Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Veterán

Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklõdõk mindenféle ügyes-bajos kérdését...30 évesnél idõsebb jármûvekkel kapcsolatban. Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

5540 Hack Csaba 2013-04-29 21:08:47  Előzmény:Csády Szabolcs: 66470

Köszi a felvilágosítást. Szerintem el tudok menni. Sajna most nem az 500-as Trabival,de legközelebb majd remélem az is összejön. Mégegyszer köszi,hali

5539 Csády Szabolcs 2013-04-29 19:53:55  Előzmény:Hack Csaba: 66469

Szia!

Amit érdemes tudni a találkozóról:

2013.május 4-én (szombat) a Mosonmagyaróvári Veteránjármû 2012 Egyesület és a Szigetközi Sasok Motoros Baráti Kör rendezésében megrendezésre kerül a II. Mosonmagyaróvári Veterán Autó-Motor Kiállítás és Börze a Flesch Károly Kulturális Központ parkolójában.

Program:
6-10 óra - Veterán gépjármûvek, börzés árusok érkezése
10 óra - Hivatalos megnyitó
11 óra - Rendõri felvezetés nélküli felvonulás (nem kötelezõ)
13 óra - Ebéd (veterán gépjármûvel érkezõknek ingyenes, de igény esetén "civilek" is vásárolhatnak belõle)
14 óra - Szépségverseny eredményhirdetése

Folyamatos programok:
- Stabil motor bemutató (történelmi áttekintés, mûszaki ismertetés, "pöfögtetés")
- Ikarus 66 (faros) típusú busszal városnézés (az ország egyetlen harmonikaajtós 66-osa)
- Veterán tûzoltóautó kiállítás, ismertetés

A helyi közlekedéssel, veterán jármûvekkel kapcsolatos fotó, ereklye helyszíni bemutatásáért a rendezõség GARANTÁLT AJÁNDÉKOT nyújt át!

[imgw]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/935692_524220534307365_1469038961_n.jpg[/imgw]

Ha fent vagy Facebookon, akkor ott megtalálod, mint eseményt, esetleg több infó is akad ott.

5538 Hack Csaba 2013-04-29 16:47:41  Előzmény:Ék Roland: 66468

Hali. Pontosabban merre lesz? Lehet,hogy el tudok menni.

5537 Ék Roland 2013-04-28 18:04:03  Előzmény:Huszta Tibor: 66465

Hy talan én is.
Maj.
04.
Mosonmagyarovar tali.

5536 Kiss Krisztián 2013-04-28 12:32:47

Ez lemaradt:
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/130428/rendsz_mok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

5535 Kiss Krisztián 2013-04-28 12:31:44

Ezt nem rég linkelték a testvér fórumba(FB-on)Nincs meg a folytatás valakinek?(K,T,P,G stb)
[i](Módosította heggla 2013.04.28. 14:32-kor)[/i]

5534 Huszta Tibor 2013-04-26 11:27:42

Ki keresett fehér 601-es tükröt?

[url=http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu_alkatresz_felszereles/egyeb/trabant_trabi_500_600_tukor_1745370893.html?utm_source=vatera&utm_campaign=termekfigyelo&utm_medium=email]Vatera.[/url]

5533 Kiss Krisztián 2013-04-26 10:59:11

[url=http://www.origo.hu/auto/20130425-trabant-601-gruppe-2-1972-veteran-teszt.html]Trabant 601 Gruppe 2 (1972) veterán teszt.[/url]





[i](Módosította mr120bpm 2013.04.27. 08:39-kor)[/i]

5532 Oláh Olivér 2013-04-25 20:51:44  Előzmény:Kiss Krisztián: 66462

Nincs valakinek 600-as kárpitdrabja? Kéne mintának kárpitozáshoz. tudom lehet kapni németbe eredetit, de nincs kedvem folyóméteréért 14000Ft-ot fizetni, amibõl amúgy is kéne egy pár méter. Tud valaki Trabant betûtípust küldeni nekem?
Ha tud valaki Budapesten, akkor csörögjön rám a kárpit darabbal, mert még holnap Pesten leszek, a betûtípust meg mailben elküldheti az olvik84@gmail.comra. a mobil számom: 30/372-41-24.

5531 Kiss Krisztián 2013-04-18 20:14:59  Előzmény:Bajáki Péter: 66459

Múltkor a FB-kos twk-n kitárgyaltuk. Írtam mellé,hogy egy ismerõsöm árulta a púposát(müszakis meg minden)de 400nál többet nem igértek neki érte.Ez kb 2hete volt.
Erre a héten hallom hogy odaadta.
Nem értem.Jó állapotú,új rendszám,törzskönyv,egy év vizsga,400e ftért.
Mindenki meghülyült körülöttem?????????

5530 jocking . 2013-04-18 08:26:10  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 66460

Igen, a hülyének is megéri, fõleg úgy, hogy nincs rajta se elsõ se hátsó lökhárító, amiket köztudottan egyszerû beszerezni... :D

5529 Holnapy Gergely dr. 2013-04-18 07:14:03  Előzmény:Bajáki Péter: 66459

és mennyiért....

5528 Bajáki Péter 2013-04-17 21:11:27

No, hát miket talál az ember a neten:

[url]http://aprod.hu/hirdetes/trabant-p-60-2-ID11vkl.html#[/url]

[img]http://img11.aprod.hu/images_aprodhu/20462185_1_1000x700_trabant-p-60-2-oroshaza.jpg[/img]
[i](Módosította BajakiPeter 2013.04.17. 23:11-kor)[/i]

5527 Kárász Endre 2013-04-16 11:30:22  Előzmény:jordan attila: 66457

Gyerünk át a Trabant topicba!

5526 jordan attila 2013-04-16 11:15:54  Előzmény:Kárász Endre: 66456

Szia Endre! Pedig Én nem találtam sehol a városban. De sebaj, van a neten. Rendelek is egy marékkal, csak addig nem mertem mert nem voltam biztos a számokba. Köszönöm a megerõsítést!

5525 Kárász Endre 2013-04-16 07:20:26  Előzmény:jordan attila: 66455

[b]6v 1,2W Ba7s[/b]
Igen, ilyen kell bele.
Ebbõl a Ba7s jelöli a foglalatot. Nehezen tudom elképzelni, hogy egy városban ne lehetne beszerezni.

5524 jordan attila 2013-04-16 06:22:48  Előzmény:Bajáki Péter: 66453

Sziasztok! Azt hiszem találtam neten. Vélemény?
[url=http://www.olcsobbat.hu/termek/barthelme_kontroll_izzo_6_v_200_ma_1_2_w_ba7s-50a3ccbd8e16d580420011ec/]Egyik.[/url]
vagy
[url=http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=725705]Másik.[/url]






[i](Módosította mr120bpm 2013.04.16. 21:44-kor)[/i]

5523 jordan attila 2013-04-15 20:52:37  Előzmény:Bajáki Péter: 66453

Szia Péter! Sajna Zalaegerszegen nem találtam sehol, sõt még rendelni sem tudnak már ilyent azt mondták az üzletben. Amúgy igen, a 0.6 Wattos égõrõl van szó. Esetleg ha fel tudnám venni a kapcsolatot Kiskunfélegyházával, akkor lehetne rendelni....

5522 Bajáki Péter 2013-04-15 11:13:28  Előzmény:jordan attila: 66452

Szia Attila!

Tudtommal ugyanolyan való bele, mint a kerek kilométerórába - az a kis picike égõ. A foglalat nevét / kódját / szabványát nem tudom így kapásból. Az égõk 0,6 Wattosak vagy 1,2 Wattosak szoktak lenni. - Kiskufélegyházán a "Kis mûszakiban" lehet kapni 1,2 wattosat 140 Ft/db áron. (Nem Tungsram, hanem valami kínai.) --> gondolom Zalaegerszegen is lehet kapni, nézz szét, ha nem lesz, kitalálunk valamit.

Péter

5521 jordan attila 2013-04-15 09:36:26

Szia Tiberius! Szia Bajáki Péter! Szia Mindenki! Trabiba keresek a trapéz kilométerórába égõt. Sajna 47 év után már kettõ is megadta magát. Valaki tud segíteni?

5520 Muczán Gábor 2013-04-12 15:29:33  Előzmény: Spityu: 66450

Pontosan a GC-00-01-tõl változtak keskenyebbre a betûk. A GB-s sorozat még a vastagabb betûs, illetve vastagabb lemebõl volt. Aztán valamiért vékonyra váltottak, mikor végleg elkoptak a présformák. Azt hogy miért, azt nem tudom.[b][/b] De azt tudja csak gyártani a Plakett. Ez maradt meg nekik.

MG

5519  Spityu 2013-04-11 18:59:43

Köszi a rendszámos tippeket!

5518 Támba Csaba 2013-04-10 21:41:50  Előzmény:Muczán Gábor: 66448

Beletúrok a dobozaimba. Hátha...:)

5517 Muczán Gábor 2013-04-10 17:43:15

Sziasztok,

valaki írta hogy van neki 601-H felirata. Kellene egy napra kölcsön egy ilyen, mert bevektorizáljuk, és elkészítjük a lézerkivágáshoz a programját. Az összes feliratot újra fogjuk gyártani rozsdamentes acélból, illetve ha elég megrendelés jön, akkor "eredeti" aluból is.

Szóljon akinek van.

500-600 már lesz, de a Hycomat ritka, nincs mintánk.

MG

5516   2013-04-10 15:38:04  Előzmény: Spityu: 66445

A legpontosabb rendszámot [url=http://plaket.hu/?old=0&alo=0]ÕK[/url] készítik. Anno pár levelet váltottam velük. Az õ állításuk szerint méretpontos. Egy srác aki anno csináltatott náluk ezt írta nekem: "A külsõ méretek természetesen pontosak, milliméterre, de a karakterkészlet kicsit vékonyabb, mint eredeti, emiatt a közök valamivel nagyobbak."
Én személyesen nem láttam, kezembe nem fogtam, így konkrét véleményem nincs róla. A srác e-mail címe aki csináltatott náluk már táblát nálam megvan, ha kell valakinek a személyes kontakt miatt.

5515 Holnapy Gergely dr. 2013-04-08 21:07:22  Előzmény: Spityu: 66445

Van egy cég, aki készít 2-betû 4-számos rendszámot, ha jól emlékszem, akkor olyan 10eFt/pár árban.
De: olyan sablonjuk van, ami a mi veteránjainkhoz illõnél vékonyabb karaktereket présel, és más méretû az elsõ rendszám is, mint amit a veteránjaink igényelnének. Tiberius koma megmondja a tutit, de valahol 1984-86 között változtak a karakterek és a rendszám méretek is egy kicsit, és e cég ezen késõbbi típusokat gyártja.
Amúgy a cég az Oldtimer-expón és hasonló rendezvényeken képviselteti magát.
[i](Módosította hogeri 2013.04.08. 23:09-kor)[/i]

5514  Spityu 2013-04-08 20:29:32

Üdv!

Régi rendszámot szeretnék csináltatni. A legfontosabb, hogy a betütípus, méret egyezzen és domború legyen. Az anyag másodlagos. A felfogató lemezek sima aluból vannak? Van valakinek tippje? Árak?

5513 Holnapy Gergely dr. 2013-04-07 20:44:11  Előzmény:Zwick Gábor: 66443

Szia!
Szerintem az biztos nem kalapácslakk. Farost lemez, és valóban festve van de sima szürkére. Amiket én láttam gyáriakat -de persze használtakat- azok nem kalapácslakkosak voltak. (szerintem a kalapácslakk túl "jó" lenne ilyen felületre) A kombi üléstámlák hátsó fém felülete volt kalapácslakk (ill vki írta hogy szerinte fekete is volt)

5512 Zwick Gábor 2013-04-07 09:57:57

Múltkor volt téma a púpos kombi csomagtér, meg kárpit és hasonló dolgok. A lenti linken látható új hátsóajtón látszik hogy a kárpit kalapácslakkal van kezelve.

[url]http://www.ebay.de/itm/Neu-Trabant-600-Hecktur-komplett-und-original-leichte-Lagerspuren-/271182048029?pt=DE_Autoteile&hash=item3f23b5ab1d[/url]

5511 Bajáki Péter 2013-04-03 15:00:07

[url=http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/motorikus_alkatresz/motor/trabant_motor_karburatorral_1735631405.html]1976-os Trabant motor vaterán[/url] gyújtással, karbival, mindennel. Fix 12.000 Ft.

(Az a baj az ilyennel, hogy ki tudja, hogy mennyire széthajtott, szétkopott motorról van szó.)

5510 Csády Szabolcs 2013-03-31 09:19:09

Egy kis vasárnapi olvasmány: [urls=http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/03/31/fustolgo_utitars/]Púpos Trabant történelem[/urls]

5509 Kiss Krisztián 2013-03-30 13:35:08  Előzmény: Spityu: 66431

Talán valahol megmaradt,tényleg gyári "Újj"csak a gyújtásoldalról leesett a csapágy külsö az évek alatt,(és szétgurultak a görgök)a lendkerék oldalit meg levette valaki.Ezért kellett rá az újjjj.Miért kell mindig egyböl a rosszra gondolni:)

5508 Kárász Endre 2013-03-30 13:11:59  Előzmény: Spityu: 66438

Jó, ezt én sem tudnám elképzelni, de vélhetõen azok a furatok ezt a célt szolgálják, mégha csak nagyjából is sikerül. Tehát a dinamikus kiegyensúlyozatlanság ellen történtek lépések, de az alkatrészek (pl. a belsõ sonkákra szegecselt, láthatóan nagyolva gyártott ellensúlyok) tûrésébõl fakadó teljes hatást nem kompenzálták.
Egyébként a lendkeréken, a fõtengely és a genrátor ékszíjtárcsáján is jól láthatók a kiegyensúlyozást szolgáló furatok. Na azok tényleg pontosan be lettek állítva!

5507  Spityu 2013-03-30 12:30:50  Előzmény:Kárász Endre: 66437

Igen, de azok a furatok fix méretûek az összes fõtengelyen. Egy kétütemû fõtengelyt eleve költséges volna kiegyensúlyozni: teljesen össze kellene préselni hajtókarok nélkül, centrírozni (egytengelyûsíteni is) súly szempontjából, szétpréselni, összerakni rendesen... na, ilyen tutira nem volt Trabantéknál.

5506 Kárász Endre 2013-03-30 12:09:15  Előzmény: Spityu: 66434

Az eladó konkrétan azt mondta, hogy a hajtókarok és a görgõk gyári újak. Az alsó csapágyazás osztott, tehát kétsoros görgõkkel volt, így az valóban gyárinak tûnik. Nekem még felsõ tûgörgõs koszorúkkal küldte, azok szintén gyáriak voltak. A hajtókarok terén nincs nagy tapasztalatom, de számok biztosan voltak a szemeknél. A két külsõ sonka eltérõ volt (régi és új).
Szerintem meg alkalmaztak kiegyensúlyozást. A belsõ sonkák hajtókar felõli oldalán ott figyelnek a furatok.
[i](Módosította Endre 2013.03.30. 13:11-kor)[/i]

5505  Spityu 2013-03-30 12:02:53  Előzmény:jocking .: 66435

A belsõ sonkák hajtókar felõli oldalán? Azokat 2db szegecs fogja oda, valóban ellensúly. A külsõ sonkákon is van, de az úgy van öntve. Korábban az is különálló volt és az is szegecselve vagy csavarozva volt (már nem emlékszem). Konkrétan a nagyon korai (talán 1965 elõtti) fõtengelyeknél, ott legalábbis biztosan. Egy olyanból volt gyári újam, az még alul 47mm-es hajtókarral készült. Ezerszer precízebben nézett ki, mint a késõbbiek, persze, attól még jobbak az újak...
Nem alkalmaztak kiegyensúlyozást. Talán a Wartburgnál igen, vagy még ott sem, nem tudom.

Felújításkor az említett fémszeletet le kell fúrni, hogy cserélni lehessen a vezérlõtárcsa menesztõ stiftjeit. Nekem egyszer hanyagul szegecselték vissza, mozgott mint az állat... vissza is küldtem, minden további nélkül megcsinálták, de buktam egy postát. Az ismert mûhelyben, amivel kapcsolatosan vegyesek a tapasztalataim.

5504 jocking . 2013-03-30 11:17:09  Előzmény: Spityu: 66434

Egyébként a sonkákon mik azok a fémlapok, amik úgy néznek ki, mintha csak rá lennének ragasztva? Kiegyensúlyozáshoz nem fúrni volt szokás?

5503  Spityu 2013-03-30 11:07:29  Előzmény:Kárász Endre: 66432

Igen, ezt már nem akartam írni, de én hiszek neked. Amúgy szerintem jó minõségû lehet. A hajtókarokról elbírom képzelni, hogy gyári újak. A külön árult hajtókarok homogén színûek voltak, továbbá ha egy gyári használtat megtisztogatnak, akkor az nem így néz ki. Összességében én csak a gyújtásoldali csapágyat kifogásolom (így látatlanban), meg az inkorrektséget.

5502 jocking . 2013-03-30 10:24:49  Előzmény: Spityu: 66431

Félreolvastad, nem újként, hanem "újjként" van hirdetve...:D

5501 Kárász Endre 2013-03-30 09:45:41  Előzmény: Spityu: 66431

Sõt, ez már járt nálam is: kb. két hete kaptam postán, de vissza is küldtem. Szerencsém volt, nem nyúlt le az eladó. A képeken nem látszik, de a gyújtás felõli oldalon GOLYÓScsapágy van!!! Egyébként nekem eddig fel sem tûnt, hogy a DAEWOO-MGM gyártmányú 014010 csapágyban 13, míg azeredeti DKF csapágyban csak 9 golyó van.

5500  Spityu 2013-03-29 22:16:06

Üdv!

Szeretném felhívni a márkatársak figyelmét, hogy a neten több helyen is árulnak egy Trabant fõtengelyt borsos áron. Ezzel nincsen gond, viszont DDR újként van meghirdetve. A legnagyobb jóindulattal is csak magyar felújított.
Nem néz ki rossznak (nincs agyonperselyezve), de semmiképpen sem új. A lendkerék felõli csapágy DAEWOO-MGM...

[url]http://aprod.hu/hirdetes/ujj-ddr-gyartmanyu-trabant-601-es-fotengely-elado-IDXH09.html#9a6037a3b7;r:;s[/url] Vaterán is fent van / volt.

5499 Kiss Krisztián 2013-03-28 11:08:23  Előzmény:Csády Szabolcs: 66419

Találtam otthon egy 66/1 es gyártású még 3 pólusú kapcsolót,pici hibája,hogy nem ugrik vissza indítás funkcióból, gyújtásig,hanem kézzel kell visszahúzni. Valszeg egy szétszedés tisztítás stb(vagy valamilyen rúgó?van benne ami kiakadt.még nem szedtem szét ilyet)
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/130328/rakt_r_121_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/130328/rakt_r_122_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/130328/rakt_r_123_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

5498 Kiss Krisztián 2013-03-28 10:46:21  Előzmény:Csády Szabolcs: 66428

Ezt a tényt,én is alátámaszthatom.Anyámék elsö trabija 78as volt,nagy örömmel huzgáltam ki a szürke diszlécgumikat,és tettem be a feketét,illetve amikor teljes lett a "tuning" mert sikerült egy donorról szerezni müanyag kilincseket,és kocka lökösöket,hát az földön tuli boldogság volt :)Ma meg jól jönne amit akkor kidobáltam,na mindegy...

5497 Csády Szabolcs 2013-03-28 10:35:06  Előzmény:jocking .: 66427

Régen divat volt fiatalítani a kocsikat, mivel ugye hiánygazdaság volt, s a pár éves kocsit is kb új áron lehetett eladni. Mondhatjuk úgy is, hogy ez volt a kor optikai tuningirányzata :)
Néha látni még gömbölyû/csúcsos lököst feketére mázolt sarkokkal, ami a kocka lökösre szeretne hajazni.

5496 jocking . 2013-03-28 09:53:52  Előzmény:Bajáki Péter: 66426

Viszont biztos, hogy nem elsõ szériás.:p:D
Ráadásul nekem az is eléggé fura, hogy minden elemét 70-es évekbelire cserélték... Miért?

5495 Bajáki Péter 2013-03-28 01:18:54  Előzmény:jocking .: 66425

Szerintem is valószínûbb az elírás.

Az a tény, hogy a szellõzõrács elég furcsán van (utólagosan) felfúrva, arra enged következtetni, hogy a szóban forgó kombi 1969. július 1-je elõtt gördült le a futószalagról.

[img]http://kepfeltoltes.hu/130328/6170975_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

(forrás: [url]http://www.trabant-original.de/otdb/table1_view.php?SelectedID=23[/url])

(A limuzinoknál ez a dátum 1969. szeptember 18.)
( forrás: [url]http://www.trabant-original.de/otdb/table1_view.php?SelectedID=24[/url])

Továbbá az, hogy a hátsó doblemez merevítés nélküli, szintén azt támasztja alá, hogy a karosszéria 1969 júliusa elõtt készült.

[img]http://kepfeltoltes.hu/130328/6170975_5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

(forrás: [url]http://www.trabant-original.de/otdb/table1_view.php?SelectedID=53[/url])

Az újabb merevítés:
[img]http://www.trabant-original.de/otdb/images/76813000_1333981087.jpg[/img]

A régebbi merevítés:
[img]http://www.trabant-original.de/otdb/images/76669400_1333981087.jpg[/img]

De azt nem tudom megmondani neked, hogy korábban készült-e, mint 1967 novembere.
(forrás: [url]http://www.trabant-original.de/otdb/table1_view.php?SelectedID=51[/url])

Még régebbi, merevítés nélküli:
[img]http://www.trabant-original.de/otdb/images/46669800_1333966109.jpg[/img]

Szóval, nem mindennapi madár látható a képen. Viszon elég sokszínû. :D

[i](Módosította BajakiPeter 2013.03.28. 02:21-kor)[/i]

5494 jocking . 2013-03-27 23:38:47  Előzmény:Bajáki Péter: 66424

A leírás azt mondja: Elsõ szériás [b]601-es[/b]. Szerintem biztos, hogy nem kasztnicserés, mert ha az lett volna, akkor ez szerintem típusmódosításnak számít, ami nem hiszem, hogy megengedett lett volna.
A másik dolog meg, hogy azt írja, hogy 601-es. Ha elsõ szériás, akkor 1963-nál, de még inkább 1964-nél korábbi egyszerûen nem lehet, mivel az elõtt még nem is gyártották... Ráadásul a kombit 1965-tõl kezdték gyártani, úgyhogy még 1 mínusz pont...

Szerintem inkább az utóbbi eset valósul meg, vagyis hogy a kedves eladó béna.:D

(Egyébként az apróságok alapján ez a kocsi nem lehet 1976-osnál régebbi, és ha a lökhárítót is eredetinek tekintjük, akkor legalább 1979-es. Bár a C oszlop szellõzõje elég fura helyen van...)




[i](Módosította jocking 2013.03.28. 00:46-kor)[/i]

5493 Bajáki Péter 2013-03-27 22:58:19  Előzmény:jocking .: 66420

Igen, jocking, az a kasztni '60-as évekbeli. Pl. '65-'67 ('68). Vagy egy fél éve látom a hirdetést konstans 150 ezer Ft-ért. Az sem lehetetlen, hogy azért írja '62-esnek, mert Trabant 500 kasztnicserével, majd motorcserével. Vagy csak béna. Régi kasztni ide, régi kasztni oda, ennyiért szerintem drága. De csak egy ember kell, akinek fétise legyen ez a típus, az megveszi.

5492 Bajáki Péter 2013-03-27 22:54:46  Előzmény:Csády Szabolcs: 66419

Köszi a képet. Háááát, gyakorlott szemmel azt mondom, hogy látszik a különbség az újkori és a régi gyújtáskapcsoló között. Ennek fényében pedig a feketére méginkább azt mondom, hogy gyári. Tibit is kérdeztem a múltkor, szerinte simán gyári.

5491 Takács Dénes 2013-03-27 21:44:59  Előzmény:Csády Szabolcs: 66417

Helló,
még egy infó, ami segíthet az eligazodásban: a szóban forgó gyújtáskapcsoló egy kb. 10 éve bezárt autósbolt megmaradt készletébõl való.
Üdv:
Dénes