Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
[justify]Bocsánat, hogy belekotyogok, mert nem értek a műanyagokhoz; de öntés helyett nem lenne egyszerűbb a fröccsöntés? Úgy sejtem az autók lámpaburái így készülnek.[/justify]
Szerintetek ez milyen gyújtásfedél lehet? [imgw]http://kepfeltoltes.hu/091018/SSA55833_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw] Nekem ez volt a púposhoz,azelőtt még sosem láttam ilyent,de elég gagyinak tűnik lehet valami kisipari cucc?
Van valakinek infója arról amit a 1220. hozzászólásban kérdeztem?Nekem abszolút fogalmam sincs arról mennyit ér (ebay-en nézelődtem ott elég horror áron mérik),de itthon nem tudom mi lehet az ára.Annyira nem sürgős a dolog,mert a kocsim még sehol sincs,de ha megérné megvenném.
Ma én is jártam börzén és egyik ismerősömmel boltoltam a következő könyveket:P70 szerelési 1958(német),P70 kezelési 1959(német),Wartburg kezelési 1975,Trabant kezelési 1974,Trabant szerelési 1966,trabant alkatrészkatalógus összes gyártmány 1965. Nagyon megörültem neki,mikor elhozta,de lelkemre kötötte hogy csak akkor adja a kezembe,ha megígérem hogy nem kereskedés céljából veszem át.Mivel tisztában vagyok vele hogy többé-kevésbé ritkaságok,ezért bekerül a gyűjteményembe. [imgw]http://kepfeltoltes.hu/091018/k_nyvek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
Na, ma végre én is megtekintettem a börzés búrákat. Durva, na. Nagyon olcsó öntőgyantából, fehér helyett alapból sárga, nem teljesen áttetsző, és ami viszont ennél is nagyobb gond, hogy iszonyatosan törékenyek. Szóval aki tervezi hogy venne, az most már tényleg várjon meg, karácsonyig ígérem kész leszek mindennel, aztán nem lesz gond, ki-mit kérjen a fa alá...
Igen tudok rá fényezőt mert Édesapám már közel 40 éve űzi az ipart és 1-2 szép dolog kerűlt már ki a keze közül. Amennyiben érdekelne küldök majd képet a felniről csak még nem fotóztam le. És a többit akkor privibe megoldjuk;)
Felni ügyben eljutottam oda én is hogy kiváló a Budaprimer alapozó a homokszórással tisztított felületre. Aztán lefujattam egy fényezővel ezüstre, de nem tetszik sem a színárnyalat, sem a festés minősége. Oda többet nem viszem Tudsz valami korrekt helyet a fényezésre?
Az eredeti Pneumant diagonálokkal nekem az utóbbi időben nem volt szerencsém. Csillogó szemekkel gyűjtöttem pár éve össze vadiújakat. Pótkereket meg szűz gumikat vegyesen. Sajna 6-ból 1 gyönyörű, új gumi a felszerelés és felfújás után "puklis" volt. Alaphelyzetben semmi nem látszott, de felfújva a külső köpeny rész és a karkasz közé levegő hatolt be valamiért, és egy dudor keletkezett. A következő gumi már nem mutatta ezt azonnal. Ő meg 2 hónap állás után -nem mentem vele talán csak 20 kilométert- ajándékozott meg ezzel a dudorral. A maradék négy pedig jó lett, azzal a fenntartással hogy kifli hosszúságú súlyt kellett a gumisnak felrakni hogy ne üssenek. A gumissal arra jutottunk hogy a gumik szépek, igazi DDR-es eredetiek, satöbbi, de huszonévesek már, és a gyártáskor is eleve rossz volt a minőségük, ezért olyan egyenetlen, hullámzó az anyagvastagságuk, és ezért lehetetlen szinte kicentrírozni őket. Nem mindegyik ilyen persze, de az esélye nagy annak hogy rossz darabbal találja magát szembe az ember. Aztán bepipultam, és gyorsan felraktam 4 Heidenaut, ami persze drágább volt, kint 36 Euro, de 4-ből négyet közepes súlyokkal tudott feltenni a gumis. Átlagban ezzel már jobban jártam. Legalábbis én! Aki olcsón tudott szerezni új diagót, az ügyes volt, de most hogy felkapták őket már tízért is kínáltak eredetit. Ez ugyan eredeti, de ennél olcsóbb már az új Heidenau már, és azt lehet koptatni utcán, pótolható, nem sajnálja az ember, mint pl egy szőrös DDR-est, ami inkább kiállítási darabra méltó.
Ne aggódj Csucsu, újkorában a te autódon sem volt centírozott felni. A szüleim mesélték, hogy még a 60as évekbeli 601seikkel sem nagyom lehetett 80-90 km/h felett menni,-és nem csak az utak minősége miatt-, hanem mert centírozás nélküli gumikon futó autó kormányát megtartani ennél a tempónál... G
Hát nekem is homokszörva volt a felnim, budaprimer alapozó bőven megteszi mivel 2K akril ezüstel fényeztük le a felniket, mondhatom mese szép lett. Ész a gumisnál meg olyan szépen feltették a gumit hogy még egy karcolást se ejtettek a felnin. (Ami sajnos bosszant, hogy a felnik üresen meg lettek nézve a centírozó gépen. Szinte mindegyik hibátlan volt alig kívántak valami kis súlyt, aztán a gumival meg némelyik kért bőven:S )
Apropó! Adott egy garnitúra homokszórt, tehát fémtiszta lemezfelni. Milyen alapozót és fedőt használjak? Az alapozó még nem problémás, maga a szín annál inkább... felniezüstöt nem szeretnék használni, szintert még úgy sem. Van valakinek tippje a gyári hatás elérésére? [i](Módosította Spityu 2009.10.17. 18:33-kor)[/i]
Olyan mintha rozsdafoltos lenne,azt viszont nehéz lesz kiszedni belőle.Amúgy szerintem vidd el egy mosóba és nagynyomású mosóval mosd jól át.A nagyját kiszedi.Utána meg vidd el egy kozmetikába és ott frankón kitisztítják ,kárpittisztító géppel.Vagy keress egy helyet ahol szőnyegtisztítással foglalkoznak.Talán nem dolgoznak drágán,és annyit meg biztos megér.
Üdv! Végre sikerült szereznem szürke szőnyegeket! :) Csak egy kis tisztítás rájuk férne. Mivel és hogyan lehetne szépen kitisztítani őket? Patika állapotúak, mert rajtuk volt az utángyártott gumiszőnyeg :D
Köszönöm!Sajnos nagyon elhavazódtam úgyhogy csak most tudtam megnézni.Remélem holnap jut idő a Trabira is.Nem sikerült szép állapotú motorháztető-merevítőt szerezni,ezért marad az eredeti,az+ pont ott van újracserélve a két végén.
...miért van egy ezerötös ladán ceske budejovice-i rendszám? :)"
Azért mert a Lengyel érdekeltségű kiadó, egy Cseh cégen keresztül rendelte meg Kínából a modelleket. Amely modelleknek igényesebb változatát IstModell néven is árulják. Tiszta internacionalizmus. Az elvtársak annak idején pont ilyen nemzetközi együttműködésre vágytak.
De mindenesetre tetszik a Lada modell. Az igényesebbet sokezerért nem vettem volna meg. Annak idején az igazi Szovjet gyártmányú, vasmodelleket megvettem amit csak tudtam, mert akkor még Rubel elszámolású baráti ország voltunk, és ezek diákpénztárcához mérve is olcsók (és kiválók) voltak. A mostani Ukrán utángyártás már nem olyan "ízű" és legalább még jó drága is. Na mindegy, 690-et a hülyének is megért az újság, hát még nekem :-)
Retroautók a keleti blokkból. De újságnak nem nevezném, inkább maga a modell, amihez mellékelnek egy 5-6 oldalas füzetecskét. A Ladás (első) számot még észrevenni is könnyű, mert az egész egy 40 centis karton ladára van felragasztva.:D [imgw]http://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/lada1.jpg[/imgw]
A MOM parkban kaptam. Ijedtemben vettem hármat, hogy tengerentúli Lada rajongó és tulajdonos unokaöcsémnek, meg a gyereknek is legyen! A pulton nem volt, meg kellet várni míg felhoznak valami raktárból egy pár darabot, mert úgy fogyott az olcsó, beetetőárú, 690 Ft-os szám. Fogadjunk hogy holnap a vaterán már fent lesz ezerötszázért-kétezerért akciósan csak a Lada 2103-asból egy jópár darab ;-)))