Beteszed negyedikbe a váltót, és leteszteled a nyelestengely és a féltengelykihajtások segítségével, hogy megfelelõen mûködik-e.
Ha mindent rendben találsz sajnos még nem biztos, hogy jó lesz, bár legtöbbször hideg olajnál szokott problémás lenni a szabadonfutó.
Kiszerelt állapotban a sokszögletû gyûrût kell leginkább szemrevételezni, de az agyat is könnyen leellenõrizheted. A görgõket úgyszintén. Rendellenes kopásokat, berágódásokat kell keresni. Összeszerelésnél fontos a rugó megfelelõ beépítése, ez a könyvekben tökéletesen le van írva.
Gyárinak írják, nehéz megállapítani képrõl, de szerintem valóban az.
[url]https://www.zsombishop.hu/product_info.php?cPath=31&products_id=1561[/url]
[url]https://www.zsombishop.hu/product_info.php?cPath=31&products_id=1784[/url]
Kétfajta gyûrû lehetséges, a zsugorkötésû (1985 decemberétõl) és az ékes. Az ékes nyelestengelyre felmegy a zsugorkötésû is, fordítva nem, mert elforogna.
[url]https://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/valto/trabant_szabadonfuto_gorgok_nelkul_2_fele_uj_1483382642.html[/url]
Az enyém ékes volt, fogalmam sincs miért van két horony is a gyûrûn, amúgy tuti gyári. Összeszerelésnél zsír helyett használhatsz belsõgumiból vágott gyûrût, vagy egyéb gumigyûrût, akkor nem kell a kimosással bajlódni, ami fontos, ha úgy rakod össze!
Jah, egy csapágylehúzó nem árt, ha van, a 6304 C3-as csapágy eltávolításához általában szükséges.
[imgw]https://www.kephost.com/images4/2011/10/9/afy45372mxq8nbpe2eix.jpg[/imgw]
[i](Módosította Spityu 2011.10.09. 14:17-kor)[/i]