Volt lyuk két oldalt 2-2, középen is 2db, kis konzollal volt felszerelve az öv. Az a gond, hogy mindenhol át lett szakítva a gyári menet és anyával volt a padlólemezhez szorítva. Igazából nem zavar az öv, sõt az fura ha nem vagyok bekötve -> minimális biztonság érzet. :) De ez a kocsi keveset fog futni és szeretném ha igazi régi autó lenne öv nélkül, elvileg '68-tól adtak övet hozzá talán az S-eknél, kb. akkortól létezik az a ráhajtható kis kapus-csatos öv is ami divatos volt akkoriban. Ergo a gyári lyukak le voltak dugózva eredetben mindenhol. Ami nekem is megfelelne, ha nem lenne gányolva a bal hátulja. Mindegy szerintem betömöm majd valami gitt félével, ennyi gyáritól való eltérés belefér. :) Így még visszaalakítható is marad szükség esetére.
Egyelõre mûszakilag teszem rendbe, a motor már kipucolva újra üzemképes, az elektromos dolgai a következõk, utána jönnek a fékek amikhez a betéteket sajnos fel kell újíttatnom. Így már csúnya lesz de üzemképes. Elmegy mûszakira aztán nekiállok esztétikailag, akkor majd ecsettel kijavítgatom és mindenhol konzerválom az alját is stb. Így szeretném használgatni 1-2 évig. Aztán teljes kasznifény és OT...
Õszintén szólva nem akarok szobrot csinálni belõle, Lincike is olyan, hogy nem merek szinte beleülni. Mindene tiszta, rendezett. A 66-os is tiszta már mindenhol, de legalább nem lesz egy ideig tükörfényû és kiélvezhetem kicsit. Az Amazonnal ugyanez a baj, állandóan törölgetni kell annyira fényes. Most marad kicsit kopott és eredeti. Szép Trabantom már van elég! :)
Amúgy így képrõl szép, de elég csúnyán meg van ám húzogatva a festése és kb minden duró törött rajta valahol, de cserével, fújással szép lesz majd.