Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Én is tõlük vettem az aksit újonnan. Árban nem rossz, viszont a meglepetés az átvételkor ért, amikor is kiderült, hogy egyáltalán nem külsõ cellaátvezetéses, ha nem az a fajta, amit Spityu linkelt be. Egyébként az aksi nem rossz, egy év garancia van rajta, addig nincs vele gond, de nem hiszem, hogy bírná vagy 5évig. [i](Módosította trabiman1990 2011.01.05. 19:37-kor)[/i]
[url=https://www.akkubolt.addel.hu/products.php?prcategory=33347&PHPSESSID=0a478870886036e7e3712126e2307659]EZ[/url] mindenképp pofásabb darab és az árban is jobb, mivel új...
[justify]Arra megint gondolnod kell, hogy a régi homlokfalra szerelt tölcsér csatlakozója a 48 mm átmérõjû fém gégecsõhöz passzol, az új fûtési rendszer levegõ elosztója pedig, 80 mm átmérõjû gumicsövet fogad. Nem elég tehát az új fûtõdob és a régi tölcsér elhelyezkedésén változtatni (nagyon kicsi a hely), hanem a két eltérõ méretû csõcsatlakozás közti átmenetet is meg kell oldani hozzá. A gumicsõ ehhez merev, tehát a hajlékony fém gégecsövet kell használni. Ehhez szerintem a levegõelosztó belépõ csatlakozójához kell egy szûkítõ idomot (átalakítót) gyártani. Most megint fel kell tenni a kérdést: érdemes ennyit vacakolni a hideglevegõ bevezetéssel? Nem tudom, a többiek hogy vannak vele, de én még egyszer sem használtam ezt a szellõztetõ funkciót; inkább ablakot nyitok.[/justify]
Köszi a tippeket mindnekinek!! Nekem is ez a gyanús, hogy hely szûkében leszek a függõleges fûtõdob miatt. Sajnos az én autóm most vázra van szedve, ezért nem tudok mérni rajta semmit, de mielõbb keresek egy egyben lévõ Trabit és megméricskélem. Hátha lehet gyártatni egy kevésbé kiemelkedõ csatlakozót az oválra és valami flexibilis papírcsõvel elvinni a levegõt a fûtéselosztóig. (Az újfajta homlokfal meghagyása azért nem járható út, mert az ugye máshol van kivágva és teljesen belelógna a bajuszos jelvény, ami szerintem igen hülyén nézne ki.)
[url=https://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/akkumulator_tolto/trabant_akkumulator_6v_77ah_es_egyebb_celra_is_1433898099.html]6V-os akksi[/url], páran kerestek ilyesmit... mondjuk szerintem annyira nem ritka dolog.
Lehetséges. A típusmegjelölés miatt gondolod? Alvázszámot kéne látni, hogy megállapítsuk. A szellõzõt utólag is ráberhelhették, a B oszlopon a benyomat csak 64-ben nem volt ott. Kár, hogy az ajtókba beütött számok nem látszanak. Viszont túl sok eredeti cuccot tartalmaz ahhoz, hogy az ember gondolkodás nélkül túllépjen rajta. Legalábbis kérdéses a jármû.
De a német kiviteli rendszám is okozhat némi problémát a forgalomba helyezéskor, ha a sajátja.
Egy telefont talán megér annak, akinek ilyen kell... Abalu, hol vagy? :)
[justify]A régi fajta homloklemezrõl nekem le kellett vennem a légbeömlõ tölcsért, mert az újfajta fûtõdob miatt így nem lehetett volna feltenni. Nem fér el. Az újfajta fûtést meg akartam tartani, a tölcsérbõl levágni sajnáltam, ezért szereltem le. Most a hideg levegõt a motortérbõl lehet(ne) az utastérbe vezetni, de e helyett inkább leengedem az ablakot.[/justify]
Ja,most esett le mit kérdezel.Nos igen,a gumicsö ami a homlok falrol megy be az joval nagyobb,el kell döntened,hová gyártatsz szükitött. Szerintem ugy jársz jobban ha belülre a kaszni felöli oldalra csináltatsz,mivel az ovál lyuk a homlok falon nem középen van,és ha a homlok falra csináltatsz egy ovál-kerek-gumicsö áttátet,hasonloképpen kéne csatlakozzon mint a fütés zajcsillapitó dobod,szemböl nézve "ferdén". Na,majd kitalálod szólsz. Jó munkát!
Bocs,kicsit elkalandoztam,szal a normál trabant méretü fütés gégecsö jó rá,nem termel selejtet az ndk:))Kivülröl csuszik rá,mint a kipufogo y-nál,szorosan illeszkedik,ugy hogy No Para!(lehet hogy a kép csalosan adja vissza) Csak esténként vagyok gép elött,ha nem válaszolnék valamire mindjárt,az ezért van!
Ebben teljesen igazad van. De mivel a homlokfalamról hiányzik a levegõ csatlakozó, így valószínûleg jobban járok, ha oda gyártatok egy olyat ami az oválból a nekem megfelelõ nagyobb átmérõbe megy át.
Az ok, hogy ugyan az az átmérõje ugyan az mint a fûtéscsõé, csak az a gondom, hogy nekem az "újfajta" fûtésrendszerrel kéne összehoznom. Márpedig így képrõl úgy tûnik, hogy ennek az átmérõje jóval kisebb, mint az újfajta homlokfalon lévõ csatlakozó mérete. Márpedig ha ez így van, akkor egyedit kel gyártatnom hozzá, hogy ugyan az az átmérõ legyen, mint a "fûtéselosztón", hogy össze tudjam kötni a kettõt egy flexibilis csõvel. (Kicsit lehet, hogy bonyolultan írtam le, de remélem kihámozható.)
2000Ft-ot tudnék adni érte. Helyileg te merre is vagy? Ha jól emlékszem már vettem valamit Tõled Vaterán, vagy nézelõdtem a cuccaid között, de nem ugrik be merre felé laksz az országban...
Hali. Mit érne neked egy ilyen,mert valahol van egy db-om.... De ha nem találnám meg addig is [url]https://www.vatera.hu/trabant_regifajta_homlokfal_retro_186838766.html[/url]
Azzal a kéréssel fordulok a régifajta (2 ovál kivágású) homlokfallal rendelkezõ márkatársakhoz, hogy valaki tegyen már fel egy képet a homlokfal motortér felõli oldaláról. Konkrétan az a "csatlakozó" érdekelne, amire a levegõ bevezetõ csövet kell ráhúzni. Az én homlokfalamon sajnos nincs ilyen így kéne valami alapján le tudom gyártani. Köszi!
Valakinek van vmi infója errõl a térképlámpáról? Trabi dugaszolóaljzatba tökéletesen belemegy, viszont semmi írást nem találtam rajta, hogy ki gyártotta. Lehet valami magyar kisipari termék?
A Webmájsztrónak Prokee-nak a háttérben zajló fenntartást. A topic moderátoroknak az önkéntes munkát, a topiclakóknak az éves közösségépítõ és igen fegyelmezett mederben zajló hozzászólásokat. Köszönöm az elnökségi tagok munkáját, és mindenkinek köszönök mindenféle segítséget amit az évben nyújtott a Klubnak.
Honlapunk fóruma igen baráti, családias jelleget öltött. A tagok Törzslakóként használva a topicokat biztosítják szinte a moderációt. Törekvésünk hogy ilyen hangulat alakuljon ki, a jelenlegi használók által megvalósult.
Idén még remélem találkozunk a Szilveszteri Felvonuláson, 31-én délelõtt 10.00 órakor a Közlekedési Múzeum parkolójában. A felvonulás 11.00 körül indul. Az útvonal még "flexibilis", mivel a Rákóczi útra nem tudunk a Dózsa György-Thököly útra eljutni, a keletinél zajló lezárás miatt. Ezért reggel lejárom az Andrássy utat, és ha a szilveszteri buli elõkészületei miatt még délelõtt nincs lezárva, akkor ott megyünk. Tehát ha az Andrássy út szabad, akkor arra megyünk. Az, hogy a Múzeumból éppen az aktuális lezárások, forgalmi rend módosítások miatt hogy hajtunk ki, szintén le kell még járnom este. A sok balra kanyarodás miatt negyon szétszakad a sor, és sokan reménytelenül lemaradnak. (Sajnos rendõri biztosított felvonulást nem enged már a BRFK egy jó pár éve. Amikor engedett, akkor is milliós összegért, de legalább rosszul teljesítettek.) Az Andrássy útra ha kiér majd a sor eleje, kb a Kodály Körönd elõtt jobbra félrehúzódva az eleje (már aki elöl lesz) álljon majd félre egy 10 percre, hogy utolérje a sort a parkolóból kikászálódó utolsó kocsi is. Az Andrássy úton végigmegyünk (végig mennénk:-) ) és a balra haladunk a Múzeum kõrúton, majd jobbra a Rákócsi út-Erzsébet hídon át,(az Erzsébet Hídon szintén egy pár perces összevárást kéne csinálni, mint tavaly, amíg a Yard el nem paterol minket onnan) irány a Lánchíd felé, de többek kérésére, mint mindíg az Attila úton, az Alagúton keresztül. Majd Lánchíd, és az Andrássyn vissza a Hõsök tere felé. Kérjük hogy segítsetek azoknak, akik nem nagyon imerik a várost. Tavaly sokan kétségbeesetten hívtak mert nem tudták melyik az Andrássy út pl. Ilyen is van, segíteni kell! Akik menet közben lépnek ki a felvonulásból, és mennek haza, azok vigyázzanak hogy az utánuk közlekedõ gyanútlan klubtársat ne húzzák el magukkal. Valahogy értesítsék õket, hogy "mi hazamegyünk, ne utánunk gyere". Tavaly elõtt egy jókedvú csapatot "kihúzott" véletlenül egy a Hegyalja úton az M7-es felé haza távozó tag. Ezekre nehezen tudunk reagálni menet közben, hiába hívnak kétségbeesetten, igen nehéz ennyi feladat közepette az ilyen helyzetbe került embereket visszanavigálni. Szóval minden résztvevõ, különösen a jó helyismerettel rendelkezõ tagok segítségét, és KÖZREMÛKÖDÉSÉT!!! is kérem, mert ezt a feladatot lehetetlen jól megoldani pár (egy) embernek! Valakit majd kérek hogy álljon a sor elejére, mert én szokás szerint nem a sorban, hanem összevissza megyek, pörgök mint a félig lecsapott légy az aszfalton:-) és próbálom lerendezni a felmerült kérdéseket, no meg büszkén lesni csapatunkat! Köszi.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket na meg Sikerekben és Rengeteg Találkozón Való Tivornyázással Egybekötött Nagyon Boldog Új Évet Kívánunk Nektek!!!! Szilveszter&Lynda
Arról nem is beszélve, hogy miközben agyonhangsúlyozza, hogy típustiszta, ebbõl a 3 képbõl is kapásból 2 idegen alkatrész is szemet szúr ( feszítõ nélküli elsõ kéder, fõfékmunkahenger )