Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Veterán

Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklõdõk mindenféle ügyes-bajos kérdését...30 évesnél idõsebb jármûvekkel kapcsolatban. Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

6073  Spityu 2015-05-21 06:28:17  Előzmény:Kiss Krisztián: 67003

Király! Valamikor összefuthatnánk egy csoportkép erejéig a környéken! Csucsunovával is már 3 éve találkozunk, emiatt (is) idén fel kellene menni Alsóörsre.

6072 Kiss Krisztián 2015-05-21 06:17:44

Ez még húsvétkor készült,azóta felkerültek rá a képen még hiányzó apróságok,tükör,pillangó ablak stb,csak fotózás nem volt még,meg müszaki vizsga. Június 01-ig kivonva,utána megindul a trabizás! :)

6071 Kiss Krisztián 2015-05-21 06:14:48

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150521/H_sv_t_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150521/H_sv_t_004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[i](Módosította heggla 2015.05.21. 08:15-kor)[/i]

6070 Kacsándi Szabolcs 2015-05-20 19:20:41  Előzmény:Kiss Krisztián: 67000

Kösz! Tényleg írja,csak nem vettem észre.Akkor ezek elég korai ventillátorok.

Képet tehetnél fel a kocsidról!Biztos többen kíváncsiak rá.

6069 Kiss Krisztián 2015-05-19 06:02:24  Előzmény:Kiss Krisztián: 66999

Illetve 71év05hó nál egyértelmübb leirást ir,aluventilátor müanyagra váltás...

6068 Kiss Krisztián 2015-05-19 05:48:27

[url]http://www.trabant-original.de/otdb/table1_view.php[/url]

6067 Kiss Krisztián 2015-05-19 05:47:55

Szóval a forrás link lemaradt az elözö hsznél,a kivánt évszámot ki kell választani,nem tudom linkelni,mert mindig csak a kezdö oldalt dobja ki,szoval sztem 1968.11,és 1969.02.
[urlhttp://www.trabant-original.de/otdb/table1_view.php][/url]

6066 Kiss Krisztián 2015-05-19 05:43:10  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 66996

2 helyen is emlitik,mivel német tudásom sajnos nem sok,igy forditóval olvastam,68év11hónál emlitik a ventiátor és dinamó áttétel varilását,illetve 69év 02 hó nál tesz ismét emlitést ventilátor áttétel változásról.Forrás:


[i](Módosította heggla 2015.05.19. 07:45-kor)[/i]

6065 Kacsándi Szabolcs 2015-05-17 18:03:18

Érdeklõdnék,hogy meddig szerelték az alu ventillátort?És mikor váltott a keskeny ékszíjra?Nem találtam a típustörténetbe,de lehet csak elsiklottam felette.
Van itthon mindkét szíjtárcsa verzióval,csak kérdés,hogy eredeti vagy átszerelt a szíjtárcsája.

6064  Spityu 2015-05-09 21:26:00  Előzmény:Zwick Gábor: 66994

Szia!

Hengergörgõs fõtengelybõl volt ékes, majd stiftes. Golyóscsapágyas fõtengelybõl csak stiftes. Tudtommal az ék szélessége és a stift átmérõje megegyezik, de javítson ki valaki, ha tévedek. De amiben biztos vagyok, az az, hogy a sitftes hengergörgõshöz és a (stiftes) golyóscsapágyashoz gyártott lendkerék kompatibilis, csak az egyikhez szimemringház, a másikhoz pedig labirintház kell.

Szóval szerintem a felfogatást tekintve nem nagyon volt variálás, csak a fogaskoszorú szélességénél és a szimmering-labirint kialakításnál. Meg talán magánál a lendítõ tömegnél.

6063 Zwick Gábor 2015-05-09 19:04:51

Sziasztok! Érdeklõdöm hogy létezett-e olyan szimeringesre lendkerék ami nem ékes, hanem stiftes? Mert ilyet kellene beszerezzek.

6062  Spityu 2015-05-03 07:27:27  Előzmény:jocking .: 66992

Igen, az az a kotla. Én azért lõttem pár dolgot. 2db gyári új szélvédõ kédert (lehet, hogy láttad is, milyen ocsmány, ami benne van), 24db szürke motorháztetõ gumit, meg még pár apróságot.

1. Nos, amikor a gyári trutymót vakartam le, a szürkés alapozó (amibe mártották) és az alvázvédõ (legkülsõ) réteg között egy csomó helyen találtam olyan színt, ami nem az alapozó volt. Ellenben a kocsi színére (igaz, a kátránytól volt egy sárgásbarnás árnyalata) nagyon hasonlított. Lehet, hogy csak a szórókitt volt az. Lehet, hogy a kocsi színe is. De az is lehet, hogy tényleg csak az alapozó volt az, csak barnás árnyalata lett a kátránytól. Ahol az elridegült kátrány 1:1-ben letöredezett a padlólemezrõl ott viszont szép szürke volt az alvázvédõ. Szóval én ebbõl arra következtettem, hogy a kátrány utólag volt felhordva. Majd megkérdezem fatert, emlékszik-e rá. De tökmindegy, mert le fogom fújni színre a dobokat és a küszöböket is, nem tetszik így. Még akkor sem, ha ezt épp így csinálták. Való igaz, hogy eredeti állapotukban megmaradt kocsiknál kivétel nélkül látszik, hogy utólag volt fényezve. Szóval jellemzõen úgy készültek. De van 1-2 gyári videó (sajnos, fekete-fehér), ahol a csilli-villi karosszéria megy kátrányozásra. A fene sem tudja. De mondom, nem érdekel, le fogom fújni, mert sokkal jobban kiemeli a diagonál gumit.

2. Az ablaktörlõ úgy gyári - nálam legalábbis -, ahogy láttad. Selyemfekete szárak végig (eredetiek lemaratva, fújva) és gyári új lapátok. A selymesség megegyezik.

Bónusz: idén március 26-án volt még csak 31 éves, tavaly szeptemberben, amikor vittem mûszakira még nem lehetett volna elvinni OT-re, majd legközelebb a hosszú érvényesség miatt. OT rendszám akkor sem lesz rajta, nem érdekel a dolog különösebben. Max. az eredeti két betû négy számos rendszámra cserélném le a mostanit, de az meg nem lehetséges. :)

6061 jocking . 2015-05-02 19:53:22  Előzmény: Spityu: 66991

Na, meg is volt a börze, tényleg nem volt rossz. Bár az egyetlen dolog, amit "lõttem", az egy régi szovjet "matchbox" volt.

Jól sejtem, hogy az a 2T volt a tied, amiben a véradóállomásos lepedõkkel voltak letakarva az ülések? Ha igen, akkor grat, állat lett. :D :cool:
Viszont lenne 2 kérdésem a színezéssel kapcsolatban.
1 - Hogyhogy a kerékjárati ívek is le voltak rücsizve? Gyárilag nem csak az alját fújták? Vagy azért az is bejátszik, hogy védjen is az alvázvédõ? ;)
2 - Az ablaktörlõ karnak az a része, ahol elvékonyodik és belemegy a lapát csatlakozója, nem ilyen fém/alu színû gyárilag?

Bónusz: Mé' nem volt rajta OT rendszám? :D ;)

6060  Spityu 2015-04-27 19:10:51  Előzmény:jocking .: 66990

[url=https://www.google.hu/maps/dir/46.8930855,18.056924//@46.8934993,18.0569826,18z]Itt.[/url] A parkoló elsõ 3 sora veteránjármûvekkel (végre én is + remélem, Heggla a púpossal... UGYE, HEGGLA?!), a maradék pedig árusokkal szokott tele lenni. + a parkoló sorai között a felezõ vonalon is sok helyen, gyakorlatilag tömve szokott lenni végig. Egy-két helyen hiperpigmentáltak is szoktak edénykészletet szolingen(R) késsel meg pamutzoknival árulni eddig, de idéntõl már - talán - nem.

Egész napos rendezvény, több büfé is üzemel korrekt áron. Érdemes minél hamarabb érkezni a ritkaságok miatt. :) Május 1. "Evész-ivász, jók a pogramok."


[i](Módosította Spityu 2015.04.27. 21:15-kor)[/i]

6059 jocking . 2015-04-27 16:23:37  Előzmény: Spityu: 66989

Helyszín hol lesz? És idõpontilag egy kicsit pontosabban (egész napos, vagy csak délelõtt)?:)

6058  Spityu 2015-04-27 14:13:56

Siófoki veteránbörzére jön valaki 1-jén?

6057 Gyapjas Gergely 2015-04-20 19:29:35

Üdv!

Olyan kérdésem lenne hogy Fiva minõsítéshez szükséges a magyar minõsítés és az OT rendszám illetve ha van minõsítés akkor más eu-s országba költözéskor azt elfogadják?

6056 Tóth Balázs 2015-04-20 18:12:53

Sziasztok,89-es 601-es akkumulátor testkábelėn gyárilag van textilbevonat?

6055 Biacsics Gábor 2015-04-19 05:18:47  Előzmény:Bajáki Péter: 66984

Ez Wartburg tükör volt,de egyes vélemények szerint a 64-es 600-as kombikat is ezzel szerelték.Ebbõl kiindulva,és fõképp hogy a másikat nem sikerült beszerezni,nekem is ez van most a púposon.

6054 Kacsándi Szabolcs 2015-04-16 18:49:51  Előzmény:Bajáki Péter: 66984

Lehet inkább wartburgé,bár azt nem tudom,hogy ott milyen volt pontosan.Az biztos,hogy nem 500-as,mert az az alsó vastagkeretes.Nekem 600-asban is olyan van gyárilag.Lehetett átmenet késõi 600-as és a korai 601 idején.Vagy pedig más ddr gyártmányé,amit kevésbé ismerünk.

6053 Bajáki Péter 2015-04-14 21:54:04

Az ebay szerint ez egy Trabant 500-as vagy 600-as tükör. Valóban így van?

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150414/Trabant_500_Innenspiegel_Spiegel_P50_P60_600_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]


Mert ez tuti Trabant 600-as tükör, és 1964-es 601-es is:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150414/Wartburg_900_311_312_313_Trabant_500_600_Innenspiegel_P50_P60_Spiegel_DDR_Ifa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

6052 Bencze Robi 2015-04-03 21:55:55

Sziasztok

Elkezdtem a polírt a gépen...érdemes megmenteni ami gyári ;)

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/150403/2015-04-03_09.38.02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/150403/2015-04-03_10.56.46_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/150403/2015-04-03_18.34.52_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

és még nincs vége. Kijavítgatom a fényezésen a most elõkerült további hibákat, és szerintem egész vállalható lesz

6051  Spityu 2015-03-19 23:21:21  Előzmény:Bajáki Péter: 66981

Hidd el, szándékos. Mármint nem öntési hiba, de funkciója nincs szerintem. Ahhoz túl szabályos, hogy véletlen legyen. Ill. több példánynál is ugyanúgy néz ki.

Én eddig kellemesen csalódtam a szõrös Pneumantokban. Az eredeti felnik mindegyikén az van, de csak a pótkerék van a helyén. Valóban nehéz döntés elé állítana egy defekt, már én is agyaltam rajta. :) Úgy vagyok vele, hogy van 6db 99%-os, meg most már 7db szõrös, ami elég sokáig elég lesz, éppen emiatt ezt követõen csak újakat fogok venni. De a használatban lévõ újszerûek közül az egyik kissé repedezett, ki tudja, továbbfajul-e. Nem árt tartalékolni.

6050 Bajáki Péter 2015-03-19 21:48:13  Előzmény: Spityu: 66980

Jaaa, hogy aaaz. Na, azt észre sem vettem. Köszi. Hát, szerintem valami hiba lehet, nem szándékos.

[img]http://kepfeltoltes.hu/150319/63956191_2_1000x700_pneumant-gumi-520-13-toltson-fel-fenykepeket_rev002_cropped_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

Úgy vagyok a szõrös Pneumant gumival, hogy szép, szép, de valójában semmire sem jó. Felrakni sajnálom, ellenben pótkerékként marhajól mutat, mindenki elélvez a látványára, símogatja, stb. ("Szõrös Pneumant, gecc! :-) ") De ha defektet kapsz, inkább hazaviszed a kocsit a két karodban, mintsem felrakd a szõrös diagonálokat. :-)

6049  Spityu 2015-03-15 06:41:26  Előzmény:Bajáki Péter: 66978

Ne már... a jobb oldali guminál nézd a cikkcakkok belsõ sarkát. Egy kis perem található kb. 1mm mélyen. Emlékeim szerint 1mm kopás múlva véget is ér. De mindjárt megnézem, ha nem esik az esõ, és útnak indulok a veteránnal.

6048 Bencze Robi 2015-03-15 06:02:13  Előzmény:Bajáki Péter: 66978

köszi :)

igen :D kis is akartuk tolni, csak már nem bírtunk várni

a monsungelb színe meg külön öröm volt amikor megtaláltam az autót :)
rakok képet a polírozás, kijavítgatás után is ha kész

6047 Bajáki Péter 2015-03-14 21:56:22  Előzmény:Bencze Robi: 66967

Robi!

Tök jók a képek, és szép a hangja. Tetszik az autó színe. :-)
2-3 porszívó gégecsõ megoldja a garázs füstproblémáját.

6046 Bajáki Péter 2015-03-14 21:53:07  Előzmény: Spityu: 66975

Nem látom a különbséget. - Bármelyik Trabanton kiszúrom a nem gyári dolgokat elsõ ránézésre, de itt nem látom. És rohadtul idegesít. :D

6045 Bencze Robi 2015-03-14 12:32:20  Előzmény: Spityu: 66975

lehet nem ugyanúgy sikerültek a kokillák a Pneumant-nál :)

6044  Spityu 2015-03-14 12:28:12

Kis alkudozást követõen ma vettem két diagonált. Egyszer beszéltem arról, hogy kétféle mintával készültek. Akkor nem tudtam fotókat prezentálni, most a hirdetésbõl mutatnám. A középsõ cikkcakkos sávot kell figyelni. Amúgy szerintem semmi jelentõsége nincsen. :)
[imgw]http://img10.olx.hu/images_aprodhu/63956191_2_1000x700_pneumant-gumi-520-13-toltson-fel-fenykepeket_rev002.jpg[/imgw]

6043  Spityu 2015-03-13 18:54:56  Előzmény:Bencze Robi: 66973

Jahogy úgy! Ebben az esetben iktasd a feketedobozt a megfelelõ helyre úgy, ahogy van. ;)

6042 Bencze Robi 2015-03-13 17:26:00  Előzmény: Spityu: 66972

jobb lesz úgy ez igaz, viszont az elektronikus nem az eredetije, gyárilag megszakítós volt rajta :)

6041  Spityu 2015-03-13 12:01:01  Előzmény:Bencze Robi: 66971

Szerintem inkább tedd vissza a gyári gyújtást, aztán legyen a csomagtartóban tartalékként a megszakítós alaplap.

6040 Bencze Robi 2015-03-12 15:17:19  Előzmény: Spityu: 66970

köszi :)

6039  Spityu 2015-03-12 14:30:38  Előzmény:Bencze Robi: 66969

DOXA!

6038 Bencze Robi 2015-03-12 14:12:14  Előzmény: Spityu: 66968

itt van az is :)

[url]https://www.youtube.com/watch?v=2_fvfvZwHIE&feature=youtu.be[/url]

a hangminõség nem a legjobb, de a lényeg átjön remélem :D

ja meg még a két gyári trafót rakom majd fel, meg az elektronikus gyújtás lesz rendberakva, mert a fekete doboz feladta a harcot...aztán most a megszakítós van rajta, de most gondolkodtam rajta, hogy lehet nem piszkálom, hagyom a gyárit, az elektronikus meg ott lesz tartaléknak ha a megszakítóssal sok bibi lesz. De nem hinném amúgy, hogy kímélõ hétvégi használatnál állandóan gond lesz vele.
[i](Módosította brtrabi 2015.03.12. 15:17-kor)[/i]

6037  Spityu 2015-03-12 13:48:43  Előzmény:Bencze Robi: 66967

Grat! Várjuk a hangját is videón keresztül. Ezzel mondjuk még én is adós vagyok, de még hátra van egy végleges alapjárat állítás. :)
[i](Módosította Spityu 2015.03.12. 14:49-kor)[/i]

6036 Bencze Robi 2015-03-12 12:14:58

Sziasztok!

Elkészült a '85-ösöm motorja, gondoltam megmutatom :)
Tegnap beindítottuk, gyönyörû hangja van...szerintem jól sikerült, aztán majd kiderül a bejáratás alatt. Dugattyúkból sikerült gyárit szerezni szerencsére, a hengerek meg a hengerfejek is maradtak. Mostmár csak a külsõt kell a motorhoz igazítani, mert az még túl fellelt, de nem bántom a fényezést, csak polírt kap, meg ahol szükséges ott kijavítom.

https://plus.google.com/u/0/photos/109033657390317796769/albums/6125318490296160241

Így raktam fel a képeket ha nem gond, nem akartam egyesével beszúrogatni.

Üdv.: Robi

6035 Kiss Krisztián 2015-02-25 08:33:35  Előzmény: Spityu: 66961

Igen! :)
Ez az avatarom!
Sajnos már nincs nálam.A felvételen valóban 20év állás után,egy megszakitó csiszolás,és a fõfuvokán alul kiengedtem egy 2-3dl benzint hogy kicsit kimossa,és indult.Azzal a szutyok öreg benzinnel(kb 15liter volt a tankba ha jól emlékszem)....Mondjuk volt is szaga... :)

6034  Spityu 2015-02-19 20:05:52

Üdv!

Érdeklõdnék, hogy ki milyennek érzi az átlagos - P36-os - diagonált Trabanton. 26 lóerõsnél. A kerekekben 1.6bar van. Nem érzem laposnak, jól tart, meg minden. Viszont jóval hosszabbnak tûnnek a fokozatok velük, mint egy átlagos 145/80R13-mal, ami gyárilag a váltómérete... rohadtul nem. :) Kb. 2-3cm-rel nagyobb a diagonál átmérõje. Mindkét gumi típus kb. 90%-os GPS-szel még nem mértem, de a városban elhelyezett sebességmérõk alapján amikor 51-et mutat a km-óra, akkor megyek 50-nel. Ez az érték 145-ösnél kb. 55km/h.

6033 Bajáki Péter 2015-02-17 00:44:05

Update: csak Trabant 500-asra, 600-asra van már szükségük. Illetve púpos Wartburgra.

6032 Bajáki Péter 2015-02-16 21:27:01

Sziasztok!

Facebookon megkeresés érkezett:

Most szerdán (febr. 18.) néhány régi jó öreg járgánnyal szeretne forgatni az RTL Klub - a'la CAR c. mûsora a Vasúttörténeti parkban. A forgatás 12.00-tõl 15.00-ig tartana.

Eddig jelentkezett már egy Trabi és egy 105-ös Skoda, egy '88-as Zöld Wartburg, függõben van még egy fehér, hátulhûtõs Waresz. Nagyon kellene melléjük még legalább két szerkezet: elsõ sorban régebbi Trabira (601, 600, 500) és púpos Wartburgra gondolnak. Ha tudtok, van kedvetek és idõtök kérlek segítsetek a mûsornak, és öregbítsétek a márka hírnevét.

A program: riport, múlt idézés, jó hangulat, álló képezés, majd egy kis vezetés a környéken. Ha a tulaj engedi, akkor egy kicsit a mûsorvezetõ, Istenes László is szeretne. Tiszteletdíjat nem tudnak fizetni de üzemanyag költséget természetesen igen.
Jelentkezni fényképpel nálam: bajakipeter[kukac]gmail.com

6031 Kacsándi Szabolcs 2015-01-24 20:05:46  Előzmény:Bajáki Péter: 66960

Nekem volt régrõl is,de én is rendeltem még tartalékba.Nincs különbség anyagában szerintem.Csak az elõállítási folyamat közben valamiért másabb lett a színe.Ezeket bátran be lehet építeni,igaz csak akkor,ha korai verziót szeretnél felújítani.

6030  Spityu 2015-01-24 18:26:33

Hmmm... de ismerõs ez a helyszín és az úriember. No meg a járgány is. :)

[url]https://www.youtube.com/watch?v=Z3-bBfhG-go[/url]

6029 Bajáki Péter 2015-01-22 23:02:27  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 66950

Vettem két párat. Magamnak tartalékba vagy elcserélni, illtve ABalunak a '66-oshoz.

Érdekesség, hogy egy dobozból való mind a négy, de mégis más színûek. Három tök fekete, egy meg barnás. Gyári dobozból volt mind.

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150122/P1230828_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150122/P1230829_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150122/P1230830_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150122/P1230831_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]< BR>

6028  Spityu 2015-01-22 21:04:39  Előzmény:Bajáki Péter: 66958

Kemény... :)

Csak találgatok... szerintem mögé kell / szabad ütni az eredeti számot és kész. Vagy mögé lehet, és mivel nem átütött, jó is lesz. Pl. láttam már gyárilag olyat (off topic autónál), hogy a prefixet mindig elõre beütötték, és a tényleges szériaszámot mögé, késõbb. Nem is estek egy sorba a karakterek, más karakter típus stb. Sõt, olyat is láttam, hogy tök összevissza voltak függõlegesen egymáshoz képest a karakterek. :) Gyárilag.
Amúgy, ha jól emlékszem, karosszéria csere például nem is lehetséges már egy ideje, vagy csak úgy, hogy AF-es számot kap az új kasztni. De AF meg már nincs is, hanem helyette a TSC van. Az kicsit jobb is - talán nemzetközi vagymi...

Én keresnék ehhez megfelelõ beütõ készletet, gyakorolnék egy másik alváz hasonló részén, és beütném a maradék karaktereket. A beütõnek gyártanék rögzíthetõ kalodát, úgy, hogy egy kis ablak mindig az utolsó, már beütött karaktert mutatná, így lehetne precízen pozícionálni. Aztán mehet neki a megfelelõ, már begyakorolt erejû kalapácsütés. Esetleg prés.

6027 Bajáki Péter 2015-01-22 20:46:24

A vaterán hirdetnek [url=http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu_alkatresz_felszereles/karosszeria/wartburg_353_tourist_komplett_0_km_es_alvaz_elado_2029843901.html]gyári, új, Wartburg 353 Tourist alvázat[/url] 49.000 Ft-ért, Érden.

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150122/cf87_8_big_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Kíváncsiságból:
Ha erre az ember átépíti az autóját, beslattyoghat az okmányirodába, hogy legyenek kedvesek átírni a forgalmiban az alvázszámot?

6026 Bajáki Péter 2015-01-22 20:21:07  Előzmény:Csády Szabolcs: 66956

Szívesen.
Van, de nem az igazi.

'66-os. Kicsit homályos és sötét, de világosítottam rajta:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150122/P1070019_szerk_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Van egy '68-asról is:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150122/1292972449P1280539_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

És ilyen a mosonmagyaróvári '64-esnek a napellenzõje:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150122/P1320122_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[i](Módosította BajakiPeter 2015.01.22. 21:22-kor)[/i]

6025 Csády Szabolcs 2015-01-22 06:07:04  Előzmény:Bajáki Péter: 66947

Köszi!
Úgy tûnik, hogy sikerült fordítva feltenni...
Esetleg a régi fajta 601-es kapaszkodóról nincsenek képeid?

6024  Spityu 2015-01-21 21:12:26  Előzmény:Bajáki Péter: 66954

Egy fokkal jobb. Amúgy az utángyártott hulladékot lehet ütni, az egy rugalmas szimpla mûanyag. Mondhatni képlékeny. Ezért nem jó semmire sem.