Futómű aládobásra kész. Szilentek cserélve, gömbfejek, irányítókarok megvannak, újak. Csapszeg perselyek és csapok cserélve, dörzsárazva, hézagolva. Lengőkarok, bölcső lefestve. Rugók szétszedve, drótozva, bezsírozva, összerakva. Csapágyak, munkahengerek cserélve, teljes lehajlított csőrendszer megvan a fékhez. (Kézifékhez is megvan minden, bár lehet, hogy a bovdenjét még majd cserélem.)
A főfékhengert újra karmantyúztam és olajba áztatva raktam el tavaly.
Váltóban csapágyak, szimmeringek cserélve, olajjal feltöltve. Jó állapotú alu váltóbot beszerezve, mert az én eredetim lyukasra kopott a váltón lévő gumicsöcsben.
A motor segédcuccai is készen vannak, önindító, generátor, venti, karbi, mind kész. Motorhoz összes tömítés, új labirintok, minden apróság megvan.
Összes gumi biszbasz beszerezve, minden ajtótömítés, határoló, meg az összes többi hülyeség, lámpagumik, pedálgumik, stb. csak be kell szerelni őket. Lámpabúrák hátul és a két komplett első index új.
Ablakgumik jó állapotúak, csak meg kell őket és az üvegeket is pucolni, és mehetnének vissza.
Kábelezést megpucoltam, kimértem, cseréltem, amit kellett. Műszerfal már 2 éve készen a szekrény tetején, szobadísz funkcióban.
Csavarok, egyebek sárgahorganyozva, sasszegekből vettem újakat.
Ami még hátravan:
Szőnyegek kipucolása, jó állapotúak, csak koszosak. A csomagtérbe vettem szőnyeget, mert onnan hiányzott, azt is pucolni kell. Az első alól hiányzik a szöszmösz lap, oda majd kell egy újat csinálnom. Az ajtókárpitok jók, azokkal nincs mit csinálni (vettem új ajtóbehúzókat is), max. pucolni, meg préselni kicsit, ha esetleg vetemedett. A Hátsó ülés szép (bár majd lehet, hogy szétszedem, mert ezekből hajlamos hullani a szivacs a huzat környékéről), az elsőkből az vezetőoldalit cserélni kell, mert törött a váza (csereülés megvan). Az első ülések ülő szivacsait se ártana szerintem cserélni, mert eléggé laposak már. A biztonsági öveket is csak pucolgatni kéne.
Meg kell még egy kalaptartót is csinálnom, bár az csak egy darab funér meg egy kis barna műbőr.
A motorblokk szét van szedve, meg van pucolva. Még el akarom vinni valamelyik pesti műhelybe (Mihályfi, Ninausz), hogy kiderüljön, kell-e szabályoztatni a szíjtárcsapályákat. Kell még bele egy felújított főtengely, két dugó, és két henger (amit szerintem én viszek, csak felfuratom őket). Dugattyúból magyart nem rakok bele, Mahle-t túrok majd akár a föld alól is.
Ezeken felül még a motortér fekete cuccait kell újrafestenem, meg a kerekekkel kell foglalkozni. Meg találtam bele való első fényszóróbetéteket, azokat kell még foncsoroztatnom.