Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Veterán

Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklõdõk mindenféle ügyes-bajos kérdését...30 évesnél idõsebb jármûvekkel kapcsolatban. Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

3907 Sipos Tamás 2010-11-15 19:39:11  Előzmény:Polgár Tibor: 64829

[justify]Tyûha, ez nem piskóta! Gratulálok!
Gyerekkoromban a Balatonnál láttam ilyet, és el sem hittem, hogy ilyen létezhet. Házilagos átalakításra gyanakodtam. Ami még furcsább; idehaza is lehetett néhány darabot kapni a MERKUR vállalat elõdjénél a Csepel Kerékpár és Motorkerékpár Nagykereskedelmi Vállalatnál. (most kutatom a történetét a levéltárban)
Mindenesetre nem sajnálták rá a piros festéket.[/justify]

3906  Spityu 2010-11-15 18:21:02  Előzmény:Polgár Tibor: 64829

Nem semmi... jól látom, nincs alatta alváz? Na nem mintha az számítana. Papírok? Gratula...

De jó, a csomagtérajtóval fogat is lehet húzni. :)
[i](Módosította Spityu 2010.11.15. 19:22-kor)[/i]

3905 Lizák Péter 2010-11-15 16:41:49  Előzmény:Polgár Tibor: 64829

húúúbammeg!

Még így is nagyon izgató...

3904 Polgár Tibor 2010-11-15 14:06:28  Előzmény:Soós Árpád István: 64834

Természetesen a képeken szebb az autó, de az árát tekintve nem is lehetett tökéletesre számítani. Az ára itthoni mércével nem kevés, kinti viszonylatban kedvezõ volt. Tekintve hogy a kurrens dolgok is megvannak, mint díszlécek, lökhárítók és a lényeg: mûködõ sibeda!
[i](Módosította wartburg312 2010.11.15. 15:07-kor)[/i]

3903 Soós Árpád István 2010-11-15 13:38:39  Előzmény:Polgár Tibor: 64829

Azta k**va de szép!!
Nekem egy ilyen 311-es Camping az álmom!
Mennyiért vetted?

3902 Polgár Tibor 2010-11-15 13:06:16  Előzmény:Huszta Tibor: 64832

Most még csak ezek vannak:
[imgw]http://imgfrm.index.hu/imgfrm/7/7/3/2/BIG_0008337732.jpg[/imgw]
[imgw]http://imgfrm.index.hu/imgfrm/7/7/7/2/BIG_0008337772.jpg[/imgw]
[imgw]http://imgfrm.index.hu/imgfrm/7/7/7/6/BIG_0008337776.jpg[/imgw]

3901 Huszta Tibor 2010-11-15 11:51:46  Előzmény:Polgár Tibor: 64829

csecse.

van még kép? :)

T.

3900 Polgár Tibor 2010-11-15 11:00:07  Előzmény:Támba Csaba: 64830

Némethonba...

3899 Támba Csaba 2010-11-15 10:48:46  Előzmény:Polgár Tibor: 64829

Aztaaaaa...:)


Hol találtad ezt a szépséges CAMPING-et?

3898 Polgár Tibor 2010-11-15 10:29:08

Üdv!

Hogy kicsit javítsunk a trabant / wartburg arányon teszek fel képeket az új szerzeményemrõl:
[img]http://imgfrm.index.hu/imgfrm/8/5/8/3/BIG_0008338583.jpg[/img]
[img]http://imgfrm.index.hu/imgfrm/8/5/8/4/BIG_0008338584.jpg[/img]
[img]http://imgfrm.index.hu/imgfrm/8/5/8/5/BIG_0008338585.jpg[/img]
[img]http://imgfrm.index.hu/imgfrm/8/5/8/9/BIG_0008338589.jpg[/img]

wrt312

3897 Sipos Tamás 2010-11-14 23:23:06  Előzmény:Ackermann Balázs: 64821

[justify]Imádom az ilyen történeteket.
Ez az autó nem tárgy, hanem a múlt lenyomata. Áthatja az egykori tulajdonos emléke.
Milyen szép is lenne, ha minden általunk szeretett autónak pontosan ismernénk az elõtörténetét!
Sajnálom, hogy 64-es tulajdonosa megkötötte magán. Biztos valami szellemóriás kiokosította azóta.[/justify]

3896 Sipos Tamás 2010-11-14 23:22:16  Előzmény:Kiss Krisztián: 64809

[justify]Úristen, ekkora marhát! Méghogy nem kereskedõ; megáll az ész![/justify]

3895 Kiss Krisztián 2010-11-14 21:27:50  Előzmény:Ackermann Balázs: 64821

Nekem(és ez is csak egy vélemény)többet ér egy gyári(Günther napját igazolandó fényezés(gyengébb->másnapos stb)mint egy szétszedett magyar garázsban "Kiss Pista" álltal kihegesztett,überungaristuningolt trabi(lehet az szép,és kifogástalan,és most kérek elnézést Kiss Pistáktol:))
A gyári,az gyári.Mellesleg,az én trabim sem volt szétszedve soha,és nem is lesz!!
(legalább is szándékom szerint)Elnézést kérek mindenkitöl aki nézeteit sértem!(és az Alonso rajongoktól)

3894 Huszta Tibor 2010-11-14 19:48:27  Előzmény:Ackermann Balázs: 64822

Az a lényeg, hogy milyen színû fényt ad hátrafelé, a búra színe nem játszik. Szerintem.

T.
[i](Módosította Tiberius 2010.11.14. 20:49-kor)[/i]

3893 Huszta Tibor 2010-11-14 19:47:02  Előzmény:Ackermann Balázs: 64821

Az OT-n állítólag értékelik a gyári, felújítás nélküli kocsikat is, szóval csak rajta...!

T.

3892 Ackermann Balázs 2010-11-14 19:27:25

Még annyi - és befejezem a szó fo*ást. :) Hogy az egész sztori a '64-es Trabi kapcsán úgy merült föl bennem, hogy hiába egy gondozott autó az én '80-asom. Ettõl még nem érzem, hogy 2-300 ezret érne. Szerintem legfeljebb ennek harmadát lenne etikus kérnem érte. Nem tervezem eladni semmi esetre sem, de ha úgy hozná a sors sem látnám szükségét, hogy irreális számokat lássak. Egyszerûen nem ér annyit és kész, a beleölt munka és pénz nem téríthetõ meg és nem szabad erre építeni egy eladást. Úgy gondolom, aki veteránozik bele kell törödjön, ha valamibe belefog veszíthet rajta, ez az ára ennek a szórakozásnak. Van aki elissza, elbulizza, mi ráköltjük a kocsira. Ennyi.

3891 Ackermann Balázs 2010-11-14 19:20:20  Előzmény:Pap János Szilveszter: 64817

Igen, rengeteg munka volt vele. Persze nem annyi, mint egy teljesen kettérohadt púpossal. Lincikén inkább apró, pepecselõs melók voltak ezidáig. Szóval nem panaszkodom, bár sokat dolgoztunk rajta. Igazából barátnõmmel közös projekt, így az Õ vágyait is néztem. Tetszik neki a narancsbúra (bár nekem is), úgyhogy most az feszít hátul. Mindenki örül, teljes happy van: Lincike ma is vígan szalad, mi meg kiéljük kicsit veterános perverziónkat. :):P

Apropó, narancsbúra: ha olyat teszek fel és a megfelelõ izzók pirosak, lehet valami problémája a rend éber (s olykor kicsit kekeckedõ) õreinek???:)

3890 Ackermann Balázs 2010-11-14 18:53:54  Előzmény:Kiss Krisztián: 64820

Köszönöm mindenkinek az elismerõ szavakat!

Az autó '80-as. Aranyos története van, egy nénié volt, akit Icának hívtak, sajnos Õ 10 évvel ezelõtt hagyta itt az élõk sorát és szeretett kis Lincikéjét, akit senkinek nem adott a kezébe, még családtagjainak sem. Tényleg nagyon vigyázott rá, ez látszik, hiába pár apró sérülés, amit bizony nem sikerült teljesen eltûntetnem.

A hetvesen évek végén nyert Ica néni 4-est a lottón, rögvest be is fizetett erre az autóra, aztán pár év múlva végre meglett. A családjuk tõsgyökeres Trabantos volt, egy '64-es limuzin és egy '75-ös kombi révén. Sajnos mára egyik sincs meg én a kombit ismertem, de nagyon lepukkant állapotba került az évek során...

Magam úgy kerültem kapcsolatba az autóval, hogy 2001-ben (11 évesen!) Trabit kerestünk szüleimmel, egyrészt nekem versenyezni, másrész Anyukámnak bevásárolni. Megnéztük ismerõsünknél ezt a kocsit, de végül nem vettük meg, lejárt mûszakija és amiatt, hogy 6V-os - Apukámnak ez volt a fõ baja vele. Aztán vettünk egy másik Trabit, amivel máig járok, közben szép lassan kifejlõdött a veterános vénám. ;)

Kiderült az autó azóta is érintetlenül állt a garázsban, hát megnéztük és megsajnáltam. Pedig egyáltalán nem vágytam ilyen évjáratra, egyszerûen a legenda ami körüllengte, mint egy kidobott kutya, amit be kell fogadj, nincs mese.

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101114/Lincike_2009.05.02._003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Tíz év után pöccre indult egy benzincsap pucolást követõen. Elhatároztam ehhez nem nyúlok hozzá, marad teljesen eredeti, persze itt álltak a peremes felnik és még pár apróság... Valahogy nem olyan '80-as évekbeli autó ez, inkább a '70-es éveket idézi nekem, olyan a járása, 6V-os stb. Szóval pár dologhoz hozzányúltam - de kihangsúlyozom mindent eltettem a visszaalakításhoz.:)

Mik a terveim? Szeretném majd OT-ztetni, amihez természetesen visszakerülnek az eredeti dolgai. Ezt viszont majd akkor, ha meglesz a vágyott régi Trabi, fehérkormánnyal a '60-as évekbõl. A gond az, hogy itt-ott javított Lincike fényezése, szerintem nem tudnák értékelni az OT vizsgán azt, hogy ez így eredeti és nem fújtam újra pár lepattanás miatt, inkább ecset és polír. Szóval nem tökéletes, inkább egy hangulat idézõ kocsi. Sajnálnám, ha teljes felújításnak vetném alá, elveszne az a gyári fíling. Nem csak egy Trabi, valami egész más - Lincike.:)

3889 Kiss Krisztián 2010-11-14 13:54:14  Előzmény:Ackermann Balázs: 64816

Na ez az,nekem ez a kép bennem A TRABI-rol!Ne törödj azzal(kivéve az épitö jellegü hsz-t)ki mit mond,szép!!!

3888 Lizák Péter 2010-11-14 12:59:04  Előzmény:Ackermann Balázs: 64816

Nagyon penge kis cucc Balu!

3887 Huszta Tibor 2010-11-14 11:24:27  Előzmény:Ackermann Balázs: 64816

Balu, ez 80-as?

Ránézésre 1972-es.

Dísztárcsám van, beszéljünk róla.

T.

3886 Pap János Szilveszter 2010-11-14 09:45:57  Előzmény:Ackermann Balázs: 64816

Hát gratulálok a gépedhez szép darab!Sok munka és idõ van benne ahogy olvastam de ahogy látom megérte!Mi a terved a továbbiakban vele?OT vizsga esetleg tárolás garázsban vagy mi?

3885 Ackermann Balázs 2010-11-14 08:32:46  Előzmény: Spityu: 64815

Túlértékelés, azt hiszi rászakadt az OTP, ahogy egyik olvtársunk fogalmazná. :)

Megmutatom nektek, ezt a Trabit - Lincikét hivatalosan 10 ezer Ft-ért vettem. Igaz, hogy még rengeteg alkatrészt kaptam hozzá és közel 2 évig elnézték nekem, hogy ne hozzam el, mert nem volt meg a garázs hozzá - így mondjuk számoljunk 40 ezerrel.

Az is igaz, hogy ismerõstõl van, de ha nem veszem meg megy a bontóba. A néni meghalt akié volt, 10 éve állt és a mostani tulajdonos felismerte, hogy használati értéke nincs, nem akart senkin meggazdagodni - pedig nincs jó anyagi helyzetben. Mégsem egy 30 éves kiszolgált tárgyban látta a pénzt. Hát megvettem, sokat dolgoztam rajta Szerelmemmel együtt, rengeteg idõnk ráment és fáradságunk. De megérte, megvannak az eredeti dokumentumai, a CASCO kötvénytõl a csekkekig minden.

Ugyan hozzányúltam itt-ott, mert nekem a régebbi évjáratok tetszenek, nézzétek hát el. Minden megvan amit leszedtem, szépen, bedobozolva, eltéve a padlásra. Pár óra munkával minden ismét olyan lehet, mint 1980. augusztus 12-én, amikor átadták a debreceni Merkúr telepen. :)

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101114/Lincike_film_2010.07.30_090_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101114/Lincike_film_2010.07.30_050_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101114/Lincike_film_2010.07.30_094_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Ja, és keresnék hozzá illõ '70-es évekbeli dísztárcsákat, nekem a bili tetszik jobban, de az utolsó fajta - koncentrikus körös is stimmelne.

Tudom, veterános szemmel ez csak egy retrosított autó, de szívesen fogadom a véleményeteket!:D
[i](Módosította ABalu 2010.11.14. 09:36-kor)[/i]

3884  Spityu 2010-11-13 23:28:36  Előzmény:Ackermann Balázs: 64814

Az egyik véglet, amit Heggla ír le pár hozzászólással lejjebb. Sajnos a te eseted a túlértékelésé. (Vagy ha nem is túlértékelés, de valami hasonló). :(

3883 Ackermann Balázs 2010-11-13 21:35:42

Sajnos a '64-es Trabi ügyében nem sok jó hírem van. Beszéltem tulajjal ma, vasárnapra terveztük volna a szemlét. Próbáltam rávilágítani, hogy 200 ezerért sok és figyelembe kell vennie az eredeti motor hiányát.

Merev elzárkózást tapasztaltam, sõt, 200 ezerért se... [i]"mer majd jönnek úgyis az osztrákok oszt' viszik is el, me' keresik ám nagyon"[/i]

Igazán sajnálom, hogy ennyire megnehezedett egy vágyott veterán megszerzése ma Magyarországon. Meg kell jegyeznem, hogy ez szerintem nagyban köszönhetõ a legfõbb használtautó piaci honlapoknak. Amíg találhat a sötét muksója 2 millióért is veterán Trabantot, addig ne is számítsunk arra, hogy valamit a valós értékén szerezzünk meg. :mad:

Szinte kilátástalannak tartom, hogy valaha is reális összegért sikerüljön megvalósítanom az álmomat. Úgy érzem nem én akarok 'sza*é-hugyé' csodaszekeret venni, de nem normális irány felé halad a piac... Értelemszerû, hogy emelkedik a Trabant értéke, de ezt nem nekünk kell szorgalmazni, mert csak azzal tolunk ki aki még nem valósította meg azt amire vágyik. Sajnálom.

3882 Oláh Olivér 2010-11-13 19:38:37

[url]http://veteranapro.hu/alkatresz/6957-trabant-500-600-601[/url]
[url]http://veteranapro.hu/muszerfal/6956-trabant-601[/url]

3881 Ék Roland 2010-11-13 18:38:42  Előzmény:Ackermann Balázs: 64800

hy
1964 es trabi
meg kell venni vagy tud valaki jobbat...

3880  Spityu 2010-11-13 15:24:22  Előzmény:Támba Csaba: 64805

Ámen... :D

[imgw]http://www.kephost.com/images3/080h6gtjcb2yg9nuhw08.jpg[/imgw]

3879 Hack Csaba 2010-11-13 09:45:16  Előzmény:Kiss Krisztián: 64809

Tényleg jó állapotban van. Örülök,hogy sikerült megmenteni.

3878 Kiss Krisztián 2010-11-12 23:08:41

Ma segitettem egy trabit"megmenteni",bár kicsit késön érkeztem,és igy már csak konstatáltam,hogy valaki jól járt!
Megláttam a trabit bent a méhtelepen,és leparkoltam megnézni.De épp akkor kezdték kitolni az udvarbol(itt segitettem!).Beszélgettem a tulajjal,már bevitték,de a telep területén talált uj gazdára.82-es,egy gazdás,minimális sérülés(két lámpakarika,elsö lökös)szép belsö,30 000km.2005 ota lejárt müszakival garázsban állt!(elötte is garázsos volt)Tökéletes kaszni,hegesztve nem volt,és nem is kell.Az ár is megdöbbentö:amennyiért bevették volna a méhben,annyiért odaadták(10-15ft/kg=10000ft)
Kérdésemre miért nem hirdették meg?A válasz:nem vagyok én kereskedö...no komment..[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101113/telo_006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101113/telo_005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101113/telo_004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

3877 Hack Csaba 2010-11-12 22:18:18

Hali. Ma feltettek egy alkatrésznek való P70-est az Index "Velünk pusztuló történelem" fórumába. Olcsón eladnák az alkatrészeit. Ha valaki foglalkozik P70-el,akkor szerintem érdemes rákérdezni.
[i](Módosította Csekker 2010.11.12. 23:20-kor)[/i]

3876 Reining Ádám 2010-11-12 20:27:58  Előzmény:Ackermann Balázs: 64806

Most ugyanott állsz ahol én álltam 2 és fél éve amikor tiptop 4 ütemût akartam venni! Sikerült is rátalálni egyre és 180 ezerért megvettem, ja és 280 km messzirõl, amikor a használtautó tele volt 80-100 ezres szutykokkal itt a közelben, de engem azok hidegen hagytak! Elsõ a lakatolásmentes bódé volt meg hát persze a bilikék szín :) meg hogy limuzin legyen! Minden stimmelt úgyhogy megvettem! Nagyon örülök hogy akkor így döntöttem! Szóval szerintem ha beleszerettél a Trabiba vedd meg ha van rá keret aztán max ráérsz majd idõvel többezreket költeni rá a lényeg hogy a tied legyen! Persze ha valamennyit sikerül faragjál az árból, olyan 150 ezerrel kostold be az bácsit!
[i](Módosította Adam 2010.11.12. 21:29-kor)[/i]

3875 Ackermann Balázs 2010-11-12 13:55:03  Előzmény:Sipos Tamás: 64803

Egyértelmû, meg kell nézni mit vesz az ember és mennyiért.

Szerencsére az Amazon nem nyelt el még 2 millát, én úgy számolom durván egy százast, mire a 20 év után újra használt fékrendszer hibáit kiküszöböltük, olajat cseréltünk és mûködtek az apróságok. Ott az idõzített bomba a sokat állt technika volt. Mára remélem teljesen megszûnt ez a faktor.

Lazán belenyomhattunk volna 3-400 ezret, de eltökélten küzdöttem azért, hogy mindent én csinálok és csak azt veszünk svédbõl, amit nagyon muszáj. Lehetett volna 40 ezerért venni eredeti éteres vízhõmérõt, nem lett volna rá keret és az eredeti alkatrészek "magyaros" gányolása nélkül (gyárit megközelítõ) minõségben beleokoskodtam egy Lada mûszert. Lehet húzni a szájat, de ha lesz eredeti cserélem, ja és senki nem mondta meg eddig az Amazon szakik közül mi nem stimmel ott. :) Csak épp annyi, hogy elektromos és nem éteres, mást nem látsz... És nincs furka-turka a mûszerfalon, sem mögötte.

Szóval kizártnak tartom, hogy 7-800 ezret megegyen egy ilyen autó, legalábbis ezért keresek járóképeset, hogy NE apróra bontással kezdõdjön a felújítás. Mert az igazi meglepik a sokat állt technikában vannak. Így persze marad a sok henkölés az elõzõ tulajoktól. Ami szintén nagy nagy szopi lehet...

Kimaradna viszont a legértelmetlenebb plusz kiadás, a forgalomba visszahelyezés feladata. A kasznit nézem elsõsorban, az legyen jó kondiban, nem tudok hegeszteni és fényezni. Arra nem tudok most költeni és sok veterán projekt ott bukik meg mert elfogy a pénz, évekig ül a "mester" a bódén. Motort cserélni tudok, autókozmetika megy, apróságokat rendbehozok. Csak engedjen az árból.

Mert a bácsi nem a veterán értéket nézi, nem ért hozzá úgy érzem, egyszerûen csak szépnek tartja az autót, ami többé-kevésbé igaz is. Dehát nem egy rákókányolt új fényezés érdekel, hanem ami alatta van.

3874 Támba Csaba 2010-11-12 12:42:51  Előzmény: Spityu: 64804

"Az ember fél az idõtõl, az idõ fél a piramisoktól és Spityu padlólemezétõl."
/egyiptomi közmondás/
[i](Módosította Tsaby 2010.11.12. 13:48-kor)[/i]

3873  Spityu 2010-11-12 09:44:19

Végre van látszata a munkámnak. :P

- 3dl(+edzõ +higító) festék kenve a kényes vagy nehezen hozzáférhetõ helyekre,
- maradék 7dl fújva,
- következõ 1l-bõl 4dl bekeverve még, de elég lett volna 2dl is

Szóval egy alvázra 1.2l Body 989 elég. 2 helyen megfolyt, majd azért becsiszolom az alvázvédõ elõtt.

[imgw]http://www.kephost.com/images3/qx65alnxje718u9obu7n.jpg[/imgw]

3872 Sipos Tamás 2010-11-12 04:25:59  Előzmény:Ackermann Balázs: 64800

[justify]A kaszni nem rossz. Ilyet hirdetésekben lehet olvasni, aztán megveszi a madár, elkezdi lebontani a burkolatot és kiderül, hogy ez így nem szép, az úgy nem jó és kezdi nyelni a pénzt. Ráadásul az autó napi használatban van.
Ha a motor már nem eredeti, és 12 V-os, akkor ott más idõzített bombák is lehetnek (pl váltó).
Nem ritka az olyan, hogy mire egy olcsón megvett öreg jármû teljesen tip-top lesz, addigra vételár húszszorosát(!) ráköltik. Van persze olyan is, amikor csak a vételárnak megfelelõ összeget. Nem tudom az Amazon mennyit nyelt el vásárlás óta, de az a gyanúm, hogy a második kategóriába tartozik. Emlékeim szerint ezekre mondják, hogy jó vétel.
Ha megveszed az említett gépet, akkor így látatlanban számolva el fog nyelni 7-800 ezret (kasznimunka, fényezés, motorgenerál, váltó, futómû, fék, elektromos rendszer, belsõ tér stb) és akkor még szerény voltam.
Tehát ha gazdaságossági oldalról nézzük, akkor szerintem ez az összeg, ebben a leírt állapotban kicsit sok érte. De azért ne felejtsük el, hogy egy 64-es géprõl van szó, ami ki tudja mikor bukkan fel ismét. Meg hát, ha valakinek van egy álma...[/justify]

3871 Biacsics Gábor 2010-11-11 19:26:35  Előzmény:Ackermann Balázs: 64800

Nekem van felesbe egy nagyon korai 601-es blokkom,ha esetleg érdekel megnézem a számát hogy hányas.
[i](De ha esetleg megvan a szürke forgalmi,és tudod az eredeti motorszámot akkor kis leleményességgel bármilyen korai 601-600 blokk jó lehet.)[/i]

Közben megtaláltam felírva a számát 67-es.Szerintem a más évjáratú számot egybõl kiszúrják veteránvizsgán.A másik módszert amit írtam,ha jó minõségben meg van csinálva szerintem nem.Persze olyant nem csinál senki,én is csak elvi síkon vetettem fel.....javascript:SetSmiley(';)')
[i](Módosította biacs 2010.11.11. 20:37-kor)[/i]

3870  Spityu 2010-11-11 14:18:28  Előzmény:Ackermann Balázs: 64800

200 szerintem sok érte, persze ez csak az én véleményem. Ha jó állapotú, akkor esetleg. Fel kell szépen mérni, hogy mik azok, amiket be kell szerezni, mi az, ami hiányzik és hogy mindez mennyibe kerülne még plusszban. Mondjuk tény, hogy '64-est nem találni minden bokorban!

3869 Ackermann Balázs 2010-11-11 13:52:31

Ismerõsöm kínál egy aránylag jó állapotú, itt-ott hiányos '64-es 601-est. Engem érdekelne ezért nem hírdeti még, csak van 1-2 bökkenõ...

Röviden: A kaszni nem rossz, bár átesett már lakatoláson, törve nem volt, újra lett fújva. Apró hiányok vannak fõleg. A kocsi máig napi használatban van egy bácsinál, sajnos ennek köszönhetõen felütötte fejét a 12V és az eredeti motor helyén is újabb feszít, valamint hiányoznak az eredeti felnik.

A bácsinak nincs konrét elképzelése még a kocsi áráról, olyan 200e körül gondolta eladásra, ami nekem sajnos nagyon sok most. Pláne, hogy OT lenne a cél és sok a henki-penki a kocsin. Élén a késõbbi motorral...

Fotóval még nem szolgálhatok, de szemre nem rossz, csak látszik hogy használják. Mit gondoltok a motor hiányának ismeretében érdemes lehet nekifogni? Mit érne meg durván az autó? Lehet, hogy lenne bele egy '62-es 600-as blokkom, aminek száma 60-al kezdõdik, tehát típusa stimmel. Olyannal lenne esélye egy veteránvizsgának?

Mit gondolnak a szakértõ Urak?
[i]"Egy '64-es drága kincs, jó ha van - vagy jobb ha nincs???"[/i]:D
[i](Módosította ABalu 2010.11.11. 14:53-kor)[/i]
[i](Módosította ABalu 2010.11.11. 14:56-kor)[/i]

3868  Spityu 2010-11-10 15:23:11

[url=http://cgi.ebay.de/IFA-AWZ-P70-DDR-Scheunenfund-Originalzustand-Trabant-/140476330375?pt=Automobile&hash=item20b50ab187]
IFA AWZ P70 DDR Scheunenfund "Originalzustand" Trabant[/url]

3867  Spityu 2010-11-09 22:03:22

Szabi küldi a linket:
[url=http://www.zsibvasar.hu/?op=art&aid=3274405
]FRAMO TGK.ÜZEMI UTASITÁSA ÉS ALKATRÉSZKATALOGUSA[/url]


[url]http://www.zsibvasar.hu/?op=art&aid=3274405[/url]



(Bocs a módszerért, de másképp nem mûködik a link!)

[i](Módosította mr120bpm 2010.11.10. 18:51-kor)[/i]

3866  Spityu 2010-11-09 09:54:14  Előzmény:Csády Szabolcs: 64795

Jaj! Tényleg! Egyébként ezt egyszer már benéztem. Lehet, hogy ugyanezt a példányt.

3865 Támba Csaba 2010-11-09 09:50:57  Előzmény:Huszta Tibor: 64793

Valamelyik tradicionális olasz tervezõiroda rajzolhatta a terveit :)

Pininfarina...esetleg Zagato?

(Amúgy ZUK/NYSA alapokon épült.)

3864 Csády Szabolcs 2010-11-09 09:40:34  Előzmény: Spityu: 64794

Szerintem inkább zsuk:

[imgw]http://hasznaltauto.medija.hu/59/2658682_2.jpg[/imgw]

3863  Spityu 2010-11-09 09:27:51  Előzmény:Huszta Tibor: 64793

Te jó ég. Az elsõ kerekek... nem tudok mihez viszonyítani. Púpos??? A balos diagonál mintha Wartburg mintás lenne. Esetleg Wartburg kerekek ezek?

3862 Huszta Tibor 2010-11-09 08:30:18

ehhehheee...

[url]http://www.vatera.hu/item/view/?cod=186084174[/url]

3861  Spityu 2010-11-07 19:50:05

[url=http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/pneumant_trabanthoz]Pneumant 5.20, 10-ért[/url]

3860 Kiss Krisztián 2010-11-07 18:02:00

Igen,végül is nekem is csak az kell.Kis lemezmunka,kalapálás,és már jó is lesz:)))

3859 Sövényházi József 2010-11-07 17:33:15  Előzmény:Kiss Krisztián: 64788

szép, még a köténylemez is viszonylag jó állapotúnak tûnik :)

3858 Kiss Krisztián 2010-11-07 16:48:47

Mármint a lökháritó:)