Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Azt én most vettem (7800ft).Ha utángyártott is érdekel akkor azt itt Sopronban gyártanak.Elég jó minõségûnek tûnik.Én most úgy néz ki abból vágatom a 600asba.Nem szeretném hogy a régi robbanó az ölembe hulljon,meg vannak méretbeli problémáim az egyik sarokkal,és a hõkezelt nem alakítható.A gyár emblémáját meg csak el lehet tüntetni valahogy.... [i](Módosította biacs 2010.10.16. 19:39-kor)[/i]
Adott egy 601-es,nincs szellözörács a c oszlopon.Évjárat?(kicsit öszvér.... [imgw]https://veteranmiskolc.gportal.hu/gindex.php?pg=33081668&gid=2738273[/imgw]
Afelõl érdeklõdnék hogy próbált-e valaki ragasztott 601-es szélvédõt 5-600assá alakítani,vannak-e tapasztalatok ezzel kapcsolatban?Az íve nagyjából megegyezik,méretileg 3oldalát kellene vágni.Vagy esetleg gyártanak-e valahol ezekhez a típusokhoz szélvédõt?Én nem találtam..
Huligan: nekem szerintem van ép állapotú ha érdekel és a távolság nem gond,keress meg.
Érdeklõdnék, hogy nincs-e valakinek elfekvõben régi fajta, 2 ovális kivágású homlokfala, vagy esetleg nem-e tudtok valakit akinél lehet ilyen. Rács nem lényeg. Köszi elõre is, ha van valami tippetek.
Egyébként meg hogy jártam ma... Már szinte egy éve egy normális barna kárpitszettet hajtok a 2T-be (2 könyöklõ és 1 elülsõ szõnyeg kellene minimum), de mindig csak szürke kárpitot találok...:rolleyes: Ma is hoztam 2 szürke ajtókárpitot (a szõnyeg se volt rossz, csak centi vastagon borította be az üveg, úgyhogy az maradt ott) meg 2 alukilincset.
Nem akar valaki üzletelni? Ha valaki tud adni egy normális állapotú (nem szakadt, max kicsit foltos) S-be való barna kárpitszettet (ülések és üléshuzatok nélkül), az kap cserébe egy szürke kárpitszettet. Ezt e: [imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/karpit/ajto.jpg[/imgw] [imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/karpit/konyok.jpg[/imgw] [imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/karpit/szonyeg.jpg[/imgw]
Félreérted, a nõ úgy mondta, hogy magát a típust nem gyártják 30 évig, és utána lehetnek veteránok az olyan típusú autók. Vagyis a 601-et '90-ig gyártották, úgyhogy 601-es trabi 2020 elõtt nem lehet veterán. Legalábbis ha az õ agyoniskolázott és túlinformált szavait vesszük alapul...
jocking: ha már 30 éve és egy napja legyártották, akkor már több mint 30 éve nem gyártják... bár én azt hittem, hogy az egy darab autó legyártása a szalagról való legördüléssel befejezõdik...
Kellemes napsütéses õszi idõben, és jó hangulatban töltöttünk együtt ismét egy délelõttöt támogatónk a Retro Cash&Carry áruház parkolójában. A találkozó igazi „tapasztalatcserélõs-mustrálgatós-beszélgetõs hangulatban” zajlott. A pörgõs nyári eseményeink kellemes levezetése volt továbbá a szokásos célja. Sok szép jármû került elõ a garázsokból még utoljára, kihasználva a 2010-es esztendõ talán utolsó langyos napsütéses szombatját. A sok ismert jármû mellett feltûnést keltett a körünkben elsõként megjelenõ, szépen restaurált világoskék Barkas. Szürke ablak kéderei, és eredeti íves lökhárítói, szép ülései sikert arattak. Egy gen szép motorokból álló szekció is érkezett. A hazai gyártású gépek mellett csillogó-villogó kelet német kétkerekûek, és egy pár igazi 70-es évekbeli hangulatot árasztó, szintén nagyon „fényes” állapotú retro Honda is kilátogatott családias rendezvényünkre, bizonyítandó hogy közel háromezer tagunk jármûállománya a legkülönfélébb típusokból és márkákból áll. A Trabantnál is kisebb (jóval kisebb:-) ) jármûvet is láthattak a résztvevõk, mégpedig egy Honda 360-as kisautót. Egy Barkasban elveszett volna, ha bepakoljuk (talán még a tükröt sem kellett volna behajtani:-) ) Az eddig megszokott mûsorvezetéses leg-, értékelés helyett õsszel a résztvevõk szavazatai alapján osztottuk ki kis gravírozott emlékplakettjeinket a nyerteseknek. A rendezésben a klub elnökségének tagjai, Andrew, Hudee, LMair, Tóth Gabi illetve TWK Csilla nyújtottak segítséget. Klubtagjaink jóvoltából a találkozóról mint minden találkozónkról sok-sok képeket találhatnak az érdeklõdõk honlapunk a trabantklub.hu, Találkozós képeim Topikjában.
Az õszi találkozó díjazottai:
Legszebb Fényezés: HHM-370, Garamvölgyi Viktor Legeredetibb Trabant: JSC-611, Lõrincz Peti Legeredetibb Wartburg: ENJ-061, Sipos Miklós Legszakadtabb jármû: GBN-477, Zsigmond László
Idei utolsó megmozdulásunk, a szokásos Szilveszteri Felvonulás lesz. Még nem tudjuk hogy November elsején bevezetik-e a zöld Zóna néven elhíresült behajtási korlátozásokat a fõvárosban, (a KRESZ módosítás, ami tavaly hiányzott hozzá, idén megtörtént) de attól függõen jelöljük majd meg a gyülekezési, és felvonulási útvonalunkat. Szeretettel várunk -márkától függetlenül- minden veterán-, nosztalgia-, és hobbijármûvel rendelkezõ tulajdonost, hogy Szilveszter délelõttjén a hagyományos budapesti mókás, autós felvonulásunkkal felrázzuk a várost, megalapozva az esti, immár nem igazán autós programokkal beköszöntõ éjszakát. A novemberi elnökségi döntés után honlapunkon, illetve internetes körlevélben tesszük közzé majd a gyülekezés pontos helyét.
Addig is jó pihenést a garázsba térõ autóknak-motoroknak, és balesetmentes közlekedést az úton lévõ klubtagjainknak.
Na, ma voltam bent az NKH-nál, és egy "igen jól informált" hölgy a következõkben világosított fel: - õk nem foglalkoznak kivonással, semmilyen formában sem - ez nem az õ dolguk, itt és itt kérdezzem, - meg különben is vonjam ki végleg, aztán majd visszahelyeztetem (itt már majdnem röhögtem, nem akartam még jobban összezavarni a bontási igazolásos dologgal) És a legjobb: [size=15][b]- Trabantból nem is lehet veterán, mert csak olyan autó kaphat OT vizsgát, amit már 30 éve nem [u]gyártanak[/u]![/b][/size] (Szóval akinek OT-s trabantja van, az most lebukott, hogy feketén van fent a rendszám...:evil: )
Na kb. itt éreztem úgy, hogy 'viszontlátásra', majd még megkérdem a veszprémi vizsgaállomást.:rolleyes:
A rendezvény szervezõi Kõváry Barna támogatói is. Mivel Barnus önzetlenül vezeti nálunk a nyári találkozók szombat délelõtti programjait, ezért felajánlottuk hogy hozzájárulunk a kiállított jármûvekhez, a mi jármûveinkkel is. A program egyébként "kellõképpen autós jellegû" úgyhogy aki elhozna egy szép autót amit kitennénk, találna magának szórakozást bõven. Tehát akár kisebb találkozónak, hétvégi programnak sem rossz. Kérjük jelentkezzetek az irodánál, ha érdekel a lehetõség. Jelentkezni a jármû képével lehet a klubnál. A rendezvény honlapjára kattintva (www.ams-tv.hu) folyamatosan frissítve olvashatjátok a kiállítás részre más jelentkezõk listáját.
Üdvözlettel:
Muczán Gábor Klubelnök Trabant-Wartburg Klub +36 30 924 1129
Hát igen, van hely. 64nm havi 8k-ért. Rezsi nincs. Amíg nem talál a tulaj embert a többi részére, mert amúgy csak a negyede az "enyém" - remélhetõleg sokáig. A pupikra sajnos nincs idõ, de közben többé-kevésbé elkészült a szlalomjárgány, szinte már csak a motor hiányzik.
[justify]Ott aztán tényleg van hely, lehet alkotni. Azok a púpos Trabik amik a másik garázsban álltak fejlõdtek valamit, vagy még várnak a sorukra?[/justify]
Semmi gond. Végül is õ dönti el mennyiért adja. Csak egy jó tanács: sose írj olyan árat ami magasabb, mint a fix ár, vagy a minimál ár. Ha sértõ voltam bocsánatodat kérem!
Mármint melyik eladót homályosítottam fel? :) A 45-ös valóban felemelte az árát, az ott olvasható párbeszédbe õ írt egy árat.
A másiknál nem olvastam a saját hozzászólásom. (Nem szóltam hozzá.) Ellenben pár hónapja beszéltem vele telón (megismerem a készített képekrõl) és már akkor is tudta, hogy mennyi az a maximális ár, amennyiért talál rá vevõt.
Végre eljött a pillanat, kb. 10 éves álmodozás és 4 éves elõkészítés után a projekt kivitelezési szakaszba jutott. :) Augusztus-szeptemberben Szabi közremûködésével kilakatolódott, most fémvázra bontás van soron. A mûhely nem kicsi, kb. 180 légköbmétert kell majd fûtenie a 11kW-os hõlégbefúvónak. ;)
Háát... az érdekes. Elõször 45-ért volt fent, aztán késõbb 55 lett belõle. Vajon innen tájékozódhatott aki leütötte? Kb. már egy hete fent van.
A másik az már durvább... kikiáltási áron is kb. 2 hónapig kellene árulnia külön-külön. Egyben nem valószínû, hogy elviszik. Nemrég már volt fent, ill. talán egy évvel ezelõtt is egy apróhirdetési oldalon. Nemrég, mikor hívtam, 60-at kért a fõtengelyért, gondolom a hengerpár meg 40. Mindkettõbõl lehet találni bõven ez alatt az ár alatt ill. el is lehet adni ennyiért. :)
Hello. Igen voltam a nádfedelesnél volt.Kb 7-8 kipakolos árus volt,gyenge volt nagyon.Szélvédöm van,majd turok egyet a kupacbol:))A héten nem melozok,majd a jövö héten kereslek.A 601es kasznimra nem tudsz valakit? https://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/601/trabant_601_s-4173351 Megegyeznénk...
Kis érdekesség: a sonkák megmunkálása még a szimmeringesé, de már golyós középcsapágyazás. :)
Itt egy másik: [url=https://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/henger_hengerfej_motoralkatresz/trabant_gyari_uj_fotengely_hengerekkel_182586431.html]bagóért.[/url] :D
[url=https://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/henger_hengerfej_motoralkatresz/trabant_gyari_2t_fotengely_veteran_181934417.html]Gyári új 2T fõtengely[/url]
Hol voltál börzén? Csak nem a nádfedeles mellett volt megint? ÁÁÁÁ Idén mindig elfelejtettem kimenni. Más, ha esetleg lenne elsõ szélvédõd eladó, vevõ lennék rá. Egyrétegû, karcmentes. :)
"A fõ kérdés: Létezhetett olyan 601 S, amiben PUR kormány, automata öv és fûthetõ hátsó üveg volt? (csak ez a 3 és semmi más extra?) "
Az NDK-S BELPIACI KIVITELBEN már 1984 óta PUR kormány volt. 1985 óta fejtámlás ülés, automata öv, szebb mogyoró árnyalató kárpitozás, és bélelt csomagtér volt. Sõt az elsõ szõnyegen a vezetõnél nem volt gumilapka a szõnyegen, de voltak patentok, amire rá lehetett pattintani a téli szõnyeg szettet (elsõ-hátsó+összekötõk)amin viszont volt taposó gumilap. Ezek mind 601 S-ek voltak. Onnan tudom, hogy behoztam annó vagy 30 kocsit onnan, és abból 25 volt ilyen, és 5 DeLuxe, azaz LX kivitel. Na ott is voltak érdekes mutánsok, errõl órákat tudnék mesélni. Maradt egy 90-es top deluxéból való mûszerfalam, amin minden billenõ kapcsoló világítós is volt (nálunk nem volt benne kis izzó) és bal oldalon volt még egy plusz kapcsoló, mert nem fért el a többi mellett. A kivágáson látszik hogy gyári, nem reszelt. Ha eszembe lesz azt is leviszem a talira, nagyon érdekes!
Egy egyszerü,de használható 5let.(én is igy tettem) Kösd le az öninditórol a kábeleket,majd tedd félre ugy hogy ne érhessen hozzá máshoz(testhez stb) Töltsd fel a 6 voltos akksid(annyi áramot fog adni amennyi a gyujtáshoz kell) Tedd gyujtásra,és kérj meg valakit hogy egy bikakébel segitségével bikázza meg 12voltal csak az öninditót!!!(amit már elözöleg lekötöttél!elbirja a 12 voltot,nekem évekig volt a 12esre átszerelt trabimon 6voltos öninditó) Nem tom a varesznál az öninditón a kábeleket a csavar fogja-e össze,ha igen,akkor addig egy csavarral összehuzatod!Persze ha tudsz szerezni másik akkut az gyorsabb:)))))