Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Veterán

Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklõdõk mindenféle ügyes-bajos kérdését...30 évesnél idõsebb jármûvekkel kapcsolatban. Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

4940  Spityu 2012-06-02 21:38:46  Előzmény:Kerekes Gábor: 65870

Nahát, micsoda fõtengely round-up. :D

Fõbb jellemzõk:
- gyári új,
- tûgörgõs felsõ csapágyak (igaz, hiányzik a tûgörgõ),
- görgõs, olajozófuratos nyugvócsapágyak (szimmeringes ékszíj oldal),
- zöld szimmering,
- ékes lendkerékpozicionálás,
- nem Hycomat.

Ezek alapján az 1974-75-ös Trabikat szerelték vele, 1974-tõl van tûgörgõ, viszont 1976-tól stiftes a lendkerék pozicionálása ill. fekete a szimmering.

Végülis bármely 49mm-es hajtókarhoz készült blokkba beépíthetõ, akár az 1984. május utániakba is. Utóbbiakba minimális átalakítással teljes biztonsággal, de akár anélkül is.
[i](Módosította Spityu 2012.06.02. 23:41-kor)[/i]

4939 Kerekes Gábor 2012-06-02 19:19:08

Én is kiszeretném kérni a véleményeteket errõl a fõtengelyrõl (mit lehet a képek alapján leszûrni róla)
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120602/SDC11574_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[url]http://kepfeltoltes.hu/view/120602/SDC11574_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/url]
[url]http://kepfeltoltes.hu/view/120602/SDC11578_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/url]
[url]http://kepfeltoltes.hu/view/120602/SDC11579_resize_www.kepfel toltes.hu_.jpg[/url]
[url]http://kepfeltoltes.hu/view/120602/SDC11580_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/url]
[url]http://kepfeltoltes.hu/view/120602/SDC11581_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/url]

Köszönöm.
[i](Módosította kerbor 2012.06.02. 21:28-kor)[/i]

4938 Pátkai Antal 2012-06-02 18:32:00  Előzmény: Spityu: 65868

Köszönöm szépen a gyors választ. Nem tudom hogy az a menetes rész milyen illesztéssel volt gyárilag szerelve de "sikerült" egy csavarral kiszednem belõle.
Szerinted ez probléma?

4937  Spityu 2012-06-02 14:01:16  Előzmény:Pátkai Antal: 65867

Tökéletesen kompatibilis, de kicsit "pazarlás", mivel nagyon-nagyon ritka a gyári új Hycomat fõtengely. Szóval lehet, hogy kis ráfizetéssel (nyilván nem a te részedrõl) el tudod cserélni simára. Persze csak akkor menj bele ilyenbe, ha biztosan fel tudod ismerni a gyári újat (amit mondjuk nem nehéz). ;)

4936 Pátkai Antal 2012-06-02 08:52:33  Előzmény: Spityu: 65866

Már egy ideje a tulajdonomban van már csak az lenne a kérdésem hogy nem Hycomatos autóba is be lehet építeni?? Az a menetes rész nincs utba a nyelestengely végének??

4935  Spityu 2012-06-01 22:40:36  Előzmény:Pátkai Antal: 65864

Ez egy gyári új Hycomat fõtengely (válaszolva mindkét kérdésedre).
Ha megvan, vigyázz rá, ha még nincsen, megveheted nyugodtan. ;)

4934 Csády Szabolcs 2012-06-01 21:17:45

[urls=http://gyujtemeny.vatera.hu/jelveny_kituntetes_jelkep/egyeb/kituzo_isolator_mz_tr_simson_wb_gyujtoknek_1596187961.html]Isolator kitûzõ[/urls]

4933 Pátkai Antal 2012-06-01 21:02:52

Ez a menet mire szolgál a lendítõkerék felõl?
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/120601/F_nyk_p-0383_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

4932 Pátkai Antal 2012-06-01 20:39:47

Üdv! Szerintetek ez gyári fõtengely vagy felújított?
[img]http://kepfeltoltes.hu/120601/F_nyk_p-0379_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
[img]http://kepfeltoltes.hu/120601/F_nyk_p-0380_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
[img]http://kepfeltoltes.hu/120601/F_nyk_p-0381_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
[img]http://kepfeltoltes.hu/120601/F_nyk_p-0382_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
[img]ht tp://kepfeltoltes.hu/120601/F_nyk_p-0383_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
[i](Módosította Trabantman601 2012.06.01. 22:41-kor)[/i]

4931 Hudák Zoltán 2012-06-01 12:46:31  Előzmény:Ackermann Balázs: 65861

Gratula a kocsihoz :D :D

4930 Ackermann Balázs 2012-06-01 10:47:46  Előzmény: Spityu: 65858

Volt lyuk két oldalt 2-2, középen is 2db, kis konzollal volt felszerelve az öv. Az a gond, hogy mindenhol át lett szakítva a gyári menet és anyával volt a padlólemezhez szorítva. Igazából nem zavar az öv, sõt az fura ha nem vagyok bekötve -> minimális biztonság érzet. :) De ez a kocsi keveset fog futni és szeretném ha igazi régi autó lenne öv nélkül, elvileg '68-tól adtak övet hozzá talán az S-eknél, kb. akkortól létezik az a ráhajtható kis kapus-csatos öv is ami divatos volt akkoriban. Ergo a gyári lyukak le voltak dugózva eredetben mindenhol. Ami nekem is megfelelne, ha nem lenne gányolva a bal hátulja. Mindegy szerintem betömöm majd valami gitt félével, ennyi gyáritól való eltérés belefér. :) Így még visszaalakítható is marad szükség esetére.

Egyelõre mûszakilag teszem rendbe, a motor már kipucolva újra üzemképes, az elektromos dolgai a következõk, utána jönnek a fékek amikhez a betéteket sajnos fel kell újíttatnom. Így már csúnya lesz de üzemképes. Elmegy mûszakira aztán nekiállok esztétikailag, akkor majd ecsettel kijavítgatom és mindenhol konzerválom az alját is stb. Így szeretném használgatni 1-2 évig. Aztán teljes kasznifény és OT...

Õszintén szólva nem akarok szobrot csinálni belõle, Lincike is olyan, hogy nem merek szinte beleülni. Mindene tiszta, rendezett. A 66-os is tiszta már mindenhol, de legalább nem lesz egy ideig tükörfényû és kiélvezhetem kicsit. Az Amazonnal ugyanez a baj, állandóan törölgetni kell annyira fényes. Most marad kicsit kopott és eredeti. Szép Trabantom már van elég! :)

Amúgy így képrõl szép, de elég csúnyán meg van ám húzogatva a festése és kb minden duró törött rajta valahol, de cserével, fújással szép lesz majd.

4929 Ackermann Balázs 2012-06-01 10:25:36  Előzmény:Kalmár Csaba: 65857

Köszi szépen, de lehet inkább örülnék, ha visszacsinálható lenne (kiütöm a gittet belõle). Jobbszeretem a nem teljesen végleges megoldásokat. :)

4928 Ék Roland 2012-06-01 09:15:07  Előzmény:Ackermann Balázs: 65853

hy
szép kis autó lesz
öv ha volt benne akkor kell bele!és ha helye megvan akkor is!

4927  Spityu 2012-06-01 08:12:17  Előzmény:Ackermann Balázs: 65852

Jól értem? gyárilag csak a hátsó üveg alatt volt két elõkészítés a biztonsági övnek? A padlólemeznél (középen és oldalt) pedig nem? Ha gyárilag mégis lettek volna ott is, de nem volt beszerelve öv, max. akkor tennék bele.
Minden egyéb esetben visszaalakítanám. A vizsga miatt ne aggódj, nem látszódik a fényképen, így NKH-n kívül mindenütt átmenne akkor, ha kellene bele, de nincsen. Amúgy én is úgy tudom, ha gyárilag nem volt, nem is kell.

A felújítást hogyan érted? Teljes felújítás, vagy részleges? Elég szép állapotban van, így képekrõl úgy tûnik, meg lehetne csinálni úgy mint Lincikét.

Ja és gratulálok. ;)

4926 Kalmár Csaba 2012-06-01 05:24:34  Előzmény:Ackermann Balázs: 65848

ABalu!

Ha elhozod Mogyoródra behegesztem neked a lukakat szívesen.Jobb megoldás , mint mindenféle pasztával teletömni...

4925 Petró Dávid 2012-05-31 22:06:43  Előzmény:Ackermann Balázs: 65855

Köszi! Ügyes megoldás:). Ráadásul jófajta magyar alkatrészbõl, mert ha jól látom ez a szívatókar Pannóniáé volt fénykorában.

4924 Ackermann Balázs 2012-05-31 21:41:32  Előzmény:Petró Dávid: 65854

Köszi! :)

Nem titok, a bácsi akié volt (Isten nyugasztalja, élete munkája volt ez az autó...) szóval csak régi cuccokból építkezett, ez is valami régi motor szivató lehet, plusz egy kis darab bowden. De nagyon precízen állítható és nem zavaró ha fékezni kell sem.

Itt még pucolatlanul, de látható:
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120531/2012-03-24_-___66-os_Trabi_088_1600x1200_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120531/2012-03-24_-___66-os_Trabi_089_1600x1200_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

A kis alukart fölfelé állítva emeled a furdulatot, jó hidegen is amíg bemelegszik az autó.

4923 Petró Dávid 2012-05-31 21:22:00  Előzmény:Ackermann Balázs: 65853

Szép darab, gratulálok hozzá! A "tempomat" megoldását közzé tennéd (esetleg képekkel illusztrálva)? De persze csak ha nem ipari titok:)))
Köszi

4922 Ackermann Balázs 2012-05-31 21:15:18

Szuper alap, kis gányolásokkal, de rozsdamentes és gyári bontatlan a motorja (most szedtem szét kipucolni, nem semmi cucc). Van benne utólagos "tempomat" (kézigáz), ami állati jópofa, volt motorhõmérõ, hûtéstakaró lamella bowdennel, állati kreatív tuningok. A tempomat marad mert odaba***. :)

Le lesz mûszakiztatva nyáron, egyelõre csúnyácska mûködõ lelet lesz, aztán pár év múlva OT.

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120531/DSC04471_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120531/DSC04516_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120531/DSC04518_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120531/DSC04553_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Per sze itt már sokat dolgoztam rajta, hogy szebb és jobb legyen. Most ilyen, végre teljesült az 5-6 éves álom, megvan a '60-as évekbeli Trabi. :)

4921 Ackermann Balázs 2012-05-31 21:07:30

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120531/2012-03-24_-___66-os_Trabi_013_1600x1200_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Így hoztam el, lábon Miskolcról a fõvárosig. Szépen eljött 6 év állás után, persze két napot rá kellett azért szánni. :)

4920 Ackermann Balázs 2012-05-31 21:02:55  Előzmény:Petró Dávid: 65849

Köszi a tippet! Igazából nem zavarna a dolog és az eltüntetés sem merült volna fel, amennyiben nem cserélik a bal hátsó részét az autónak (B és C oszlop) így változtatva a felfogatást. Amúgy szép a kivitelezés és jó kis veterán lesz belõle így is, nem gányolt, csak ecsetmetál kicsit... :) Meghát baloldalt 1 lyuk van az övnek, jobb oldalt 2.

A vizsgabiztos több helyen tévedett pl szerinte OT rendszámmal nem mehetek külföldre, ami hülyeség nyilván.

4919 Petró Dávid 2012-05-31 19:33:42  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 65840

Szia!

Megköszönném, ha átdobnád a nyomtatható verziókat. Mail címem publikus.

Köszi, üdv

4918 Petró Dávid 2012-05-31 19:31:17  Előzmény:Ackermann Balázs: 65848

Szia!

Én úgy tudom, hogy abba a jármûbe kérhetik számon a biztonsági övet, amelyben a helye gyárilag ki van építve. Tehát, amit a vizsgabiztos mondott biztos, hogy nem helytálló (úgy is mondhatnánk, hogy hatalmas baromság), mivel egy utólagosan, házilag belegányolt öv még balesetveszélyes is lehet.
A Te esetedben, ha ki van építve a helye, sajnos elvileg kérhetik.De, ha valami kulturált módon eltünteted a helyét és megmondod, hogy ebben soha nem is volt, senki nem fog foglalkozni vele. Legalább is nekem ez a tapasztalatom,mert én is hasonló cipõben járok a púpos Wartburgommal... Persze attól is függhet a dolog, hogy hova viszed vizsgázni...

4917 Ackermann Balázs 2012-05-31 18:30:13

Lenne egy kérdésem aki járatok a vizsgáztatás rejtelmeiben!

Még nem harangoztam nagyon be itt, de boldog tulajdonosa lettem egy '66-os 601-esnek, ami igen jó felújítási alap. Kiderült, hogy a korábbiakkal ellentétben mégsincs végleg kivonva a forgalomból így nyáron mûszakira fogom vinni és egy kopottas, de eredeti és mûködõ lelet fog belõle válni.

A kérdés az, hogy ebben gyárilag ugyebár nem volt biztonsági öv, max az a pár furat a beszereléséhez, én pedig a kis futásteljesítményére és a gyári állapotra tekintettel nem szeretnék tenni bele (max korhût késõbb...). Mit szólnak ehhez a vizsgán?

A rögzítési pontok elég viseltesek, úgyértem volt lakatolva a bal hátulja így ott máshol van és csak 1db az ablak alatti lyuk, jobboldalt gyári. A menet mindenhol sérült szinte, át lett szakítva benne így nem lehet a gyári elven berakni az övet. A padlólemezen szintúgy. Ezeket esetleg szépen be tudnám tömni.

Mit lehet tenni? Ma kérdeztem egy vizsgabiztost, õ úgy tudta minden kocsiban mindehol kell öv legyen, de nem tûnt biztos forrásnak. Meg amúgy is miért lennék én köteles mindenféle gányolások árán övet tenni az olyan autómba ami alapból majd '50 éves és nem volt benne?

4916 Holnapy Gergely dr. 2012-05-30 21:41:36  Előzmény:Bencze Robi: 65845

95, 98....
Újkor.
Java részt az ÁFOR-nál 86-os és 92-es volt, na meg a K. Ja és "G" helyett a "HTO".
Az volt az olcsó világ, legalábbis üzemanyag fronton.
G

4915  Spityu 2012-05-30 16:57:26  Előzmény:Bencze Robi: 65845

Azt hiszem... De lehet, hogy a tetõt tartó oszlopokon. Vagyis... volt egyáltalán akkor tetõ? :D

Amúgy volt K-betûs is kétféle háttérszínnel, sajnos lecsúsztam róluk (lusta voltam leütni).

Az alábbi kép alapján a kútfejen volt. A háttérben látható a K-s egyik változata:

[imgw]https://lh6.googleusercontent.com/_3O6cLQoXTIY/TcMSvIa-EzI/AAAAAAAAAcM/yVsaI7RyXBc/%C3%81for2.jpg[/imgw]
[i](Módosította Spityu 2012.05.30. 18:58-kor)[/i]

4914 Bencze Robi 2012-05-30 16:33:59  Előzmény: Spityu: 65842

[url=http://gyujtemeny.vatera.hu/rendszam_egyeb_tabla/uzemanyag_tabla_1598224394.html]ezek meg a kúton voltak rajta?[/url]

4913 Mucsi Zoltán 2012-05-30 09:00:06

Sziasztok!

6V akkumulátort keresek,tud valaki abban segíteni milyet
hol érdemes?

Köszi

4912  Spityu 2012-05-26 19:38:20

Kis érdekesség: [url=http://antik.vatera.hu/jatek/famos_autos_nyomda_barkas_wartburg_70_es_evek_1593765200.html]Wartburg, Barkas nyomda (Made in GDR)[/url]

4911  Spityu 2012-05-25 16:39:41

Ismét bõvült a szentély. :D Már tényleg csak egy kútfej hiányzik, de az nagyon. :(
[imgw]http://n2.vatera.hu/photos/f6/d7/95e5_1_big.jpg[/imgw]
[i](Módosította Spityu 2012.05.25. 18:46-kor)[/i]

4910 Huszta Tibor 2012-05-22 13:18:17

Nagykarácsonyba jön innen valaki? :)

T.

4909 Holnapy Gergely dr. 2012-05-21 21:01:22  Előzmény: Spityu: 65839

IFÁ-sat meg KRESZ '76-os matricát, amit ablakra belülrõl tudsz ragasztani, én is szoktam nyomtatni néha. Lehet kapni áttetszõ nyomtatható, öntapadó fóliát. Arra megfordítva rányomtatható (nálam a 10eFt alatti HP-val is tökéletes minõségben) a kívánt logó, és belülrõl még ráragaszthatsz egy fehér öntapadós fóliát (ez védi az áttetszõ fóliára nyomtatott festéket, és színt ad betûknek, tekintve hogy fehéret házilag nyomtatni nem lehet). Ha valaki kéri, privát e-mail címen az azonnal nyomtatható, word formátumot átküldöm.
Gergõ

4908  Spityu 2012-05-21 20:22:16

Hazaértem. :P

Emlékeim szerint van még pár fajta a lentiekbõl, de ezek a legjobbak. Arra már nem emlékszem pontosan, hogy sötétíteni vagy világosítani kellet-e az IFÁ-son. :D Majd meg kell nézni egy eredetit. Ill. kell köré egy szegély, ha jól emlékszem.
A turbinásnak azt hiszem nekiálltam, de kell még vele szórakozni. Nem tökéletesen olyan, mint a gyári, de elmegy. :)

[imgw]http://www.kephost.com/images4/2012/5/21/mne69b5hrq6mohra70yz.jpg[/imgw]
[imgw]http://www.kephost.com/images4/2012/5/21/v7f49pvyk3tsblzr352s.jpg[/imgw][imgw]http://www.kephost.com/images4/2012/5/21/235ti79tcel4os9fiw2f.jpg[/imgw]
[img]http://www.kephost.com/images4/2012/5/21/r1cg8b3k2l0gj4f66ryj.jpg[/img]

[imgw]http://www.kephost.com/images4/2012/5/21/mfguwnyucoko6086fw2x.png[/imgw]


[i](Módosította Spityu 2012.05.21. 22:23-kor)[/i]

4907  Spityu 2012-05-21 14:12:07

Ha hazaérek, megnézem õket, és feltöltöm. Az IFA logóson a kéket kellett eltolni sötét irányba, a turbinásnál viszont szöszmötölni kell(ett). A betûtípus nem tökéletesen gyári. Ill. az egyik változatnál rém gagyi a piros háromszög.

4906 Pátkai Antal 2012-05-21 13:15:22

Szerintem nagyon sok embernek szüksége lenne azokra a matricákra.
Ha közprédára tenné valaki õket azt megköszönném.

4905 Ackermann Balázs 2012-05-21 09:35:45  Előzmény: Spityu: 65835

Hol vannak fenn nyomtatható matricák, linket légyszi!!! :)

4904  Spityu 2012-05-21 07:18:17  Előzmény:Bernáth Zoltán: 65834

Szia!

Én is kerestem már, de csak annyi infót kaptam, hogy valaki anno csináltatott több garnitúrát. Nekem - évjárati okokból - turbinára és szélvédõre való matrica kell, találtam is a neten nyomtatható mintákat, de mindegyiket át kell egy kicsit szerkeszteni.
Azután tudtommal bármelyik normális dekorboltban el tudják készíteni a matricákat. Persze az igazi a nyálazós matrica volna, viszont ilyet nem tudom, hogy hol gyártanának...

4903 Bernáth Zoltán 2012-05-21 06:59:17

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Volt itt a fórumon olyan topictárs,aki mondta,hogy tud matricát csináltatni a ventillátorházra és a tûzfalra. Lenne esetleg infótok róla,vagy ötlet,hogy hol tudnék ilyet csinátatni? Köszi elõre is.

4902 Csády Szabolcs 2012-05-07 12:22:01

A szombaton megrendezésre került I. mosonmagyaróvári veterán találkozóról itt is található [url=http://www.duoinfomovar.hu/?view=galeriak&g=2367&page=1]pár kép[/url] (ezek még nagyon az elején készültek).




[i](Módosította mr120bpm 2012.05.13. 18:55-kor)[/i]

4901 Ék Roland 2012-05-06 15:42:20  Előzmény:Biacsics Gábor: 65830

hy
Örömmel jelentjük hogy megalakult a Mosonmagyaróvári veteránjármû egyesület,az elsõ összejövetelünk [url=http://infomovar.hu/kepek_lista/permalink:veteran-auto-es-motor-talalkozo-fotozta-nagy-maria-2012-05-05/]KÉP[/url]ei az alábbi linken.
Köszönet a Trabantos kollégáknak a részvételért.




[i](Módosította mr120bpm 2012.05.13. 19:02-kor)[/i]

4900 Holnapy Gergely dr. 2012-05-01 20:33:37  Előzmény:Biacsics Gábor: 65830

A hûtõ, ha mûanyag keretû akkor jó eséllyel eredeti. Állítólag a mérete valamelyik Skodáéval egyezik, csak a vízcsõ csatlakozások mások. Még az is lehet hogy gyárilag valóban csehszlovák volt a hûtõ, de ezt én sem tudom. Ma már szinte alig van mûanyag hûtõs, mert a felsõ csõcsonk mindegyiknél kirepedt, kitört. A többet használtakban román utángyári rézhûtõ van. Az enyémben is.
Szivacsot pedig vágj polifoam lemezbõl, és ragaszd fel Palmatex-szel. A merevítõk mentén a szivacs szépen kivágható. Amúgy azt a hulló vacak szivacsot érdemes lekaparni, mert ha lehullik egy darab, akkor ráég a motorblokkra és büdös -persze csak ha használod a kocsit. Én mindíg a büdös mûanyagszagról tudtam, hogy nyest járt a motortérben, mert a dög mindíg elõszeretettel karmolta le a szivacsot belülrõl.
Ja, és még szintén az elsõ szériára utal a krómjellegû elsõ indexház. Késõbb az tiszta fekete volt.
G

4899 Biacsics Gábor 2012-05-01 19:11:00

A képen látható jellegzetességeken kívül feltûnt még az eredeti,nem liszensz pierburg AC pumpa,és furcsállom a csehszlovák vízhûtõt is.Az eladó állítása szerint,csak olajcsere volt még az autón ezidáig.Én most még cseréltem egy elsõ lökhárítót,meg egy jobb hátsó lámpát mert,a bácsi már nem nagyon látott az utóbbi idõben és ezek áldozatul estek,a fényezésrõl+ szépen lejött minden amit elõtte nyúzásnak hittem.Most gyakorlatilag szép és mûködik minden.A szivaccsal nem tudom mit lehetne kezdeni már csak a lehullott darabjait találtam meg.Arra gondoltam ha lenne sablon az eredetirõl lehetne vágni valami hasonló anyagból.

4898 Holnapy Gergely dr. 2012-04-30 18:51:04  Előzmény:Biacsics Gábor: 65827

Gyönyörû!
Nagyon gratula.

És ahogy korábban szó volt róla, elsõ szériás 4T kombi: 601-es és csak bal tükör, belül is 601-es tükör, és ha jól látom a képen, nincs benne kalaptartó.

Vigyázz rá!
G

4897  Spityu 2012-04-30 18:37:16  Előzmény:Biacsics Gábor: 65827

Azta! Nagyon szép.

Nézd végig, mi az, amit ki szeretnél cserélni (esztétikailag) rajta. Megnézem, hogy az én kombimban ép-e... Aztán ha adsz helyette egy valamilyet (harmadik kocsiból, mivel a te kocsid eredetijét illik megtartani!), elcserélhetjük az enyémbõl származóra. Ez kb. 80-90ezret futott, munkásautó, de pár dolog nagyon jó állapotú rajta a többi 4T-hez képest. Viszont nincsenek veterán terveim vele. Ahhoz túlságosan sok helyen kasztnizva van. :D
A fényképezés szögébõl gondolva a tiéden is már málik a szivacs. :D Arra kéne valamit találni, és überzsírkirály lesz. :)

4896 Biacsics Gábor 2012-04-30 17:10:15

Bõvült a géppark:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120430/P3060001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120430/P3060006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120430/P3060010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120430/P3060003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[i mgw]http://kepfeltoltes.hu/120430/P3060011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Mindössze 28500 kilométert futott 22év alatt,egy valamikori akksi túltöltés okozta károktól eltekintve hibátlan.Szeptemberig mûszaki,utána 8 év pihi,száraz helyen letakarva.
[i](Módosította biacs 2012.04.30. 19:11-kor)[/i]

4895 Kozma Bence 2012-04-27 21:18:11  Előzmény: Spityu: 65825

'80as :) Gondolkodom egyébként gömbölyû lökhárítón is.. :D De az korhû is lenne mert ha minden igaz még '80-ban is szerelték olyannal. De '79-ben biztos vagyok. Mondjuk másrészrõl meg valamiért nem szívesen cserélném le a gyáriakat... Csak a gömbölyû jobban tetszik. :)

4894  Spityu 2012-04-27 21:00:38  Előzmény:Kozma Bence: 65824

De van, hegesztess a sima felnire peremet. Vagy felhegeszted a dísztárcsát. :D

Amúgy... meg ne lássam a '82-eseden a dísztárcsákat! :D
[i](Módosította Spityu 2012.04.27. 23:00-kor)[/i]

4893 Kozma Bence 2012-04-27 20:48:35  Előzmény:Petró Dávid: 65823

Valami ilyesmi?
[url]http://racing-bazar.hu/ShowImage.ashx?imgID=1005208952&imgX=400&imgY=0[/url]
Mert ilyen sajnos nincs az enyémen. :S Nincs rá valami megoldás, amivel fel lehetne tenni "sima" felnire?

4892 Petró Dávid 2012-04-27 20:24:03  Előzmény:Kozma Bence: 65822

Üdv!

Ezeket olyan régi fajta felnikre tudod feltenni, amiken van egy körbefutó lemez perem, arra kell rápattintani. Vagy elvileg felmegy a bütykös Wartburg felnire is.

4891 Kozma Bence 2012-04-27 19:10:53

Sziasztok!
Találtam ma a garázsba 3 dísztárcsát. (remélem meglesz a 4. is)
Így néz ki:
[url]http://n1.vatera.hu/photos/ab/06/7dd5_1_big.jpg[/url]
Hogyan tudnám ezeket felrakni? Nincs rajta semmi felfogatási pont vagy ilyesmi. Pattintani kéne valahogy?