HÁHH!!! Hihetetlen, mennyire tudom keverni a dolgokat 4 év után. 3 bilincs van nálam is! A szívató alul van hozzáfogatva a testkábelhez, felül a km spirálhoz. A km spirál alul pedig a kuplungbowdenhez. A váltórúd a spirál alatt fut. A testkábelt úgy alakítottam, hogy kb. párhuzamosan fusson lefelé a váltórúddal, de kb. 2-3 cm-rel magasabban. Felül a spirál és a szívató felülről kerüli a testkábelt, így gyakorlatilag utóbbi tartja őket. Így nem tud hozzáérni a váltórúdhoz a spirál. Persze azért a kuplungbowdennél is a megfelelő helyre kell tenni a bilincset és a megfelelő feszességűre kell húzni.
A szívató bowden nálam a km spirál és a váltórúd között jön ki félúton, a váltórúddal egy függőleges tengelyen.
Azt nem tudom, hogy minden bilincset ugyanoda tettem-e vissza, ahonnan levettem. Az biztos, hogy én vettem le őket először, óvatosan kiegyengettem őket, majd maratást követően mentek fehérhorganyra. Nem tudom, hogy gyárilag horganyzott vagy fényes (mint egy átlag mai orsós bilincs) vagy matt (tüzihorgany?) volt-e, mert mind rozsdás volt. A műszerfal alatti matt, és valami műanyag is rá volt húzva, gondolom, a vezetékek kidörzsölése elkerülése érdekében.
Nem emlékszem, hogy összeszereléskor megnéztem-e a régi képeket (most nem tudom), de jelenleg úgy vannak, hogy:
- az összefogandó kábelek alá tettem be a kiegyenesített bilincset,
- jobb oldalra esett a szemes vége,
- a szemes végét felfelé hajtottam,
- átdugtam a sima végét rajta, meghúztam,
- majd balra teljesen visszahajlítottam a sima végét.