Sokat szedtem már szét,de a legjobb megoldás mindig a helyén való kinyomás pedállal.Úgy szoktam megoldani hogy egy oldalon egyenként haladok.Leszedem a fékdobot,és pofákat,majd ráteszek az egyik hengerre egy szorítót.Kinyomom amíg nem ütközik,ha addig eljutsz többnyire már kijön.Azután a másikat is,úgy hogy átteszed a szorítót.Esetleg kombinálhatod egy távtartóval,hogy a dugó ha megindul,ne csússzon ki,csak épp a tömítés széléig,utána ezt már meg lehet fogni.Egy oldalon rendbe teszed,visszanyomod,és mész a másikra.Annyi nyomás marad,hogy kinyomja a túloldalt.ha nem akkor itt légtelenítesz és úgy át a túloldalra.Ez szinte mindig beválik.Ha nem akkor már olyan a fékhenger,hogy nem biztos ,érdemes foglalkozni vele.Ha ez sem megy,akkor még lehet kiütővel próbálkozni.Nagyon vékony acél dórni jó lehet,de mivel a csőfurat nagyon a szélén van elképzelhető hogy nem tudod kiütni,csak felsérted a henger falát.Volt már hogy sikerült,de ilyenkor már előfordul,hogy kráteres a fal,és az új tömítés sem tömít,szivárogni fog.Rozsdamaró nem fog igazán bejutni a beszorult dugó és fal közé.Kifelé ki szoktam pucolni a dugó előtt,kis rézkefe vagy csiszolópapír,és oda rozsdaoldó spray.Utána kifelé szabad az út elötte,akkor lehet kinyomatni.Most is van kidobva egy kisebb vödörnyi,azokat sajnos már nem tudtam megmenteni,semmilyen módon.Sokat állt szárazon és beállt,semmi sem oldotta ki,majd az olvasztó.
Amúgy nekem már 3 éve bent vannak az újak,és nincs vele gond.Rézpasztát használok a dugattyúk elé s abba nyomom a porvédőt.Nekem az bevált.Nem sokat megyek én sem vele.Talán pár száz km van benne azóta,de nincs vele gondom.Műszakin is gond nélkül ment át ,semmit nem csináltam rajta.Fékpedált is azóta nyomkodom néha 2-3 hetente vagy több mióta száraz ,de hideg garázsban áll a kocsi.
Viszont,ha rozsdás a belseje ,akkor válassz másik fékolajat,mert akkor ez nem a legjobb annak a típusú munkahengernek.Könnyen veszi fel a nedvességet.