Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

2675 Fejer Hunor 2010-08-07 22:23:52

Köszönöm a segitséget. Remélhetoleg a jövöhéten kész is leszek vele.
Egy átlag 1.3as motorral mennyi a végsebessége a trabinak?

2674 Marton Tamás 2010-08-07 21:30:58  Előzmény:Fejer Hunor: 71288

Amennyivel többet kèr az 1.3, annyival könnyebben is hùzza azt a könnyû kasznit.
Hogy èrtsd: elmèletileg nem fog többet enni, azonos feltètelek mellett ;-)

Andrew: èn abbòl a 0km-es cuccbòl kapàsbòl erõsebb gèpet èpìtenèk :-)
Minimum karbicsere, lesìkolt blokktetõvel, dugòkkal, picit nagyobb veztengellyel.
De tudom, nàlad nem ez a cèl :-)
Oszt' mikò lesz kèsz amùgy?

2673 Bende Endre 2010-08-07 17:08:36  Előzmény:Fejer Hunor: 71288

Ugyanaz a kuplung.
Fogyasztási adatom nincs. Még épülünk...

2672 Fejer Hunor 2010-08-07 16:38:30

Az 1.3as wartburg motor kuplunkszerkezete megeggyezik az 1.1es trabiéval? Tehát ha motort cserélek akkor rajta hagyhatom minden állítás nélkül azt a kuplungszerkezetet amivel eggyüt vettem? És valaki meg tudja mondani, hogy kb mennyivel nö a fogyasztás a motorcsere után?

Elõrre is köszönöm.

2671 Lizák Péter 2010-08-07 08:26:16  Előzmény:Őry Gábor: 71285

Nekem egyszer tavaly nyáron a bal hátsó fék sült rá a dobra. Megálltam, kézifék behúz, csak megfeledkeztem, hogy egész nap vagy 40 fokban áll az autó. Estére meg szépen rásült. Éjjel Kecskemét közepén nagyon zsír volt, hogy nem akart engedni semerre. lekaptam a kereket, kalapáccsal körbe kocoogtattam, és aztán kerék vissza, majd go haza,

2670 Őry Gábor 2010-08-06 19:53:56

Aztat nem tudjátok véletlenül, hogy a spirálos hátsó lengéscsillapítóba ugyanannyi olaj kell, mint az elsõbe? Mert a kézikönyv ezt az infót elspórolta, én meg mindig elfelejtem.

2669 Őry Gábor 2010-08-06 19:52:11  Előzmény: Spityu: 71284

Az azért érdekes, merthogy normál esetben nem is ér a dobhoz...

Én a héten újítottam elsõ féket, de hiába van tökig visszatolva az utánállító, fognak egy kicsit, de szerencsére nem nagyon melegszenek. Viszont istenien fognak!!! Csak attól tartok, nem fognek megüvegesedni a betétek?

2668  Spityu 2010-08-06 19:40:37  Előzmény:Őry Gábor: 71282

Nekem most kb. fél év után... a jobb elsõ fék. Nem tudtam elindulni, ó mondom megkalapálom a hátulját (sebességben volt, kézifék nuku). Semmi. Megkalapálom az elejét, elindult. 20km múlva Szabinál furcsa illatra lettünk figyelmesek. Késõbb tologatás közben kiderült, hogy még egy picit fogott a kerék. :P

2667 Támba Csaba 2010-08-06 18:51:45  Előzmény:Varga Tibor: 71271

Épp a héten csináltam egy öthengeres 2,5 TDI VW T4-est. Kb. 20 fog hiányzott a szíjról (be akarták húzni a kocsit lendületbõl 1-esben:) ).
1 szelepet találtam mindössze elgörbülve a 10-bõl. Többre számítottam.
Aztán a szelepköszörûbe fogva találtunk még egyet minimális ütéssel. Szemre nem is látszott.

2666 Őry Gábor 2010-08-06 18:49:30  Előzmény:Tóth Ákos: 71279

Nekem egyszer három hónap állás után nõtt össze a kuplung.... Akkor még nem tudtam mi lehet, vehettem ki a motrot.

Hõmérõt meg keress iskolaszereket, taneszközöket árusító boltban. Anno ésn is egy fizikatanártól kértem kölcsön.

2665 Varga Tibor 2010-08-06 17:28:56  Előzmény:jocking .: 71278

Volt is levegõvétel nélküli káromkodás:D

2664 Varga Tibor 2010-08-06 17:28:25  Előzmény:Tóth Ákos: 71279

1. lehetõség:Dobj bele új termosztátot.
2.Lehetõség: Dobd el a termosztátot,tedd össze anélkül:)

2663 Tóth Ákos 2010-08-06 12:34:34  Előzmény:jocking .: 71278

Elmentem tanácsot kérni egy szerelõhöz. Elmondtam mi a panaszom(lentebb írtam).
Õ azt mondta hogy nincs semmi baj, Sokszor találkozott már ilyen problémával fõleg M-zárolt katonai kocsikkal, ami sokat áll. Azt mondta hogy a kuplungszerkezetem beragadt. Tegyem be 2-esbe lökjük be a kocsit és jó lesz.
Így tettünk! 3.-ban indultam. Alig mentem 300métert már jó is lett a kuplung.
Gyorsan kerültem vele egy kört:)).
De láttam hogy melegszik a vizem.
A termosztátommal is ilyesmi problémám lesz remélem. MErt nem nyit! Majdnem felforrta vizem. Remélem szétszedem megkapirgálom újra összerakom és jó lesz.
De a tûzhelyen kipróbálom mindenesetre, hogy tényleg nyit x-hõfokon.
Bár nem tudom honnan fogok tudni szerezni egy olyan hõmérõt ami 90fokig van skálázva:)!
Lassan, de biztosan összeáll a Silver:).
Most várom hogy lehûljön a víz... Meg a leömlõ!
Üdv_Szmuki

2662 jocking . 2010-08-06 10:58:46  Előzmény:Tóth Ákos: 71277

Nálam ilyen akkor volt, amikor a kinyomócsapágy elment tönkre. Ott is az volt az érdekes, hogy Tibkéék összerakták a mocit új kuplunggal/kinyomócsapággyal, aztán lehetett is szétszedni, mert széthullott a vadi új kinyomócsapágy.:S

2661 Tóth Ákos 2010-08-06 09:20:22

Új hiba lépett fel:(!
Most már szépen jár a motor. Csak egy a bökkenõ, hogy a kuplungom nem emel ki. Márpedig amikor leállítottam frankón mûködött!!
Mi gyíkja lett?---->9hónapot állt.
Bowden(kuplung)-en merre állítsak? Próbáltam elõre nagyon, meg hátra is de sehogy sem veszi egyik sebességi fokozatot...:((( (VW POLO GT váltó)
HA nem jár a motor frankón be tudom tenni minden fokozatba.
H.E.L.P.!
Üdv_Szmuki
[i](Módosította Szmuki 2010.08.06. 11:21-kor)[/i]

2660 Tóth Ákos 2010-08-05 17:48:56  Előzmény:Marton Tamás: 71274

kapott egy újjat 500ft:D illetve kihagytam az alátéteket:).
Nem nyomja a motorolajat.
Halottam járni a motort, de mihelyst bemelegedett leállt.
Utána nehezen indult.
Meg úgy néz ki kontakt hibás a gyújtáskapcsolóm! Van egy alig használt, de ez sem egyszerû onnan levenni!!!! Le kell bontani az egész kormányt meg mindent.
Meg van egy olyan érzésem, mint a moci nem kapna elég nyálat. ugyanis nagy gázzal indulva majdnem beindul...
HOlnap lesz mivel foglalatoskodnom.

2659   2010-08-05 17:24:40

Jelentem jól megy a tütü a Pierburg 2E karbival, szerencsére rá tudtam tenni az eredeti szívászajcsökkentõt, így jóformán minden maradt a régiben :) Fogyasztást nem tudok mondani, viszont a motor minden fordulatszámot egyenletesen tud tartani, az alapjárat is nagyon jó. Egész jól is megy vele, kicsit erõsebbnek érzem a gépet.

2658 Marton Tamás 2010-08-05 17:10:06  Előzmény:Tóth Ákos: 71272

Kend ki, èn is ki szoktam. De sokat nem èr, hàla a 3 pontos szelepfedèl lefogatàsnak.
Szèriahiba ezeknèl a motoroknàl. Idõvel mindegyiknèl elõjön. 10-bõl 7-8 autònàl megvan ez a hiba. A szelepfedèl vetemedèse miatt van, fõleg ha sokszor volt levève. Akkor lehetne kiküszöbölni, ha a szelepfedèl ès a HF tetõ egybe lenne sìkolva, persze megspèkelve egy minõsègi szelepfedèl tömìtèssel.
Az igazi az lenne, ha vagy 10 ponton le lenne fogatva.

2657 Lizák Péter 2010-08-05 14:59:01

Olyan kérdésem lenne, hogy az ablaktörlõm tengelyei nagyon lötyögnek, mert szét vannak kopva. Csak a tengelyt a vezetõhüvellyel lehet kapni vagy bontózzak egy másik mechanikát kompletten?

2656 Tóth Ákos 2010-08-05 13:27:16

mûködik a motor
csak annyit szeretnék kérdezni
hogy?
vegyek-e új szelep fedéltömítést? vagy kenyem ki valami tömítõpasztával(szilo)? mert a szélén nyomja az olajat
a félkörívnél! de csak a szélén.
A tömítésnek látszólag nincs baja.

2655 Varga Tibor 2010-08-04 20:40:02  Előzmény:Tóth Ákos: 71249

Ha ennyire el volt téve a vezérlés/átugrott, akkor hogy indult be egyátalán?
általában csak 4 szelep görbül, nem mind a 8.
Azért lesd majd meg az alsó vezérmûkereket, milyen állapotban van, de átugrani is csak elég magas fordulaton, motorféknél lenne képes.

2654 Varga Tibor 2010-08-04 20:34:27  Előzmény:Múzer tibor: 71255

Vagy kormánymûgyanús, esetleg görbe lengõkar tud még ilyet csinálni, vagy valamelyik gombfej(alul, vagy a nyomtávrúdnál)

2653 Múzer tibor 2010-08-04 18:04:54  Előzmény:Marton Tamás: 71268

Okés, köszi az infót.
Akkor hétvégén kicsit tüzetesebben átnézem a dolgokat, hátha találok valamit.

2652 Marton Tamás 2010-08-04 17:49:43  Előzmény:Múzer tibor: 71267

Nem. :)

A lengéscsillapítóban a rudazatot lehet forgatni, nem fordul együtt az egész gátlóval.

2651 Múzer tibor 2010-08-04 17:46:17  Előzmény:Őry Gábor: 71261

Nem kóvályog rossz úton sem az autó. Felemeltem a kocsit és megnéztem a gömbcsuklókat, de semmi kotyogást nem érzek.
Viszont azt vettem észre, hogy a lengécsillapító rúdja, amin a motortérben egy nagy "alátét" és egy 16-os kulcsnyílású anya van, kormányzáskor meg sem mozdul.

Ennek nem kellene elfordulni a gólyalábbal együtt, mikor elfordítom a kormányt?

2650 Marton Tamás 2010-08-04 17:44:12  Előzmény:Tóth Ákos: 71249

Jól jártál mondhatom.

Ezért nem hordom már semmilyen "szerelõhöz" az autót. Megtanultam magam javítani, rendberakni. Az más kérdés, ha olyan baja van, hogy szakértõ kell hozzá, vagy esetleg esztergáltatni kell valamibõl. Ezeket ugyebár a garázsban senki nem tudja megcsinálni. De pl. az esztergályos munkához is becsületes, nem ilyen "jóvanaz neki" ember kell.
Nekem pl. most a féktárcsát úgy szabályozták fel, hogy elment vele majdnem fél óra. Meglátta a srác a 2 fékfelület szabályzása után, hogy a gépre felfekvõ rész is üt. Rögtön felszabályozta azt is, aztán ehhez még a belsõ részt is ami az agyra fekszik fel. Ezek után újrahúzta a 2 fékfelületet is. 850 Ft volt. Na ez a becsületes munka.
A "szerelõdet" meg minimum elküldeném a búsba, és próbálnám jobb belátásra bírni! Ha nem megy, páran leírták itt, mit is érdemes csinálni ;)

Vezérmüszíjat meg úgy a legegyszerübb feltenni (vízpumpa lazítás nélkül), hogy beállítod jelre a két tengelyt, a vezérmükereket leveszed, befüzöd a szíj alá (itt kicsit szórakozni kell, mert nem fogod elsõre eltalálni melyik fog hova esik), és ezután a vezérmükereket szíjastul visszaakasztod a veztengelyre.
Ez persze csak akkor müködik, ha nem volt baromira túlfeszítve a vízpumpával a vezérmüszíj. Ha igen, akkor csak a pumpa 3 csavarjának a lazításával tudsz dülöre jutni, persze ehhez meg a vezérmükereket nem kell levenni.

tibcsi: biztos jók azok a gömbfejek, és szilentek? Ha igen, akkor még az is lehet, hogy a kormánymüvet tartó 2 csavar lazult fel. Húzzál járuk. Csúnyán lógó kerékcsapágy is képes ilyesmire.
De a hátsó futómü lógása is csinál olyat, hogy egyszer "itt" áll a kormány egyenesben, egyszer meg "ott".

jocking: nem bántja a közönséges vízkõoldó a rezet. Az aluminiumot annál inkább, mivel sósavat is tartalmaz. A rezet a sósav csak tömény oxigén jelenlétében oldja. Szóval ha hatást is akarsz elérni akkor háztartási sósav (óvatosan vele!), illetve ha jól emlékszem a trisót szokták még itt felemlegetni. Persze az utángyártott aluminimum hütökhöz az útóbbit szabad csak!


[i](Módosította PAtr0n 2010.08.04. 19:46-kor)[/i]

2649   2010-08-04 13:50:48  Előzmény:jocking .: 71264

hát jó egy pár oldalt :evil: egyébként az oldalon már mûködik a keresés funkció :)

2648 jocking . 2010-08-04 13:48:53  Előzmény: : 71259

Azért lapozni csak kéne, mert jelenleg a 2600-as nagyságrendnél járnak a hsz-ek.:D

2647  Spityu 2010-08-04 13:33:56  Előzmény:Őry Gábor: 71262

Úgy, hogy beindította. :)

2646 Őry Gábor 2010-08-04 13:28:08  Előzmény:Tóth Ákos: 71256

Ha be sem volt indítva, hogy sérültek a szelepek?

2645 Őry Gábor 2010-08-04 13:26:42  Előzmény:Múzer tibor: 71255

Van holtjáték a kormányon? Kopogás, zörgés, kóválygás rossz úton? Ha igen, akkor lehet gömbcsukló, és le is lehet ellenõrizni, ha felemeled egyik oldalt a kocsit, és kézzel megmozgatod a kereket. Lehet érezni a lötyögést.

2644  Spityu 2010-08-04 12:48:48  Előzmény:Tóth Ákos: 71256

Ja ezt nem tudtam / elkerülte a figyelmemet. Hát öcsém... ha nem csinálja meg, akkor csinálj neki te negatív reklámot + jelentsd fel.

Ja és még:
ha valóban nem járt a motor (nyilván) akkor az égéstér vatta új, ugye? Namármost ez épp elég bizonyíték. Ha azt be tudod bizonyítani, hogy nála készült a javítás, akkor igazságügyi szakértõ megállapítaná a tényt, hogy egy métert sem ment vele az autó azóta. Fenyegesd meg vele... hátha.
Egy szemtanú jól jönne, akivel mondjuk elhoztad tõle.

Az nem baj, hogy nincs papír, újabb adu: számla nélküli munkavégzés...
[i](Módosította Spityu 2010.08.04. 14:52-kor)[/i]

2643   2010-08-04 12:26:53  Előzmény:jocking .: 71258

"Tibke
Beküldve: 2009.12.20. 12:53 -

Sokat nem kell visszaolvasni, mégcsak lapozni se kéne, konkrétan a 803-as hozzászólásban szerepel PAtrOn írása, hogy ? sósavval esett neki a dolognak,sikerrel. De google is hoz jópár találatot a kérdésre. "

2642 jocking . 2010-08-04 12:24:21  Előzmény:Tóth Ákos: 71256

Addig ok, hogy el volt ugorva a vezérlés. De az se tesz jót a motornak, ha hónapokon át nem jut olajhoz a hengerfej. Ilyenkor szeretnek kiszáradni a szelepek szimeringjei, plusz az épp nyitott szelepeken beáramló párás levegõ korrodálhatja a hengereket.
Lényegében már mindegy, de azért csak ki kellett volna próbáltatni valahogy a csókával a mocit, bár azt nem tudom, hogy autóstul volt e nála. Plusz az a minimum, hogyha szerelõ vagyok, hogy szerelés után elindítom a cuccot, hogy mûxik e.

2641 jocking . 2010-08-04 12:21:17

Tudom, hogy már volt téma, de egyszerûen nem találom sehol:
Hûtõ és hûtõrendszer takarítás/vízkõtelenítés. Milyen anyagokat érdemes használni és milyen módszerrel? Vízkõoldóban gondolkodtam, de az bántja a hûtõt (ami ugye réz) nem?

2640 Tóth Ákos 2010-08-04 12:07:39  Előzmény:Őry Gábor: 71250

9hónapig állt a garázsomban várva a lakatolást fényezést.

De ekkor nálam egyszer sem lett betéve sebességbe meg ilyenek.
Úgy állt ahogyan elhoztam a "szerelõtõl".
Vagyis nem mozdult semmit a vezérlés, fõtengely...stb.

2639 Múzer tibor 2010-08-04 11:49:38  Előzmény:Őry Gábor: 71254

A nyomtávrúdnál?

Nem, az ellenanyák a helyükön, nem lazultak meg.

Lehet, hogy a gömbfej okozza? Azok közül egy sem lett kicserélve, még az eredeti.

2638 Őry Gábor 2010-08-04 11:22:52  Előzmény:Múzer tibor: 71252

A gömbfejek ellenanyája nem lazult meg?

2637  Spityu 2010-08-04 10:23:35  Előzmény:Tóth Ákos: 71249

Az nyilvánvaló, hogy nem tévedett amikor felrakta, mert akkor nem hogy 9 hónapig, de 9 mp-ig sem ment volna az autó.
Viszont lehet hogy felületes volt a vezérmûszíjat illetõen, nem tudom: újra cseréltetted azt is? Vízpumpát?

Ránézésre meg tudod állapítani, hogy a dugók cserélendõk-e, valószínûleg a bevágódáson kívül más bajuk nem lesz és akkor megúszod egy komplett hf. + vezérmûszíj cserével. A komplett hf. alatt szelepsort értek. A vezérmûszíj meg szerintem kopott, ezért ugrott el. De lehet hogy nem spanolta meg a szerelõ eléggé, vagy fellazult!

2636 Múzer tibor 2010-08-04 08:54:44

Sziasztok!

Mi okozhatja azt, hogy jobbra kanyarodás (kis ívben) után a kormány jobbra húz, viszont ha balra kanyarodok, akkor semmi gond, nem húz az autó semerre.
Illetve a kormány középállása is változik.
Kormánymûvet kitakarítottam, újrazsíroztam, könnyen jár.
Gömbfejek jók, futómû most lett beállítva, futómû gumialkatrészek cserélve.

4T trabiról van szó.

Köszi!

2635 jocking . 2010-08-04 08:04:50  Előzmény:Őry Gábor: 71250

Hát igen, ezt az APEH-es ütõkártyát érdemes kijátszani, sokszor csúnyább a végeredmény, mintha a rendõrség lenne bevonva az ügybe.
Fényképekkel dokumentálni kell a végeredményt, és tanúkkal igazolni, hogy a szerelõ után senki más nem nyúlt a motorhoz. Szerintem az a minimum, ha a felújítás árát visszaadja.

2634 Őry Gábor 2010-08-04 07:48:03  Előzmény:Tóth Ákos: 71249

És a 9 hónap alatt mi történt?

Én konkrétan odamennék másodmagammal és befenyíteném, hogy megcsinálod kishaver. Bár ezt így könnyû mondani, mert vannak ilyen arcok, hogy úgy hazudnak, mint a vízfolyás.
Az ilyen autószerelõkrõl lehetne mesélni, meg általában az ilyen "szakemberekrõl", mert qrva nagy a pofájuk, merthogy nekik van papírjuk, te mit értesz hozzá, pláne, ha tényleg nem értesz hozzá! Az más kérdés, hogy segghülye és köze nincs a szakmához... Lehet, hogy leugatni nem tudod, fenyítsd be esetleg, hogy nem adtál számlát, feljelentelek az APEH-nél...

2633 Tóth Ákos 2010-08-04 05:22:30  Előzmény:Marton Tamás: 71247

Csá!

No akkor én is mesélek!
Tegnap olyan mérges lettem a szerelõmre, mint még soha!!!!
Még fényezés elõtt NÁLA feldobattam a "zsír új" hengerfejemet.
Mivel én nem tudom hogy kell rátenni a vezérlést.
Õ beállította meg minden, és azt mondta hogy OK.
eltelt 9hónap.
Tegnap átvittem(toltam,húztuk).
Hogy figyi már valami nem fasza, nézd már meg.
5perc után közölte ahogy a fõtengely rossz szögben van(kb90fok), és emiatt KUKA a hengerfej.
DE Õ tette fel.
És letagadta hoyg õ ilyet nem téved!!!
de könyörgöm egy autószerelõnek, ha feltesz egy hengerfejet, akkor nem kéne lecsekkolni azt a sz@jbabaszott jelet a fõtengelyen.
Ez tegnap 15:20-kor volt.
Este 19:10-ig csináltam. Hengerfej le. az összes szelep meggörbülve. beszorulva.
KÉRDÉS: MI esély van rá hogy akkora nyomást kapott a dugótetõ és a hajtókat hogy nem lesz kompresszióm.
Mert most azt a hengerfejet tettem fel ami rajta volt, mûködik. csak csattogós.
Mert ha a motorom is elszált emiatt az Õ hibája miatt,akkor nem fogom ennyibe hagyni az TUTI!!!!
Most már én is tudom hogy kell belõni! pontosan a fõtengely fehér jelét illetve a vezérmûtengely alsó jelén ott legyen.
Megyek is a garázsba és csinálom.
Csak olyan b@szott nehéz rátenni a vezérmûtengelyre a vez. szíjat!
Erre nincs valami praktika???????????
H.E.L.P!!

Valami ötlet? Mit csináljak a szerelõmmel? Õ is újjítatta fel a henferfejemet 18e HUF volt annó!!!+még tönkre is tette az õhibája miatt!!

Üdv_Szmuki

2632 Lizák Péter 2010-08-04 04:49:53

Ablaktörlõ tengellyel mit lehet kezdeni, ha lötyög mint az állat? Olyan szinten, hogy gyakorlatilag elfekszik menet közben az üvegen a szélvédõ.
lehet külön a tengelyt a hüvellyel cserélni, vagy a mechanikát mindenestõl?

2631 Marton Tamás 2010-08-03 19:37:32  Előzmény:Tóth Ákos: 71237

Szmuki!

Jò lett a generàtor! Azt hiszem akkor jò bizniszt csinàltunk :-)
Kicsit àt-dròtkefèztem, oszt bele is dobtam, egybõl jò is volt. De amin gondolkoztam be is jött. A fesszabàlyzòja is hullàmos feszt ad, villòdzik közepes fordulaton a làmpa. Nem nagy gond, de azèrt beledobom majd a màsikèt.

Ezek mellett mèg csinàltam egy gyors önindìtò szervìzt. Kiesett a behùzòvilla tartòrùdja, ìgy indìtòzàs utàn mèg ottmaradt a bendix, ès vagy 5mp-ig csörgött mèg, ahogy a figaskoszorù hozzàèrt. Àtmenõcsavarral orvosoltam.
Volt mèg fèktàrcsa szabàlyoztatàs, pofacserèk, nyereg csùszkàinak zsìrozàsa, pàr benzincsõ csere,kuplungbowden W*-40ezèse. :-)

Mindezt ma de. 10-tõl, du. 4-ig. Most kivètelesen jòl haladtam a munkàval, pedig nem jellemzõ. Köszönhetõ ez annak is, hogy különösebb szopàs semmivel sem volt. :-)



2630 Csirik Ferenc 2010-08-03 12:29:09

Köszönöm a gyors választ!

2629 Őry Gábor 2010-08-03 12:24:59  Előzmény:Csirik Ferenc: 71244

A forgás irányában kell lennie.

2628 Csirik Ferenc 2010-08-03 12:06:55

Sziasztok!

Lenne egy nagy kérdésem, kérésem !?


2T gépsas vezérlõ tácsáját, hogy kell "helyesen" feltenni. Több oldalt olvasgattam már, s az alábbi okosságot adták csak:

- jól jegyezzük meg, hogy hogy volt felrakva, s úgy rakjuk vissza -+mi van ha rosszul volt már elõzõleg felrakva+-.
- a vezérlõtárcsán nyíl jelzi -+utángyátottan nincs jel+- HAHA
- ha fordítva rakjuk fel nem megy olyan jól, kb. 80 km max -+Köcce+-


- a katalógusban található fõtengely rajzán pedig nincs feltüntetve a levágás


DE könyörgöm, miért nem lehet leírni, hogy mégis merre legyen a kb 60 fokos levágás!!

Ha valaki tudja, hogy is kell HELYESEN beépíteni, az írjon!!

Köszike:eek::eek:

2627 Oláh Olivér 2010-08-03 09:22:17

Köszi mindenkinek a kipufogós feladvány megfejtését:)

2626 Tóth Ákos 2010-08-03 04:37:59

Jó reggelt all!

Valaki mondja már meg pontosan, hogy egy új 1.3-as szélvédõ milyen árban van?
Illetve egy alig használt?
Mert kellene a pontos ár!
Üdv_Szmuki:D:cool: