Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

8391 Gerlec Csaba  2020-06-28 22:14:08  Előzmény: Spityu: 81844

Nagyon szépen köszönöm

8390  Spityu 2020-06-28 21:19:46  Előzmény:Gerlec Csaba : 81843

Szia! Íme: https://data.hu/get/11515888/javitas4t.pdf

8389 Gerlec Csaba  2020-06-28 12:01:17

Sziasztok adott egy kedves nyugdíj előtt álló hölgy ismerősöm 1.1 amin a család apraja naggya hátsó féket akart felújítani. Nálam landolt a végeredmény ami olyan mintha soha nem is lett volna fék a hátulján használt és új alkatrészek egy dobozban szerintem van benne minden jó csak nem ehez a jobb időt megélt jószághoz találtam lada Suzuki stb alkatrészt is többek között. Most szeretném orvosolni a dolgot csak szükségem lenne a javítási kézikönyvre mert nem szeretnék silány tákolmányt ki adni a kezem közül nagyon hálásak lennénk ha valaki tudna adni pdf, vagy valamien kép formátumban

8388  Spityu 2020-06-16 12:42:04  Előzmény:Kárász Endre: 81837

Hát, dupla ár. Akartam javasolni, hogy vigyél egy gyári újat, és hogy lőjék be olyanra, mert mindenfélét tudnak.
Sajnos nem tudom, hogy az említett kocsinál ilyen gátló került-e beépítésre, de emlékeim szerint innen lettek rendelve, van rá esély. Igen, elég sokféle gátló, ill. gólyaláb létezik Trabanthoz, amik szemre egyformának tűnnek, valójában különböznek. Még talán pont te gyűjtötted egyszer össze őket. 1.1, 601, kombi, limo, első, hátsó. Tudomásom szerint mind más talán. Az eltérések egy része valószínűleg csak kevésbé optimális működést eredményez, amit talán észre sem vesz a felhasználó és a rázópad. De el bírom képzelni, hogy totál érzékelhető problémát is okozhat a nem megfelelő kivitel, mint például az éles dobogást. Ami előbb-utóbb a gátló sérülését eredményezheti talán. Szerintem mivel üresen jelentkezik, gödörnél az említett hiba, és éles csattanást lehet hallani, az van ilyenkor, hogy teljesen kinyúlik a gátló és felkoppan a kupakon a dugattyú.

8387 Kárász Endre 2020-06-16 11:31:35

Megkérdeztem a hátsó lengéscsillapítók felújítását Kárásziéknál, nettó 19.500 Ft/db és két hét az átfutás. Viszont egyedileg munkálják meg a dugattyúrudat (mármint a menetes rész kezdetét), továbbá igény szerinti karakterisztikát tudnak belőni.
Néztem Csapinál is a lengyel SATIM gátlót: https://trabantwartburgalkatresz.eu/products/productPage/001030/Leng%C3%A9scsillap%C3%ADt%C3%B3+H%C3%A1ts%C3%B3+STATIM+%28Tr1.1-601%29?kezdo=2&func=searchResult&searchkey=leng%C3%A9scsillap%C3%ADt%C3%B3

Ennél az a gyanús, hogy a cím szerint 601-hez és 1.1-hez is jó, márpedig emlékeim szerint az 1.1-nél az alsó rugótányér más helyen van, mint a 601-nél. Mindig jó érzéssel tölt el, amikor már a leírás alapján is valami izé van a palacsintában...

8386 Kárász Endre 2020-06-15 21:48:03  Előzmény: Spityu: 81835

A megragadásnál bizony volt valamennyi rozsda! Konkrétan egy vastagabb, régi csavarhúzóval és egy kalapáccsal sikerült megmozdítanom a dugattyúkat. Alkoholos ronggyal történő tisztítás és szilikonzsír után már szépen járt, bár nem nagyon akartam erőltetni az ide-oda tologatást, hátha valahol tényleg olyan mély a rozsda, hogy kikezdi a karmantyút.
A budapesti szilikonboltban kapható teflonos szilikonzsírt használom, két éve is ezt tettem. Az önbeállóknál láttam, hogy még szépen ott van a leheletvékony réteg, amit két éve kentem oda. Igaz, már teli volt porral...
Azt hiszem, akkor még egy kicsit halogatom ezt a szilikonbázisú folyadékra áttérést. Szerintem két év múlva biztosan felkészülök már egy teljes átmosásos mókára. :)
A gátlót meg holnap megkérdezem Kárásziéknál.

8385  Spityu 2020-06-15 18:27:59  Előzmény:Kárász Endre: 81834

A szilikonzsírozott megragadásnál mi volt? Rozsdásodás? Azt csodálnám. Nekem az a tapasztalatom, hogy a szilikonzsír, amit használtam, különvált két komponensre. Valami tapadós, fehér por(?)ra, meg szilikonolajra. Emiatt pár év után megragadtak a dugattyúk. Az a fehér por szerűség a gumi és a fmh. között annyira megült, hogy a pofák nem bírták visszanyomni a dugattyúkat rendesen a helyükre, emiatt elkezdtek befogni (enyhén) a fékek. Lehet, hogy van jó szilikonzsír, az enyém nagyon nem az volt. Egyébként semmi kopás, rohadás nem keletkezett. Előre megvettem az újakat (LPR) és amikor kiszereltem a régieket (magyar piros dobozos, pepita csíkos), betettem az újakat, nem szórakoztam a régiekkel. Utána elmostam a régieket és igazából azt állapítottam meg, hogy semmilyen kopás nem keletkezett rajtuk, mehettek is volna vissza, de akkor már nem volt kedvem szórakozni velük. Újszerűek voltak. Odaadtam Szabinak, hogy ha valahova kell, szerintem nyugodtan beépítheti és úgy tudom, a mai napig szolgálnak a hegyre járósban. De visszatérve az enyémre. Korrózió, fékhatás szempontjából teljesen jó a szilikonos fékfolyadék, a gumi alkatrészeket sem bántja. Előtte próbálgattam áztatással. Teljesen közömbösek rá (ami nem lepett meg igazából). Kizárólag úgy merem ajánlani, hogyha át van mosva a komplett fékrendszer vegytisztára. A betöltő kupakjától a légtelenítőkig. Sajnos először, amikor beépítettem a zsír új 2 körös ffh-t, nem szedtem szét, és a konzerváló olaj iszapossága miatt ömleszthettem át a fékfolyadékot (miután elpucoltam a ffh-t). Szóval protonokra kell szedni mindent és alkatrészenként átcsorgatni hígítóval (a gumikra ügyelve, hogy ne kapjanak belőle, azokat csak szappannal elmosni és full megszárítani) majd közvetlenül utána a szilikonos fékfolyadékkal. Nehezebb légteleníteni, szerintem valamennyire levegős is az enyém, nem olyan kőkemény a pedál, mint etilén-glikolossal. De szerintem ha csinálnék egy átömlesztést, jó lenne. Csak lusta vagyok, meg igazából teljesen jó. Kicsit nehézkes beszerezni, de nem lehetetlen.
Kárásziéknak jó híre van. Szerintem meg lehet vele beszélni, milyen keménységűre kéred. Az egyik helyi kollégának a hátsó gátlói kopognak (ütnek nagyot), ha üresen bele megy egy gödörbe. Szerintem vannak rossz minőségben utángyártó cégek, ha gyárit nem találsz, akkor inkább Kárászi legyen.

8384 Kárász Endre 2020-06-15 17:21:31

Sziasztok!

Pár napja kellett a hátsó féket javítgatnom, mert műszakira ment a Trabi ('90, 2T). Kettő éve raktam bele teljesen új munkahengereket, elvileg valamilyen olasz cucc volt, a Zsombinál vettem. Ha jól emlékszem, LPR-nek kamuzta, de tök más márka volt a dobozon.
Na hát az egyik hátsó munkahenger be is állt, pedig két éven át kb. heti egyszer biztos használtam. Ekkor fogalmazódott meg bennem a kérdés: mi a fenét tegyek ide, ha anno szépen leszilikonzsírozott porvédőkkel is megragadt. Amúgy nagy nehezen sikerült megindítani, aztán kenés után így mentünk műszakizni. Pityu, neked a full szilikonos fékfolyadékkal mik a tapasztalatok?

Más:
Spirálrugós hátsó futóműhöz milyen lengéscsillapítót érdemes néznem? Láttam Csapinál, de én már noname felújított csodákkal (pl. MLT) nncs kedvem kísérletezni. Ha jól emlékszem, talán még Kárászinál van valami felújítós lehetőség. Valakinek tapasztalat?

8383  Spityu 2020-06-07 21:53:41  Előzmény:jocking .: 81828

Hát vagy tetőre kell rakni a kocsit és a betöltő nyílás is használható e célra. :D

8382 jocking . 2020-06-07 21:16:29  Előzmény:Sófalvy Károlyné: 81827

A differenciálházon a jobb oldali féltengely kihajtás alatt van egy nagy csavar, az az. Általában mindig a váltó legalacsonyabb pontján van, nem véletlenül. :)

8381 Sófalvy Károlyné 2020-06-06 14:45:41

Sziasztok! Trabant 1.1 váltóolaj cserét szeretnénk, hol találom a csavart, ha van valakinek képe megköszönném!

8380 Sófalvy Károlyné 2020-06-06 14:38:09

trabant 1.1 váltó olajcsere

8379 Piret Endre 2020-06-05 09:00:09  Előzmény: Spityu: 81824

Ja, hogy oda való porvédő? Nekem nem volt semmi. Igaz, hogy a lendkerék volt egyszer lent, még pályafutása eléggé elején.
Nekem két, talán kispók vagy bogár kerékcsavarral jött le, meglepően könnyen. Azért ésszel, fokozatosan, szimmetrikusan kell húzkodni. Az ékszíjtárcsát viszont ráhagytam a felújító mesterre.

8378  Spityu 2020-06-01 19:30:00  Előzmény:Kiss Attila: 81823

Szia!

Nem feltétlenül kell hozzá célszerszám. Én még sosem használtam és sosem lett belőle semmi gond. Több lehetőség közül választhatsz. Lelazítod az anyát annyira, hogy síkban álljon a lendkerék végével vagy egy kicsit legyen kijjebb. Ezután valahogy megemeli valaki a blokkot a lendkeréknél fogva. Alumínium vagy bronz dornin keresztül odavágsz neki kalapáccsal. És le is ugrik a kúpról. A másik hasonló elven működik. Fogsz megfelelő vastagságú akácfa darabokat és megékeled az önindító felől a blokk és a lendkerék hézagát. Ezután kocogtatod a tengely végét, majd néha a fán, felváltva. Így is le szokott jönni. De szedtem már szét úgy is, hogy a lendkerék két menetéből eltávolítottam a zárókupakokat, majd olyan helyre forgattam, ahol a blokknak nem árt semmi. A lényeg, hogy lehetőleg ne az osztássík legyen. Ezután két, megfelelő csavart egyszerűen behajtottam a két menetes furaton, felváltva húzkodtam rajtuk és szintén csakhamar lepattant a kúpról a lendkerék. Úgy emlékszem, a rugóvilla csavarjai passzolnak oda, amik sűrűmenetes M14-esek.

Fontos, egyik esetben sem kellett ész nélkül ütnöm, feszegetnem stb. a dolgokat. Ha így lenne nálad, akkor inkább hagyd, és tényleg célszerszámmal állj neki. Egyébként elég egy vasdarab is, bele két 15-ös furat, és még két M14-es csavar. Az a lényeg, hogy a vasdarab olyan vastag legyen, akár távtartóval, hogy a két csavar akkor kezdjen el "megszorulni", amikor már pont átértek a lendkeréken. Ez kb. 500 Ft és fél óra elkészíteni úgy, hogy közben megiszol egy sört is. :)

Főtengely felújítás: olvass vissza, nem kell sokat. Itt és Veterán topicban. Nem régen kiveséztük a témát (idén).

8377 Kiss Attila 2020-06-01 13:30:37

Sziasztok! Trabant 601 főtengely felújítás vált szükségessé unokaöcsém autóján amit én szedek szét. A lendkerék levételéhez gyári célszerszám szükséges. Volna-e valakinek kölcsönbe Szigethalom környékén akár úgy is, hogy elviszem a blokkot és a helyszínen lehúzzuk a lendkereket. Másik kérdésem, hogy tudtok-e megbízható gépműhelyt ahol korrektül felújítják a főtengelyt? Köszönöm a válaszokat.

8376 Gál Zoltán 2020-05-05 18:42:39

SZIASZTOK SEGÍTSÉG KELLENE: HÁTULHŰTŐS WARESZ VÍZPUMBA ÉS TENGEJ ROBBANTOTT RAJZ KELLENE SŰRGŐSEN!!

8375  Spityu 2020-04-23 20:51:56  Előzmény:Németh Pál: 81738

Azt azért hozzá tenném, hogy ha kicseréled a váltót sem garantálható, hogy az okozza a hibát. Távolról nehéz hibát behatárolni leírás alapján... De ha minden más futómű elem jó, a fékek is rendesen oldanak, a gátlók is működnek, a kerekek is jók, akkor valószínűsíthető, hogy a féltengelyek körül keresendő a hiba. Esetleg a dificsapágyaknál még.

8374 Kacsándi Szabolcs 2020-04-23 20:13:44  Előzmény:Németh Pál: 81738

Így van.Sajnos a legtöbb esetben ennél a fajtánál kikopik a kihajtás.Hiába raksz bele új tengelyt,az már alapból lötyögni fog,és csak az új tengelyt teszi tönkre.Mindből tudsz újat venni még.Csak a javítást kell megoldani valahogy.

8373 Németh Pál 2020-04-22 07:00:08

Köszönöm a segítséget !
A javasolt hibalehetőségeket átnézem.
A szilentek cserélve lettek, és a függőcsapszeg perselyek is.
Legvégső esetben váltót kellene javítani,+ hosszú féltengelyt cserélni?

8372 Kacsándi Szabolcs 2020-04-21 21:03:48  Előzmény:Németh Pál: 81735

Szerintem féltengely körül keresgélj.A baj ezekkel az,hogy hiába cserélsz újat,ha a kihajtás kopott.A másik meg maradt a régi ami biztos,hogy kopott.Szóval ez így nem jó kombó.De lehet kikopott csopágyház is,vagy görbe kerékagy vagy tengely.Laprugó szilentet is nézd meg,bár ha rendes műszakin volt,azt kiszúrják azonnal.

8371  Spityu 2020-04-21 18:20:53  Előzmény:Németh Pál: 81735

A kerék centrírozatlanság mondjuk egyre erősödik, 50-60-tól. És nem múlik el. De azért cseréld fel a kerekeket. Szilentek a lengőkarokban jók? Ha lassan forgolódsz mondjuk egy parkolóban, nem érzed, hogy cibálja a kormányt, akkor sem?

8370 Németh Pál 2020-04-21 18:00:08

A müszaki rendes volt,nem haveri alapon ment,a lengéscsillapítók újak,a rövid féltengely gyári újra cserélve,a csapágyak újak a fékek újak,a dobok esztergálva,a motor felújítva,hengerk frva,gömbcsuklók cserélve,kormánymű felújítva.
A féltengely diós kivitel,nem az új típus.

8369  Spityu 2020-04-20 20:11:17  Előzmény:Németh Pál: 81730

A biztonság kedvéért azért cseréld fel a két tengely kerekeit. A műszaki "rendes" műszaki volt vagy átrugdosták? Nem szóltak a gátlók miatt esetleg? Gumibakokat is ellenőrizd. Milyen fajta féltengely van a kocsiban? Ha nem tudod, akkor hányas évjáratú?

8368 Németh Pál 2020-04-20 11:20:32

Sziasztok!
Múlt héten végre meglett a Trabi műszakija,minden rendben volt,most,hogy párszor mentem vele,jelentkezett egy olyan hiba,hogy 60 körül belejön egy rezgés,de 70 környékén elhagyja,nem ráz a kormány, hanem az egész kaszni remeg.
esetleg valakinek hasonló hibája nem volt?
Kérem ha tudjátok,vagy gondoltok a hiba okáról,osszátok meg velem.
Előre is köszönöm!!!!

8367 Kacsándi Szabolcs 2020-04-19 13:53:45  Előzmény:Tarjanyi Krisztian: 81707

Van egy 85-ös kábelkötegem,azon megnézem hátha rajta van még.De nem biztos,ha tudok csinálok képet.

8366  Spityu 2020-04-18 16:28:41  Előzmény:Pintér János: 81726

Legelőször is nézz szét a motortérben a trafó környékén, nincs-e valami vezetékhiba. Pl. ami a trafóra megy +12V, nincs-e sérülve, nem testel-e le. Sajnos nincs kapcsolási rajzom a típushoz, de megnézhetnéd, hogy a kiégő biztosítékon milyen fogyasztók mennek át. Esetleg ezeket egyenként letesztelheted, hogy kiderüljön, melyik a zárlatos. De ezek csak tippek, így nehéz bármi konkrétat mondani.

8365  Spityu 2020-04-18 16:25:04  Előzmény:Tarjanyi Krisztian: 81707

Kapcsolási rajzot keressél, az alapján egyértelműen vissza lehet tenni. Elvileg a vezetékek színei is fel vannak tüntetve a rajzokon ill. a kapcsoló sarui szintén számozva vannak.

8364 Pintér János 2020-04-18 15:06:10

Sziasztok,Wartburg 4t műszerfalnál olyan problémám van,amikor a gyújtáskapcsolót elfordítom(gyújtásra állítom),a töltés jelző,az üzemanyagszint jelző,valamint az olajnyomás jelző,nem világít.Megnéztem a biztosítékokat a biztosíték elégett,csere után egy kis ideig működött minden,majd az összes visszajelző ismét nem jelez semmit,a biztosíték ismét tönkre ment.Valamilyen zárlat van,esetleg a gyújtáskapcsolóm lehet rossz,az okozhatja a zárlatot? Valaki,ha tudna segíteni megköszönném.

8363 Tarjanyi Krisztian 2020-04-15 20:55:38

Sziasztok. Wartburg 353w vészvillogó bekötésében tudna valki segíteni? Elment az irányjelző. Megpróbáltam javítani de nem sikerült. Addig csesztettem amig a vészvillogó vzetékeit is lehúztam és nem tudom visszarakni. Ha valaki letudna fotozni 1et megköszöném.

8362 Kacsándi Szabolcs 2020-04-15 19:46:41

Nagyjából észre sem vehető a különbség.Néhányban még találkoztam felemás munkahengerrel is.műszakis autórol beszélünk.A 4T Trabimban kétütemű főfékhenger került,mert az eredetivel semmilyen normális fékhatás nem volt.felújítottam, javítottam és nem lett jobb,eldobtam olyan messze amennyire bírtam.Ezt meg beletettem ,semmi átalakítás nélkül,és lett fék.A hátulja ennek ellenére sem tört ki sose,pedig állítólag a benne lévő szelepeken kellett volna variálni.De működött így is.Szóval nem kell megijedni annyira attól a munkahengertől.A versenyautóba 4T tárcsafék került átalakítva a 2T csonkállványára.Hátul 4T munkahengerek és fékerő elosztó nélkül összeépítve.Tökéletesen működik.Spityu tudja tanusítani,mert ült benne versenykörülmények közt.Nagyjából a versenyen járattuk be a féket ,mert úgy készült el a kocsi,nem volt idő próbálgatni.Elől ráadásul Ferodo DS Racing fékbetétek kerültek,amit gondolom nem kell senkinek bemutatni mennyire fog.És így is több mint tökéletes volt.Ehhez képest az a hangyányi eltérés a két munkahenger közt nagyjából nulla értékű.

8361 Őry Gábor 2020-04-14 23:08:33  Előzmény: Spityu: 81694

Nem kúpos a vége. A korábbi gomba is eléggé szorulós. Na de ha gyárilag szar, mit tegyek bele? Úgyis már csak utángyártott szar van.

A hátsó fékkel óvatos lennék. A Trabi rövid, könnyen megpörög, lehet, hogy nem véletlenül méretezték alá azt a munkahengert. A fékpad megmondaná a tutit.
A nagyobb pedálút meg kifejezetten idegesített, mint minden, amitől a pedálút megnő.

8360  Spityu 2020-04-09 18:06:16  Előzmény:Őry Gábor: 81691

Ugyan nem én írtam, de felmerül bennem a kérdés. Biztosan rossz hátra a 20 mm-es fékmunkahenger? Nekem 16-osok vannak fent, de gyakorlatilag alig működnek a hátsó fékek. Mindig óvatosan fékezek, ennek ellenére az elsők sokkal jobban kopnak és érzésre rengeteg fékező erőt tudna még átvinni a hátsó gumi pár a földre. Hosszú lejtmenetnél kézifékkel szoktam kompenzálni, nehogy túlterheljem az elsőket.

Szerintem egyszerűen rossz az új fékgombád. A menetnek nem kellene szorulnia, emlékeim szerint kúposan szorul meg a vége, mint pl. a csövek esetében.

8359 Őry Gábor 2020-04-08 10:16:07  Előzmény: Spityu: 81681

Most mi a sz..r van? Áttettem az új fékgombát és alapból világított a féklámpa. Nyomkodásra nehezen elmúlt, de előjött. A nyomás kienged, mert az autó gurul.
????
Most visszatettem a régit, egyelőre nincs probléma, de valószínűleg a legrosszabbkor fogja nekem lesz..pni az akksit.
Ja, és az normális, hogy igen nehezen hajtható be a gomba?

8358 Őry Gábor 2020-04-08 10:12:33  Előzmény: Spityu: 81681

Nem szerencsés az 1.1 munkahenger. Megnő a pedálút és ráadásul hátul megnő a fékhatás. Erős fékezésnél megcsúszhat. Ajánlatos áttenni a munkahengert.

8357 Haraszthy Csaba 2020-04-05 12:47:27

Sziasztok! Trabant 601 javitasi utmutao konyvet keresek online de nem igazan talalok. Valaki tud valami oldalt ahonnan le lehetne tolteni? Koszonom!

8356 Kacsándi Szabolcs 2020-04-03 19:33:06  Előzmény:Varga Zoltán: 81687

Trabant 1,1 fékdobok felszerelhetők.Igaz 4*98 a körosztó,de mozgókúpos kerékanyával ez korrigálható.Másik hogy 4*100-ra szokták fúrni az eredeti lukak közé elforgatva.Így kétosztókörös lesz.Egyszerű megoldások.Szerezni kell két 1,1 hátsó futóművet és tengelyestől csak ki kell cserélni a dobokat,vagy komplett áttenni a futóművet.Fékek azonosak.Munkahenger átmérője tér el ,vagyis a dugattyúk benne,kívülről ugyan az.Ez a tárcsafék miatt van,de lehet észre sem veszi a különbséget

8355 Varga Zoltán 2020-04-01 21:46:20

Sziasztok!Köszönöm a felvételt!Nagy trabantos voltam,most sajnos nincsen szerencsém egy ilyen szenzációhoz,egy gyerekkori barátomnak szeretnék segíteni,aki restaurált egy 601 kombit.A hátsó fékdobot szeretné valahogy 4*100 as osztókörüvé varázsolni.Van pár ötlet,de most dobcserét ajánlottak neki.Van esetleg tudomásotok kompatibilis dobról?pl 1.1 a vw motorosé,esetleg valamelyik vw modellé.Ötleteket előre is köszönöm!

8354 Őry Gábor 2020-03-30 16:06:50  Előzmény:jocking .: 81680

Felváltva kell!

8353  Spityu 2020-03-29 21:11:11  Előzmény:jocking .: 81680

Igen, azt levegősíteni kell, most is azon mesterkedem. :D

8352 jocking . 2020-03-29 20:56:42  Előzmény:Őry Gábor: 81679

Az nem folyadéktalanítva van inkább? :D

8351 Őry Gábor 2020-03-29 19:02:31  Előzmény: Spityu: 81677

Remélem. Utálok légteleníteni. Kivéve a söröskorsót! :)

8350  Spityu 2020-03-28 21:31:11  Előzmény:Őry Gábor: 81676

Nem biztos, hogy sok kifolyik. Én biztos nem csináltam ilyesmit a 4T-nél. :D Fogtam, kicsavartam, becsavartam. Kicsit fellazított állapotban benyomtam a pedált, kiékeltem, meghúztam a gombát, majd visszaengedtem a pedált. Amúgy csak az első kört érinti. Pontosabban a 4T-nél az egyik átlót. Az egyik kört.

8349 Őry Gábor 2020-03-28 20:59:43  Előzmény: Spityu: 81671

Az komplett légtelenítést jelent. De szeretem!

8348 Őry Gábor 2020-03-28 20:58:43  Előzmény: Spityu: 81671

A karbi lötyögő tengelyére...

8347  Spityu 2020-03-28 20:37:45  Előzmény:Őry Gábor: 81669

O gyűrűzés? Ezt melyikre írtad? Elég szar most a fórum, nem nagyon tudom értelmezni a sorszámokat.

Nekem a 4T-n volt ilyen. Fékgomba cserélés oldotta meg. :)

8346 Őry Gábor 2020-03-28 20:11:11

Hali!
Egy problémához kérek segítséget: Álló helyében állandóan kigyullad a féklámpám. Akksi tökig merül persze. Kezdem unni. Kb. egy éve ceréltem ffhengert. A nyomó4údon rövidítettem valamit de így is csinálja. Persze, ha rálépek a fékre, utána elalszik. ????

8345 Őry Gábor 2020-03-28 20:06:30  Előzmény: Spityu: 81395

És az O gyűrűzés az semmi?

8344  Spityu 2020-02-24 21:09:11  Előzmény:Csörögi Gábor: 81617

Trabant? 1.1?

8343 Csörögi Gábor 2020-02-24 19:12:27

Tudna valaki hátsó ablaktörlő motor bekötésében? Konkrét gyakorlati útmutatás lenne jó. Arra gondoltam, hogy leírná egy szíves tanácsadó, hogy a motor konkrétan melyik biztosítóról, melyik vezetéken keresztül, a kapcsoló mely pontjához csatlakozik, s miként kap akku +-t. Vagy ezt hol lehet megtalálni, ha ezt már valaki leírta. Nagyon köszönöm!

8342 Pajer Thomas 2020-02-21 10:49:04

Sziasztok! Tudja valaki, hogy a hátsó nyitható ablakok gyárilag milyen csavarral vannak a kasznihoz rögzítve? Köszi. T