Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

4873 jocking . 2012-05-17 21:09:54  Előzmény:Csády Szabolcs: 73488

A gyújtáselosztó alatt van, a termosztátház oldalán, a szívató hõgombája mellett. Kék-piros kábel megy rá.

4872 Csády Szabolcs 2012-05-17 20:12:39

Valaki meg tudja mondani, hogy hol keressem 4T Trabinál a hõgombát a hengerfejen? Most így hirtelen nem ugrik be, s holnap indulás elõtt kellene gyorsan kicserélnem. Gondolom a csere csak ki-, becsavarásból áll, meg a közben elfolyó hûtõvíz pótlásából.

[imgw]http://www.zsombishop.hu/popup_image.php?pID=717&osCsid=q3bi5671nnqjs1t1ha2q9ugtn6[/imgw]
[i](Módosította trabiszabi 2012.05.17. 22:14-kor)[/i]

4871 Varga Tibor 2012-05-17 19:39:42  Előzmény:Kozma Bence: 73473

Mennyi idõ után volt ennyire olajos a váltó? Ha most bontottad meg elõször, nincs nagy baj, cserélj egy nyelestengely szimmeringet, és kész. A leömlõ pedig fel szokott lazulni, összerakás után húzd meg 100-200 km után, de összeszerelésnél is fontos, hogy egyenletesen húzd a csavarokat.

4870 jocking . 2012-05-17 15:22:02  Előzmény:Csády Szabolcs: 73481

4. kép:
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120517/UIS03_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

4869 Csády Szabolcs 2012-05-17 15:03:30  Előzmény:Bencze Robi: 73483

Kösz szépen!

4868 Mazák Viktor 2012-05-17 13:48:06  Előzmény:Csády Szabolcs: 73481

Köszönöm szépen!

Brtrabinak is az alkatrész katalógust!

4867 Bencze Robi 2012-05-17 13:13:27  Előzmény:Csády Szabolcs: 73482

[url=http://data.hu/get/5122981/katalog4t.pdf]tessék[/url]

4866 Csády Szabolcs 2012-05-17 13:01:53

Valakinek nincs meg digitális formában a 4T Trabant alkatrész-katalógusa? Igazán jól jönne. Köszönöm elõre is!

4865 Csády Szabolcs 2012-05-17 12:52:35  Előzmény:Mazák Viktor: 73480

Hali!

Anno lementettem róla a képeket:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120517/uis8_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120517/UIS01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120517/UIS02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120517/UIS03_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img w]

Anno én is belevetettem magam a témába, de nem találtam olyan szakit, aki vállalta volna a 0,5-ös furatot. Remélem te több sikerrel jársz.



[i](Módosította jocking 2012.05.17. 17:21-kor)[/i]

4864 Mazák Viktor 2012-05-17 11:57:02

Sziasztok!

Szerintem már van egy-két éve, hogy a fórumon szóba került a zsiguli.hu fórumjáról ismert utóporlasztó (UIS). Lényegében ez egy közdarab a karburátor és a szívócsonk között, aminek célja, hogy a keresztmetszetén áthaladó benzin-levegõ keveréknek perdületet adjon és javítsa a porlasztást. Ha jól emlékszem valaki akkor meg is tervezte az alkatrészt 4 ütemû trabanthoz, a fórumon közzé is tette a mûszaki rajzát. A kérdésem az, hogy megvan valakinek ez a rajz? Sokat segítene.

Ha már porlasztás, akkor utoljára 7,2 liter benzint fogyasztott a 4 ütemûm 60km városi, 100km fõúti ciklusban. Fõ úton Székesfehérvár-Siófok vonal az irányadó, az 50-60as táblákat tartva, 80km/h maximális sebességgel, inkább 70-75km/hval. Nem tökéletes a porlasztóm hidegüzeme sem, 50km utazás után a teljesen meleg motoron (kapcsolt a hûtõventilátor is) ment a szivató és leállítás után átfordult a fõtengely.

4863 Kozma Bence 2012-05-16 11:57:31  Előzmény:jocking .: 73478

Na akkor meg aztán fõleg messzirõl kerülöm... :D

4862 jocking . 2012-05-16 11:54:25  Előzmény:Kozma Bence: 73477

Az alsó hajtókarcsapágyon nincs mit piszkálni, ha elmegy tönkre, csak a fõtengellyel együtt cserélhetõ, ami alsó hangon is 18-20 pénz.:rolleyes:

4861 Kozma Bence 2012-05-16 11:26:51  Előzmény: Spityu: 73476

Tényleg inkább a hengertalpcsavarokra írta. Csak a kifújás miatt gondoltam rá, hogy hátha megúszom ennyivel... :)

Akkor azt az alsó hajtókarcsapágyat nem piszkálom. Bár már keret se nagyon van rá.

Köszönöm szépen a segítséget! :)

Itt egy kis "szerelési napló" ha valakit esetleg érdekel: :)

[url]https://picasaweb.google.com/116596290284062077231/Trabant601?authuser=0&feat=directlink[/url]
[i](Módosította 83NC3 2012.05.16. 13:27-kor)[/i]

4860  Spityu 2012-05-16 10:57:46  Előzmény:Kozma Bence: 73475

A lendkereket vedd le, utána ki tudod cserélni a szimmeringet, egy házban van bent, 3 csavar fogja oda. A ház alatt papírtömítés, cserélendõ. A jövõben nézegesd az internetet gyári tömítések után, érdemes betárazni. Jó, ha gyári: hengertalp, leömlõ, hengerfej, szívócsonk. A szimmeringházhoz, az elõbb említett váltón lévõ fedélhez mehet bármilyen, utóbbi helyre mondjuk soha nem láttam boltban...
Ha labirintos, akkor a lendkeréken lévõ 2 gyûrût cseréld. Az ékszíjtárcsa felõli tömítés cseréjéhez kell csak szétszedni a motort.

A lendkeréknél lévõ szimmering szabványos, lehet kapni. Találni gyárit is, de inkább jó minõségû, dupla ajkú, olajálló menjen oda. Ha van választási lehetõség, balos forgásirányú.

A videó alapján kezd fõtengelyes lenni (alsó hajtókarcsapágy), de mivel valószínûleg még gyári, sokáig elmehet még így. Sanszos, hogy te vetted ki a motort is elõször (ha jól emlékszem a kocsi elõéletére).

Nem a hengertalpcsavarokat írta (talán orygabor), amik a kipufftól lazultak le? És ezért az elszökõ keveréktõl fellépõ szegény keverék az égéstérben (amitõl kialakul a csörgés)?

A meghúzásnál óvatosan, könnyû megszakítani, de azért legyen meghúzva. Lehetõleg gyári tömítést használj, a hazai fojt! Persze ki lehet azt is alakítani megfelelõ keresztmetszetûre. Mielõtt véglegesen felteszed a leömlõt, csavarozd fel tömítés nélkül is, nézd meg, hogy síkban van-e a két henger tömítõfelülete. Szükség esetén lazítsd fel a hengertalp anyákat. Fontos, ha nincs síkban és úgy húzod meg, eltörhet a leömlõ.
[i](Módosította Spityu 2012.05.16. 13:01-kor)[/i]

4859 Kozma Bence 2012-05-16 10:35:39  Előzmény: Spityu: 73474

Azt hogyan tudom megnézni, hogy milyen a fõtengely szimmering? Leveszem a lendkereket akkor látható lesz?
És ha az, akkor mit tudok vele kezdeni? A motor megbontása nélkül kilehet cserélni? Illetve múltkor mondtad, hogy van egy kis hangja a fõtengelynek. Az mitõl lehet?

Bár pont most olvastam itt, hogy valakinek leszakadt a pufogója és azért csöröghet a motorja, mert kilazulhattak a leömlõ csavarjai. Az én csavarjaim meg se voltak húzva rendesen, kézzel csavartam le õket egy kivételével.

4858  Spityu 2012-05-16 07:51:56  Előzmény:Kozma Bence: 73473

Szia!

A tárcsa mindenképpen cserés. Én a gyárit ajánlom. :) Magyarból a rugó nélkülit, nemrég volt téma.

Az olaj jöhet a motorból is, fõleg ha szimmeringes. Bár, a labirint is tud "izzadni". Elsõ körben mindenképpen mosd ki a váltó harangját (benzin, trisó stb.), majd fordítsd úgy, hogy a nyelestengely lefelé álljon. Jól mosd ki a szimmering körül. Néha forgasd meg a tengelyt, kezdetben sûrûn nézz rá, hogy ereszt-e.
A mûanyag kupakok a rudazatok zárókupakjai, nem jellemzõ, hogy eresztenének. Az olajszóró spirál zárófedele szintén nem szokott ereszteni. Szóval nyelestengely vagy fõtengely.
A mûanyag kupakok alatt nincsen tömítés, az alufedél alatt van, általában elszakad, én papírból vágtam ugyanolyat. Ha nem látod, hogy folyatna ott, inkább ne bontsd meg, mert a spirál könnyen elgörbül, ennek következtében beleér a hajtott tengelybe, amitõl karistoló hangot fog hallatni a váltó. Persze vissza lehet egyengetni, de az pepecselõs munka. A fedél közepén van egy 10-es kulcsnyílású anya, ami rögzíti a spirált a fedélen, ott inkább elképzelhetõ, hogy ereszt, ebben az esetben inkább kívülrõl kend meg pasztával.

A nyomokból ítélve a lenderék szórta szét a harangon, úgyhogy én inkább fõtengely szimmeringre gyanakodnék.
[i](Módosította Spityu 2012.05.16. 09:55-kor)[/i]

4857 Kozma Bence 2012-05-15 22:31:50

Üdv!

Kiszedtük ma a motort a Trabiból átnézni meg lepucolni.

A kuplung elég csúnyán elrepedt:

[url=http://bence.szunyi.com/kep/Upload/?v=kuplung.jpg][img]http://bence.szunyi.com/kep/Upload/thumbs/kuplung.jpg[/img][/url]

Milyen kuplungot ajánlanátok?

A váltóból pedig szivárog valahol az olaj, mert elég olajos volt a kuplung környéke:

[url=http://bence.szunyi.com/kep/Upload/?v=valto.jpg][img]http://bence.szunyi.com/kep/Upload/thumbs/valto.jpg[/img][/url]

A nyelestengely szimeringje adhatta meg magát vagy máshonnan is jöhet? A nyelestengely mellett az a 4 csavar+1 középen, illetve az felett lévõ 3 mûanyag csavar micsoda? Gondolom azok mögött is lehet valami tömítés, ami esetleg elfáradhatott.

Miket érdemes még ilyenkor cserélni, ha már egyszer kint van a motor?

4856 Nagy Donát 2012-05-15 20:33:34  Előzmény:jocking .: 73469

Köszi!
Még egy kis idõm van nézegetni, megtervezni.

4855 Nagy Donát 2012-05-15 20:32:48  Előzmény:Csády Szabolcs: 73468

Köszönöm a képet, ez nagy segítség lesz!

4854 szilágyi József 2012-05-15 20:03:50

régifajta 2T kombihoz kellene csomagtér kitámasztó pálca vki tud ilyet??

4853 jocking . 2012-05-15 18:50:15  Előzmény:Csády Szabolcs: 73468

Ez nálam anno úgy volt megoldva, hogy az Y után a waresz S csöve volt feltéve (ami egyben van az elsõ dobbal), csak le volt vágva róla a dob, és az volt bedugva a trabi középsõ dobba. Annyi kompatibilitási gond van csak, hogy az Y egyik ágát a stabilizátor rúd magasságában kicsit be kell rogyasztani, mert egyébként nem fér el.

4852 Csády Szabolcs 2012-05-15 18:20:04  Előzmény:Nagy Donát: 73466

Alapból nem fér el, hegeszteni kell.

Gyárilag ilyen a Wartburg könyök:
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120515/DSC00927_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Ez pedig a "Traburg" könyök:
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120515/DSC00929_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

4851 Nagy Donát 2012-05-15 16:15:46

Egy másik kérdés:

Az 1.1-es Traant fõfékhengeréhez megy három fékcsõ (réz). Ezeknek kellene a hossza :S. Vagyis, hogy hány centi ez a három fékcsõ. Köszönöm!

4850 Nagy Donát 2012-05-15 16:13:35  Előzmény:Csády Szabolcs: 73465

A könyök, vagyis az "Y csõ" elmegy a motor/váz körül/alatt? Hegesztés nélkül is össze lehet illeszteni vajon?

4849 Csády Szabolcs 2012-05-15 10:51:06  Előzmény:Nagy Donát: 73464

A leömlõ simán felmegy, a könyököt az eredetivel kell összekombinálni.

4848 Nagy Donát 2012-05-15 10:17:32

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy az 1.1-es Trabin van valami szerepe a középsõ kipufogó dobnak? Mi történik, ha egy sima csõre cserélem ki ezt a darabot?

A másik kérdésem, hogy a gyári hátsó dob hangján lehet valahogy változtatni? Persze nem ilyenre gondolok, hogy kifúrom, és akkor ordít :).

A harmadik dolog ami érdekelne, hogy 1.3-as Wartburg leömlõje és Y csöve vajon elfér-e a Trabin?

Köszi!

4847 jocking . 2012-05-14 19:23:00  Előzmény: Spityu: 73457

Azért kérdeztem, mert új szoknyalemezt tettem fel. A régi nem gyári volt, ott nem volt gond a szélére tenni, mert ott is volt anyagvastagság (hótoló style utángyártott cucc). Viszont a gyárinál beljebb kellett tenni, hogy a luk alatt és felett is maradjon anyagvastagság (a ködlámpa a szoknyalemez mögött van, és egy szoknyalemezen vágott lukon "néz" ki). Így viszont a ködlámpa kb. úgy van, hogy a rendszámkeret 2 alsó sarkánál kezdõdnek a lámpák.

4846 szilágyi József 2012-05-14 18:47:32

2T blokkban a vezérlõ tárcsa futamát esztergályos megtudja csinálni??

4845 Csády Szabolcs 2012-05-14 17:37:51

Ha a 4T Trabantom nehezen indul melegen, s leállításkor néha szokott párat magától fordulni, akkor gondolom elõgyújtás problémám van. Merre kellene korrigálni a dolgot?

4844 Kozma Bence 2012-05-14 16:57:37  Előzmény: Spityu: 73459

Rendben, köszi!

4843  Spityu 2012-05-14 16:52:07  Előzmény:Kozma Bence: 73458

1. Sanszos, hogy a szimmering szállt (csak) el. Bizonyosodj meg róla, aztán vegyél/rendelj. A gumiharnagot különösebb szerelés nélkül le tudod húzni a váltóról, akkor meglátod, hogy hol szivárog. Kivételes esetben a rózsakerék belsejébõl is folyhat, pl. ha megpadkázod a kereket és a féltengely benyomja a rózsakereket. Ehhez mindenképpen szét kell bontani a váltót. Szóval azt nézd meg, hogy a szimmering ereszt-e vagy a féltengely szárától jön-e (nem valószínû).
[url]http://www.zsombishop.hu/product_info.php?cPath=50&products_id=1262[/url] Ez gyári, ha veszel mást is, nyugodtan vehetsz ilyet, puha, van belõle pár garnitúrám. Ha nem számít, hogy gyári-e, akkor vegyél csapágyboltban. Lehetõleg forgásirányosat (jobb), duplaajkút, olajállót.

2. 50-50, hogy jó lesz a felújító készlettel.[url][/url]

4842 Kozma Bence 2012-05-14 16:31:13

Sziasztok!

1. A jobb féltengelyemnél, ahol kijön a váltóból elég erõsen olajos és kisebb tócsákat is szokott hagyni. Milyen szimering van ott? Az szállhatott el?

2. A fõfékhengerbõl is folyik az olaj befelé az utastérbe. Még a múltkor rendeltem felújító készletet a biztonság kedvéért. Azzal orvosolható lenne a probléma? Csak mert ahogy itt a fórumon olvasgattam elég nehéz hibátlanra megcsinálni ha egyszer szétszedi az ember.

4841  Spityu 2012-05-14 13:01:21

Nekem is volna egy mûszaki vizsgás kérdésem: vonóhorog... ha nem teszem fel, akkor elméletileg "kiírják" a forgalmiból... Ez mennyire igaz a gyakorlatban? Ha késõbb fel szeretném tenni és le szeretném vizsgáztatni, mennyire kérik a mûbizonylatot (nincs meg)?

Tudomásom szerint a következõk vannak meghatározva kiegészítõ lámpákhoz: a talajtól mért távolság (intervallum), a gyári lámpáktól mért távolság (intervallum), párban történõ szimmetrikus elhelyezés. (pl. nem tehetsz egy nagyot középre :) ) Na meg persze darabszám, üzemhelyzetek, használati korlátozások, szín stb.

4840 jocking . 2012-05-14 08:59:00

Lenne 2, mûszaki vizsgával kapcsolatos kérdésem.
1: A ködlámpa felszerelésnél van olyan elõírás, hogy az autó középvonalától legalább milyen távolságra kell lennie?
2: Pluszba felszerelt fém kartervédõ mennyire megengedett?

4839 Kozma Bence 2012-05-13 21:03:14  Előzmény:Szabó Tamás: 73454

Szia!

Szerintem elõször nézd át az összes kábelcsatlakozást. Nekem a trafóknál és az önindítónál volt elég rozsdás és az miatt volt olyan, hogy csak egyszer tekert-tekert, de nem indult, máskor meg pöccre elkapta.

4838 Szabó Tamás 2012-05-13 19:50:44  Előzmény:Kozma Bence: 73429

Szia

Nekem volt alapjárati problémám, de megoldódott.
Viszont 3 hete az Istenért nem akar elindulni.
Délután még mentem vele, és este már nem indult. Próbáltuk betolni, de semmi.
Azóta amit kitudtam deríteni: hogy nincs szikra. A tirisztoros gyújásra gyanakodtam, azt kicseréltem, de akkor sem indult. Új gyertyákat tettem bele, hátha...
De érdedkes, mert ha indítózok, az átfoláymérõ egybõl sárgába ugrik, ami normál estebe amikor jó volt, indításkor nem jelzett semmit, csak ha elindult. A benzin meg folyik a túlfolyón....

Mi lehet a baj? Esetleg a rotornál, "vagy hogy hívják?" lehet valami?
Vagy van valami jeladó, vagy elektronika még, ami bekrepálhatott?
Szerelõ "talán" a jövõ héten megtudja nézi.




[i](Módosította tamasszabo 2012.05.13. 21:52-kor)[/i]

4837 Csády Szabolcs 2012-05-13 19:39:03

A 4T Tabimba 2T Wartburg vízhõfokmérõ van beépítve. Eddig teljesen jól mûködött, ma viszont hazafele valamiért nem akart a mutató a kék sáv szélénél tovább menni, pedig a motor tuti üzemmeleg volt, mivel 40km-es utat tettem meg. Hol kezdjem a hibakeresést? Hogy tudom kiszûrni, hogy a jeladó vagy a mûszer adta fel?

4836 szilágyi József 2012-05-13 19:25:20

hali! 2T-s blokkban azt ahol a vezérlõ tárcsa fut fõleg a szívó csatornánál esztergályos megtudja picit esztergálni??
[i](Módosította trabantbarat 2012.05.13. 21:26-kor)[/i]

4835 Őry Gábor 2012-05-12 17:51:34  Előzmény:Rózsa Sándor: 73450

Nem kizárt, hogy amikor letört, kilazította a leömlõ csavarjait, esetleg a hengertalpcsavarokat. Így lehet, hogy kifúj a hengertalpnál. A múltkor molyhos kolléga járt így. A csörgés mindenképp a kifújásra vall.

4834 Rózsa Sándor 2012-05-11 20:37:19

Sziasztok!
Olyan témábab szeretnék tanácsot kérni, hogy a 2T trabimról múlt héten leszakadt a kipufogóm az elsõ dob után közvetlen (már elõtte is kifújt). Mióta meg lett csináltatva azóta úgy tûnik, mintha nem lenne benne erõ, a hangja is olyan, mintha le lenne folytva, rezonál az egész kaszni, valamint emelkedõn úgy csörög a motor, mint a nyavaja és az átfolyásmérõ is maxra felmegy (elõtte sosem ment bele még a sárgába sem). Mi történhetett az óta, hogy ép lett a pufogó?
Köszi a segítségeteket!

4833 Varga Tibor 2012-05-11 18:36:51  Előzmény:szilágyi József: 73444

Erre pontos recept nincs, én meg már marha rég csináltam ilyet. Porig akarod ültetni? Amúgy anno nekem úgy volt, hogy az összes rövid ki volt véve, a visszahajtott kivételével, és elöl, a 3 összefogott laptól számítva a következõ 3 lap bent maradt. Alulról meg meg vissza volt forgatva 2 hosszabb lap(egy hosszú, és egy utána következõ rövidebb) plusz alápakolva a rövid darabok. Így ült rendesen, le is ért ahogy kell. :) Hátul nagyon visszaforgatásra nincs szükség, elég kivenni a rövid lapokat, amúgy se szép ha nagyon "lóg" az autó hátulja.

4832 Szebelédy Péter 2012-05-11 17:51:19  Előzmény: Spityu: 73447

A szuszogó száraz, az olaj a pumpa talpazatánál szivárog, és folyik tovább a blokkon lefele.

4831  Spityu 2012-05-11 15:49:00  Előzmény:Szebelédy Péter: 73445

Nézd meg, hogy pontosan hol folyik az olaj. Az AC száránál van egy túlfolyónyílás, pontosabban szuszogó a membránnak, onnan is jöhet, ha a rudazat körül lévõ O-gyûrû elkopott.
Szóval két O-gyûrû is van az AC-ben.
[i](Módosította Spityu 2012.05.11. 17:49-kor)[/i]
Szerintem ugyanoylan lehet mint a trabié, ott egy O gyûrû van, nemtom az átmérõt, de 3mm vastag kell az tuti. Én már egyszer cseréltem.

4829 Szebelédy Péter 2012-05-11 07:50:17

Hello!

4T waresz AC pumpája és a blokk közt van valami tömítés az O gyûrûn kívül? Csordogál onnan az olajom, de a gyûrû nem sérült, és a boltba azt mondták hogy nincs ilyen...

4828 szilágyi József 2012-05-10 16:15:24  Előzmény:Varga Tibor: 73443

és elöl illetve hátul lentrõl számolva tehát a leghosszabb laptól melyik lapot kell fordítva visszatenni??

4827 Varga Tibor 2012-05-10 12:54:25  Előzmény:szilágyi József: 73441

Attól függ mennyit szeretnél ültetni. Hátul ha kiveszed a gumipogácsát, az 2 centi, ha még akarsz, akkor a felsõ 3 lapot még nyugodtan ki lehet venni a kötegbõl, az 1.5 centi. Ha ennél többet szeretnél, már össze kell forgatni a lapokat, az se bonyolult.
Elöl pedig szintén ki kell venni a rövid lapokat felölrõl, és be kell tenni az egész köteg és a bölcsõ közé, és még lehet tenni plusz lapokat alá. Nagyobb ültetésnél kell hosszabb csavar is.

4826 Kenyér Zoltán 2012-05-10 11:28:13  Előzmény:szilágyi József: 73441

En csak a hátso ültetésre tudok egy jo tippet. Ki kell szedni a lengokarrol a gumipogàcsàkat a laprugo alol. Ezzel kb ket centit fog valtozni a hasmagassag. Rugokkal nem varialnek hàzilag mert abbol rugotores lesz. Persze ki szedhrtsz belole egy ket lapot akkor lejjebb kerül de puhabb lessz. Kemenyiteni meg plusz lappal lehet de akkor magasabban lesz a kocsi alja. Amugy nem olyan dràga a rugokovacs. Pesten a kereszturi uton egy eve 4500 huf volt a rugokovàcsolà ugy hogy pluszi lapot is tesznek bele.

4825 szilágyi József 2012-05-09 19:37:42

sziasztok! hogyan lehetne leültetni 2 T laprugós kombi trabim házilag rugó kovács és minden nélkül abszolút házilag leültetni picit keményíteni és mivel lehetne felszíjazni??

4824 Szabó Tamás 2012-05-07 18:33:22  Előzmény: Bandi: 73438

Szia

Ez ügyben már én is érdeklõdtem, de ezeknél még ne volt színkód.
A trabantwelt.de-n található/kapható még gyári festék.

Üdv. Tomi