Fontos: a C2 ugyebár csökkentett hézagú, a C3 növelt! A normál jelzés nélküli!
A kisöreg rosszul tudja, nem mondom, hogy ne vásárolj nála ezt követõen, de inkább csak pénztárgépkezelõként tekints rá.
A C2-vel és a normállal szerelt kerék között könnyû különbséget tenni: meg kell emelni a kocsit, az adott kereket 12 óra 30 percnél meg kell fogni és meg kell billegtetni. Utóbbinál érezhetõ kottyanást fogsz tapasztalni, elõbbinél semmit vagy csak nagyon minimálisat.
Annyit hozzátennék, hogyha kicsit koszos a kerékagy (ahova bepréselõdik a csapágy), akkor természetszerûleg összenyomja a csapágyat is (bármily hihetetlen) és ezzel együtt a hézag is csökken (!) Így elõfordulhat, hogy a normál illesztésû csapágy sem fog - annyira - kotyogni. Ez azonban nem egyenértékû egy C2-es csapágy - tisztára takarított kerékagy kombóval. Csak párezer kilométerig.
A csapágyat benzinnel elmosva (sebbenzin/mosóbenzin/féktisztító) érdemes tesztelni. Bal kéz mutatóujj-hüvelykujj párossal meg kell fogni a belsõ gyûrût, majd ugyanott a külsõt is a jobb kéz megfelelõ ujjaival. Majd tesztelni az axiális holtjátékot. Ehhez nagy gyakorlat ill. tapasztalat kell VAGY egy ÚJ kontrollcsapágy. :)
Ezt követõen szemügyre kell venni a futófelületet és a golyók felületét: elõbbi ne legyen barázdás utóbbiak pedig krumpli alakúak... ezt követõen olajjal megkenve szoktam tesztelni a zajosságát -> pörgetés. Tavaly májusban cseréltem le a 82ezret futott 2T váltómban a golyóscsapágyakat, olajjal megkenve teljesen zajtalanok voltak, akár a gyári újak, viszont szárazon (benzines mosás után) hallhatóan jobban "zörögtek". Amúgy simán jók még, merem állítani, hogy 90%-osak, csak maximalista vagyok. Persze, azért eltettem õket, miután feljelöltem, hogy hol voltak és milyen irányba álltak. :)
Jah, mivel komolyak a szándékaid a kocsival, szerintem ne hezitálj. Jó lesz az a DKF.