Bizony már piroska. Csodák csodájára sikerült vennem jóóóöreg cinkkromátos alapozót(Gyõrlakk Rapid), amit elméletileg engedély nélkül nem is lehet kapni. Persze a festékkereskedõ is az árrésbõl él... :) Így tegnap kapott másfél doboz piros alapozót a bádog.
Aztán erre jön majd csak a Body 989, ami töltõalapozóként fog szolgálni. Elméletileg abban cink-foszfát van. Kívül persze kap majd szórót a kocsi, de azt már nem én csinálom.
Ja persze fújás elõtt azért másfél napon keresztül porszívóztam illetve fújtam az üregeket, kétféle vastagságú mipolán csõ segítségével. A dugózás, betömködés ellenére annyi kukoricatorzsa darálék ment fõként a küszöbökbe és az A oszlopba, hogy a nap végén alig bírtam beemelni a porszívót a kocsiba. Ma meg is kérdezték itthon, hogy mitõl ilyen nehéz (aznap csak azt hittem, hogy szimplán fáradt vagyok). Az elõbb pucoltam ki a porzsákot, úgy folyt belõle a szakanyag a kukába, mint E-516-osból a ballonkerekes IFÁ-ba aratáskor. :D
No meg ott vannak a lemezillesztések, innen élmény volt eltávolítani a szemcséket. Pl. mûszerfal mögött az ablakkeret és a tûzfal találkozásánál.
Aztán vagy két napig ecsetletem nitró + 1 csepp foszforsavval, ismét szemmel látható volt a különbség a kezelt és a kezeletlen felület között.
És akkor még az oszlopok tetejét és a tetõperemet is le/össze kellett csiszolni, mivel ott nem szórattam a duró miatt.
Maszkolás, portalanítás mindenfelé, stb.
A héten majd szórható tömítõvel akarok kísérletezni, valahogy reprodukálni szeretném a gyári mintázatot. Persze 20-30E forintos pisztoly megvásárlása nélkül. :) Kinyomó + lehúzó??? OFFtopic. :D
[i](Módosította Spityu 2011.05.28. 17:24-kor)[/i]