Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Veterán

Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklõdõk mindenféle ügyes-bajos kérdését...30 évesnél idõsebb jármûvekkel kapcsolatban. Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

4640  Spityu 2011-10-23 18:47:44  Előzmény:Horváth Kristóf: 65570

1. Trélerrel, 4-10ezer alapdíj + 50-150Ft/km
2. Kutya nevezetû vontatási segédeszközzel a félig-meddig üres karosszériát elvontatni.
3. Simán kocsival. Hátsó lámpák teljesen mûködjenek + rendszám (nem tudom, mennyire szabályos pl. üvegek nélkül vontatni.)
4. Ha van lehetõség, akkor a fontosabb dolgokat csak a helyszínen kivenni.
5. Jó nagy utánfutó (pl. 2 tengelyes) segítségével. Általában pont belefér egy Trabi :)

Hirtelen ezek jutnak eszembe.

Ha rám hallgatsz és nem sürgõs, akkor várd meg a tavaszt és szépen tegyél félre pl. trélerre vagy jó minõségû fényezésre. Ill. díszléceket stb. hidegben is le lehet szerelni.
[i](Módosította Spityu 2011.10.23. 20:48-kor)[/i]

4639 Horváth Kristóf 2011-10-23 18:32:05

Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat, valami hasonlóra számítottam én is. Télnél korábban nem fog beindulni a projekt, bár lehet, hogy csak tavasz lesz belõle, akkor az idõjárás miatt is kényelmesebb lenne... Hogy oldható meg az, hogy leszedem a díszléceket, lámpabúrát, minden olyan dolgot, amit nem kell fényezni, aztán elviszem a fényezõmûhelybe? Gondolom eléggé furcsán nézne ki egy félig lecsupaszított Trabant az utakon, pláne ha Pesten kívülre vinném. :)

4638 Csády Szabolcs 2011-10-23 17:11:05

[urls=http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/utaster_csomagter/egyeb/trabant_belso_ajtonyito_bal_szurke_gyari_uj_1495749731.html]Szürke ajtónyitó 601-be[/urls]

4637  Spityu 2011-10-23 16:41:23  Előzmény:Horváth Kristóf: 65566

Bár az ár volt a kérdés, azért írnék másról is. Elõször is...
0. lépés: legyen valamilyen fedett hely, ahol szét tudod dönteni: legalább a belsejét, üvegeket, kárpitokat, díszléceket. "Komolyan gondolás" mértékétõl függõen: motortér stb.
1. lépés: döntsd szét, persze ésszel.
további lépések: így vidd a fényezõhöz a karosszériát és az egyéb fényezendõ alkatrészeket.

Kevésbé igényes szaki így már nem fog mindent telibelocsolni,
Igényes szaki: tegyük fel azt mondta, hogy 100ezerért megcsinálja. Ekkor fejben átváltódik nyersanyag + munkaidõre a fenti összeg. Ha sokat kell szívnia a szétszereléssel stb., akkor:
- az elõkészítésen fog spórolni (idõben) -> hányás végeredmény vagy
- a felhasználandó anyagok minõségén, tehát árán -> következõ tavasszal "rügyfakadás" vagy
- kétszer annyi idõ alatt fog elkészülni, miközben megcsinál egy-egy sárvédõjavítást más autókon és csak a holtidõkben foglakozik a tiéddel.

Gyorsan / olcsón / jól: ebbõl mindig csak egyet választhatsz.

Árak: 10ezer (elkõszítve, CSAK fújás, mindenféle lelkiismeretesség nélkül), 40-60ezer (egész jó), 100-120ezer(igényes, teljesen korrekt fényezés). Fedõfesték nélkül.
2K: 4000-12000/l, kb. 2-3 kell,
1K: jóval olcsóbb, de nem éppen idõtálló, nem ajánlom.

A 2K mondjuk túl szép, de az 1K-s csak 1-2 évig hasonlít jobban a gyárira, mivel jobban terül és nem is olyan csillivilli cukormázas, de utána nagyon meg tud öregedni.
[i](Módosította Spityu 2011.10.23. 18:53-kor)[/i]

4636 Holnapy Gergely dr. 2011-10-23 14:20:05  Előzmény:Horváth Kristóf: 65566

Szia!
Természetesen a felhasznált festéktõl jelentõsen függ az ár. Ha teheted ne Budapesten dolgoztass, mert a munkadíj a rezsi miatt mindíg sokkal több. Szerintem 2k-s festékkel, rendesen aládolgozva, jó minõségben 100eFt alatt ne is reméld az átfényezést (munka+festék). A díszléceket, kédereket, lámpákat stb. pedig szedjed le mert utólag sokkal nehezebb levakarni a festéket.
Ha priviben megkeresel, tudok több fényezõt is ajánlani, akikkel elégedett voltam.
Amúgy Tiberius komának itt a forumon van egy összegyûjtött "mesterlistája", az ha jól hiszem publikus. Ott van fényezõ is.

Üdv
Gergõ

4635 Horváth Kristóf 2011-10-21 08:55:26

Sziasztok!
Új vagyok még itt, mint fórumhasználó, bár olvasóként jelen vagyok egy ideje az oldalon.
Egybõl a lényegre térnék, talán inkább ide illik, mint a barkács topikba.
Van otthon a garázsban egy 1979-es Trabant 601-em, nagymamám vette még újonnan, azóta õ használta, tavasztól õszig, utána garázsban áll. A belseje nagyon szép állapotban van, a külseje viszont hagy némi kívánnivalót maga után, fõleg, ha veteránvizsgát szeretnék rá. A néha elõforduló Pest belvárosában való parkolás megtette a hatását, sokszor rányitották az ajtót, nekitolattak a lökhárítójának stb... A kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy tud-e valaki a Klubon belül (esteleg régi ismerõs, jó barát) autófényezõt, akit bátran mer ajánlani, viszont nem méregdrágán dolgozik. Általában mennyibe kerül egy Trabi újrafényezése (szerintem kívülrõl elég, nem szedném darabokra az autót, tényleg jó állapotú)?
Elõre is köszönöm a segítséget!
Üdv, Krstóf

4634 Támba Csaba 2011-10-20 15:48:49  Előzmény:Ék Roland: 65564

Te is kiszúrtad? :)

4633 Ék Roland 2011-10-20 14:30:06

hy
nini.....
http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/tudor/skoda_tudor_1102-5174348

4632 Muczán Gábor 2011-10-19 06:19:55

Sziasztok,

a találkozós képeim topicban nagyon tetszett a Lancelot által felrakott Vépi Találkozó. Ez jó kis veterán buli lehetett. Olyan "nyugat-Magyarországi" verziója a nyíregyházi KGST Találkozónak. Sok rokonom lakik Vas megyében, asszem jövõre összekötjük rokonlátogatással a dolgot, és elmegyünk oda.

MG

4631  Spityu 2011-10-17 21:41:59  Előzmény:Támba Csaba: 65560

Jaja... persze...

A nátrium-hidroxid végülis mindenféle zsíros cuccra jó. Alumíniumra valóban különösen jó, mivel ugye oldja az alu-t is, tehát még könnyebben ledobja a koszt is... azonban óvatosan kell vele bánni, mert eléggé el lehet vele rondítani. Pl. ha túl magas a vízhõmérséklet vagy túl tömény az oldat, akkor bizony feketére "égetheti". Továbbá az alu összetételétõl is sokminden függ. Na meg utána általában többször át kell öblíteni, mert az így kezelt alkatrész hajlamos lehet a korrózióra, ami elég ronda ill. karburátornál mûszakilag sem kívánatos.
Iparban ugye eloxálásnál használják (vagy alumíniumgyártásnál?), de én egy háztartási boltban szoktam venni, ~1000Ft/kg áron (lemezkés). A jól ismert lefolyócsõ tisztító néven. Aluforgácsot is tartalmaz, ami ugyebár gázt fejleszt, elõsegítve a szifonban lerakódott trutyi fellazítását (2NaOH + 2Al -> 2Al2OH + H2 [+2NaOH] nagyjából valahogy így :D), esetünkben érdektelen.
Nagyon sokáig csak ezt használtam, aztán találtam itthon trisót. Kipróbáltam és azt hiszem legközelebb azt fogok venni. Forró vízben oldva ez is gyönyörûen lazítja az olajsarat és abszolút nem bántja az alut.
Amúgy van itt egy vegyszerbolt is, ahol 1200-ért vettem 0.5l 99.5%-os glicerint legutóbb, a 75%-os foszforsav egy ezres, a NaOH pedig kb. ugyanannyi mint a háztartási boltos.
Egyébként a hidegzsíroldó néven árult flakonos, mézszerû anyag töményen feloldott nátrium-hidroxid meg talán kálium-hidroxid. Kényelmes, de drágábbra jön ki, mint a pasztillás/lemezkés.
[i](Módosította Spityu 2011.10.17. 23:46-kor)[/i]

4630 Támba Csaba 2011-10-17 21:13:50  Előzmény: Spityu: 65559

A nátrium hidroxid az alumíniumra jó.
Te honnan szerzed?

4629 Támba Csaba 2011-10-17 21:12:30  Előzmény: Spityu: 65559

Öööö...izééé...én a videokártyámról írtam...hááát...szóval...annyira baromira fotoshoppoltam, hogy füstölt osztán beléje égett a korom...
Mer' ez még régi kártya...izé...dugattyús...

4628  Spityu 2011-10-17 20:29:48  Előzmény:Támba Csaba: 65558

Á... köszi! Úgysem hiszi el senki, de egyszer (kb. 2 hónapja) már eszembe jutott a kátrányoldó spré, csak amilyen az én memóriám, el is felejtettem. :D
A tisztításhoz csak a gyökérkefe sörtéjéhez hasonló kb. 0.8-1mm-es szálakból gyártott ecsetet használok. Nagyon jó, egy éve vettem és hibátlan. És nem utolsó sorban mivel ugyebár nem szaru (vagy mibõl van a haj/szõr), nem puhítja a nátrium-hidroxid.
Nem is tudom, mihez használhatják ezt eredendõen... talán az ecsetelhetõ tömítõ elhúzásához? A gyári mintázatok ilyesmi szerszámra emlékeztetnek.

Jah, lebuktál... ezek szerint szétszedted, és az ott nem is photoshopolmány. :)
[i](Módosította Spityu 2011.10.17. 22:31-kor)[/i]

4627 Támba Csaba 2011-10-17 20:08:36  Előzmény: Spityu: 65557

A szárazjég jó megoldás, csak nem éppen elterjedt:)

Ezzel a blokkal is ez volt a helyzet.

A megoldás kátrányoldó spray. Elsõ rétegben szó szerint felszívja a korom 1-2 óra alatt, mintha nem is csináltál volna semmit.
Másodszorra már érezhetõen lazul a réteg.
Akkor jön a magasnyomású mosó szennymaró fejjel. Oszt' kész:)

Meg van még a barkácsáruházakban kapható fogkefe méretû és formájú drót- és mûanyagkefe készlet. Kombinálva az elõzõ megoldással a legapróbb sarkokból is kijön a mocsok.

A karterbõl meg egyszerûen kifújtam homokszóróval. 31 év mocska elég makacs jószág:)

4626  Spityu 2011-10-17 19:40:53  Előzmény:Támba Csaba: 65556

Azt is akartam írni. :D Pont tegnap csináltam "virtuális tuningot": egy kétütemû hengert "hegesztettem" össze, úgy hogy oldalról a felömlõk 10mm-rel szélesebbek lettek, a henger szembõl nézve pedig 4mm-rel, így simán elbírja a 82-es furatos hüvelyt... na de ez már off-topic. :)

Szintén tegnap szétkaptunk egy 2103-as Lada blokkot. (ez még offabb) Az olajsár és hasonlók már eltûntek, de a ráégett olajjal nem sok mindent tudunk kezdeni. Mivel ez gyakorlatilag szén, nem nagyon lehet mivel oldani. Csak (szárazjég)szórással lehet eltávolítani vagy van rá oldószer? Mivel a forgattyúsház belsejérõl van szó, a homokszórás nem igazán jöhet szóba.
[i](Módosította Spityu 2011.10.17. 21:43-kor)[/i]

4625 Támba Csaba 2011-10-17 19:25:54  Előzmény: Spityu: 65555

Áááá...csak photoshop az egész:)

4624  Spityu 2011-10-17 18:34:56  Előzmény:Támba Csaba: 65554

Khmm... az egyes alkatrészek külön-külön lettek fényezve, vagy maszkolásos technikát alkalmaztál? :D
Belül is ilyen étvágygerjesztõ a látvány? Közbensõ kép? A lendkerék remélem ennyire új, nem pedig EÜ-kályhaezüstös. :))))

4623 Támba Csaba 2011-10-17 18:13:59

Barkas szívmûtét

Elõtte
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/111017/P9120276_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Utána
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/111017/PA010292_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

4622 Csády Szabolcs 2011-10-15 20:02:15

Olyan kérdésem lenne, hogy mitõl lehet az, hogy ha a hûtõmaszkra ránéz az ember, akkor pár helyen sötét foltokat lát, de ha rá merõlegesen szemléli, akkor nem látni a foltokat? Lehet, hogy meg van azokon a helyeken nyomva rács?

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/111015/DSC01117F_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

4621  Spityu 2011-10-14 19:23:48  Előzmény:Támba Csaba: 65551

Hát... nem voltam benne biztos, de gyanakodtam ilyesmire is. Én hasonlóan állítottam egyszer be egy Zsigulin a dupla Weber négy torkának szinkronját.

4620 Támba Csaba 2011-10-14 17:14:01  Előzmény: Spityu: 65550

Bontás nélkül történik a mérés.

A mûszer a gyújtási sorrendnek megfelelõen sorban ki-, majd bekapcsolja a hengereket és a fordulatszámeséseket %-os skálán jeleníti meg.

Pontosabb, mint a kompressziómérés, mert üzemelõ motornál, közepes fordulatszámon történik.

Piezo...nem értek a lovakhoz...:)

4619  Spityu 2011-10-14 17:03:37  Előzmény:Támba Csaba: 65549

Meghívó ment.

És mi alapján méri a hengerteljesítmény különbséget? A gyertya helyére kell valamit becsavarni, mint mondjuk a Colortest-et? :D
A sima kompressziómérõ nem jó?

Apropó kavitáció! Ultrahangos tisztítóhoz lehet valahol kapni hazánkban nagyteljesítményû piezot? E-bay-en nézegettem, 20-40$-ért már vannak, kb. 5-10 darab kellene. Szeretnék egy akkorát építeni, amibe belefér egy váltóház-fél vagy motorblokk-fél. Gyárilag az ekkora berendezések elég sokba kerülnek...

4618 Támba Csaba 2011-10-14 16:41:25  Előzmény: Spityu: 65548

Bármilyen furcsa is, de egy hengerteljesítmény különbség mérõ berendezés hengerteljesítmény különbség mérésre való:)

Van egy S320-asom is, ami kombinált mûszer és tudja ezt a funkciót is, ill. most épp semmit sem tud, ezért szervizben van.

A 103-ast meg még nem is használtam, gépkönyv meg nincs hozzá.

Lényeg, hogy készen van a BARKAS motorja (TOYOTA 4K) és szeretném beépítés után kifaggatni. Különösen a hengerteljesítmények érdekelnek, mert csak gyûrûzve lett nem fúrva és az 1-es henger felsõ részén volt némi kavitációs anyagfogyás (beszivárgó hûtõfolyadék - hibás hengerfejtömítés).
Meg lett hónolva, de érdekel mennyi a %-os különbsége a többiekhez képest.

A meghívó meg gyühet:)

4617  Spityu 2011-10-14 16:28:40  Előzmény:Támba Csaba: 65547

Konkrétan ehhez a típushoz nem találtam leírást (vagy szervízdoksi kell?), de ha gondolod, küldök egy meghívót Mûszaki Torrent Tanyára. Elektrotanyán is van pár doksi, de más típusokhoz. Az nyílt oldal.

Amúgy ez mire való? :)

4616 Támba Csaba 2011-10-14 14:52:53

Izé...

HITEKA ELKON S103-as hengerteljesítmény különbség mérõ mûszerhez keresek gépkönyvet. Ha tud valaki egyet visítson!

4615 Hack Csaba 2011-10-14 12:24:13  Előzmény:Támba Csaba: 65545

Ez nagyon jó! Sokat segítettél vele. Köszönöm! üdv.

4614 Támba Csaba 2011-10-14 06:35:01

Berlin kapcsolási rajz, stb.:

[urls=http://www.radiomuseum.org/r/stern_berl_a_100_a10.html]Rádiómúzeum[/urls]

4613 Támba Csaba 2011-10-14 06:19:51  Előzmény:Hack Csaba: 65543

Szia!

Rajzot és egyéb infókat találsz itt:

[urls=http://www.ddr-autoradio.de/]DDR autórádiók[/urls]

Egyébként gyakrabban találsz KONSTANT, STERN-COUPE, stb. késõbbi változatokat amelyek elektronikája nagy részben egyezik a BERLIN belsejével. A tokozat is ugyanaz.

4612 Hack Csaba 2011-10-13 14:26:26

Hello,sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy nem tud valaki olyan szakembert,aki meg tudna javítani egy Berlin rádiót? Én is megjavítanám,csak nincs hozzá semmi alkatrészem. Rákötötték a 12 Volt-ot 6-os állásban és elég sok vezeték szabályosan elégett benne. Ezeket még ki tudnám cserélni,de a végfok is teljesen zárlatos lett és fogalmam sincs a tranzisztorok tipusáról. Szerezni sem tudok ilyesmit. Esetleg egy alkatrésznek szánt rádióból össze lehet hozni,de az sincs a láthatáron. Ha valaki tud ilyet,akkor annak is örülnék. Úgy történt ez a "baleset",hogy 12 Voltos akksival próbáltak indítani egy 6 Volt-os Púpos Wareszt és közben kipróbálták a rádiót is... :( Amúgy ez a rádió nagyon szép állapotban van és mindene megvan. Köszönöm elõre is a válaszotokat! üdv.
[i](Módosította Csekker 2011.10.13. 16:30-kor)[/i]

4611 Támba Csaba 2011-10-12 18:22:36  Előzmény: Spityu: 65540

Hmmm...

Szerintetek ha ajánlok 290-et eladja?

4610 jocking . 2011-10-11 20:06:33  Előzmény: Spityu: 65540

Errõl a lottóreklám jut eszembe: Mennyiiiii???:D

4609  Spityu 2011-10-11 19:39:49

[url]http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi/trabant/trabant_601_special_1480946382.html[/url]

:)

4608 Kiss Krisztián 2011-10-11 18:31:20

Pár kép ismerös lehet:
[url]http://www.formfreu.de/2011/10/02/saisonausklang-central-garage-bad-homburg/[/url]

4607 Csády Szabolcs 2011-10-11 11:19:22  Előzmény:Horváth Dániel: 65537

Zsombinál:

[url]http://www.zsombishop.hu/index.php?cPath=51&sort=2a&page=2&osCsid=igih0crus5jjj3svabhpsn8uk7[/url]

4606 Horváth Dániel 2011-10-11 10:31:27

sziasztok

nem tudjátok véletlenül hol lehet BP-en 6V-os izzókat venni trabihoz?

Nézegettem neten de sehol nem találok.

Köszi elõre is

Dani

4605 Ék Roland 2011-10-10 16:59:40  Előzmény:Csády Szabolcs: 65534

hy
igen a mosonmagyarovári trabantosok fognak ebben segíteni

4604 jocking . 2011-10-08 21:26:06

[url]http://www.youtube.com/watch?v=MUfSjtD-kLs[/url]

4603 Csády Szabolcs 2011-10-08 16:28:35

Hali!
Trabant 601 konvektor rácsos hûtõmaszk keretének a tartószegei cserélhetõk valahogy? Pár el van törve, a többi meg elég korrodált...

4602 Horváth Dániel 2011-10-03 06:17:41  Előzmény:jocking .: 65532

köszi a választ!

D

4601 jocking . 2011-10-02 07:44:59  Előzmény:Horváth Dániel: 65531

Szellõzõ a C oszlopon 1969-tõl volt, ezt a fajta mûszerfalat pedig 1974-ig használták (a hycomatoknál még tovább, azok végig ilyennel készültek). Én olyan 1970-72 környékire tippelem.




[i](Módosította jocking 2011.10.08. 19:43-kor)[/i]

4600 Horváth Dániel 2011-10-02 06:47:56

Sziasztok!

Az alábbi képen már nem szárnyas emblémás trabi szerepel fehér index karral és fehér ablakmosó pumpával.

Tudja valaki hogy meddig gyártották így?

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/111002/trabi-felt_lt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

4599 Támba Csaba 2011-09-30 14:09:42  Előzmény:Muczán Gábor: 65529

Ez csak a "földszint". Londoni emeletes busz lesz és csak így jött ki a méret :)

4598 Muczán Gábor 2011-09-30 13:31:04  Előzmény:Támba Csaba: 65514

Tsaby,

tetszik a közvetlen, és mély kormányelhelyezés az alvázon. Ez olyan DTM pályagép lesz, és hason fekve kell majd vezetni? Vagy ennyire Top-Chop-ra vágod a kasztnit? ;-)

MG

4597  Spityu 2011-09-30 12:05:12  Előzmény:Támba Csaba: 65527

Á, nem varrtam oda a másik ülés ülepét a rugóhoz, hagytam, ahogy volt, a kárpit úgyis odafogja. :)

Viszont nem tudom, hogy mi lehet az a pirosas ragasztó, amivel a furnérlemezekre rögzítették mûanyag kárpitot... a kalaptartó is ezzel van leragasztva, és jelen állás szerint Palmatex-szel fog visszakerülni, ha nem találok addig olyan piros micsodát. :)

Ja meg a kábelkorbácson, fõként a mûszerfal mögötti részén található bandázsolásokat is nehéz lesz restaurálni. Sehol nem kapni szürkében, csak feketében. :) Lehet, hogy kiteszem majd a napra, miután betekertem. :D
A madzagos kábelkötegelõt már "visszafejtettem", vagyis tudom, hogyan kell kötözni, de nem lesz rá szükség, mind megvan épen.

Nehéz az élet... :D

4596 Támba Csaba 2011-09-30 10:50:59  Előzmény: Spityu: 65526

Nem kispályás meló.
De csak akkor ér valamit, ha a varrócérna is NDK-s, egész pontosan TGL 78852, persze mûbizonylattal :)

4595  Spityu 2011-09-29 12:23:35  Előzmény:Támba Csaba: 65525

Fõ a pontosság. :) (Az oldalablaktartók is eredeti színûre lettek fényezve.)

[imgw]http://www.kephost.com/images4/2011/9/29/4le0l53wcseu0ygfljjp.jpg[/imgw]

Megvan a középsõ rugó is. Odavarrták a kárpithoz - itt sikerült nekik, a sofõrülésnél nem. :)

[imgw]http://www.kephost.com/images4/2011/9/29/6b8mmvtuw7cdyfsv2z70.jpg[/imgw]

Nitro pihen, Palmatex dolgozik. Dolgozott, itt már nem kellett nyomkodni.

[imgw]http://www.kephost.com/images4/2011/9/29/gwj0isu8oyvkshyslfuz.jpg[/imgw]

Beszerelésre készen...

[imgw]http://www.kephost.com/images4/2011/9/29/w9fwfssprt7vrivxfd8u.jpg[/imgw]

A jobb oldali könyöklõ. Ugyan nem ér végig, de háttámla eltakarja majd azt a részt.

[imgw]http://www.kephost.com/images4/2011/9/29/s9xioagbnx8wha56p0rz.jpg[/imgw]

A cikkcakkozás szinte teljesen a megfelelõ irányba fut (ebbõl a szemszögbõl teljesen). Az elsõ ülés háttámlájából nyert szövet belseje van kívül, így nagyon szép szürke, bár kívül is szép volt, mivel póthuzatos volt végig. A huzat alsó egyenesét illesztettem a könyöklõ függõleges sarokvonalához, a többi nagyjából adta magát. Jobboldalt kikandikál a balos könyklõ háttámla mögötti/alatti része és a barna kárpit.

[imgw]http://www.kephost.com/images4/2011/9/29/8yqwy8apdvlfubxb1pi3.jpg[/imgw]

4594 Támba Csaba 2011-09-29 10:15:36  Előzmény: Spityu: 65524

Ráér a cucc, használd nyugodtan.

A kárpitosmunka eredményérõl jöhet kép :)

4593  Spityu 2011-09-28 19:37:47  Előzmény:Támba Csaba: 65522

Sajnos még nem. Pár dolgot kell még elkészítenem/befejeznem és akkor már csak az elsõ futómû és a karosszéria fényezése marad vissza. Utóbbit anyagi megfontolásból kicsit tologatom.

Ja meg az eredeti motor összeépítése, de az már nem kerül sok pénzbe.

Múlt héten szereltem össze, majd folpakkoztam le az üléseket és az általam kárpitozott szürke könyöklõket (2db telibeszövetes, varrás nélküli elsõ háttámlából - R.I.P., pont kiadja!).
Az ablaktörlõmotor is revíziózásra került.

Ma a tyúkbelet tisztítottam le, illetve egyszerûsítettem a vezetékek elrendezésén, gyárilag iszonyat módon össze van kutyulva. :)

A díszlécekenek, aluprofiloknak is nekiláttam, remélhetõleg a jó idõ végéig elvégzek mindennel a karosszériát és az elsõ futómûvet leszámítva.

Ja, a kipufogórendszer a soron következõ: a gyári új hátsó dob nem igényel törõdést, egy keveset futott elsõ dob ill. összekötõ csõ remélhetõleg le lesz cink-alu-plattírozva, 8-9E Ft/m2-áron, remélem kicsinek becsülik majd a felületet. :)

Majd elfelejtettem, a vizsgázós kerekeken (a gyári felnik szõrös Pneumantokkal) kívül most vadászok össze 4 felnit / gumit / eredeti szelepet, 3 / 2 / 2 már van. Homokfúvás, alapozás, színrefújás.

Aztán "összeszerelés: fordított sorrendben". Amen.

A kölcsönkért eszközeidrõl nem feledkeztem meg, azért nem küldtem még vissza, mert mondtad, hogy van több belõlük, gondoltam hátha még szükség lesz rájuk. Amúgy nagyon jól beváltak. Ha mégis szükséged lenne valamelyikre, azonnal postázom, majd megoldom valahogy, ha mégis kellene valamelyik. Ezúton is hálás köszönetem értük!

4592 Kiss Krisztián 2011-09-28 18:04:07  Előzmény:Támba Csaba: 65522

Na azzé...:)

4591 Támba Csaba 2011-09-28 17:46:08  Előzmény:Kiss Krisztián: 65519

Jobb kezemben a gép volt, a másikban a sör. Nekem jár, a többiek meg rendszeresen kapnak "Érintésvédelmi Oktatást".

Azaz aki csak megérinti a lerakott söröm azt megrugdosom az "Üzemi Demokrácia" szellemében.

Spityu koma!

A te géped összeállt már?