Van egy sztorim egy Trabiról, ami még nem veterán, de nagy valószínûséggel azzá válhat. Ma voltam megnézni, és a tulajjal is elbeszélgettünk.
Naszóval: A Trabiról annyit kell tudni, hogy utolsó szériás 2T. Nem is ez az érdekes benne, hanem hogy autónyeremény betétkönyvvel nyerte a mostani tulaj (egy öreg házaspár itt a 'városban') 20 évvel ezelõtt, tehát õ az elsõ tulaj. Az autón meglátszik, hogy tényleg nyereményként kezelték, megbecsült és féltett, majdhogynem családtagként kezelik. A tulaj minden évben szétszedte a fõbb részeket, amit kellett tisztított, felújított vagy cserélt. Emellett alig volt használva, így került bele mind a 32731 (!) km. A trabi állandóan garázsban tartott, telet még nem látott (télire le is van takarva), esõt is csak egyszer, amikor is szép idõben kijöttek vele és elkaptak egy zuhét.
A bevezetõ sztori után jöjjenek a képek:
Motortér:
[imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/kektrabi/002.jpg[/imgw]
Szembõl:
[imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/kektrabi/004.jpg[/imgw]
Az óraállás, ami garantáltan nem fordult át és piszkálva sem volt:
[imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/kektrabi/005.jpg[/imgw]
Beltér 20 "évnyinagypapabarkács" után:
[imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/kektrabi/007.jpg[/imgw]
Az nem rozsda, csak poros volt a szõnyeg:
[imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/kektrabi/009.jpg[/imgw]
Könyöklõ (az üléshuzatok is tökéletesek, csak a védelem miatt van rajtuk másik huzat):
[imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/kektrabi/010.jpg[/imgw]
Csomagtér padlólemez:
[imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/kektrabi/013.jpg[/imgw]
Hátulról:
[imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/kektrabi/015.jpg[/imgw]
Motorháztetõ fénye (az egész kocsi ilyen):
[imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/kektrabi/018.jpg[/imgw]
[i](Módosította jocking 2010.06.28. 18:03-kor)[/i]