Melegedés: valóban okozhatja a túl kicsi elõgyújtás, no meg a túl nagy is. Ha tényleg becsörög terhelésnél, akkor vegyél vissza egy kicsit belõle: 10-es csavarokat fellazítod (2db) és ha szembõl állsz, akkor magad felé tekered a házat. Majd lehúzod a csavarokat. Mindenesetre azért jelöld össze a jelenlegi állást.
Rángatás: okozhatja a karbi is és a gyújtásrendszer is. Ha lágyabb rángatásról van szó, akkor inkább elõbbi, ha nagyon éles és véletlenszerû, akkor pedig gyújtás. Leginkább a fõkábelre gyanakodnék, ami a trafóból megy a rotorra. Nekem kicsit kókány, a már cserélt trafóba vékonyabb érintkezõjû fõkábel megy, kellett rajta alakítani, de most már stabilan áll. Igaz a gumiporvédõ is nagyban hozzájárul a rögzüléshez. Amúgy nálam is rángatott, de csak gázon, az sokkal érzékenyebb a szikraképzésre, mint a benzin.
Szóval elsõ körben a kábeleket nyomkodd rá (miután lehúztad és szemügyre vetted õket), ill. az elosztón tekerj.
Bocsi, okozhatja természetesen a trafó 12V-os tápvezetékének sérülése, kontakthibája is. Ami kb. olyan, mintha kapcsolgatnád a gyújtáskapcsolót. Ha a fõkábel masszírozásával (cseréjével?) nem oldódik meg a probléma, akkor érdemes kivizsgálni a kisfesz oldalt: az akksiról kell húzni egy direkt 12V-ot a trafó megfelelõ sarujára, persze csak próbaképpen. Ha még így is rángat, akkor lehet trafó is, gyújtáselektronika is. -> cseredarab felkutatása
Jah, természetesen a Hall-jeladó is okozhatja, bár az máshogyan szokott elhalálozni. :)
De most jut eszembe: a nehézkes elindulás, túlmelegedés, becsörgés adódhat benzinben szegény keverékbõl is, amit a karbiban lévõ, az elõírtnál alacsonyabb benzinszint is okozhat.
Nekem ennyi tippem van.
[i](Módosította Spityu 2012.04.06. 18:12-kor)[/i]