Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Veterán

Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklõdõk mindenféle ügyes-bajos kérdését...30 évesnél idõsebb jármûvekkel kapcsolatban. Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

6157 Harcsás Sándor 2016-06-12 10:38:20

Köszönöm.

6156  Spityu 2016-06-12 10:24:57  Előzmény:Harcsás Sándor: 79140

http://mihalyfimuhely.uw.hu/

6155 Harcsás Sándor 2016-06-12 10:01:07

Kellene egy hozzáértő DRZ-s elérhetősége. Tud segíteni valaki? H.S.

6154 Harcsás Sándor 2016-06-12 09:59:33

Üdvözöllek benneteket! Hol található ez a Mihályfi gépműhely ? H.Sándor

6153  Spityu 2016-06-08 16:50:52

Mihályfi gépműhely, én velük csináltattam, jó lett. Azonban nem árt óvatosnak lenni, abban az értelemben, hogy a vezérlőtárcsák stiftjei mit adnak ki. A helyzet a következő: ha ész nélkül tükrösre szabályoztatjuk mindenhol, akkor - ha sok anyag lejön - előfordulhat, hogy annyira közelebb mennek a tárcsák, hogy egyszerűen legyalogolnak a stiftekről. Javaslom, hogy a felhasználni kívánt főtengellyel rakd össze a blokk alját, szárazon. Aztán nézd meg, mennyire lógnak ki a tárcsákból a stiftek. Ennél többet nem szabad leszedni a pályák felületéből.
Trükk lehetőség régi típusú (oldalra csúszkálós középcsapággyal szerelt főtengelynél): kell még 2db tárcsa, abból ki kell vágni a menesztő furatokat, mondjuk 1x1cm nagyságú négyzetként, és ezeket 2-3 pöttyel ráhegeszteni a tényleges tárcsa megfelelő helyére. Vigyázni kell, hogy az egyik tárcsának az egyik felére, a másiknak a másikra. Összeszereléskor a kis négyzetek kifelé néznek, tehát nem a pálya irányába. Nálam így van, hibátlan. A régi típusú főtengelynél simán fel lehet szerelni, az újnál nem tudom, elfér-e a rárakáskor. Vigyázni kell arra is, hogy a rugó csak az eredeti tárcsát nyomja, ne legyen előfeszítve esetleg a kis lapolásokkal. Előny: a büdös életben nem fog lecsúszni, továbbá a főtengely stiftje is sokkal tovább fogja bírni, nem lesz vájatos. Amúgy épp, hogy nem ért még a stift végén lévő letörésig a tárcsa, szóval éppen 100%-os volt az átfedés, de számolva a kopással, ez folyamatosan csökkent volna.

Továbbá figyelni kell arra is, hogy Mihályfiék nem ismerik a tolerancia fogalmát itt. Nálam a felszabályozás átmérője pontosan megegyezett a gyári új tárcsák átmérőjével, ami nagyon nem jó. Elég egy kicsi pontatlanság a tárcsánál, a főtengelynél, vagy épp a felszabályozásnál és máris felül a peremen... hihetetlen... Megoldás: összefogtam (de lehet, hogy külön-külön csináltam, nem emlékszem) a két tárcsát és kettősköszörű segítségével kis erőkifejtéssel, viszonylag egyenletesen, közepesen gyorsan forgatva leköszörültem a külső peremből úgy, hogy legyen legalább 0.5mm a felszabályozási kerület és a tárcsák között. Egy harmadik, szintén gyári új tárcsával folyamatosan kontrolláltam a készülő tárcsák átmérőjét.

Kb. ennyi. Talán 7000Ft volt 3 éve.

6152 jocking . 2016-06-08 13:38:04

Tudtok valami gépműhelyt, ahol foglalkoznak vezérlőtárcsa pálya felújítással? Nálam úgy néz ki, mint valami régi hanglemez, nem ártana neki egy felszabályozás, de miután 2 darabból van, és belül, ezért gondolom nem tudja bárki megcsinálni.

6151  Spityu 2016-05-18 08:36:19

Matt fekete. A selyemfényű szerintem túl csillogós. Legalábbis a megpucolt műszerfal mellé tettem egy selyemfényű és egy matt fekete alkatrészt, és egyértelműen a matthoz hasonlított. Óvatosan, mosószerrel mosd el, és úgy nézd meg. Lehet, hogy az évek során rakódott rá egy kis zsír, ez-az, és attól tűnik fényesebbnek.

Anno gondolkodtam, fémig pucoljam-e. Nem tettem. Itt-ott, főként a széleknél voltak rozsdapöttyök. A véleményem az, hogy az eredeti mintázatot lehetetlenség reprodukálni, max. hasonlót lehet fújni. (Az már más kérdés, hogy az évek során a gyári felület is többféle megjelenésű volt, talán szándékosan, talán nem.) Emiatt az alapos pucolás, mosás után kapott néhány réteg matt feketét. Ne legyen túl sok, mert akkor a kis pikkelyek kontúrjai eltűnhetnek.

6150 jocking . 2016-05-14 17:03:11

Műszerfal felújítás előtt állok, ehhez kérek egy kis tanácsot.
1986-os évjárat, már "karton" felsőrész, anyósülés előtt kapaszkodó típusú műszerfalról lenne szó. Mindenképp újra kell festeni, mert néhány helyen kopott, rozsdás.
A kérdésem az lenne, hogy a festéshez milyen típusú festéket lenne érdemes használni? A boltokban kapható "sima" flakonos elég jó rá, vagy valami komolyabb lenne jó? A felület alapján selyemfényű kell rá, vagy valami más?

6149  Spityu 2016-05-09 11:31:05  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 79098

Érdeklődni szeretnék, ha OT rendszámot kérek, akkor vajon lehet-e variálni a számokon? Illetve mivel vidéki vagyok, egy látogatással a központi ocsmányban el tudom-e intézni? A számot persze előre megérdeklődném, szabad-e még. Szóval kezemben a műszakival, veterán minősítéssel szeretnék saját számokkal OT rendszámot, egy felutazással.

6148 Holnapy Gergely dr. 2016-04-16 07:53:42  Előzmény:jocking .: 79101

A muzeális minősítés -már korábban minősített autó esetében- helyettesíti az adásvételinél szükséges eredetisegvizsgat. Hogy itt mi lenne a költségkimélőbb sorrend (minősítés majd atiratás vagy fordítva) ezt nem tudom. Tartok tőle, hogy nem fogod megúszni hogy 2x fizess. Akkor pedig én az adásvételi-eredetvizsga-atiratas-muzeális minősítés-műszaki vizsga sorrendjet javasolom. Így mindent tudsz te intézni, és nem kell a csaladtagtol meghatalmazás, ill. 5 évre kapod a műszakit (ha NKH-hoz viszed műszakira). Ez persze függhet a te korulmenyeidtol, mert ha saját lábon akarod vinni, akkor nem szerencsés a muszakit a végére hagyni...

6147 jocking . 2016-04-15 13:30:37  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 79098

Aha. És hogy változik a metódus abban az esetben, ha az autó nem az én nevemen van, hanem egy családtagom nevén, de szeretném a nevemre venni?

6146 Holnapy Gergely dr. 2016-04-04 01:19:56  Előzmény:jocking .: 79097

Szia!
1) bejelentkezel muzeális minősitésre
2) elviszed az adott időpontban. Ott senkit nem érdekel hogy érvényes-e a műszakid ill. hogy hogyan jutottál oda (tréler vagy útvonalengedély, vagy egyéb)
3) megkapod a minősítést az autóra, a jelenlegi forgalmi rendszámmal
4) postán kb 2 hét alatt kezedben a papír a minősítésről
5) irány a műszaki vizsga, 5 évre műszaki
6) ezekkel a papírokkal elcuccolsz az ocsmányirodába, és vagy bejegyezteted a régi rendszámra a minősítést, vagy kéred a rendszámcserét OT-ra. Ezzel rendszám, forgalmi és törzskönyvcsere vár rád. Ha nem kell OT rendszám, akkor bármelyik ocsmanyiroda vagy kormányablak jó, OT rendszám kivaltasahoz csak a Visegrádi utca Bp-en.
7) bemutatod a "Szárnyasemblémás Baráti Kör" tagjainak is az autót, hogy méltó-e a klubhoz :-)
üdv: Hogeri

6145 jocking . 2016-04-02 16:36:28

Bürokráciával kapcsolatos kérdésem lenne, hátha valaki tud segíteni.
Arra lennék kíváncsi, hogy egy élő kötelező biztosítással rendelkező, tehát forgalomban lévő autónak hogy megy a veteránvizsgáztatása? Eddig mindig csak olyan esetekről hallottam, hogy forgalomból kivont autó először megy OT-ra, aztán műszakira, és utána kap rendszámot. Na de mi a helyzet olyankor, amikor az autó technikailag forgalomban van, csak a műszakija járt le már vagy 5 éve? Hogy lehet úgy OT rendszám egy autón, ha még "él" a saját rendszáma? Ki kell vonatni a forgalomból vizsgák előtt, vagy wtf?

6144 R. HORVÁTH NÁNDOR 2016-03-31 16:55:53

Üdv Mindenkinek!
Trabiszakértők segítségét szeretném kérni! Van egy 1978 as évjáratú mohazöldszínű gömböjített /original/ lökhárítós Combi
Trabim . Kérdés ez a típus milyen acélfelnikkel volt felszerelve? Dísztárcsás-lemezrugós vagy rápatíntós peremes felni,vagy
már a második generációs új tipusú felnivel jöttek ki? Illetve ezekben volt-e már az a filces anyagú kesztyűtartó rész a
műszerfal alatt? Fontos lenne a pontos válasz!! A gép OT vizsgára készül. Előre is köszönöm a válaszotokat.

6143 Vargay Balázs 2016-02-14 10:18:36  Előzmény: Spityu: 67072

Üdv!

Alátét megfordítva azóta, homlokfal rács alatt már régen lefújva, csak a kép nem friss...

:-)

Köszi: trabibalu

6142 Kacsándi Szabolcs 2016-02-06 13:10:52  Előzmény:Vargay Balázs: 67071

Üdv!
Lehet tudok pár dolgot a keresendõk közül.Van komplett hátsó ülésem,eredeti jó állapotú.10éve nem látott napot,de elötte is huzat volt rajta.Talán egy komplett elsõ ülés is van.Meg pár darab ajtókárpit.Keress meg ha érdekel,tudok képet küldeni.

6141  Spityu 2016-01-30 21:24:40  Előzmény:Vargay Balázs: 67071

Köszi a képeket! Ne add fel, elõbb-utóbb találni fogsz barna kárpitot, ebben biztos vagyok. Nem kevés fanatizmussal, de mindent meg tudtam oldani, pedig az enyém szürke. Az említett 2.5 garnitúrát csak mellékesen gyûjtögettem... Igaz ennek már 5-6 éve. De biztos vagyok benne, hogy fogsz találni. Addig is legyen az eredetije, vagy póthuzat.

Alapvetõen tetszik a felújítás. Két fontos dolgot azonban kiemelnék:
- a lengéscsillapítóknál az anya alatt lévõ sárga horgany tányérok már felfelé álltak a mi évjáratunknál. Nem tudom a váltás idõpontját, de szerintem a '70-es évek közepénél volt kb.
- a homloklemez ugye le lesz fújva feketére a hûtõrács mögött? :)

6140 Vargay Balázs 2016-01-30 21:15:11  Előzmény: Spityu: 67068

Üdv!

Az enyém barna kárpitos.
"Küzdök" a bontókkal, értelmes belsõ még nem került elém, vagy beázott évekig, vagy a nap szívta szanaszét, esetleg egyszerûen rommá használt, a tyúkok csipkedték a kertben, a muskátli gyökere ütötte át, szóval változatosnál változatosabb okok miatt használhatatlan, de nem adom föl! Már látszik az alagút vége. Néhány kép az elmúlt egy évbõl...
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/160130/IMG_20150317_082652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/160130/IMG_20150617_213725_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/160130/IMG_20150724_151451_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/160130/IMG_20150 815_163830_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/160130/IMG_20150829_180607_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/160130/IMG_20150914_191146_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/160130/IMG_20151017_175731_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kep feltoltes.hu/view/160130/IMG_20160103_163034_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

6139 Kunyi Tamás 2016-01-30 20:35:59  Előzmény: Spityu: 67069

Villanyszerelés, fûtéstechnika.
Ezek szakszerû kivitelezésére és karbantartására(!) nagyon oda kell figyelni!
Személy szerint nagyon sajnálom a tulajdonost. Kíváncsi lennék a tûz okára.

6138  Spityu 2016-01-30 16:37:37

[url]http://index.hu/belfold/2016/01/30/veteran_autok_egtek_el_a_xii._keruletben/[/url]

[url]http://platesmania.com/hu/nomer7673083[/url]

6137  Spityu 2016-01-30 16:36:57  Előzmény:Vargay Balázs: 67067

Hali!

Szürke kárpitos még? Azért kérdem, mert az nem fog egyik napról a másikra menni, vagy csak nagyon nehezen. Az enyém is '84-es, (március 26-os forgalmival), még szürke kárpitos. Szerencsére van egy '80-as donor, ill. sokat jártam bontókban, vastelepeken, így betáraztam belõlük. Szóval én is ezt az utat javaslom neked. Keresgélj esetleg kert végében rothadó, de póthuzatos kocsikat, azokban jó eséllyel találsz. Ha barna kárpitos már, akkor is. Abból mondjuk volt kb. 2 kocsira valóm, de elajándékozgattam már õket itt.

Tennél fel pár képet a kocsiról, esetleg írnál róla pár részletet? Kíváncsi vagyok.

6136 Vargay Balázs 2016-01-24 05:39:07

Sziasztok!

Új vagyok a csapatban, Trabizásban nem, segítséget szeretnék kérni.
Nyakig benne vagyok egy '84-es 601-es felújításában, célegyenesbe értem, a járgány darabokra szedését, karosszéria külsõ-belsõ újra fényezését, az egész autó újra csavaronkénti összerakását követõen belsõ térhez értem, tavasszal szeretném megjáratni az elsõ napsütésben.

A saját gyári üléshuzataim nem a legszebbek, szeretném gyári közeli állapotra hozni, keresek komplett gyári belsõ garnitúrát (elsõ-hátsó üléshuzat, akár egyben ülésekkel, ajtó kárpit, doblemez kárpit).

Ha tud valaki eladó dolgokat jelezzen, köszi.

Üdv: trabibalu

6135 Kacsándi Szabolcs 2016-01-11 17:50:56  Előzmény:Kiss Krisztián: 67064

Jó kép,de nem sajnáltad kitolni a hóba?

6134 Kiss Krisztián 2016-01-08 18:13:24  Előzmény: Spityu: 67055

Wáááá.Erröl volt egy pár fotóm nekem is!Mohásan is. :)

6133 Kiss Krisztián 2016-01-08 18:11:28

Üdv.És BÚÉK!
Egy téli kép a trabimról!
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/160108/janu_r_001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

6132 Bajáki Péter 2015-12-23 03:05:03

Ma láttam a neten.
Tetszik az együtállás. Ha jól tudom a zöld az Ék Rolandé, a korallszínû pedig valamilyen bácsié, aki Sopronban / Mosonmagyaróváron lakik.

Meglepett, hogy megválik tõle. Vagy talán már meg is vált, mert német az elérhetõség. Tudtok errõl valamit?

[img]http://kepfeltoltes.hu/151223/0271516398001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

[url]http://ww3.autoscout24.de/classified/271516398?asrc=st|as[/url]

[img]http://kepfeltoltes.hu/151223/Trabant_P50_500_ORIGINAL_Gebrauchtwagen__Benzin____7.199___in_Aschaffenburg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
[i](Módosította BajakiPeter 2015.12.23. 04:07-kor)[/i]

6131 Kunyi Tamás 2015-12-17 21:25:05

Ha tudták volna '91-ben, hogy milyen értéket próbálgatnak az utcán. Szerintem az egy egykori NSZK-s utcai felvétel lehet, mivel szinte csak nyugati autókat láttam a Trabanton kívül.

6130  Spityu 2015-12-15 07:29:30  Előzmény:Bajáki Péter: 67060

Ezt láttam anno. :) Nem rossz, de sajna nem eredeti a fényezése. Akkor már inkább ez, bár lehet, hogy ez is felújított, annyira nem látszik: [url]https://www.youtube.com/watch?v=ZUj5nDEeuc8[/url]
További videók is vannak a kocsiról.

Nem mellesleg a hangja is egész frankó.
[i](Módosította Spityu 2015.12.15. 08:36-kor)[/i]

6129 Bajáki Péter 2015-12-14 23:54:05

Tetszett.

Egy gyöngyszem 2015-bõl: [url=https://www.youtube.com/watch?v=Rt0bYSVdYDc]https://www.youtube.com/watch?v=Rt0bYSVdYDc[/url]

6128  Spityu 2015-11-26 20:13:03

Egy gyöngyszem 1991-bõl: [url]https://www.youtube.com/watch?v=eYF8kiGxF7Q[/url]

6127  Spityu 2015-11-11 19:44:06  Előzmény:jocking .: 67057

Na jó, de ilyenkor azért vetemedik minden, ami még jó, az is... Tsaby ennél roncsabb P70-est is ásott már ki pár éve. :D

6126 jocking . 2015-11-11 19:15:52  Előzmény: Spityu: 67056

Ennek már úgyis kampó-b@szó volt, ha ennyire szétrohadt.

6125  Spityu 2015-11-09 22:18:51

Nem vagyok benne biztos, hogy a legjobb módját választották a leletmentésnek:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=ELprZYQJL7s[/url]

6124  Spityu 2015-10-26 09:15:32

Van gazdája. Tavaly tiszta mohás volt...
[imgw]http://kephost.com/images/2015/10/26/tr.jpg[/imgw]

6123  Spityu 2015-09-14 13:03:41  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 67053

Köszi a válaszokat!

Az utolsó kérdés még nyitott. :) Azt is jó volna tudom, hogy hova kellene vinni a kocsit. Valamiért nekem az rémlik, hogy azt csak Bp-en csinálnak. Talán a nagyobb hozzáértés szükségessége miatt nincs annyi ember az országban? Aztán lehet, hogy tévedek...

6122 Holnapy Gergely dr. 2015-09-14 10:57:35  Előzmény: Spityu: 67052

-A sima muzeális minõsítést célszerûen 5 évente ismételni kell (és maga a minõsítés 60 napig használható fel mûszaki vizsgán 5 éves mûszaki érvényességhez)?
Igen, így van.

-A FIVA minõsítés pedig valóban 10 évig érvényes, vagyis két mûszaki vizsgára is elég?
Ez is igaz.

-Továbbá valóban igaz az, hogy csak FIVA minõsítéssel mûszakiztatott kocsival mehetek külföldre, muzeálissal nem?
Ez nem igaz. Ugyan úgy használhatod külföldön mindkettõt. Semmi korlátozás nincs a külföldi használatra. Tudtommal még a külföldi (EU) adásvételt (eladást) sem korlátozza egyik sem (sajnos).

-Az OT rendszám ugye nem kötelezõ? Lehet variálni a számokon?
Nem kötelezõ az OT rendszám kiváltása, de bizonyos kedvezmények igénybe vétele ha jól tudom nem a muzeális minõsítéshez kötött, hanem az OT rendszámhoz. Pl. gépjármûadó ("súlyadó") kedvezmény. (Tehát adott esetben praktikus lehet az OT rendszám kiváltása is)

-FIVA minõsítést csak Bp-en csinálnak, vagy az összes helyen, ahol muzeálist is?
No, erre nincs infóm.

G

6121  Spityu 2015-09-12 20:31:55

Üdv!
Az alábbi kérdésekre keresnék választ:

A sima muzeális minõsítést célszerûen 5 évente ismételni kell (és maga a minõsítés 60 napig használható fel mûszaki vizsgán 5 éves mûszaki érvényességhez)?
A FIVA minõsítés pedig valóban 10 évig érvényes, vagyis két mûszaki vizsgára is elég?
Továbbá valóban igaz az, hogy csak FIVA minõsítéssel mûszakiztatott kocsival mehetek külföldre, muzeálissal nem?
Az OT rendszám ugye nem kötelezõ? Lehet variálni a számokon?
FIVA minõsítést csak Bp-en csinálnak, vagy az összes helyen, ahol muzeálist is?

Köszi elõre is!

6120 Kacsándi Szabolcs 2015-09-11 20:36:01  Előzmény: Spityu: 67050

Nagyrészt meg van a hegesztés.Apró igazítások vannak még.Legyártattam a léceket az elemek alá.Ha sikerülne lealapozni a tél elõtt,akkor már elõrébb leszek.

6119  Spityu 2015-09-11 20:02:20  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 67046

Szuper, látom, készen van a dobozolás a hátsó dobok mögött! Tetõperem is megvan? Lehet lécezni?

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150911/DSC_0218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/150911/DSC_0229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

6118 Bajáki Péter 2015-09-11 19:42:56

Gyertek az [url=https://www.facebook.com/TrabantWartburgKlub/photos/a.150408291813655.1073741828.150065221847962/431542410366907/?type=1&theater]Õszi Találkozóra[/url].
2015. szeptember 26.
Permier Outlet, Biatorbágy

6117 Bajáki Péter 2015-09-11 19:35:27  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 67047

Szabi,

Szerkeszd a hozzászólást és vedd ki a linkbõl a thumb szót!

http://kepfeltoltes.hu/thumb/150911/DSC_0218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

6116 Kacsándi Szabolcs 2015-09-11 19:31:04  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 67046

Nem tudom miért lett ilyen kicsi a kép,már elfelejtettem,hogy kell feltölteni.Természetesen nem makett autót építek.

6115 Kacsándi Szabolcs 2015-09-11 19:24:51

Lassan õröl a malomkerék,de azért haladok a kocsimmal.Már rég nem raktam fel képet a jelenlegi állapotról.Sajnos még messze a vége.
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/150911/DSC_0218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/150911/DSC_0229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]

6114 Kacsándi Szabolcs 2015-09-11 19:13:16  Előzmény: Spityu: 67043

Az én rugós készletem nem egészen ilyen.Sárga is van a doboz külsején,de a képes lista is eltérõ.Nem ez a sorrend,és van olyan elem,ami a tiédben más.Úgy látszik ebben is van különbség.Úgy emlékszem hogy nálam az üléssín feszítõ lapkája hiányzik.Meg a kárpitpatent,de az van külön új,úgyhogy pótolható.

6113  Spityu 2015-09-11 17:47:11

Vissza nem térõ alkalom: [url]http://www.jofogas.hu/baranya/Trabant_szerszamkeszlet_plusz_emelo_elado_34880910.htm?first=1[/url]

Kissé drága, de az portéka is tuti. :)

6112  Spityu 2015-09-10 17:36:57

Friss szerzemény, kis restaurálás után (áztatás, lapítás): rugókészlet! Végre ez is megvan. :) Kissé hiányos, pótolható, de szerintem így hagyom. :)
Hiányzik: 4db kárpitpatent, 2db röpsúlyrugó, 1db csomagtér zár rugó, 1db ablaktörlõ mechanika rugó (ami mintha megegyezne a gyertyapipában lévõ dróttal, de lehet, hogy az kisebb). Extra renakos vakdugó, talán elsõ fmh-hez - véletlenül bele keveredhetett.
A leírás magyar nyelven is rendelkezésre áll, '84-ben nyomtatták, ha jól látom. A dobozkán is olvasható, mi van benne. :)
Mellette az egyik ESKA-s dobozom, az hiánytalan, szintén full új ÁFOR-os jégkaparó és egy a Pécsi Porcelángyárban készült biztosítékkészlet Zsolnay logóval, mindennel. :)

[imgw]http://kephost.com/images/2015/09/10/HPIM5636.jpg[/imgw]
[imgw]http://kephost.com/images/2015/09/10/HPIM5637.jpg[/imgw]
[imgw]http://kephost.com/images/2015/09/10/HPIM5639.jpg[/imgw]
[imgw]http://kephost.com/images/2015/09/10/HPIM5638.jpg[/imgw]
[imgw]http://kephost.com/images/2015/09/10/HPIM5640.jpg[/imgw]

[imgw] http://kephost.com/images/2015/09/10/HPIM5641.jpg[/imgw]
[imgw]http://kephost.com/images/2015/09/10/HPIM5642.jpg[/imgw]
[imgw]http://kephost.com/images/2015/09/10/HPIM5643.jpg[/imgw]
[imgw]http://kephost.com/images/2015/09/10/HPIM5644.jpg[/imgw]

[i](Módosította Spityu 2015.09.10. 19:40-kor)[/i]

6111  Spityu 2015-09-06 20:29:01  Előzmény:Kiss Krisztián: 67041

Jöhetnek a fotók, nyugodtan. :D

Amúgy gondolatolvasó vagy, az elõbb néztem a naptárat, és pont ezen gondolkodtam, hogy megkérdezem tõled, jössz-e. Mit megkérdezlek, jönnöd [u]kell[/u] a PÚPOSSSAL! A jó idõ nálam is alapfeltétel, 2 hete lemostam a kocsit, idén utoljára.

Ma mentem vele még esõ elõtt, 4T-be benzinért... ezt a 18-20 fokot nagyon szereti a masina. Ekkor van a legszebb hangja a motornak. Szóval száraz idõben ezután is megyek vele párat.

6110 Kiss Krisztián 2015-09-06 19:38:41

Jól birta köszi.Volt ott egy német úr,egy cabrió trabival,2t,nagyon tetszett.Ex trabi gyáros múlt,pöpec trabi.Mikuni toloszelepes karbi,valami hig tech gyujtás,olyan szépen kettyeget hogy na...
Németböl pályán,100-110 es utazóval utánfutóval jött.1200km ert.....
Hát az enyém ha kibirná(ha!)tuti döglött kávédaráló hangja lenne...
Van még sok fotóm,de nem untatlak benneteket! :D
Spityu:Pécs szept.26??Ha nem esik jövök!

6109  Spityu 2015-09-05 18:43:58  Előzmény:Kiss Krisztián: 67038

Király. A nyáron gondolkodtam, hogy elmegyek erre, aztán el is felejtettem. :) Meg már egy hete szerelem az átkozott 4T-t... jön a rossz idõ.

A második képrõl az a kép ugrik be, amit kb. 20 éve készítettél az akkori púposoddal (piros-vaj?), szintén a Balatonon.
[i](Módosította Spityu 2015.09.05. 20:45-kor)[/i]

6108 Kacsándi Szabolcs 2015-09-05 18:26:11  Előzmény:Kiss Krisztián: 67038

Irigyellek.Jól bírta az utat a gép?