Ahogy utánaolvastam, az is viaszos. Viasz és viasz között is lehet különbség, de pont emiatt lutri valamelyest. Vagy sokáig rugalmasat fog ki az ember vagy nem.
A trafóolaj e szempontból kiszámítható. Azzal vitatkoznék, hogy a viasz alapúakat nehezebb felhordani. A (trafó)olaj kifejezetten macerás, de megéri a vesződség, szerintem. Miután kifújtad az üregeket vele, órákig szivárog utána. Sőt, napokig. Sőt, évtizedekig. :D Ha most a alánéznék a kocsinak, a küszöbök alján lévő furatok pereménél most is csillogó olajat látnék. Pedig valamikor a '90-es évek végén lett kifújva a kocsi.
Fontos, hogy a padlólemezen lévő furatok is jól le legyenek ragasztva, mindig csak az éppen használt legyen felnyitva. Sőt, a ragasztószalagokra még rongyokat is dobálnék, ha esetleg a nyomás lenyomná a ragasztót, akkor se fröcsköljön szanaszét mindent a szakanyag.
A hátsó kerékdobok körül lévő dobozolás első sarkánál, ahol rá van hajtogatva a taposólemez mélyedésére nálunk szivárgott befelé az olaj, de csak az elején. Emiatt, ha kifújnám, mindenképpen napokig emelném több irányból a kocsit, hogy ami ki akar jönni, az kijöjjön (kocsi alá rongyok + nézni, hogy merre akarja összekenni az alvázat, bár ezt simán le lehet később majd mosni. Ezt követően megnézném, hogy szivárog-e valahol az utastérbe. Ha igen, oda vékony rongyot + fóliát tennék, mielőtt ráteríteném a filcet. Ez csak az elején okozott valós gondot, egy idő után azért "beszáradt". Más kritikus pont szerintem nincsen. Esetleg ha a műszerfal sarkánál is befújsz az A oszlop aljába, akkor még elképzelhető, hogy egy kevéske szivárog a taposóra, de ott alapvetően van egy lefolyó, ami a hattyúnyakba vezet, szóval nem tud megállni az olaj. Amit érdemes fújni: alsó, felső küszöbök, hattyúnyak, laprugó doboz, hátsó csomagtér merevítés, küszöbök és hattyúnyaknál lévő kereszt és hosszmerevítő. Homloklemez alatt ill. a lökhárítótartókat is. Opcionálisan a kerékdobok körüli dobozt és az A oszlop alját. De van, aki a bölcsőt is kifújja, esetleg annak is lehet adni. Illetve ha nyitott rendszerű a hátsó lengőkarod, annak is. Az enyém full zárt, nem volt rajta sem rés, sem furat, így nem kapott.
Amúgy, emlékszem, a hátsó futómű első bekötési pontjainál, a könyöklők tövében, a pohárkában évekig állt az olaj. :D