Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Miért kéne lepapírozni? A forgalmi engedélyben nem szerepel, hogy hány sebességes a váltó, csak hogy automata e, vagy manuális. Nekem is 5 sebességes Polo váltó van benne, ugyanúgy alámásztak műszakin és egy mukkot nem szóltak.:)
amit Tama írt arra se árt oda figyelni. a 2t trabi első fékénél van egy reteszelő amit át kell dugni a fékalaplapon meg a fékbetéten ez egy rugós fémlapocska a fékbetétet az alaplaphoz húzza, ezt teszik a a rallysok is hátra.
Én a helyedben letennék erről a dologról. Ugyanis 1.1-es mocihoz polo váltó sok!5.ben nagyon nehezen fog menni.+Nem is fog gyorsulni ahogy az elvárható lenne. Meg nem mindegy hogy milyen polo váltó!Ebből volt jópár féle. Legjobb párosítás 1.3-as moci+poloGT váltó! Nekem ez van és nagyon pattent a masina:):D:cool:
Az is lehet, hogy a fékpofa visszahúzó rugói (főleg az alsó) fordítva vannak benn. Úgy kell állnia, hogy a rugó kampós fele legyen kifelé, különben kibillentheti a fékpofákat.
Sziasztok! Ki szerelt már be Tr 1.1-be Polo 5 váltót? A kérdésem annyi lenne,hogy a kuplung az változik más fajtára vagy marad a Tr 1.1-é?Nekem a Tr 1.1 szerkezete beleér a váltóba!Mi lehet a baj?
ezek a kiugró fékpofák.régebben velem is előfordult de a rallysoktól el lestem egy trükköt.ismeritek hogy van rögzítve az első fék kifordulás ellen?na azt dobták be hátulra is nekem bevált ajánlom mindenkinek.:D
Sziasztok! nekem volna egy olyan problémám 2T trabinál hogy a bal hátsó kerék tolatásnál egy pontban megszorul valamiért felemelt állapotban is ha kézzel forgatom hátrafelé megszorul de akkor ha egy kalapáccsal megütögetem akkor megindul és működik is az első fékpedál lenyomásáig amint lenyomom utána hátrafelé ugyanúgy megszorul. Járt már valaki így? Mi lehet ennek a problémának az oka?
Találtam képeket... a középső csík közti különbség szembetűnő, de valamelyik szélsőben is eltérés figyelhető meg: az egyikben 2 és 3 darab "S" betű váltja egymást, a másikban pedig végig 2. (Ez utóbbi nem biztos, de lényeg, hogy eltér.)
No, közben én is utananéztem (még jobban), de a pakkot nem szedtem még szét (fóliával van három gumi összetekerve). Kis eltérést fedeztem fel a középen futó csíkon, ill. az egyik szélsőn is. Délután készítek fotókat. Mindkét fajtát láttam hirdetésekben Trabant gumiként árulva, és mindkettő 5.20-as.
Az általában használtan még elérhető 5.20x13-as Pneumant (Tubeless 70P) diagonálok mintája változatlan volt végig. Sőt a Heidenau totál ugyanazt a formát nyomja, ugyanazokkal a paraméterekkel, csak a Pneumant helyett saját márkanevén.
A Trabinál már szinte úttörőként alkalmazták a tömlő nélküli (tubeless) abroncsokat évtizedekkel ezelőtt. A brutál korai verziók még nem voltak ilyenek mind, de hol találni ilyet, és ki tudna pl. egy 47 éves gumival közlekedni?
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni Tr 1.1 ültetéshez!Hogy csináljam hogy az autó ültetve is legyen és a kerekek is szépen álljanak az autó alatt!?Minden megoldás érdekel!A mostani állas az hogy a gátlók 50%-al keményítettek+a rúgóból 2 menet ki lett vágva.(Az eleje nem tetszik így!)SEGÍTSETEK!Köszönöm :BEBE
Ne bénázz már annyit!Viztisztiszta plexi,megcsinálod,majd bármelyik foliás(olyan aki autokat is foliáz,csak van valamiismerös!)lefoliázza neked akár hupikékre is.Na hajrá,meg tudod csinálni!
ez a rajz csak egy kiindulási alapnak jó de ha pontos dolgot akarsz inkább mérd ki ha fent van a tárcsa rá kell próbálni a nyerget és ahhoz kell mérni az pontosabb lesz mint ez a rajzocska.ezek a netes rajzok leírások sokszor pontatlanok.én is szívtam rendesen a netes hülyeséggel amikor a wartburg féket építettem be.
Esetleg olyat nem lehet csinálni, mint szélvédőnél, hogy lefóliázni? Egy kis utána járást szerintem megér. Ha esetleg összeállna a dolog én is vevő lennék 1 db-ra:) Persze csak ha nem horribilis áron adnád...
Gondolkoztam a rajzon, meg egy kicsikét olvasgattam azt az oldalt, amit belinkeltem múltkor, és onnan sikerült kikövetkeztetni, h a 4 furat átmérőjének 8-asnak kéne lennie. Amit viszont nem tudok, az az, h a rajzon csak szemmel látható, h a furatok egymástól ugye 30-ra vannak, de a furatok és a vízszintes szimetria tengely közötti távolságok nem ugyan akkorák. És ugye ennek van szerepe, mert akkor a féknyereg is máshova kerül. Ha én ezt úgy gyártatom le, h a furatok ugyan akkora távolságra vannak a vízszintes szimetria tengelytől, akkor a féknyereg valamenyivel el lesz forgatva a 80-as átmérőjű kör középpontja körül. Ennek van jelentősége a biztonság és fékezés ereje szempontjából, mert énb gondolkoztam rajta, de semmire se jutottam:D Amúgy a rajzon meg még bőven van hiba ezeken is kívül.
Már nem emlékszem honnan töltöttem le, de jobban megnézve a rajzot fenntartásaim vannak. A kész alkatrészeket nézegetve a másik képen látszik, hogy 4 átmenő furat van rajta, és két menetes. Tehát ami a rajzon átmérő10 az inkább M10. Az átmenő furatok mérete meg hiányzik. Ránézésre 8as, de ugye ránézésre nem szoktunk alkatrészt gyártani....bár a magyar kisipari "u.gy." cuccok lehet, hogy úgy készülnek:):) sok szerencsét hozzá
Nem hoztam el... idő sem volt rá valami sok, nagyjából átnéztem, lefényképeztem. Két böszme nagy felömlő és egy harmadik pici, aminek szerintm az a szerepe hogy gyorsítsa a másik kettő által betolt gáz áramlását, nem pedig mennyiségileg járul hozzá a töltéscseréhez. Pillanatnyilag még azt sem tudom eldönteni hogy ez 250 vagy 380 típusú CZ-e. A kipuffcsonk alapján úgy tűnik, hogy 380... nem tudom. Majd még megyek tüzetesebben is átnézni, addig lehet előkerül még ez-az.
Hűha... kérdésözön: Hány felömlős motor ez? Azt lehet tudni milyen kipuf volt ezen? Újra is szándékozod éleszteni valamikor? Látom KLG gyertya van benne. KLG a motor motorja:) A tunyingba nekem is jól bevált, meg a simsonba is jó.
Valahogyan átszabták gondolom. A motor maga működésképtelen, legalábbis durva csíkok vannak a dugón, de a főtengely átforog rendesen. Amúgy ez egy rallykrossz gépben volt, miután a hegyi versenyzést abbahagyták. A kétkarbis sajnos széthullott többször is (de melyik motor nem?), Győrben mérték próbapadon, valahol 60 és 70 lóerő között teljesített.
Sziasztok! Valaki esetleg tudja az ebben a cikk-ben szereplő féknyereg adapter méreteit? https://www.mgvac.sulinet.hu/trabi/trabi/trabi-tfek.htm Vagy valakinek van más ötlete a féknyereg rögzítésére? Köszi
BAROMI SOKAT ESZIK A GÉP...MI OKOZHATJA? - KARBI TISZTA - VAN BUBILEVÁLASZTÓ, - NEM LYUKAS AZ ÚSZÓ, - A BEÁLLÍTÁSOKKAL VARIÁLTAM MÁR KRVA SOKAT (VAGY ELMEGY AZ ALAPJÁRAT, VAGY NEM INDUL BE) ÉREZHETŐEN FULLAD A GÉP A SOK BENYA MIATT (10-15 l / 100KM) HOL A BIBI? AZ ÚSZÓ ROSSZ SZINTJE? KOPOTT FÚVÓKÁK?
Ha rám hallgatsz, akkor felnivásárlás után állsz neki, hiszen addig sok értelme nincs. Amikor megvan a felni, odapróbálod nagyjából és rögtön kiadja, hogy mennyit kíván. Utána meg leméretezni nem egy nagy kaland. Ha a faterod esztergályos, szerintem nagyon hamar le tudja rajzolni:) (különben a 160as osztókörön 4 furat süllyesztve(hogy elférjenek az anyák és meg is tudd húzni) végén 60°os kúp; 45°al eltolva megint 4 furat szépen kitörve, benne 12x1,5ös menet. Kb ennyi. lehet még cifrázni a felni méretéhez illeszkedő tehermentesítő peremmel, illetve ezeket a trabi dobra is meg tudod csinálni. Ezáltal nem terhelődnek a csavarok.) Remélem tudtam segíteni.
Igen széria motorral kezdtük, meg ahhoz egy akármilyen rezóval (a széria kipufot nem nagyon lehet számoltatni vele). Én nem nagyon értek a programhoz, a srác motorokon már elég szép teljesítményeket ért el vele. Igaz azok kicsit fejlettebb kétüteműek mint a trabi, meg nyilván azok gyárilag sem strapamotornak voltak tervezve:)