Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Veterán

Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklõdõk mindenféle ügyes-bajos kérdését...30 évesnél idõsebb jármûvekkel kapcsolatban. Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

3754 Huszta Tibor 2010-10-25 16:58:33

"Hülye veterános hogy megy diplomát védeni? Kitesz szemléltetõ eszközként egy maréknyi antik forgalmit az asztalra, amivel általános tetszést vált ki..."

LOL.

3753 Hudák Zoltán 2010-10-25 09:31:42  Előzmény:Muczán Gábor: 64683

Értem Gábor..

3752 Muczán Gábor 2010-10-25 08:08:28  Előzmény:Hudák Zoltán: 64682

Hudee,

Láttam a képeket, jók voltak. Az is jópofa hogy a lányod invitált ilyenre.
A jármûveket sem kell lebecsülni, hisz azok többsége boldog tulajoké. A kabrió Skoda is belefért, mégha nem is veterán, mert rendkívül ritka.
A gond a szervezõ hozzáállásával van. Vagyis volt, mert lesz@rjuk már, ahogy egyre többen.


MG
[i](Módosította TWK-001 2010.10.25. 10:09-kor)[/i]

3751 Hudák Zoltán 2010-10-25 07:30:57  Előzmény: Spityu: 64681

A 120-as kabrióra gondolsz? Passz :D

3750  Spityu 2010-10-25 07:29:17  Előzmény:Muczán Gábor: 64678

Nekem sem a kiállított autók miatt van kifogásom a rendezvény ellen, hanem a ki nem állítottak miatt. A képeket elnézve nem volt annyira rossz. Vajon az a Skoda hogyan kerülhetett be? Foghíjas lehetett a placc? :)))

3749 Hudák Zoltán 2010-10-25 07:25:20

Bár mondjuk az kell hogy mondjam, hogy a rendezvény kétkerekû szempontból szerintem kiváló volt, hogy szinte egy helyen voltak a csepeli magyar remekmûvek, és szinte az összes modell.

3748 Hudák Zoltán 2010-10-25 07:18:05  Előzmény:Muczán Gábor: 64678

Na bak....r, én meg erre a kiállitásra mentem ki bár a kislányom hívott meg :D:D:D

3747 Muczán Gábor 2010-10-25 07:13:07  Előzmény: Spityu: 64677

Spityu,

hát igen, ez az a kretén idióta, aki tavaly már kiakasztott minket.
Mondjuk az hogy pénzt akar keresni, az nem zavar, hiszen nem KISZ titkárként szervez szabadidõs programot. Ami zavar az az, hogy ilyen vízfejû idióták szerveznek ilyen programokat, akiknek semmi közük a veteránosokhoz, nem érzik az egészet. De ez ellen sem érdemes morogni. Mindenki azt csinál amit akar. Szerintem ez az alak nem keres már minket (már a TWK irodát) tavaly óta -legalábbis én elhajtottam rendesen- de a mailjai sem jönnek meg, mert letiltottuk hogy csak úgy porzott. Így szerencsére nem kellett foglalkozni a dologgal, csak most hogy vége, különbözõ helyekrõl szivárognak infók morgó kiállítóktól, meg dilettantizmusról. Meg a rendezõ ígéretérõl miszerint kétszer nem lesz ugyanaz kiállítva, aztán mégis....

MG

3746  Spityu 2010-10-25 06:33:54  Előzmény:Muczán Gábor: 64676

Épp meg akartam kérdezni, hogy a most hétvégén megrendezett kiállítás összefügg-e egy bizonyos ~1évvel korábbival, amit valami idióta koordinált. Mindent értek. A tömegesedés kortünet, ez van. Keresni kell a normális helyeket... Sajnos ez a kiállítás, ha nem is kizárólagosan, de elsõsorban a bevételrõl szól. Igazából, ha ilyen a hozzáállásuk, ez a rendezvény nem méltó arra, hogy Csucsunova és Szilvi Trabijaihoz hasonló járgányok és tulajdonosaik megtiszteljék jelenlétükkel. Nem pedig fordítva, ahogy azt a píár szövegben hangoztatta emberünk, miszerint tömegkockajárgányok nem kellenek.
Már megszoktam... itt Pécsett, E"K"F-ban... :)
[i](Módosította Spityu 2010.10.25. 08:44-kor)[/i]

3745 Muczán Gábor 2010-10-25 06:22:16  Előzmény:Zwick Gábor: 64673

csucsunova

Szerintetek én Klubszinten miért nem tárgyalok soha többet az
Oldtimersós alakkal? Tavaly írt nekünk hogy kéne gép a rendezvényre. Már úgy utolsó napokban, mikor rájött hogy nincs megtöltve a rohadt drágán bérelt terme.(ha ló nincs alapon....) majd küldtem neki képeket, púposokat és kockákat, köztük a talán a Tiberius, meg az én OT-s kocsijaimat, és kocka Wareszokat. Erre alak válaszol, hogy a kockák nem elég "ekcklúzííívak" mert neki olyan kell, ami nem szaladgál tucatszám még az utakon. Meg õ a drága belépõ (ez igaz) mellé csak csillogást és pompát kínálhat, mert hát az kell a sok pézéér a népnek! Meg ilyen ultrasznob dumák! Erre emlékeztettem hogy pl egy veterán versenyen, kiállításon hány Jaguar, Merci, másfél millerért is eladhatatlan Rolls Silver Shadow folyik a csapból, és milyen kevés Kelet-Eu gép! Erre õ nyomta az agyába rágódott píárszar szövegét tovább. Neki csak a púpos 600-as kellett végül az utánfutóval, a Szabó Szilvié, ami tényleg közönségkedvenc, mert aranyos. Engem nem zavar hogy 12 Voltos, meg 601-es motoros, mert ebben a szerelvényben nem ez a lényeg. De így inkább a hobby/nosztalgia kategóriát erõsíti.
Na mindegy, erre közöltem az alakkal, hogy aki Ot-s, és OT-s kocsi között ilyetén különbséget tesz, az szerintem nem méltó arra hogy velük foglalkozzon, és kértem hogy a klubunk nevét ne használja soha a "rendezvényén".
Egyéniben menjen aki akar, ne vegyük el a kedvét, a bojkott ne legyen hátrányos olyan Trabisok, Wartburgosok számára, akik örömmel mutatják meg jármûvüket valahol, nem tudva hogy a rendezõ egy luxusnyaló alak, akinek ûrtöltõnek kellünk.
A visszajelzések alapján látható azonban, hogy lassan ráébred mindenki arra, hogy a rendezõnek mire is kellünk valójában, és hogy a veterános érték számára aranyozott bevonattal mérhetõ. A rendezvény valójában nem hozzáértõ, csak csudálkozó közönség számára született. A hozzáértõk egybõl kiszúrták a hozzá nem értõ kiválogatást, a pontatlan feliratokat, és egyéb dilettáns adalékokat.

MG

3744 Kiss Krisztián 2010-10-24 21:16:33  Előzmény:Zwick Gábor: 64673

Nagyob kár ne érjen soha.
Viszont Te tudod,mi munka,idö,és elszántság kell ehez(az anyagi részét már ne is emlitsük)mig ilyen szép lesz a végeredmény!!
Kicsit irigykedem,kicsit nagyon!Talán egyszer nekem is lesz még trabim(már mint készen)és ellátogathatok vele a volt NDK-ba!

3743 Zwick Gábor 2010-10-24 20:05:06

Hozzáteszem hogy igaen igaza van Tsaby kollegának hogy ez (szerintem) elsõrészeben üzleti húzás ez a show és össze sem hasonlítható a Noszvai által szervezett OT expó-val a vasúttörténetiben. Az OT expó az az igazi hangulatos családias rendezvény.

3742 Zwick Gábor 2010-10-24 20:02:24

Hazahoztam a kis pupit, megvolt a díjátadó és pont ehhez a témához illik is az egész mert a 27 díj közül egyetlen egy szocis KGST-s autó sem kapott díjat kivétel természetesen a ZISZ Cabrio. Én nem is reménykedtem díjban és semmi irigység nincs bennem, csak tényleg az a helyzet hogy a felkapottabb már a csapból folyós veterán autók kapnak díjat. Viszont nagyon örültünk hogy a standunkon lévõ oldalkocsis motorkulis pannónia az kapott egy díjat.

3741 Biacsics Gábor 2010-10-24 19:59:59

Múlt héten írt valaki e-mailt hogy itt a fórumon olvasta hogy hiányzik a 600-as ablaktörlõkarom,és neki lehet,van csak küldjek képet hogy milyen.Sajnos véletlenül kitöröltem a mailt,és nem tudom ki volt az,ezért ide beteszem a képet.Remélem olvassa.

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101024/PA180015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

3740   2010-10-24 18:15:52  Előzmény:Kiss Krisztián: 64670

Ezt én is tapasztalom. Évrõl évre drágábbak az alkatrészek és egyre kevesebb az olyan ember, hogy "úgyis csak a helyet foglalja a garázsban vidd el, legalább te hasznát veszed". Vagy: "Jaj nekem is volt Trabantom, de szerettem. Valahol van még alkatrészem is hozzá. Megkeresem és odaadom." Ehelyett horror árak vannak. De legjobban az általam alkatrészneppernek hívott csoport bõszít. Képesek addig elmenni, hogy bontóból, egyéb forrásból beszerzett alkatrészeket kisuvickolják, régi Autokeres zacskóban pedig újként árulják.

Bocsánat az OFF-ért.

3739 Kiss Krisztián 2010-10-24 15:49:59

Pedig ahogy mi öregszünk,úgy öregszik velünk a körülöttünk levö autó állomány is.
Csucsu álltal szépen megcsinált trabi is mindjárt 50éves lesz.
Persze ezt nem sokan látják,sajnos.
90-es években,én nálam,szétbontodott 3 pupos trabi is,és számtalan 601-es.
Egyikért sem mentem messzebb 20km-nél,és nem került többe 20000ft-nál(volt olyan kaszni amit 1000Ft-ért(!)vettem.Az utsó pupos alkatrészeim,jó 5-6 éve adtam oda egy ismerös barátomnak egy szexárdi trabisnak.
Igen azota betört az internet mindenhová(90években hol volt a mobil,és az internet?)és ezzel eggyütt mindenki "tud" mindent.Mindennek meg van az ára is.
[url=http://jatek.vatera.hu/gyermekjarmu/egyeb/pedalos_lada_1984_es_hibatlan_nma_184308281.html]Például.[/url]
De ebben a világban élünk,alkalmazkodnunk kell.




[i](Módosította mr120bpm 2010.10.24. 20:08-kor)[/i]

3738 Ék Roland 2010-10-24 15:04:17  Előzmény:Huszta Tibor: 64642

hy
egyelõre nincs forgalmi rendszám. talán az állami kocsiba nem is volt beleütve?
beállt boxermotorra annak megmozdítására várok tanácsokat.
képek folyamatába készülnek.

3737 Támba Csaba 2010-10-24 12:49:30  Előzmény:Huszta Tibor: 64667

A hétköznapi ember számára csak a legcsillogób és legnagyobb autók igazán érdekesek. Nem kell csodálkozni a dolgon.
Hiába is magyaráznád milyen más, kuriózumnak minõsülõ paripák sokasága marad említés nélkül. Egyszerûen fogalmuk sincs az egészrõl. Nagy, csillogó, szembeötlõ...ennyi...
Ha pl. a ZISZ is tele lenne típusidegen alkatrésszel, de ugyanígy csillogna, a többségnek ugyanazt jelentené. Látványosság...kész...semmi több.
Hibáztatni sem lehet senkit ezért.

A hozzáértõket persze mindez zavarja, de maga az expo is elsõsorban üzleti vállalkozás nem pedig szakmai fórum.

Az egész pozitívuma annyi, hogy lassan, de biztosan kezd becsülete lenni a rozsdás veteránjelöltek talpraállításába fektetett rengeteg idõnek, munkának, pénznek. Már nem néz feltétlenül mindenki kötözni való bolondnak, ha belekezdesz egy ilyen projekbe.

Hátránya, hogy kezd kialakulni a MÉH-telepen guberáló, majd minden rozsdás vasdarabot minimum 20 ezerért kínálgató nepperek rétege, sokszor nem is tudva mi az aminek csak az árát tudja.
És azon mûkedvelõk száma is emelkedik akik hirtelen felindulásból megvásárolnak egy-egy autót aztán beletörik a bicska a felújításba és a beszerzédi ár többszöröséért próbálják eladni miközben a kurrensebb alkatrészeket már rég "kivaterázták" belõle...
Röhej az egész...

3736 Huszta Tibor 2010-10-24 11:50:14

Nézve a videókat, én nem vitatom el a ZISZ, a Cadillac meg a Panhard Levasseur történeti értékét, de azt egy kicsit gusztustalannak találom, hogy minden tévéadó csak ezekkel foglalkozik, mintha más érdekesség nem is lett volna kint. Nekem úgy tûnik, minden média csak az elérhetetlen luxuskategória bemutatására fókuszál, ez adja a hírértéket, annak ellenére, hogy ezekkel a márkákkal az embernek nincs sem személyes, sem érzelmi kötõdése. Persze mellesleg mindig megjegyzik, hogy azért ott volt 297 db más autó is... de hát ezek "érdektelenek" voltak...
Ti hogy vagytok ezzel?

3735 Huszta Tibor 2010-10-24 11:36:08

Csucsu, az az autónyereményes plakett nem fogja el nagyon a szellõt? Én a sajátomra konzolos megoldással tettem ki a 67-es találkozó plakettjét...

3734 Huszta Tibor 2010-10-24 11:31:48  Előzmény: Spityu: 64662

hmm, a kipu csonkot én is hõálló ezüsttel fújtam. festett ezüstszínû alkatrészekre a felniezüst is alkalmazható, jobb az összhatás.

3733 Huszta Tibor 2010-10-24 11:27:38

úgy emlékszem, keresett ilyet itt valaki:

[url]http://www.vatera.hu/item/view/?cod=184715329[/url]

3732 Holnapy Gergely dr. 2010-10-24 09:55:45  Előzmény: Spityu: 64660

A fékdob gyári pótalkatrészként valóban zöld volt, valami fényes lakkal. Lehet hogy ezt ma egy zöld kalapácslakk adná vissza legjobban. Még a fékbetétek fém részei is léteztek ezzel a színnel, de ebbõl volt barnás-lakkos is.
Lengõkar: alapozás nélküli selyemfényû fekete.
Elsõ kipufdob 600-asoknál biztosan fekete volt, a hátsó dob a csövekkel pedig ezüst színû.
Üdv:
G

3731  Spityu 2010-10-24 06:53:49  Előzmény: : 64661

A középsõt elfogadnám, kipróbálnám. Mondjuk negyed áron. :)
Viccet félretéve valami ezerpárszázforintos spray-vel próbálnám, sokat nem buknék vele.
[url]http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/index.php?cPath=52_38&osCsid=3959dbd0b4a0b72c1998301923eb0682[/url]

3730   2010-10-23 21:11:32  Előzmény: Spityu: 64660

Ezt kicsit cáfolnám, mert nem 1db olyan blokkot szedtem szét amiben a lendkerék azzal a zöldes lakkal volt konzerválva.

Ez a "hõálló szürkés (antracit szerû) matt festékkel, ami lényegében megegyezne az öntöttvas színével" érdekel engem is. Ha tudod a típust oszd már meg velem is.

3729  Spityu 2010-10-23 20:56:33  Előzmény:jocking .: 64658

A fékdob szerintem nyers volt, maga a trapézkar, lengõkar, bölcsõ pedig fekete festék, alapozó nélkül. Szerintem szórva volt, nem égetve.

Hasonlóan a lendkerék is szerintem: gyárilag nyers vas, viszont pótalkatrészként már zöldfestékkel lakkozva (ahogy a fékdob és a kuplungszerkezet is).

Kipuff leömlõ az megint érdekes: az újabb kiviteleknél megtalálható burkolat némelyiken fehérhorgany, míg másikakon sárga/kadmium.
Maga az öntvény szerintem gyárilag nyers fém, vagyis szürkés. Emiatt azon gondolkodom, hogy lefújom hõálló szürkés (antracit szerû) matt festékkel, ami lényegében megegyezne az öntöttvas színével. De az is lehet, hogy hagyom simán.

Az elsõ dob azt hiszem egészen a korai 601-esekig fekete volt, aztán késõbb ezüst színû, de nem festett, hanem alumíniummal gõzölt (vagymi), emiatt nagyon jól bírta a korrozív környezeti hatásokat.
A hátsó dob szintén. Bár egy '89-esen feketét láttam (tuti, hogy nem volt cserélve). Errõl azt hallottam, hogy _gyárilag_ kétféle dobbal szerelték, annak függvényében, hogy mikor melyikbõl volt éppen -> a fekete nem olyan jó. De erre nem esküszöm meg.
Az összekötõ csõ azt hiszem szintén váltakozott: alu/fényes fekete.

Ez elméletileg egy prospektusból van... érdekes, a futómû is matt... vagy ez csak egy modellautó? :D
[img]http://www.carsablanca.de/files/medias/filename/Unterboden%20nummeriert_0967.jpg[/img]
[i](Módosította Spityu 2010.10.23. 23:02-kor)[/i]

3728   2010-10-23 20:49:25  Előzmény:jocking .: 64658

Leömlõ színe passz. A fékdobok feketék. Nekem gyárilag ezüst szinü (601-nél)a kipufogó rendszer. (Elsõ dob, középcsõ, hátsó dob.) Véleményem szerint a csonkot nem érdemes festeni, mert a nagy hõ miatt úgyis ledobja.

3727 jocking . 2010-10-23 20:39:28  Előzmény: : 64656

Ezek a futómûcuccok (bölcsõ, rugó, lengõkar) nem porfestve voltak gyárilag véletlenül? Én mintha már láttam volna ilyen bõrszerû festékfoltokat az enyémen, mint amikor lepattog a porfesték.

De ha már témánál vagyunk: a kipuff lemömlõ, a kipufogó és a fékdobok milyen színûek voltak gyárilag? A kipuffrendszerre mintha már feketét láttam volna, de fékdobból és leömlõbõl eddig csak rozsdaszínû volt a jellemzõ.

3726 Pap János Szilveszter 2010-10-23 20:35:45  Előzmény:Zwick Gábor: 64655

Sajnos csak a végén látszik nagyon picit a kék-fehér csoda de megéri megnézni!

[url]http://rtlklub.hu/hirek/belfold/video/105063[/url]

3725   2010-10-23 20:17:03

A laprugó fekete voltán rengeteget gondolkodtam én is. A festék kilõve, mert a mozgástól lepattog. Laprugó kivesz szétszed. Drótkorongozás, tisztítás. Zsírozva összerakás. A feketeségen pedig egy kis kályha kénporral lehet segíteni. Olyan mintha grafitporral lenne lekenve. Akinek jobb, egyszerûbb, és hasonlóan tartós ötlete van azt szívesen meghallgatom.

3724 Zwick Gábor 2010-10-23 20:09:34  Előzmény: Spityu: 64654

Nah igen vigyázni kell vele az biztos, de direkt nem fehérítettem ki. Csak megtakarítás volt és a repedés eltûntetése, hogy maradjon autentikus.

Apropó most szólt haverom hogy az origós autos oldalon van videó a kocsiról.
Itt a link:[url]http://www.origo.hu/auto/veteran/20101023-oldtimer-show-2010-tudositas.html[/url] és kb 2:25 környékén látható.

3723  Spityu 2010-10-23 19:38:07

Köszi a választ! Egy helyen kipróbálom, aztán hali. Ha beválik, megy az egészre.

Amúgy érdekes, nem tudom megállapítani, hogy mi lehetett a gyári festék, de mintha tényleg matt fekete lett volna a rugólapoknál. Amúgy még arra gondoltam, hogy feketére pácoltatom, galvanizáltatom, ami egyrészt idõjárásálló - bizonyos mértékig - másrészt matt fekete lesz - már ha olyan volt eredetileg.

Csucsunova! Egy kis holtszezonbéli féktartályfehérítéssel azt hiszem teljesen tökéletes lesz! Csak a fényezésre ügyelj, ha leveszed! :D

3722 Támba Csaba 2010-10-23 19:23:10  Előzmény:Zwick Gábor: 64651

Zsííííííííííííííír a gép!!!

Amúgy igaza van Spityu mesternek. Pár napos Domestos-os, vagy hypos kúra beválna a tartálynál.

3721 Támba Csaba 2010-10-23 19:19:54  Előzmény: Spityu: 64650

Budaprimert, vagy a MOTIP Primert nyugodtan nyomhatod 2K-s festék alá is.

Rugólapra ha feketére akarod inkább akril matt feketét javasolnék.

Ha volt már rugókovácsnál íveltetni a rugó akkor jellemzõen nem szokták visszarakni a csillapítólapokat. Bezsírozzák "oszt' hali":)

3720 Zwick Gábor 2010-10-23 18:58:07  Előzmény:Támba Csaba: 64649

Köszi itt egy fotó:
[imgw]http://img3.tar.hu/csucsunova/img/84066579.jpg#3[/imgw]

3719  Spityu 2010-10-23 18:48:28  Előzmény:Támba Csaba: 64649

Biacs kollégájéban gyönyörûen virít! Azt hiszem Csucsu kocsijában is eredeti, legalábbis nem tûnt fel a nyáron, hogy nem az! :D Sárgulás ellen amúgy nagyon jó az egy hetes hypós áztatás.

Más. Kérdés: tudom, már kérdeztem... 2K feketével szeretném a futómûvet fújni... 1K alapozó tuti, hogy nem lesz jó? Nyilván nem nedves a nedvesre módszerrel...
A másik: laprugókat mivel fényezzem? Az alakváltozástól nem pattogzik le hamar a 2K akril? Vagy menjen azokra inkább valami Trinát szerû ujjlenyomatgyûjtõ fedõfesték? :)
Harmadik: ma szétszedve azt tapasztaltam, hogy némelyik (felsõ 2-3 köz) rugólap között nem volt abból az anyagból (klingerit/vulkánfíber/textilbakelit/tökömtudja). Azért nem volt, mert gyárilag sem, vagy kipotyoghatott? :) A többi is eléggé rojtos volt. Amúgy egy tömítéstechnikai cégnél rendeltem alapanyagot.

3718 Támba Csaba 2010-10-23 18:23:30  Előzmény:Zwick Gábor: 64648

Csucsu Bácsi!

Tessen szíves lenni fotográfiával bizonyítani, hogy igenis kék kupakos fékfolyadék tartály van benne :)

Amúgy meg gratulálok!!!

3717 Zwick Gábor 2010-10-23 18:18:56  Előzmény:Kiss Krisztián: 64646

Köszönöm mindenkinek az elismerõ szavak! Igen nagyon sok munka óravan benne, de szerintem is megérte ennyit dolgozni. De hozzá kell tenem hogy hogy pár nagyon jó barát és családtag közremûködése nélkül ez nem jöhetett volna össze ilyen minõségben. (Jah és természetesen a Párom tolerálása is kellet hozzá :D :D )

[b]hegla:[/b]igen én is remélem hogy találkozunk majd valahol, és nyugi jó kezekben van és marad is az autó.

3716 Pap János Szilveszter 2010-10-23 16:11:28  Előzmény:Kiss Krisztián: 64646

Hát el sem tudom honni mi munka lehetett benne mire ilyen gyönyörû állapotba került ez a csoda!

3715 Kiss Krisztián 2010-10-23 16:09:01  Előzmény:Pap János Szilveszter: 64645

Nagyon széép!!!
Pedig ez a kocsi,95-ben cement,és egyéb épitési anyag tárolására volt használva.
Akkor került hozzám(akkor lett piros fehér)Majd aszem mégkét kézen át került Csucsu kollegához.
Mégegyszer gratulálok,remélem találkozhatunk egyszer még valahol egy találkozon!!!
(te jó ég hány csaj megfordult ebben a kisautóban....[imgw]http://kepfeltoltes.hu/100106/6154860111_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

3714 Pap János Szilveszter 2010-10-23 15:06:41

[imgw]http://www.blikk.hu/data/kepgaleria/Blikk/Oldtimer_show/oldtimer_show7-MTI.jpg[/imgw]

3713 Oláh Olivér 2010-10-23 15:02:29

[url]http://veteranapro.hu/alkatresz/6600-9011-gyor-wartburg[/url]

3712 jocking . 2010-10-23 14:52:59  Előzmény:Huszta Tibor: 64642

Errõl van szó?
[imgw]http://trabantklub.hu/twk/photo/autom/ggl583_04.jpg[/imgw]

Esetleg nincs valakinek képe a jelenlegi állapotáról?:)

3711 Huszta Tibor 2010-10-23 11:26:51

Csucsu, az autód tényleg egy etalon, és a kategóriájában veri még a Kis Szürkét is.

Aki kinn van a SYMÁban, fotózzon helyettem is, nekem jelenleg sok az elfoglaltság, hétfõn megyek védeni a dipomamunkámat. (ez egyébként érdekes lehet többeknek is, többek között teljes magyar okmány- és rendszámtörténelem van benne...) :)))

Kezdo: bejött, amit a rendszámról mondtam? Motor átfordul már? képek mikor lesznek?
:P

T.

3710 Zwick Gábor 2010-10-22 23:14:37  Előzmény:Sipos Tamás: 64640

Köszönöm az elismerõ szavakat! Így igaz a SYIMA-ban megtekinthetõ az autóm.

3709 Sipos Tamás 2010-10-22 20:24:43

[justify]Akinek lehetõsége van, látogasson ki az Oldtimer Show-ra, mert sok szép autó mellett ott látható csucsunova kolléga csodaszép 500-as Trabija. Kék-fehér színben; álomszép. Gyönyörû munka![/justify]

3708 Lizák Péter 2010-10-22 17:52:59  Előzmény:Huszta Tibor: 64638

A fehér 600-as nem Oliver-é?

3707 Huszta Tibor 2010-10-22 10:21:23

[url]http://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/600/trabant_600-4237911[/url]

Ez meg egy ismerõsömé:

[url]http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu/auto/trabant_601_hycomat_20580km_rel_183518182.html[/url]

Tudok hozzá elérhetõséget adni.

T.

[i](Módosította Tiberius 2010.10.22. 12:27-kor)[/i]

3706 Biacsics Gábor 2010-10-21 20:12:43  Előzmény:Huszta Tibor: 64630

Elég kis méretû a kép,nem látszanak,de már megvannak a díszléc furatai.Már fényezés elõtt felfúrtam mindet.Itt Sopronban van egy idõs rugótekerõ ember,egy ismerõsömnek õ csinált díszlécrögzítõ rugókat.Vele akarok én is csináltatni,mert minden második el van rohadva,az öreg meg jól megcsinálta neki is,ráadásul olcsón.Oldalcsík piros lesz,még nem választottam ki a szint.Úgy tudom kicsit talán inkább bordó fele hajlik mint narancs fele.

kezdo: Én sem voltam a BNV-s börzén,akkor szóltam volna ha megyek.Váltó úgy néz ki jó lesz bár még ki kell cserélnem a kocsiban levõre.Ez egy elég keveset futott darab,egy csapágyat cseréltem csak,a többi hibátlan volt maradtak is benn mert azok legalább eredeti DDR-ek.
[i](Módosította biacs 2010.10.21. 22:13-kor)[/i]

3705 Csády Szabolcs 2010-10-21 18:25:23  Előzmény:Kiss Krisztián: 64629

Kösz szépen elõre is!