Tiszteletem, kolléga!
Nos, Ha újfajta a féltengely, (úgyemléxem, neked már olyan, szólj, ha nem) akkor ez a zsírgyári konstelláció. Szerintem ez jobban fogja a biztosítólemeznél (pláne, az utángyártott papír-wékonyságú, kis átmérőjű biztilemezeknél). Ezt - ha jól emléxem - 30-as csillagkulccsal tudod letaposni, a biztosítás miatt általában még egy kicsit ugrálni is kell rajta. Összeszereléskor mindig új anya kell, mert sajna elzrikálódik az a szoknya/korona/akármi a szélén! Sztem ne cseréld régi típusúra, jó ez így. Sőt, az ellopott kocsimon nem ez a gyári, keskeny anya wolt, hanem egy ilyen, de min. 2X ilyen széles hatlapfejű résszel, így a kulcs lecsúszásának az esélye nulla. Csak akkor tudtam meg, h ez a széles nem a gyári anya, mikor kellet wennem újakat, és ezt a kis "csirke", gyári szélességüeket rakták elém. Mondom ez mi -> adjon széleset. Asszonta a keskeny waló rá, az enyém pedig wmilyen másik autóé lehetett, a boltos sem tudta melyiké lehet jó, így a mai napig sem tudom, h melyikét kell kérni...
Ja: doblehúzó az újfajta agyakhoz NEM kell, ahogy lent az anya, már rántod is le az egészet, de ha ellenkezik, akkor 1-2 talpas rugás a gumi oldafalára (ja: kerék fennt marad!) és már pottyan is le.
De ahhoz, h megnézd, h folyat-e a munkahenger, nem kell az agyat is leszedni! Kerék le, kis csawart a dobból ki (ez általában begyógyul, kicsit meg kell koccolni a csawarhúzót is kalapáccsal, így ált kijön). Majd a dobot a tőcsawarok között átlósan kalapáccsal addig ütöd (ha kell rendesen!), míg meg nem idul a dob lefelé. Ezután már látod a fék belét. Agyat lehúzni, csak az alkatrészek cseréjéhez kell. Ha folyat a fék, az onnan lehet gyanús szétszedés nélkül, h állás után első fékezéskor úgy bekap a fék, h akár meg is pördülhetsz! Ha csak nem fog, félrehúz, akkor sanszosabb a lewegős fékrendszer, walamint a sz*r utánállító(ez utóbbinál nagy a pedál játék, lent fog a fék)!
[i](Módosította madogery 2009.10.25. 18:04-kor)[/i]