Az ötlet az én fejemben is megszületett, de nem kellett feltalálnom a spanyol viaszt. A konkrét kivitelezést Tsaby mester írta le.
Body 999-et (szigorúan lemezdobozos kiszerelésût) folyékonyra kell hígítani Nitroval, majd rücsipisztollyal, a kívánt szórási képpel (dûzniállítással hangolható) gyönyörûen fel lehet hordani egy a gyárihoz nagyon hasonló réteget.
Képet igyekszem majd készíteni, talán a héten még lesz belõle valami. A fújás elõtt azért érdemes kitömíteni rendesen, mivel - mint mondtam - olyan jellegû lesz, mint a gyári: repedezett. :)
Ha jól ki van alatta húzva, akkor hiába szivárog be egy kis (kondenz)víz, nem tud hozzáférni sem az alapozóréteghez, sem a fémhez. Az meg, hogy a gumiban mit csinál a víz, különösebben nem érdekel. :)
A repedezés a száradásból adódik, ugyanis ahogy elpárolog a hígító, jelentõs térfogatcsökkenés következik be, amitõl "szép" repedések keletkeznek.
Az egész kocsira 1kg-t vettem, éppen, hogy kiadta, de csak oda fújtam, ahol gyárilag is volt. Meg ugye a padlólemezt nem kellett fújni, mivel nem kombi kivitelrõl van szó (bár azt hiszem ott is csak hátul volt, de lehet, hogy tévedek). Ma már lehet, hogy 2kg-t fújnék rá, de "dísznek" így is elég. Tény, hogy Jürgen néha azért jól odahúzta a ravaszt...
Amúgy elöl a doblemezekhez ment, a keverõdoboz dobozához, felsõ két saroktól a lenti két sarokig (tûzfal).
Belülrõl a tûzfal és az ablakkeret találkozásához, sarkoktól a padlólemezig, padlólemeznél egy kis szakasz hátrafelé, doblemez körbe.
Hátul a torony, a doblemez körüli dobogó alul, hátfal-padlólemez találkozása kapott.