Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Veterán

Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklõdõk mindenféle ügyes-bajos kérdését...30 évesnél idõsebb jármûvekkel kapcsolatban. Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

5768 jocking . 2013-12-29 10:36:46  Előzmény:Ackermann Balázs: 66698

Azért veterán topik ide vagy oda, a mai autókat sem kell általánosan degradálni. :) Van azok között is olyan, amit jobb/élvezetesebb vezetni, mint a többit. Sõt, veterán korúakból is van olyan, amit kínszenvedés az úton tartani. Vezettem én is már újabb autót, nálunk az a "járós" a családban, a Trabi meg jó, ha heti 1-2 alkalommal elõ van véve. Nem mondom, hogy jobb vezetni, mert sok szempontból rosszabb. Hangos, fura zörejek, minden sokkal direktebb, sokkal nagyobb koncentrációt igényel, mint egy mai autó. De sokszor ez a jobb, mert már egy 20 km-es út is élmény. Újabb autót meg akkor jobb vezetni, amikor az ember épp olyan állapotban van. Tapasztalat, hogy sokszor nem fáraszt le annyira, mint egy régi autó (de hát nyilván ez is volt a sok fejlesztés egyik célja - a.k.a. NVH). A régi autók melletti ultimate érv, hogy itt még tényleg úgy érzed, hogy tevõleges részed van a jármû irányításában. Érezni lehet, ahogy mûködtetsz egy bowdent, ami mozgat egy pillangószelepet, vagy elfordítasz egy fogaskereket egy fogaslécen. Ma már, ahol minden kezelõszervtõl csak drótok mennek villanymotorokhoz, nincs meg ez a "feeling". Bárki tud vezetni, hiszen csak az irányt és a sebességet kell meghatározni, a többit elvégzi az elektronikával teletömött gép. Egy mai baleset szinte már csak azért történhet, mert a "paraszt" túl gyorsan megy, és az elektronika hirtelen azt se tudja, hova kapjon. Egy régi autóval ha beborulsz az árokba, ott szinte biztos, hogy te hibáztál, hisz nincs elektronika akit hibáztatni lehetne.:D
Talán tényleg van valami abban a régi mondásban, hogy aki Trabantot tud vezetni, az bármit elvezet...:rolleyes::)

5767 Ackermann Balázs 2013-12-29 00:23:14  Előzmény: Spityu: 66694

Hú mennyi gondolat van bennem, azért leírom, hátha új perspektívát is nyit. :)

A menetteljesítmény/komfort, mind relatív. Az igények ma jelentõsen manipuláltak, én ebbõl elég brutálisan kihúztam magam, igaz ez olykor a biztonság rovására megy egy régi autóban.

De több Trabi rendbeszedése és a családdal az öreg Volvoban eltöltött órák után megtanultam, hogy számomra a sebesség, a motoros ablak, a légkondi és a gyorsuló képesség szinte érdektelen. Helyette vonz pl. az egybepad, a kormányváltó és a minél inkább mechanikus szerkezetek.

Egybepad, mert egészen különleges és kényelmes utazási élményt nyújt, kormányváltó, mert praktikus és kézre áll. Mechanikus, mert értem és nem felhasználóvá degradál, hanem rendszergazda vagyok benne! :D És ezt órákig sorolhatnám még...

Egyébként az állapotot meg figyeljétek meg, hogy a mondjuk 70%-osra felújított, eredeti, de messze nem szobor autó, ami harmonikus és korhû összképet mutat, ugyanolyan õrületet vált ki másokból, mint a cukormázasra restaurált. Ezzel nem azt mondom, hogy legyünk igénytelenek, hanem, hogy amikor belebuzulunk az eredetiségbe és a tökéletességbe, akkor öljük meg igazán az egész élményét. Mert utána már élhetetlen lesz az egész.

5766 Ackermann Balázs 2013-12-29 00:12:08  Előzmény: Spityu: 66696

Tök igazatok van ebben, sajnos idõzített bombák voltak-vannak-lesznek. De... és most "új" szemlélet következik:

A gondom az, hogy úgy végig élni egy életet, hogy azért rettegek, amim van, úgy nem szeretnék! Szóval, nekem is van nagyon eredeti, nagyon veterán 601-esem, amit féltek komolyan a lámpánál. De nem is élmény annyira vezetni, mint az inkább ecsettel kijavított "utcait". Szóval kövezettek meg, de sokkal nagyobb élvezeti értéket nyújt számomra a nem OT-s, de elfogadhatóan eredeti, újrakárpitozott, nem feltétlen diagonál gumis, kicsit kopottas krómú veterán, mint egy tökéletesre restaurált Csikós-féle Ponton.

Utóbbi sokkal elismerésre méltóbb a legtöbb ember szemében. Mégis, inkább megelégszem a narancsosabb fényezéssel, meg a 12V-osra alakított öreg Opellal, mint a szobrokkal. Teszem hozzá, az Amazon közelebb áll a szoborhoz.

De kénytelen vagyok megerõszakolni magam és elõvenni olykor rosszabb idõben is, mert arra való. És amennyire imádva és gondozva van, ilyen maradhat még 40 évig.

A gond az, hogy elég egyszer kihozni egy autót ahhoz, hogy seggbedurrantsák. Akkor meg ugyanott vagyunk, csak épp sose élvezhettük ki igazán.

Szóval nem lehet egyértelmûen kijelenteni, hogy azért megy tönkre, mert használják. Ráadásul ugyanolyan ártalmas neki, ha sokat áll.

Egyszerûen arra jutottam, hogy inkább felkészülök lelkiekben arra, hogy bosszankodva, de kijavítsak valamit, minthogy sose élvezhessem igazán. Adott idõt élünk meg, ebben az átlag veterános mondjuk 5% idõt tölt a kedvence vezetésével és 95%-ot valami mai kakiéval. Én fordítva, és ettõl boldogabb vagyok, mintha csak elmondhatnám az ismerõseimnek, hogy igen, van egy fullosra restaurált '57-es Opelom, de nem merem kihozni. Akkor helyette lesz egy narancsos, 12V-os, de ott áll - mert azzal érkeztem, ahogy mindenhova. Vagy Trabival, vagy az Amazonnal a családdal. :) Ámen.

5765  Spityu 2013-12-28 23:18:56  Előzmény:jocking .: 66695

Igen, ez az amitõl tartok én is. Nem a normál használattól bekövetkezõ kopásoktól, hanem az idõzített bombáktól, "kókli óklis" idiótáktól, Teri néni kuplungról lecsúszós cipõjétõl. (Utóbbi miatt kellett a 2T-n cserélni a motorháztetõt, 1 elefántfület, homloklemezt, lökhárítót. 2008-ban belémtolatott egy nõ a ház elõtt.) Ezeknél az eseteknél tizedmásodperceken, 5km/h-kon múlik, hogy egyengetni kell a kocsi elejét, vagy lehet eldobni a kasztnit.
Ettõl függetlenül szeretném lecserélni a 4T-t 2T-re, mert elõbbi inkább 10-20 éves "vegyen akinek két anyja van" kategória, mintsem veterán, legalábbis 2T után, az én szememben. :)

5764 jocking . 2013-12-28 22:38:28  Előzmény:Ackermann Balázs: 66690

Na igen, de azt is figyelembe kell venni, hogy minél gyakrabban van egy ilyen autó használva (amihez már az alkatrész-ellátottság nem épp 100%-os), akkor annál gyakrabban fog hozzá valamilyen alkatrész kelleni, és annál nagyobb az esélye, hogy valami hétvégi balf@sz beledurran a hátuljába. :S

5763  Spityu 2013-12-28 21:01:43  Előzmény:Ackermann Balázs: 66687

Az elsõtõl az utolsó szóig igaz, amit mondasz.

Ha a kárörvendésnél nem tudnék jobbat, elég jól szórakozhatnék, ha kicsit körbenézek. 5-10 éves autók gazdáit látnám, akik 500E-2M közötti banki összegeket fektettek 0 önerõvel kocsikba*. Mindegy, hogy az 5 éves 2millás vagy a 10-15 éves 600ezres kocsit nézem, gyakorlatilag porrá rohad, mire kinyögik az utolsó részletet. Ez idõ alatt cseréltetek max 2 küszöböt a 4T-n, egy-két ívet, és - garantálom - üzemanyaggal együtt is kevesebbet költök, mint 2M. Pedig az én 4T-m valódi munkásautó.

Az igaz, hogy a 2T-m "szobor" lesz, de nagyon szeretnék egy full klónt csinálni (részletességben, minõségben egyaránt, kb. 95%-os igényességgel), aminél annyira nem bántana, ha nekinyitják az ajtót, összekarcolom a lökhárító sarkot stb. (Hosszú távon a 4T-t nyugalmaznám.) Az "eredeti" 2T-t, megmondom õszintén, nem szeretném mindennaposan használni, abba tényleg hihetetlen sok idõm belement. Ha a 95%-os igényességet idõben szeretném kifejezni, akkor az "x", a 100% pedig 2 vagy 3 "x". Sajnos, az elkövetkezendõ idõszakban nem lesz újra ennyim.

Amit biztosan nem fogok: új autót venni. :)

*Tény, hogy a komfort, menetteljesítmény esetenként más kategória, de a felhasználási módok általában abszolút nem indokolják. És nem is "szerelembõl" vásárolt autók jutottak eszembe, szükségletek racionális (vagy nem annyira :) ) kielégítésére szolgálnak hétfõtõl vasárnapig, januártól decemberig.
[i](Módosította Spityu 2013.12.28. 22:19-kor)[/i]

5762 Csády Szabolcs 2013-12-28 20:38:59  Előzmény:Muczán Gábor: 66692

Ha nem mondod, észre se veszem :D

5761 Muczán Gábor 2013-12-28 20:23:41  Előzmény:Csády Szabolcs: 66691

Sziasztok,

ez az egyik legtipikusabb szoci éra fotó. Nem csak azért amit ábrázol, hanem az akkori gyakori photoshop, azaz retus, vagy inkább ollózás miatt. Nagyon érdekes lett emiatt a ZAZ 353-as, emiatt létrejött kocsi;):evil::D

MG

5760 Csády Szabolcs 2013-12-28 20:10:08

[urls=http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/2013/12/26/az_ndk_szinesben_1955]Színes NDK-s életképek[/urls]

[imgw]http://m.cdn.blog.hu/ri/ritkanlathatotortenelem/image/DDR1/1977.%20Berlin%20K%C3%B6zt%C3%A1rsas%C3%A1gi%20Palota..jpg[/imgw]

5759 Ackermann Balázs 2013-12-27 13:11:47  Előzmény:jocking .: 66689

Jogos a meglátás, viszont minden hozzáállás kérdése szerintem. Járt már sólében, annak ellenére, hogy nem szeretem akkor kivinni. De nem rohad tõle... Miért nem? Mert hazajöttem, felvettem a gumikesztyût és alaposan lemostam alul-felül, minden rését, kerékív mögötti hajlatát. Utána kiszáradt a garázsban. Ez nem egyedüli eset volt, türelem és idõ kell hozzá - ami a legtöbb veteránosnak nincs.

Én elvbõl, soha nem fogok mai autót venni. :) Egyrészt mert nem tetszenek, másrészt mert sikerült bebizonyítani a látszólag lehetetlent, hogy napi használat mellett is szép és jó tud maradni egy ilyen kocsi.

Mi az Amazonnal elmegyünk Ósanba, piacra - kapaszkodj meg, belerakom a krumplit, persze szigorúan pokrócra és mégsem pusztul tõle. Ha megsérül összeszedem magam és rendbehozom. AUTÓ, azért van, hogy járjunk vele. :) Az Opel is erre készül.

És lám, lehet úgy dugni, hogy szûz maradjon az ember. Nem lakódik le a használattól a veterán. Megtanultam kétkerekezni is anélkül, hogy egy karcolás lett volna a kocsimon. Minden hozzáállás kérdése szerintem. Persze megkapom olykor, hogy miért hozom ki esõben. De mivel megkapja a szükséges törõdést, nem árt neki.

Egyébként figyeld csak meg, hogy a Trabantosok többsége is "operett-Trabantos", beleül hétvégén, nyáron, ünnepeken. Soha nem fogja így átélni azt, amit az olyanok mint én, akik minden nap használják. Mégis van olyan szép az én kocsim is. Ezek ma is jó autók. :)

5758 jocking . 2013-12-27 12:36:57  Előzmény:Ackermann Balázs: 66688

Azért ez így ebben a formában nem számít "suzukinak", mert azzal az emberek eljárnak munkába, bevásárolni, stb. hóban, fagyban, sárban, dzsuvában. Így számítana mászkálós autónak az én olvasatomban. :p De egy veterán autót az ember nem visz ki a latyakba, ha azt szeretné, hogy a következõ veteránvizsgán is átmenjen. :rolleyes:

5757 Ackermann Balázs 2013-12-27 01:41:22  Előzmény:jocking .: 66685

No és választ adva kérdésedre, de, járunk vele. Rokonokhoz, vidékre, olykor Pestre, mint más a Suzukival csak mi nem költünk szervizre és súlyadóra, mert nem kell. :) Ez egy nagyon-nagyon JÓ autó, csak vigyázni kell rá, amennyire csak lehet.

5756 Ackermann Balázs 2013-12-27 01:18:52  Előzmény:jocking .: 66685

Viccet félretéve, amikor megvettük, a család Volvo-t akart, újra viszont nem futotta, tizenéves használttal meg "szenvedjen, akinek két anyja van" elven, az árából lett majd' 50 éves használt, imádjuk. :) Mindennapos használósnak most csinálom az '57-es Opel Olympiát. Nomeg a Trabival járok egyedül, pláne télen, az örök szerelem. :)

A konklúzió az, hogy egy fél évszázados autó kényelmesen tartja a 130-at autópályán, 8 literrel elmegy, alkatrész van hozzá. És egy mai autó fenntartásának és megvásárlásának töredékébõl autózunk még 50 évig. :D

Komolyan és józanul belegondolva olyan bátran vesznek az emberek ma (többnyire hitelre) 3 milláért kocsit, ennek 2/3-áért Volvo Amazont is lehet restauráltan, ami egy fogalom: onnantól átértékeled, amit az öreg autókról gondoltál. Amikor megérinted a krómnak látszó - valójában rozsdamentes acél részeket. Amikor 130-nál elengeded a hatalmas fényes kormányt és az egyenesen marad. Amikor állsz a lámpánál és azt hiszed lefulladt, pedig jár - csak nem hallod! Hogy lehelet finoman jár mindene és szinte folyik az úton... A formája meg, ízlések és pofonok - olyan mint egy soha el nem szívott szivar krómozott díszdobozban.

Az egész megbontja a teret és idõt körülötted. És belõle minden szinte hitvány tragacsnak tûnik, a Mercedes meg dölyfös pukkancsnak. Szóval vannak "autók" - meg van a Trabant és a Volvo Amazon, mindkettõ egy gyümölcsökkel teli szinte lakatlan sziget.

Egy árnya van az egésznek, sokan azt hiszik milliomos aki vezeti. Pedig csak egyszerûen az autós társadalom feltartott középsõ ujja, aki fittyet hány a korra! ;) [imgw]http://kepfeltoltes.hu/131227/20130330_162339_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

5755 Ackermann Balázs 2013-12-27 00:53:08  Előzmény:jocking .: 66685

Igaz, az egy '57-es Opel Olympia. :)

5754 jocking . 2013-12-26 13:35:17  Előzmény:Ackermann Balázs: 66684

Hogy érted, hogy "suzuki helyett"? Gondolom nem ez a mindennapos mászkálós autó...

5753 Ackermann Balázs 2013-12-26 00:42:56  Előzmény:jocking .: 66683

Volvo Amazon, '62-63 körüli. Mi is ilyennel toljuk lassan 5 éve Suzuki helyett és mocskosul jó kocsi amúgy. ;)

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131226/DSC02632_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

5752 jocking . 2013-12-23 09:53:51  Előzmény:Csády Szabolcs: 66682

Na, az a CG-75-97 biztos nem szoci autó... Talán volvo?

5751 Csády Szabolcs 2013-12-22 23:05:16

[urls=http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/2013/12/09/budapest_1960]Színes pesti fotók a '60-as, '70-es évekbõl:[/urls]

[imgw]http://1.bp.blogspot.com/-3v58HGwstMU/UqRaH0UzHsI/AAAAAAAAWCg/zmcArUnmoXI/s1600/Budapest+in+1956+(1).jpg[/imgw]
[i](Módosította trabiszabi 2013.12.23. 00:06-kor)[/i]

5750 Kiss Krisztián 2013-12-12 15:49:46

Gyári újnak tünik..
[url]http://aprod.hu/hirdetes/trabant-henger-ID1HfFD.html#18c4227962[/url]

5749  Spityu 2013-12-11 22:45:24  Előzmény:Csády Szabolcs: 66679

Köszi a prospektust!

Felmerül bennem egy kérdés: a 26-27. oldalon látható Wb kombi nem de Luxe változata 1981-bõl mennyit érhet? 38e km, patikára hozható állapot (lökhárítót kell cserélni hátul). Végig garázs, 1x éve áll, 1. tulajdonos. A színe a prospektusban lévõ szín. Érdemes lehet megtartani? Belülrõl nagyon-nagyon jó állapotban van. De kívülrõl is, csak kell neki egy könnyû polír.

5748 Csády Szabolcs 2013-12-11 22:05:55

[urls=http://www.wartburg-camping.de/forumbilder/genex/GenexKatalog1977.zip]INNEN[/urls] letölthetõ az 1977-es GENEX katalógus, mely az NDK-ban akkor megvásárolható autótípusokat mutatja be.
Kellemes nyálcsorgatást!

5747 Zwick Gábor 2013-12-10 18:54:08  Előzmény: Spityu: 66674

Fénykép ok! Nekem is megtiszteltetés lenne!

Kockatrafó nem csak a ház miatt érdekes hanem a tekercsek miatt is, de ez sajna üres teli inkább érdekelne vagy inkább csak a tekercs

5746  Spityu 2013-12-10 11:43:40  Előzmény:Kiss Krisztián: 66676

Tudtommal a doboz miatt keresik leginkább, úgy rémlik, hogy 1-2 éve is egy üres ment el valami 15-20ezerért.

5745 Kiss Krisztián 2013-12-10 10:30:26  Előzmény: Spityu: 66674

Csak üres ...de köszi,kiváncsi leszek mi a vége :)

5744 Pátkai Antal 2013-12-09 19:54:57

Üdv!
Abban kérném a segítségeteket, hogy szeretnék magamnak Luxar árnyékolót gyártani.
Utána olvastam itt a fórumon és állítólag Pepe87 nevû klubtárs már készített ehhez valami mûszaki rajzot. Valaki esetleg tudna egy e-mail címet adni amin keresztül kapcsolatba tudok lépni vele mert ami itt az oldalon van arra nem reagál. Vagy ha esetleg valakinek van ilyen árnyékolója és letudná nekem méretezni az nagyon megköszönném.
Üdv.: Tóni
[i](Módosította Trabantman601 2013.12.09. 20:55-kor)[/i]

5743  Spityu 2013-12-08 19:58:03  Előzmény:Zwick Gábor: 66672

Alsóörs? Szívesen beállnék a púpos mellé vele legalább egy fénykép erejéig.

Más: vaterán van most egy púpos trafó - még - olcsón.

5742 Csády Szabolcs 2013-12-05 20:20:20

Valaki nem szedett már szét (és sikeresen össze is rakott) ilyen biztonsági öv csatot?

[imgw]http://i.ebayimg.com/t/original-Trabant-Sicherheitsgurte-Doblina-Paar-Gurtschloesser-Trabi-Wartburg-DDR-/00/s/MTYwMFgxMjAw/z/1nAAAOxydB1SnwK0/$_12.JPG[/imgw]

Olyan problémám van, hogy be bekattan, viszont kioldani nem lehet, csak ha a hátoldalon lévõ nyíláson át megnyomunk egy kis pöcköt...

5741 Zwick Gábor 2013-12-05 18:15:18  Előzmény: Spityu: 66668

Szeretem az ilyen patika gépeket :) Gratula.

5740 jocking . 2013-12-03 23:33:35  Előzmény: Spityu: 66668

[imgw]http://canitbesaturdaynow.com/images/fpics/1137/kitty_-(8)__large.jpg[/imgw]

5739  Spityu 2013-12-03 22:07:15  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 66669

December-januárban igyekszem finishelni. Aztán mûszaki vizsga. De elõtte lehet, hogy kérek útvonalengedélyt, és tesztelem.
[i](Módosította Spityu 2013.12.03. 23:07-kor)[/i]

5738 Holnapy Gergely dr. 2013-12-03 21:44:52  Előzmény: Spityu: 66668

Hát te tényleg nyugodtan hajthatod téli álomra a fejedet...
Gratula!

5737  Spityu 2013-12-03 20:59:20

A tavaszt várva...
[imgw]http://www.kephost.com/images4/2013/12/3/a1_2013_12_3_83gdz4rzf5.jpg[/imgw]

5736 jocking . 2013-12-02 14:59:22  Előzmény:Kiss Krisztián: 66666

Pécs vagy Kaposvár?:D:evil:

5735 Kiss Krisztián 2013-12-02 09:57:02  Előzmény:jocking .: 66663

Nem irok helyet és nevet,de van egy megye a dunántulon,ahol megtudják oldani okosba az OT vizsgát.Én már beszéltem az illetövel,nem vicc,tényleg létezik.Nos ezért lehet látni pl 500as trabit átfúrt,átmenö csavarral felrögzitett diszléccel,és rajta virit az OT.......(Ja,csak mondom hogy akitöl kaptam a telszámot,annak olyan autót helyeztek forgalomba,hogy az ég világon semmilyen(!!!!!!)papirja nem volt.Egy alföldi pajtából szedték össze.Ugy lapátolták össze a kocsit,a fontos (itt a vicc)hogy kivülröl jól nézzen ki....Végül is ez a lehetöségek országa,aki akar él vele,a többi meg 8órában dolgozik valahol... :)

5734 Biacsics Gábor 2013-11-21 22:41:32  Előzmény: Spityu: 66664

A szimering annyira nem tökéletes példa.Legalábbis az én estemben (mondjuk rá is fáztam emiatt).Mindenben az eredetiség volt a cél,de meggyõztem magam h az elsõ szimering helyére labintot teszek mert keveset fut majd a gép ,ne kelljen ennek a hibája (kiszáradása) miatt majd szétszedni.Most hányja a keveréket a labirintnál.....Zwickauban vettem pár db eredeti zöld szimeringet ami még puha is,ugyh csere lesz.Már csak egy 13mm-es szíjhoz való tárcsa kellene,mert az eredeti rövidebbre lett esztergálva h felférjen a fõtengelyre a labirint mellé...

5733  Spityu 2013-11-21 20:00:17  Előzmény:jocking .: 66663

Tudtommal alapvetõen nem. De amúgy annyira nem érdekel engem az OT vizsga.

1. A felújítás során egy csomó beszélgetésbõl az jött le számomra, hogy sokan úgy viszik oda a kocsit, hogy "jajj, csak észre ne vegyék, hogy nem eredeti". Kicsit más megközelítésbõl: mondom, hogy szimmeringgel rakom össze a motort, mert úgy volt gyárilag is, az az eredeti stb. Erre egy csomószor azt hallottam vissza, hogy "ugyanmár, tegyél bele labirintot, úgysem látják".
Na, pont ez az, ami nem érdekel; nem vizsgabiztosoknak, magamnak építem. Ha valami, akkor az önáltatás biztosan nem jellemzõ rám. :)

2. Elnézve néhány OT-s autót, számomra hiteltelen.

Amúgy érdekes a dolog, a kései csavaroknál már nem spórolták el annyira a kromátot, mint korábban. Jellemzõen az 1mm-rel kisebb laptávval készült csavaroknál. Lásd ESKA készletben a lengõkar csavarok.
[i](Módosította Spityu 2013.11.21. 21:02-kor)[/i]

5732 jocking . 2013-11-21 19:37:01  Előzmény: Spityu: 66660

OT vizsgán azért nem jár pontlevonás, ha valami jobban néz ki, mint ahogy gyárilag nézne ki? :D

5731 Kiss Krisztián 2013-11-21 19:25:43

Nos látni hogy fáradsz.Ezt a karbit is összekapkodtad..... :)

5730 Őry Gábor 2013-11-21 18:50:15  Előzmény: Spityu: 66660

Nem. Ajándéknak lenne szép.

5729  Spityu 2013-11-21 17:05:02  Előzmény:Őry Gábor: 66659

Azért kellett felkötözni, mert akkor még nem tudtam, hogy van forgódobos galvanizálásra is lehetõség ott, ahol csináltattam.

A karácsonyfát úgy érted, hogy búcsús lett? :D Sajnos picit szebb, mint a gyári, de inkább legyen ilyen, mint rozsdás, vagy valami idegen autó / karburátor alkatrészei legyenek felhasználva.

5728 Őry Gábor 2013-11-21 16:58:36  Előzmény: Spityu: 66658

És miért kellett felkötözni?

Egyébként igen szép lett. Karácsonyfa alatt szépen mutatna...

5727  Spityu 2013-11-21 16:06:38  Előzmény:Őry Gábor: 66657

A szívató karban lévõ pici hernyócsavar felkötözése vékony rézdrótra... na az volt az igazi perverzió. Galvánéknál (is) szerintem lebolondoztak a hátam mögött. :D

5726 Őry Gábor 2013-11-21 15:49:28  Előzmény: Spityu: 66656

A mûanyagcsõ pótlás?
Azért kell hozzá némi perverzió minden csavart fényesre takarítani...

Oszt a benzin hogy fog belefolyni sz úszóházba?
[i](Módosította orygabor 2013.11.21. 16:50-kor)[/i]

5725  Spityu 2013-11-20 19:53:46

A karbi is összeállt:
[imgw]http://www.kephost.com/images4/2013/11/20/a1_2013_11_20_d8km2y7df8.jpg[/imgw]
[imgw]http://www.kephost.com/images4/2013/11/20/a1_2013_11_20_xlske6xktp.jpg[/imgw]
[imgw]http://www.kephost.com/images4/2013/11/20/a1_2013_11_20_jl0uub66hp.jpg[/imgw]

5724 Csády Szabolcs 2013-11-19 12:47:45  Előzmény:Szabó Gábor: 66654

Na azok pont nincsenek nekem.
Akár ide is jöhet, vagy e-mail-ben.

5723 Szabó Gábor 2013-11-18 22:27:00  Előzmény:Csády Szabolcs: 66652

Kösz! Tapétázás lesz.
A1-bõl karbi, elsõ futómû és tárcsafékes van.

[i](Módosította Bajusz79 2013.11.18. 23:28-kor)[/i]

5722  Spityu 2013-11-18 18:39:43

De jók! Nagy részét most látom elõször.

A hibás megjelenítésnek az az oka, hogy talán 5 soronként / url-enként kell írni valamit, talán egy szóköz is elég. Egyszer prokee leírta, de már nem emlékszem. Bug.

5721 Csády Szabolcs 2013-11-18 18:19:53  Előzmény:Csády Szabolcs: 66651

Ez az utolsó nagyon nem akarja az igazságot...

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/5381510126_487c530877_o2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

5720 Csády Szabolcs 2013-11-18 18:15:28  Előzmény:Csády Szabolcs: 66650

Valamiért a nem megjelenõket a javítás után se hajlandó megmutatni, így azok itt vannak:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/2078194905_6bd69652ef_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/2186212138_d87a235b13_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/5381509770_38f94a69b6_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/53 81510126_487c530877_o2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[i](Módosította trabiszabi 2013.11.18. 19:19-kor)[/i]

5719 Csády Szabolcs 2013-11-18 18:07:54  Előzmény:Szabó Gábor: 66649

Ezek vannak még nekem. Nem mind Trabant, de valamilyen szinten kapcsolódik hozzá.
Esetleg ha valakinek digitális formátumban van más ilyen jellegû posztere, az ne tartsa magában!

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/__KGrHqN__oUFB0MWZ7NYBQqS_GRecQ__60_12_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/6001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/480723_320680398035971_1736846069_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/ 131118/2078194905_6bd69652ef_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/2078195195_593b60a87d_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/2083115865_95975d2365_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/2186212138_d87a235b13_o_www.kepfeltoltes.hu_.j pg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/3485714263_cbbc9c1e2f_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/5380905831_39c6d265ff_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/5380906091_ee26ae61f3_b_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/ 5381509770_38f94a69b6_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/5381510126_487c530877_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/5381510126_487c530877_o1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/131118/5381510126_487c530877_o2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/i mgw]
[i](Módosította trabiszabi 2013.11.18. 19:12-kor)[/i]