Igazad van. Azért hangsúlyozza, hogy a fedelet le kell szedni, valóban, mert csak úgy lehet kivenni a csoporttengelyt. Eleve, ha a fedél alá szánná a hézagolót, akkor nem kéne felhívni külön a figyelmet arra, hogy le kell venni a fedelet, mert amíg nem veszi le az ember azt, nem is tudna alá tenni semmit sem.
Az "olajpumpa" spirál nagyon könnyen meghajlik, vigyázz rá. És a tömítés megkenése előtt még próbáld ki a fedelet érintőre felcsavarozva, megforgatva a sebességbe kapcsolt csoporttengelyt a nyelestengellyel megforgatva, nem ér-e bele a spirál a csoporttengely falába valahol.
A csapágyakat érdemes cserélni, de csak jó minőségűre. A gyalázatos fogású vagy épp az orosz csapágyakat próbáld meg lehetőleg elkerülni. Nekem ezekkel volt eddig csak gondom. Akár még a kínai is jó lehet (HCH). Ha zártat kapsz, szedd ki az összes tömítést és mosd ki a zsírt belőlük, úgy szereld be. És ha könnyen lejöttek a csapágyak, akkor érdemes lehet rögzítőt használni.
Egyébként az én váltómnál azt tapasztaltam, hogy olajozottan ugyanolyan szépen futott a 82e km-es és a gyári új is. Benzinnel elmosva, száradás után viszont azért volt némi különbség a kettő között. Kinézetre mindegyik ép volt és szépen is futottak. De ha már szétszeded a váltót, tényleg érdemes kicserélni a csapágyakat. Fogsz találni, mert kommersz méretekről van szó, ellentétben a főtengelyen lévőkkel.
https://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/EGYEB_UNIVERZALIS_CSAPAGY_6304_C3_DKF.php
A difi csapágy ritkább gyáriban, de az is szokott lenni néha.
https://www.lodixtrade.hu/webaruhaz-termek-16013-P63--DKF&lang=
Vigyázz, van valami "nemzetközi", gyatra fordítású oldal, talán román alapból. Full átverés, pénzlehúzás! Több helyen írták szerte a neten, hogy átverés.