Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Javítok, szerelek...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

585 Mazák Viktor 2009-08-18 14:51:04  Előzmény:Szabó Gergõ: 67658

Na, nekem ez hiányzik, a gyári gombával nekem is legkésőbb akkor kapcsolt a venti, amikor megjelent a 2. zöld, az első mellett. Pirosat nem láttam 18 év alatt. Esetleg átvágtak a gombával, megyek valamikor bontóba guberálni gyárit.

584 Szabó Gergõ 2009-08-18 14:17:24  Előzmény:Mazák Viktor: 67656

Szia!

Nekem egy zöld szokott lenni általában mindig, kivéve mikor városban lámpánál állok 2 percet néha felmegy második zöldbe és akkor kapcsol a ventilátor, de van mikor nem várja meg a második zöldet.

583 Lizák Péter 2009-08-18 14:01:31  Előzmény:Mazák Viktor: 67656

Amég a ventilátor bekapcsol addig ne parázz. ha nem kapcsol be egyáltalán akkor van gond

582 Mazák Viktor 2009-08-18 13:48:31

Szevasztok

Mik is a hűtővíz túlmelegedésének lehetséges okai?

Hőfokjelző gomba
Hibás vízszivattyú
Hűtőventi relé probléma
Hűtőventi halála
Eltömődött rendszer
Kevés folyadék


Mik voltak még? Másik kérdésem, akinél megfelelően működik a hűtés, annál főúton, 20km megtétele után, az idei melegben, hogy áll a hőfokjelzése? Nekem már a felső zöldben van, és amint beérek a városba, kb két-három hosszú lámpa(2perc) után kacsintgat a vörös, és nagy nehezen akar csak a venti beindulni. Szerintem nem csak a gombám szar. Persze ez akkor van így, ha a fűtés a baloldali végállásban(hideg) van. Ez szerintetek normális melegedési ütem 30-35 fokban?(Leszámítva a késői hűtőventi kapcsolást)(nem, nem szoktam megvárni, általában középre állítom a fűtést, így abszolút nem kúszik sehá' a hőfok)

Köszi előre is

581  Spityu 2009-08-18 12:08:53  Előzmény:Tóth Péter: 67651

Az, hogy normális-e, hogy ide-oda mozog benne valamennyi benzin, nem tudom. De nekem is mozog egy kicsi és különösebb szabályszerűséget nem vélek felfedezni.

580 Tóth Péter 2009-08-18 12:04:26  Előzmény:Őry Gábor: 67649

Mennyit fogyaszt?

579 Tóth Péter 2009-08-18 10:43:09

Spityu!

Ezt még nem is mondtam.
Az a röhely az egész karbi vásárlásban, hogy pont a második karbi lett a jó.ez ugyanis úgy történt, hogy az előben nem volt semmi forgó alkatrész. Erről tettem be egy képet.
Itt még nem is volt érdekes a dolog, ahogy megjött a karbi másnak látom havernak van egy 4-1-ese tök olajsár. Bazzeg, én meg leszurkoltam érte 6 rongyot.
Na jó, az övét is megtakarítottam, szétszedtem és láttam benne a forgo bizbaszt.
Felhívom a bontót, hogy hiányos karbit küldött, Ő esküdözik, hogy nem.Én meg, hogy de igen.
Erre azt mondta, hogy OK, akkor küld egy másikat, de annak törött a könyöke és hogy fizesem ki a postát.
Erre én, hogy ne nézzen hülyének, az én pénzem nem volt szakadt!! :)

Küldöt ingyen egy karbit, és az volt a legjobb állapotban.
Szinte semmi lógása nincs a pill. tengelynek és megvan a kupakja is.

"Röviden" ennyi!

:)

578 Tóth Péter 2009-08-18 10:38:49  Előzmény:Őry Gábor: 67649

Szóval így már tuti a cucc??
Lehet én is feláldoznám az egyik tartalék 4-1-et.

577 Tóth Péter 2009-08-18 10:38:08  Előzmény:Őry Gábor: 67648

A végén már csak annyi volt, hogy zabált.
Ezt még nem mértem, van benne kb. 30 kilóméter.
Ha meglesz a 100, akkor tudok többet mondani.

Annyi történt vele, hogy Spityu kollega (nem reklám :)) megnézte, kimosta és O gyűrűt cserélt benne. Meg került rá egy új benzincső, de ez ebből a szempontból lényegtelen.

Tényleg lenne még egy kérdésem.

A karbi és a könyök közötti csőben kell lennie benyának?
Nekem ide-oda mozog benne a benya.
Elletve még annyi van, hogy reggel nehezen indúl. :(

576 Őry Gábor 2009-08-18 10:34:14

Ja, és százról még rendesen gyorsul, bár végsebességet nem mertem kipróbálni.

575 Őry Gábor 2009-08-18 10:31:26

Nekem ezzel az új vízporlasztóval veszedelmesen megy. A karbi torka fel van fúrva huszönötösre, de a motor teljesen gyári. Van egy reszelt hengerpárom, de úgy döntöttem, nem kísérletezek vele, mert a széria főtengelynek már sok lenne.

574 Őry Gábor 2009-08-18 10:26:13  Előzmény:Tóth Péter: 67647

Na és mi volt a baja a 4-1-nek, kiderült?

573 Tóth Péter 2009-08-18 10:14:11  Előzmény:Tóth Péter: 67646

Ráadásúl most már 4-1-es karbi van.
Öszintén szólva végre ezzel se megy jobban, mindössze jobban húz, de ebbe lehet, hogy az alufelni és a nyomvászélesítő súlya a ludas.

572 Tóth Péter 2009-08-18 10:13:06  Előzmény:Őry Gábor: 67645

Nem, szerintem lustára járattam be! :(
Amikor még gyári volt a moci, akkor 110-et mentem vele, most a 100 is álom.

571 Őry Gábor 2009-08-18 10:07:13  Előzmény:Tóth Péter: 67644

És legalább jobban megy?

570 Tóth Péter 2009-08-18 09:28:29  Előzmény: Spityu: 67643

Ja, tényleg köszi! :D

569  Spityu 2009-08-18 09:15:44  Előzmény:Tóth Péter: 67642

Azt még tegyük hozzá, hogy a hengerpár amit beépítettél egy 2mm-rel felfelé eltolt vezérlésű: a tetejéből lesíkolva ennyi, alulra pedig bekerült 1-1 ugyanekkora alátét.

Ez okozhat ekkora fogyasztásnövekedést??

568 Tóth Péter 2009-08-18 08:29:12

Amennyiben a krbit nem piszkáltam, csak egy motorfelújítást végeztünk el (főtengely felújítás, új henger, vezérlőtárcsa, dugó), akkor növekedhet a fogyi?

Azért nem értem, mert ugye a kopott motorral, alufelnivel én tudtam 6 körül közlekedni a városban H1-1-es karbival.Most viszont a moci felújítás után 8 liter lett a fogyi.

Ez hogy lehet?

567 Őry Gábor 2009-08-18 06:43:25  Előzmény:Tóth Balázs: 67631

Esetleg utógyújtás?

566 Szabó Gábor 2009-08-17 21:26:14  Előzmény:jocking .: 67639

Kszö!
Felvéve a lehetséges hibaokok listájára.

565 jocking . 2009-08-17 21:20:59  Előzmény:Szabó Gábor: 67638

Nálam ez akkor volt, amikor az innyektor hőfokjeladója elment tönkre.

564 Szabó Gábor 2009-08-17 21:12:59

Hengerenkénti injektoros motor erős alapjárat ingadozását mi okozhatja?
A jelenség kb úgy néz ki, hogy üzemmeleg motornál lassan leesik az alapjárat 500ford/perc közelébe, de rövid küzdés után szép lassan visszaáll normális fordulatra. Teljesen random jön elő, van úgy, hogy percenként, de néha 10 percig is normálisan jár. Gázadásra normálisan reagál. Haladáskor alacsony motorfordulatnál (pl kereszteződésbe érve, visszaváltás után közvetlen) torpan, de ez is random. 2000fordulat/perc fölött normálisan lehet haladni, gyorsítani.
Ezt megelőző, azóta is fennálló jelenség, hogy motorféknél durrogás van, már hideg motornál is.

563 Vári László 2009-08-17 20:55:41

Sziasztok!
Injektorral szerelt Trabi moci kb mennyit eszik? És mennyibe kerülne egy használható komplett injektor készlet?

562  Albert 2009-08-17 19:25:02

Sziasztok!

Van a családban egy felesleges, eladó első szélvédő kétütemű Wartburghoz. A kocsi már nincs meg, de az alkatrész nagy műgonddal megőriztetett, sértetlen.

Nincs-e itt valaki, akinek kifejezetten szüksége lenne rá?
Gondolom ma már nem nagyon lehet hozzájutni, úgyhogy talán ez a legjobb fórum, hogy jó helyre kerüljön.

Üdv:

A.

561 Biró László 2009-08-17 19:18:33

Eladó injektor szett trabiba/wartburgba!

A Teljes injektor szettért motorostól 25-öt kérnék-t!

Ebben benne van egy kékre fújt 1.3-as golf blokk gumibakokkal, új vezérléssel, szinte új olajjal, olajszűrővel! Komplett injektor elektromos ac-vel, komplett gyújtással, opel gyújtástrafóval, trabantra szabott kábelköteggel, légtömegmérővel, kipu keömlővel, lampda szondával,55Ah -órás generátorral, golf kuplunggal, lendkerékkel, önindítóval ! Plussz 2000-ért adok a lampdaszondához átalakított wartburg leömlőt feketére fújva, vagy 5000-ért egy komplett trabi kipu rendszert!


Ha valakit érdekel írjon vagy hívjon!
06205922356

560 Horváth Ferenc 2009-08-17 19:00:13

Sziasztok!
Volna egy kérdésem fóliázással kapcsolatban.
A hátsó két ajtó plusz hátsó szélvédő is csak "szakemberrel" csináltatható vagy azt megoldhatom itthon én is?Kékek mit reagálnak rá?
Előre is köszi!:)

559 Szedlák Tibor 2009-08-17 18:36:27  Előzmény:: 67626

Igen :) (nincs hozzá semmi se.)

558 Tóth Balázs 2009-08-17 15:45:54

KERESEK 4T ELSŐ ÉS HÁTSÓ RUGÓPÁRT!
MAX 2000Ft-ért +POSTA:cool:

557 Tóth Balázs 2009-08-17 15:44:17  Előzmény: : 67628

vadi új mindenem (rotor-elosztófedél-kábelek)
Csak hirtelen gyorsításkor torpan meg....

556 Halász Sándor 2009-08-17 15:36:30

Sziasztok van 1 eladó 4t majdnem friss müszakival teljes körü felujításon átesett szerintetek mit lehet érte kérni???:D

555   2009-08-17 13:17:34  Előzmény: : 67628

hozzátenném, 4Tről beszélek :)

554   2009-08-17 13:15:19  Előzmény:Tóth Balázs: 67627

húúú nekem csinált ilyet, de nekem álló helyzetben is, nemcsak terhelve. karbit kitisztítottam, nem jelentet semmit, aztán rájöttem hogy elosztófedél volt rossz, elrohadt a szénrúd nyomórugója. esetleg ellenőrizd le az elosztófedeledet. Asszem fateromnak is volt ilyen gondja, neki meg gyújtás kábelek nem voltak jók, sőt, az új kábelek is rosszak voltak amit a boltból vett, de neki mondjuk az volt, hogy gyorsításkor rángatott a gép:D

553 Tóth Balázs 2009-08-17 12:17:05

Sziasztok!

Hirtelen gázadáskor fullad a gép....de csak menet közben(!)... álló helyzetben, padlózáskor nem.
Mi lehet az oka?
Köszi:confused:

552 (Törölt felhasználó) 2009-08-17 10:42:17  Előzmény:Szedlák Tibor: 67624

Papír nélküli?

551 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2023-05-22 08:40:11

ÉN így mosom a Trabant ORR-omat!



[url]https://videa.hu/videok/vicces/orr-mosasa-2.-FwJUpuPFTV8hJrhe[/url]

550 Szedlák Tibor 2009-08-16 21:47:27

Ha valakit netán érdekelne, van egy eladó 1986 os jó állapotú kasztnim.

549 (Törölt felhasználó) 2009-08-16 21:09:03  Előzmény:szilágyi József: 67615

Sztem meg vhogy ki kell vadászni azokat a dugattyúkat és eltávolítani a rozsdát, feltéve ha ez a probléma, és kicserélni a gumigyürüket rajtuk, na meg a végeken a gumikarmantyukat.utána lelégteleníteni, nem tart semeddig, ez a legtisztább.
Agylehúzó nem muszáj.

548 Sipos Tamás 2009-08-16 16:56:47  Előzmény:Bohus Kristóf: 67620

[justify]A tengelyen levő kitekert anyára kell ütni, de vigyázz, hogy az anyát tekerd le annyira, hogy mindenképpen az anyára üss, és véletlenül se a tengely menetére, mert akkor megsérül a menet, és az anyát nem lehet levenni.
Legjobb lenne gumikalapácsot használni, esetleg egy deszkadarabot a tengelycsonk és a kalapács közé tenned. Így legfeljebb a deszka megy tönkre, nem a menet.[/justify]

547 Lizák Péter 2009-08-16 15:19:40  Előzmény:Szabó Gábor: 67589

na majd még megtárgyaljuk

546 Bohus Kristóf 2009-08-16 11:43:02  Előzmény:Kiss Krisztián: 67618

Na, ez ígéretesnek tűnik, lehet, hogy kipróbálom, de csak majd ha hazajöttem, most pár napig nem leszek elvileg. Ez a módszer minden évjáratnál működik? Nem vagyok valami erős, hová célozzak? A csavar széle és a felniközepi lyuk széle közé valahová ha jól sejtem...?

545 Mazur Balázs 2009-08-16 11:29:05  Előzmény:Bohus Kristóf: 67614

Figy, 32-es kulcsotok biztos hogy van. Befogod satuba, leköszörűsz belőle pár milit, rápróbálod az anyára, hamég kell akkor folytasd tovább. Én így csináltam.

544 Kiss Krisztián 2009-08-16 10:55:16  Előzmény:Bohus Kristóf: 67616

A fékdobot McGiver a következö képpen szedné le:alátét kihajt,kerékagy csavaranya meglazit(36os),de csak a tengelyvégéig lazitsd ki,ne vedd le,(az auto még a kerekein áll,nem emeljük fel még)a kézifék legyen behuzzva,majd egy nagyobb kalapács (min 1,5kg os)a tengelyre ütünk,(ha jol célzol,és elég erövel,2vagy max3ütés elég,a tengely becsuszik anya leteker,kézifék kiold,auto felemel,fékdob kerékkel eggyütt levehetö.Nekem sosem volt lehuzom,mindig igy jártam el.A legközelebbi szerelést megkönnyited magadnak ha a tengelycsonkot vékonyan bezsirzod mielött a dobot visszarakod.JO SZORAKOZÁST!

543 Mazák Viktor 2009-08-16 10:44:03

Megoldódott a problémám az elektromos rendszerrel, egy egyszerű akkumulátor csere megoldott minden problémát, nem is gondoltam volna, hogy egy rossz akksi ennyire fel tudja kavarni az elektronikát. Tanulópénznek ez is jó volt.

542 Bohus Kristóf 2009-08-16 10:39:17  Előzmény:szilágyi József: 67615

Ja értem, és akkor úgy nem szökik be a levegő a fékfolyadékba, igaz? Hiszen csak rendeltetésszerűen mozgatnám őket.

541 szilágyi József 2009-08-16 10:34:28  Előzmény:Bohus Kristóf: 67612

a munkahengerekből nem szabad kivenni dugattyúkat csakegyik oldalból a másikba járatni hogy újra tudjon mozogni de először mindenféleképpen a rozsdát tündesd el belőle ha tényleg ott a baj de nekem ott szokott lenni
:(

540 Bohus Kristóf 2009-08-16 10:02:35  Előzmény:Mazur Balázs: 67610

Így leírva elég DIY módszernek tűnik, dehát találékony ember a magyar :D Egyébként enyém '84-es, úgyhogy elvileg még működhetne is ez a dolog, azt nem tudom, van-e itthon 36-os kulcsunk.

539 Bohus Kristóf 2009-08-16 09:59:06  Előzmény:Bohus Kristóf: 67612

Akkor még 1X:

Az a gond, hogy nem túl régóta élek Cegléden, és nem ismerek itt senkit, szóval ha találok valakit, aki ért hozzá, az egy helyi autószerelő lesz, és akkor meg már inkább rábízom a dolgot, de azért köszönöm a segítséget!

538 Bohus Kristóf 2009-08-16 09:57:18  Előzmény:szilágyi József: 67609

Ilyen lehúzót lehet még kapni kereskedelmi forgalomban, vagy már csak bolhapiacon és alkatrészbörzéken?

Kerékfékhenger-tisztítás után nem kell légteleníteni?

Az a gond, hogy nem túl régóta élek Cegléden (

537 Mazur Balázs 2009-08-16 07:52:50  Előzmény:Mazur Balázs: 67610

lecseréltem helyett levettem. So sorry

536 Mazur Balázs 2009-08-16 07:51:15

Na hallo! Nekem '87-es trabim van,hátsó fékszerelésnél felemeltem a kocsit, levettem a kereket, lecseréltem a 36 os anyát.Mivel nem volt más csak 2 db 32-es kulcsom, feláldoztam az egyiket, és csináltam belőle 36-osat. Rá az anyára, hatalmas vascső erőkarnak, lecsavartam az anyát. Utána vissza a kereket csavarozva, persze fordítva, hogy jobban hozzáférjek, és kerékkel együtt lecibáltam:) Azért kellett a kerék, hogy jobb fogást találjak rajta. Lehet hogy neked régi van amihez kell agylehúzó, de én így oldottam meg.