Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Nem tudja valaki, hogy a csepptükör U alakú rögzítõje megegyezik-e a késõbbi visszapillantók kis rögzítõjével? Az enyém elég korrodált, s amim van otthon pluszban /nem biztos, hogy gyári Trabi cucc / azon a 2 menetes furat távolsága nagyobb. Elõre is kösz a segítséget!
[justify]Rendben. Most úgy tudom külföldre utazik az illetõ, de majd áprilisban jobban körülszaglászom a dolgot, és mail-ben megírom a fejleményeket.[/justify]
Egy kicsit többet is engedhetne! Nem hinném, hogy valódi, vérbeli Trabis zsebében van ennyi pénz. Ennél pedig olcsóbban tudsz építeni sajátot szerintem, ha jó az alapod.
Mondjuk azért tényleg szép! Bár, ha már ennyit fektetett bele, azért a kormányára is illet volna odafigyelni. Kissé kontrasztos!
Ámbátor örömteli, hogy a veterános vonal kezd odafigyelni a keleti régió jármûveire is!
[justify]Hallottam nemrég két, gyári új, púpos Warburg hátsó sárvédõrõl. Állítólag autón sosem voltak. Ha érdekel valakit, akkor megpróbálom kinyomozni hol, és mennyiért lehet hozzájutni.[/justify]
[justify]Az elmúlt héten kezembe került az Autó-Motor újság 1967-es 11. száma, ami a tavaszi BNV-rõl tudósított. Ott volt kiállítva egy ritka rácsos 601-es, szárnyas emblémával. 1967!!! Akinek megvan az újság, legyen szíves szkennelje be, had lássa mindenki![/justify] [i](Módosította molyhos 2010.03.15. 22:02-kor)[/i]
Sziasztok! Létezett eredetileg olyan két ovál lukas trabi homlokfal amin már nem a sûrû lukas rács, hanem a rendes alurács volt, de mégis szárnyas emblémás?Van egy ilyenem és van rajta két plusz luk, mintha a jelvény helye lenne.
Púposok kábelkötegein lévõ szövethéjat vagy ahhoz hasonlót lehet valahol venni?Vagy ti mivel csinálnátok?Most azon gondolkozok hogy simán bebandázsolom,vagy csupaszon hagyom mint a 601-ben,és csak kis madzagokkal összekötöm.Egyáltalán mindegyiken lehetett ilyen szövetbevonat?
hy [url=https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=127920555&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=24200&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car& maxFirstRegistrationDate=1965-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1]Link[/url]
Olvastam valahol, hogy pont a "gyorsasága" miatt vesztett a Barkas. Állítólag volt a Mentõszolgálatnál próbára Barkas mentõ több is. Majdnem minden tekintetben jobbnak bizonyult a Nysa-nál. Tágas, praktikus, gyárilag jól felszerelt, ... Csak hát a menetkészen 2 tonnás tömeggel el lehet képzelni milyen gyorsulásokat produkálhatott az 1000 cm3-es erõgép. Ha még azt is beleszámoljuk, hogy a kétütemû gyorsabban fárad... Szóval hiába volt a Barkas szebb és jobb is, maradt a Nysa.
Ha kell akkor kivonod, ha kell, akkor forgalomba helyezed. az idényrendszám itt sajnos még nem létezik. A díjakról kérdezd a legközelebbi okmányirodát...
[url=https://kepfeltoltes.hu/view/100312/yaris14d_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]https://kepfeltoltes.hu/thumb/100312/yaris14d_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=https://www.kepfeltoltes.hu]https://www.kepfeltoltes.hu[/url] [i](Módosította Andrew 2010.03.12. 10:59-kor)[/i]
Üdv! Egy olyan kérdésem lenne, hogy hogyan megy az ideiglenes forgalombahelyezés? Mert júniusban lejéár a mûszaki a trabimról, de csak ideiglenesen akarnám forgalomban tartani, találkozóra járni, fíling kedvéért jóidõben :) márciustól-kb szeptemberig, szóval nemkéne nekem egész évre mûszaki... Megoldható ez valahogyan? Ha igen mennyi kb?
Királyak ezek a röcsöge-stekli-csettegõ gyártmányok! a ZSUKNÁL Brutálabb lengyel konstrukció a TATRAN. bocsánat, TARPAN!!!! a tatran az egy cseh robogó..
Ez egy ilyen elvileg összkerekes lengyel "double cab" gazdasági csoda, ami olyan jól sikerült hogy a hátsó ajtót nem fejezték be rajta.:D:D:D na de annyi eszük volt, hogy félig kivágják...:D aztán rájöttek, hogy felesleges, de mivel a felszerszámozás megtörtént, így egyszerûen zsanér nélkül felhegesztették(ez most halál komoly!!!!). az ablak helyére valami ablaküvegbõl vágott cserepesre törõ életveszélyes ocsmányságot biggyesztettek be... a karosszériaelemek kidolgozása nagyon aprólékos, a présgép túl sokat nem dolgozott.. szerintem nekiált predom lucznik egy karos lemezollóval meg valami élhajlítóval dizájnt faragni. majd összepöttyölte valami bivaly pálcás géppel, és a végén mártással diszperzit-kékre festette. a maradék alkatrészek mindenféle komoly jármûbõl, így pl a fiat licenc nagy polszkiból, meg wartburg koppintás "sirena" típusú kétütemû borzadályból származott. ahogy aztat jó szoci szokás szerint illik. egyik -szociautós körökben- teljesen tájékozatlan haverom aki a tuning&stereo nevû buziújságon nõtt fel, símán összekeverte a TARPANT a TRABANT-al. és hogy mi a különbség? hogy mi a különbség?:D :D:D:D a trabi az egy nagy múltú esztétikus, a saját korában rendkívül modern, koherens kiforrott formavilág, míg ez a lengyel autókról úgy általában nem elmondható. ugyanis: ott az FSO polonez inkább hasonlított gyufás skatulyára, mintsem autóra. ime:
[imgw]https://minardi.freeblog.hu/files/polonez_05.jpg [/imgw] aztán ez létezett már-már egész gusztusos kupééééé formában:
ez tipikusan a "közel legyen, mert sok az útiköltség" típusú koppintás eredménye. a beltér természetesen fényévekre volt a volkswagentöl, mert annyi idejük nem volt. érdekes kor szülöttei ezek a jármûvek.. mindegyikre igaz, a "szép az ami nekünk tetszik" elv. szokni kell a formát akkor lehet igazán megbecsülni, mióta elkezdtem ezzel foglalkozni.. (kb 13 perce),azóta már a "ZUK" nagyfogyasztású kisáruszállító is egészen szépnek hat lelki szemeim elött. na, aztán ha már a ZUK modernesztétikustakarékos járGÁNYnál tartunk, akkor megemlítem a kor mentõautóját: Nysa.
hát ez igazából tényleg szép. ez egy eltalált forma. továbbá van némi elõnye is a ZSUKhoz képest, mégpedig, nem 3 hanem 4 fokozat jutott a váltójába, így 70-nél már nem verte ki az olajat, képes volt akár 100km/h sebességre is. érdekessége, hogy a tetején lévõ villogó-sziréna együttes nem a megszokott célt szolgálja, miszerint: "álljanak félre mert sietek" hanem: "SEGÍTSÉG!!! jöjjön már valaki, és tolja meg, mert meghal a beteg." nem tudom, miért nem a fürge, gyorsan-könnyen(akár nagy hidegbe is) induló állófûtéssel rendelkezõ barkas mentõautót rendszeresítették itthon a hulladék nysa, és hasonbõrû latvia helyett. nem hinném hogy sokkal drágább volt.
elnézést az offért, de már agygörcsöt kaptam volna ha nem mondhatom el a bennem felgyülemlett információ sokaságot:D:D:D:D:D:D
ON
[i](Módosította Tiberius 2010.03.11. 19:46-kor)[/i]
Így már nagyjából vágom,igazából akkor nincs rajt semmi különleges.Azért ha egy képet sikerül lõni azt szívesen veszem.
Közben elkészültem a simplex munkahengerek felújításával is,már csak porvédõket kellene szereznem rájuk.Nem tudja valaki,esetleg valamelyik autóé megegyezik vele méretben?(emlékeim szerint talán a ladáé hasonló lehet?)Vagy lehet egyáltalán valahol külön porvédõgumit venni,vagy csak komplett munkahengert?
az nem hajtás, de a szellõztetõ csonkja se kicsi ha már ennyire nézed. a váltó szinte egyforma az olajbetöltõ nyílás elõl van a 600,illetve a nagyon korai 601 váltókon.