Bajáki Petit nyaggasd, ő talán jobban képben van azzal, mi volt a te évjáratod esetében.
Az enyém esetében: 3 fakkos, fóliából hegesztett, ráhajtható "fedlappal. A baloldalán egy lyukkal, ahová a kötöző anyag van egyszer rákötve. Kötény kötözőjéből lett pótolva, ugyanolyan V mintás, mint a gyári. Kicsit fakítottam rajta hipóval, hogy szürkének hasson (sötétkék volt). Pertli / Köpper szalag. Kb. másfél centi széles.
Bal fakk: 3 villáskulcs (fejből nem tudom a méreteket hirtelen) 10, 13, 17 tuti, hogy van rajtuk. Talán 8-10, 10-13, 13-17. Leginkább az elsőben nem vagyok biztos. Az lehet, hogy 9-10.
Középső fakk: 13-17-es hosszú csőkulcs, benne a stift. Ezek együtt benne a gyertyakulcsban. (Az imbuszkulcs utólagos.)
Jobb fakk: kombinált fogó, nagy csavarhúzó, kicsi.
Emlékeim szerint mindig így volt összeállítva. Pontosabban most nem emlékszem. :D De ahogy most a kocsiban van, mindig úgy volt. A kis csavarhúzó amióta az eszemet tudom, törött volt. Ja, még van két hézagmérő is: 0.4 a megszakítóhoz és 0.6 a gyertyához. Nem tudom, a tiédben volt-e még legalább 0.6-os, de nem csodálkoznék, ha a megszakító eltűnésével azt is kihagyták volna. :D Ezeket én drótoztam rá az egyik csőkulcsra, nehogy elvesszenek.
Annyit hozzátennék, hogy többféle szövetből is gyártották a tasakokat, illetve korábban fekvő elrendezésű volt, több fakkal talán. Ahogy a szerelési könyv elején látszik. Továbbá a kék fanyelű csavarhúzó a korábbi évjáratokat jellemezte. Ezekre példa talán Endre készlete, bár nem emlékszem már, milyen az ő tasakja. A későbbi évjáratoknál (enyémnél későbbi), úgy emlékszem, volt szövetes ismét, de kinézetre talán inkább az enyémre hasonlított, passz. Annyi változás volt valamikor, hogy ergonomikusabb nyele lett a csavarhúzóknak, került a végükbe 1-1 szem is. Úgy tudom, ilyen nem csak a 4T-khez járt, hanem a kései 2T-khez is.
Az emelő tasakjának 3 féle anyagát ismerem: réges régen talán valami hajlékonyabb szövetből készült, talán zöld vászon, de nem biztos. Aztán az enyémnél ponyva szerű anyagból, ami nagyon hajlamos a rojtosodásra, kicserepesedésre, széthullásra. A harmadik nem tudom pontosan, mikor volt, nem emlékszem, milyen évjáratú kocsiból bontottam. Ez egy durvább anyagú, talán műszálas szövetből készült. Eléggé bírja a strapát. A tasakban (az enyém esetében) maga az emelő van a kör alakú talppal (korábban 3 ágú volt, de szinte ugyanaz), kerékkulcs a "markolat" végén kb. 2 centiméter hosszú gumidarabkával.
A képeken még csak félkész a dolog.