz vedd le a trafókról a zöld és fehér vezetékeket, így nem kapnak áramot. Ugyanis bekapcsolt gyújtás és álló motor esetén az egyik trafó folymatosan áram alatt van. Ez pedig rövid idõn belül ki tudja fingatni a vezérlõrész (feketedoboz) végtranzisztorát.
Ha ez megvan, akkor add rá a gyújtást. Mérd meg alul a jeladónál, hogy a barna és a zöld vezeték között mekkora a feszültség miközben a motort kézzel átforgatod (gyertyákat vedd ki, úgy könnyebb:D). Ha minden jó, akkor itt 180 fokonként kell ugrálni 0 és 12 V között. Ha nem csinálja, akkor mérd meg a barna és a fekete vezetékek között a feszt: ez elárulja, hogy kap-e táplálást a jeladó a vezérlõrésztõl. Ha kap, akkor jeladó halkt meg, ha nem kap, akkor a feketedoboz.

Nekem gyanús a belinkelt Hall-elem. Ennek négy lába van, a Trabiban lévõnek meg csak három. Persze ettõl még jó lehet, de a [i]"gyári hall jeladókkal megegyezõ lábkiosztású"[/i] szöveg nem állja meg a helyét.

6089 Kantuly János 2013-02-23 00:16:17  Előzmény:Támba Csaba: 74704

Miért utáljátok ennyire az 1.1-et?

Akartam kérdezni, hogy hamarosan le lesz bontva a sárvédõ elõl-hátul és ha rakom vissza a duroplast elemeket akkor mivel tömítsek ahol a csavarok fogják?

6088 Támba Csaba 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Forgács Balázs: 74698

Itt a rajz. Mert bár nem tisztáztuk, mivel többes számban említetted a bajuszkapcsolókat, gyanítom 1,1-es Trabantod van (ami egyébként a Sátán mûve).

[imgw]https://kepfeltoltes.hu/130222/1.1_vil_g_t_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Itt láthatod, hogy "SW-WS" jelzésû (fekete fehér csíkkal) vezeték tartozik a 49a-hoz.
A baloldali indexek "GN-SW" jelzésû (zöld fekete csíkkal), a jobbosak pedig "GN-RT" jelzésû (zöld piros csíkkal) vezetékekkel vannak kábelezve.

És azt is észreveheted a rajzról, hogy jó relé esetén a vészvillogónak a bajuszkapcsolótól függetlenül is mûködtetnie kellene az izzókat.

Azt írtad, hogy a 49-es ponton mérhetõ a 12V. Tehát a biztosíték rendben és a vészvillogó kapcsolón is átjön.

A felsõ burkolatot pedig 2 db M6-os csavar rögzíti a mûszerfal alatt.

6087 Puskás Gábor 2013-02-22 21:04:55  Előzmény:Őry Gábor: 74702

Találtam hall jeladót itt
https://sites.google.com/site/muellerelectronics/kiegeszitok
ez vajon jó lehet nekem vagy ez teljesen más?

6086 Őry Gábor 2013-02-22 20:58:12  Előzmény:Puskás Gábor: 74701

A jeladón a barna asszem a testvezeték. A másik kettõn kell lennie feszültségnek, ha se kép se hang, akkor meg vagyon halva. A vezérlõrész teszteléséhez küldök egy anyagot.
[i](Módosította orygabor 2013.02.22. 22:00-kor)[/i]

6085 Puskás Gábor 2013-02-22 19:51:04  Előzmény:Őry Gábor: 74700

Ok de nincs valami ötleted hogy mérjem ki?
Nem akarok sóhernek látszani de nem szívesen cserélném az alkatrészeket voltmérõvel nem lehet kimérni?

6084 Őry Gábor 2013-02-22 18:39:15  Előzmény:Puskás Gábor: 74699

Valószínûleg a jeladó elektronikája szállt el. Javíthatatlan, viszont lehet kapni utángyártottat kb. 2500-ért, vagy irány a bontó. Át kell rakni a régi helyére, bár a beállításra figyelni kell.
Elõfordulhat, hogy a csere után meg kell cseréni a gyertyakábeleket, mert ellentétesen adja a jelet.
[i](Módosította orygabor 2013.02.22. 19:41-kor)[/i]

6083 Puskás Gábor 2013-02-22 17:08:16

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Októberben szert tettem egy Trabant 601-re.
Ami tegnap megállt alattam,valószínû a gyújtással lehet probléma mert nincs szikra. A gyertya jó,valami az elektronikus gyújtással lehet,de nem tudom hogyan kell kimérni hogy a jeladóval,vagy a fekete dobozzal van-e baj.Válaszotokat elõre is köszönöm!

6082 Forgács Balázs 2013-02-22 08:15:20  Előzmény:Támba Csaba: 74697

Helló,

A vészvillogóval sem mûködik, viszont az izzók és a relé jók, azokat már külön kipróbáltam, kontakthiba van valahol. Épp ez a gondom, hogy elõször a bajuszkapcsolót akarom ellenõrizni úgy, hogy a kapcsolóról lehúzok minden vezetéket és a lábakat szakadásvizsgálóval összeérintve kapcsolgatom, keresem a hibát, de nem tudom melyik lábpár a jobb, melyik lábpár a bal oldali irányjelzõ. Ezért kellene rajz a lábkiosztásról. Próbálgatással is végig lehetne menni a 6 lábon, csak (5+4+3+2+1=)15 lehetõség, de biztosra akarok menni.

Egyébként hogy lehet szépen kiszerelni? A kormánykereket illetve a bajuszkapcsolókat védõ burkolat alsó részét már levettem, a felsõ rész sehogy sem jön le. A mûszerfalat is meg kell bontani valamennyire?

6081 Támba Csaba 2013-02-21 20:40:58  Előzmény:Támba Csaba: 74693

Mint említettem a villogás csak zárt áramkörnél lesz. Tehát az izzók terhelése váltja ki.



Vedd egyszerûre a hibakeresést.

Kapcsold be a vészvillogót. Ha az mûködik, akkor a relé jó. Ebben az esetben kizárásos alapon a bajuszkapcsolónál döglött meg valami. Ugyanis emlékeim szerint a bajuszkapcsoló a vészvillogóról kapja a 49a-t.

Talán épp a vészvillogó kapcsolóról a bajuszkapcsolóra tartó vezeték nem érintkezik, vagy egyszerûen lejött a saru.
[i](Módosította Tsaby 2013.02.21. 21:47-kor)[/i]

6080 Rezes Balázs 2013-02-21 20:14:00  Előzmény:Németh János: 74695

Sziasztok egy kis segitségre lenne szükségem nem erre akartam válaszolni csak más hogy nem tudtam irni a forumra.
Abban kérném a segitségeteket hogy 4 ütemü kombi wartburgomba hogyan tudok 5 sebességes váltott rakni és hogy melyik golf,polo... és mennyi munkával jár és ha valaki tud elérhetö áron ilyen váltott az is jo lenne.
Elöre is köszönöm nektek!!!!

6079 Németh János 2023-05-22 08:40:11

CSaó.

Látványterv. Mien lenne?
(minõség nem az igazi de egy kis képzelõerõvel jó)

[imgw]https://www.kepfeltoltes.hu/view/130221/fekete_felnis__fekete_ablak__fekete_lokos_www.kepfeltoltes.hu_.jpg [/imgw]

6078 Forgács Balázs 2013-02-21 19:48:14  Előzmény:Támba Csaba: 74693

Helló!
A bajuszkapcsolót sajnos nem tudom kiszerelni, azon így nem látok számokat, csak a 6 sarus csatlakozót, így nem tudom melyik mi, ezért lenne jó egy rajz, hogy lássam melyik lábra mi csatlakozik. A kapcsolót is le akarom ellenõrizni.
A 49a-t illetõen, magával a vezetékkel van problémám, nem a jellel. Ha a relé 49a lábárólról lehúzom a vezetéket, ahhoz érintem a multi egyik pólusát, a másikat pedig a bajuszkapcsolóba futó 6 saruhoz egyesével, egyiknél sem jelez vezetést. Tehát a szaggatott jel, el sem jut a kapcsolóhoz. Azért kérdezem: a 49a-ról a jel vajon közvetlenül a kapcsolóba megy?
Egyébként az index csak úgy egyszer elment. Elõször csak gyorsan villogott, mintha ki lenne égve egy izzó, aztán már semmi.

6077 Támba Csaba 2013-02-21 18:33:18  Előzmény:Forgács Balázs: 74692

Az évjáratnak megfelelõ villamos kapcsolási rajz tartalmaz mindent a bekötésrõl.
Egyébként a bajuszkapcsolón is fel vannak tüntetve a kapocsszámok.
A 49a egyébként a "kapcsolt" pozitív, azaz ezen a szálon már a villogókhoz tartó szaggatott feszültség megy. Tehát ezen a szálon csak mûködõ irányjelzõnél tudsz mérni bármit is.

6076 Forgács Balázs 2013-02-21 13:55:21

Sziasztok!
Az indexem nem mûködik. Egyesével leelenõriztem mind a 6 izzót, azok jók, a biztosíték szintén. Kiszereltem a relét, azt is ellenõriztem, jól mûködik. Ezután megvizsgáltam a reléhez futó vezetékeket. A testvezeték valóban testel. A 49-es lábra csatlakozó vezetéken megvan az akkufeszültség, ha ezt összeérintem a visszajelzõ csatlakozójával, a viszajelzõ világít a mûszerfalon.
Egyedül a 49a-ra csatlakozó vezeték bajos (nálam zöld): a bajuszkapcsolóról lehúztam a hatsarus csatlakozót, s ráadott gyújtás mellett szakadásvizsgálóval kerestem hová fut be ez a "zöld" vezeték, de sehol se találtam. A relérõl a 49a közvetlenül a bajuszkapcsolóra megy, onnan pedig az irányjelzõizzókhoz?
A bajuszkapcsolóról van valamilyen rajz, hogy melyik lábra mit kell csatlakoztatni?
Köszönöm.

6075 Antal Mihály 2013-02-21 13:21:05

Sziasztok! Valaki tudna nekem méreteket esetleg rajzokat küldeni osztókor módosítóhoz? Szeretném a gyári 2t trabim agyait 4*100 alakítani!

6074 Gyapjas Gergely 2013-02-21 12:56:10  Előzmény:Kárász Endre: 74689

Nekem egy sima és egy rugós alátét volt rajta csak. Szerintem rosszul van a tõcsavar a turbinaházban.

6073 Kárász Endre 2013-02-21 12:24:43

2T Trabi ventillátor lefogatás(nem a régi szalagos, hanem az újabb központi tõcsavaros):

Amikor szétszedtem a motort, a tõcsavaron az anya alatt volt vagy hat darab alátét és után egy anya. Kapott egy nagygenerált, most rakom össze. Viszont a tõcsavar a turbina házából ugyanúgy kilóg, nem tudtam jobban behajtani. Ha felteszem a blokkra, akkor bõven kilóg onnan. Még a menet nélküli rész is... Ezek szerint oda mindig kell valami távtartó? Másnál is 639 darab alátét figyel ott? Vagy valamilyen elegánsabb megoldás?

6072 Mazák Viktor 2013-02-21 11:33:10  Előzmény:jocking .: 74675

No, ebben úgy látszik tévedtem, ezt jó tudni! Ez esetben tényleg érdekes a különbség a két beállítás között, bár még mindig vannak lehetõségek a különbségek valószerûségére. Azt gondolom, hogy fent hagyott vákuumcsõvel biztonságosabb gyújtás állítható (mivel a segédberendezés emeli az elõgyújtás mértékét, így ha azzal nem csörög be, akkor lehúzott csõvel sem fog.)

Viszont fobq márkatárs kérdését nem hagynám elkallódni, ez engem is foglalkoztat, hogy az alapjárati minõségcsavar befelé - avagy kifelé szegényíti a keveréket. Korábban szétbombáztam egy wartburg karburátort, én úgy vettem észre, hogy az a járat amit szabályoz, az a kiegészítõ alapjárati fúvóka járatrendszeréhez csatlakozik. Ebbõl, illetve a tûszelepes kialakításból arra következtettem, hogy az üzemanyag útját állja a csavar, tehát teljesen betekert csavarnál nem kap extra üzemanyagot az alapjárat. fobq, én azt gondolom, hogy befelé csavarva szegényedik el a keverék, de már én is korábban feltettem egy kérdést ennek tisztázására.

6071 Németh János 2013-02-21 05:38:11

Ha rakok katalizátort kapok én is zöld matricát? :)

vagy már sajnos nem?

6070 Kantuly János 2013-02-21 00:07:07

Ja meg a hátsó kipuffogó dobom is lyukas (volt már foltozva), ahelyett ha aláteszek egy Powerful sportdobot, akkor azért fognak szólni? Ki van herélve teljesen de tervezek a közepébe rakni egy perforált csövet, és csõ és a dob közötti teret pedig kõzetgyapottal kitöltenni. Így mélyebben és kicsivel hangosabban fog szólni, mint a gyári. Hogy teljesítményben hoz-e majd pluszt, azt nem tudom.

[url=https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/472029_401837163225882_1021713960_o.jpg][b]Kép1[/b][/url] [url=https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/337170_401840059892259_80190966_o.jpg][b]Kép2[/b][/url] [url=https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/414124_401838306559101_482423812_o.jpg][b]Kép3[/b][/url]

6069 Kantuly János 2013-02-20 22:08:26  Előzmény:jocking .: 74684

Szerinted megkapja most is (04.15.) vagy számíthatok a fekete vagy a piros matricára? A vákuumcsõ gondolom nem emiatt hiányzott a karburátor és a légszûrõház közül.

6068 jocking . 2013-02-20 21:31:22  Előzmény:Kantuly János: 74683

Ha tényleg zöld a zöldkártya matricád, akkor valószínûleg katalizátor.

6067 Kantuly János 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Németh János: 74678

Ez érdekes, mert nekem zöld matrica van a rendszámtáblámon.
Debrecenbõl hoztam, ami ugye nagyvárosnak számít és ott használták az autót.

[b]trabiszabi[/b] - Fergeteges! Mondjuk több helyen láttam már Special-t.

[b]jocking[/b] - Akkor meg tudod mondani, hogy az enyémen miért van zöld? :)

[i]"Olyan tiltás nincs, hogy egy városba egyáltalán nem mehetsz be,"[/i]
De, van, csak nem Magyarországon.
Most már legalább tudom, hogy ez csak kacsa ez az 1085ccm-50ló mizéria...
Mondjuk gyanítottam, de nem voltam biztos benne.

[b]Adam[/b] - Ott bírnak hülyeséget beszélni, az biztos. Nekem a forgalmimban az adatok úgy el vannak csúszva -ugyanis- a 3 méteres körmökkel rendelkezõ hölgyike nem nyomta bele rendesen a gépbe ami rányomtatja az adatokat, hogy egy kategóriával szinte lejjebb van minden.. :D

Ööööö! Van egy képem amúgy az aljáról, mikor a csõ lefittyent és meg lett hegesztve... Na most ha tudjátok mondjátok már meg, hogy ez most katalizátor vagy sima elsõ dob? [url=https://www.kephost.com/images4/2013/2/20/a1_2013_2_20_2f76qn5jl5.jpg][b]Itt a kép róla.[/b][/url]

6066 Reining Ádám 2013-02-20 18:56:00  Előzmény:Kantuly János: 74676

Az 1085 ccm a használtautó.hu hülyesége, mint a 880 kg önsúly, 155/82!!! gumiméret stb.
Ha hirdetsz ott akkor ki lehet választani a lehetõségek közül az elõre kitöltött adatokat és ezeket az adatokat dobja ki mert a fogyatékos szerkesztõk ilyen klasszul utánanéztek.
Én amikor hirdettem, rámentem az "egyedi" lehetõségre és mindent a normál adatokkal tudtam kitölteni saját magam, csak a lusta emberek nem szöszmötölnek egyesével hanem 1 kattintással a rendszer kitölti nekik a hülye adatokkal.
Ahol 1043-at látsz ott vették a fáradtságot a hirdetõk, hogy valós adatokkal adják fel az autójukat.

Én már elküldtem õket a p...ba, amikor írtak egy levelet hogy javítsam sedan-ra a Trabimat mert nem jó a lépcsõshátú kivitel amit kiválasztottam.

Na szép kis válaszlevelet írtam nekik, hogy ne engem piszkáljanak hanem javítsák ki a hülyeségüket mert 100 hirdetés van rosszul õ miattuk és amúgy is tök helyesen választottam ki a lépcsõshátú kivitelt szerintem, mert sose volt a limuzin Trabiknak a hivatalos elnevezése az, hogy sedan. Erre van eszük, hogy ezen lovagoljanak, de picit utánanézni a jó adatoknak nincs.
[i](Módosította Adam 2013.02.20. 20:00-kor)[/i]

6065 jocking . 2013-02-20 18:47:17

Lenne egy kérdésem nekem is.
Az mitõl lehet, hogy a motorfék nem valami erõs, kicsit magas az alapjárat (900-1000 rpm), és motorfék üzemben bugyborékol a kipufogó? Kicsi az elõgyújtás?