Nagyon szép darab, és nem halnék bele ha hozzám vágnának egy ilyen Trabantot. De ez nem utolsó szériás. Lámpagumik nem feketék. Nem fekete az ajtók kilincsein a gomb. Még a keskenyebb díszléc van rajta nem a széles mint a 4T-ken és az utolsó 601-eseken.
Idézek neked az oldalamról (az itt selsoroltak közül egyik se illik rá):
"1990-ben jelentek meg az utolsó sorozatokon a négyütemû trabik jellegzetességei. A karosszéria az autó hátuljától az A oszlopig fokozatosan alakult át, de a motorház teljesen más kialakítású, mint a 601-ben megszokott. Elõször csak apróbb részletek változtak, amelyek az utolsó három ('90-es évjárat) szérián már közösek:
- feketegombos kilincsek,
- fekete elsõ-hátsó lámpagumik,
- mûanyag, nem középpontos, de még kicsi vissza pillantó tükrök (’88-tól),
- új típusú (lehúzós) ablaktörlõkarok (hosszabb lapátokkal)
- fûthetõ hátsó ablaküveg.
1. széria: Még a régi a hátfal a jól megszokott típusfelirattal: Trabant, és ferdén
2. széria: Új hátfal, mert itt IFA logo-s a Trabant felirat, és vízszintesen áll
3. széria: Egyben az utolsó, a 601-es típus hattyúdala. A kocsi külseje megegyezik a második szériánál leírtakkal. DE! Belül a hátfalon, a lámpáknál téglalap alakú lemezkivágás található leragasztva az 1.1-es hátsólámpáinak központi csatlakozóihoz. A limousine-nál az utastérben, lyuggatott hátsó tetõmerevítés (hat lyuk a hátsó ablak felett).
Az Universal kivitelnél a közös jellemzõk egy kivétellel megegyeznek: e típust régebbóta is két külsõtükörrel szerelték fel. A szériák hasonlóan alakultak, mint a limousine esetében. A típusfelirat fekvése nem, de „tartalma” azonban változott: A Trabantból itt is IFA Trabant lett."
Egyébként hova valósi ez az autó? Csak mert ismerõsnek tûnik a rendszáma. Lehet hogy találkoztam vele valahol ne mtudom de a Trabikét rendszerint megjegyzem. :-)