Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Jimmy,Tiberius! Köszönöm,hogy megerõsítetek. Én úgy érzem ez a "kritizálás" jellegû hozzászólásom inkább építõ jellegû volt. Meg aztán abban igazatok van,hogyha valaki hirdet valamit,akkor az én saját véleményemet szerintem elmondhatom. Azt meg,hogy kinek mi mit ér azt úgyis a leendõ vevõ dönti el. Szóval örülök,hogy Ti is hasonlóan látjátok ezt a kis "malõrt". De továbbra is azt mondom,hogy nem akartam bántani senkit sem. sziasztok
Kesztyûtartó kárpit: világos mûbõr vagy a mûszerfal színéhez hasonló. Lámpatök: fekete, eloxált tartozékokkal. Kitámasztó: a motortér belsejének a színe, ami általában megegyezik a díszléc alatti színnel.
Csekker: Kritizálni mindenkinek joga van, éppen annyira, amint pofátlanul magas árakat kérni egyes szétszedett autókért. Ebben a fórumban ez megengedett, sõt, ajánlott. Szóval, csak rajta!
Én a 601-esnél azt figyeltem meg, hogy a limóknak fekete, a kombiknak pedig a kaszni színével megegyezõ színû a motorháztetõ kitámasztója. Valószínû, hogy már a púposoknál is így csinálhatták.
Szerintem nem kell bocsánatot kérned,mert nincs miért.Annyit viszont Ákos barátodnak is illene tudni,hogy ha valamit eladásra kínálok bármilyen összegben,akkor arról mutatok be fotókat és nem a restaurálás elõtti állapotról.A képek alapján /hisz ezt látni/ bal ajtó bezárva,de az egerek alul a résen ki,és be,csepptükör nuku, felni sima 601,ezért dísztárcsa sincs, 601 sportkormány,ablaktörlõ stb.Kárpit állapotáról,beltérrõl,motorról,motortérrõl semmi.Az lett volna szerintem korrekt, ha a jelenlegi ár mellett a,jelenlegi állapot,+ össz tartozék látszik. Ezek után lehet eldönteni,kinek mit ér meg.
Én eddig egy kocsiban sem láttam kárpitozva.Abba a kis részbe felesleges is lenne.Ha jól emlékszem fekete festett felülete van,esetleg a mûszerfal színe. A lámpatök,és kitámasztó is úgy néz ki normálisan ha a motortér vagy az abba a tartományba esõ színvariációval azonos.Ha fehér lesz a kocsi akkor olyan.Az autó színe határozza meg leginkább.De lehet eltérõ ha úgy jobban tetszik,de az szerintem nem szép.Nem látható helyen meg teljesen mindegy csak kezelve legyen.
Üdv Urak! Szükségem lenne sos-ben egy komplett 6V-os kábelkötegre. Ha valakinek lenne eladó, vagy tud valakinél eladót, kérem, hogy értesítsen. Elõre is köszönöm.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy az 1962-os P50/2-ben gyárilag volt kesztyûtartó kárpit? És ha volt akkor milyen mintázatú volt a szövet? Tettem fel pár képet a szövetrõl, hogy a Trabimban ez a fajta volt.
Illetve lenne még kérdésem, a P50/2-ben milyen színû volt a lámpa tök, és milyen színû volt a motorháztetõ kitámasztó? Nemsokára a fényezéshez érek, és a részletek is fontosak.
A válaszotokat elõre is köszönöm.
Üdv.: Patrick [i](Módosította Patrick 2010.01.04. 22:33-kor)[/i]
Üdvözlök mindenkit! Ezúton szeretnék bocsánatot kérni az elõzõ hozzászólásom miatt. Bár én kihangsúlyoztam,hogy ez csak egy magánvélemény,ami csakis kizárólag az én meglátásom volt. Ennek ellenére a Trabi tulaja megkeresett,hogy semmi közöm az Õ autójához és,hogy miért írok ilyen gonosz dolgokat és nincs is jogom "kritizálni",mert semmit nem értek a Trabikhoz. Nos ezúton itt is bocsánatot kérek az érintettõl,nem állt szándékomban senkit sem megbántani. Az,hogy mennyi munka van egy ilyen autóban hidd el,hogy nagyon jól tudom. Én csak azt próbáltam ecsetelni,hogy az ilyen "félkész" autókért (amiben én tudom,hogy rengeteg munka van)sokan nem adják meg az addig befektetett pénzt,legalábbis én ezt tapasztaltam. Ákos sajnálom,ha neheztelsz rám,nem akartalak megbántani és ígérem,többet nem írok véleményt egy autóról sem. Üdv: Csaba [i](Módosította Csekker 2010.01.04. 22:18-kor)[/i]
[url=https://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/601/trabant_601-3499299]Egész pofás kis kombit valaki?[/url] Messze nem tökéletes, de ár-értékben jó szerintem. :)
Jaj,nehogy félreértsd,nem leszólásképpen írtam. :) Meg hát mindent annyiért lehet eladni,amennyiért megveszik... Nem tudom,hogy ismered-e az 500-asomat? Egy idõben 120 ezerért kínáltam rengeteg alkatrésszel együtt,még alkudtak is belõle,de valahogy mégsem kelt el.Pedig akkor is mindenki azt fújta,hogy mennyire megéri... Igaz,hogy egy festés lassan már ráférne,de teljesen üzembiztos Trabi.Azóta meg már túlzottan is a szívemhez nõtt,úgyhogy megmarad nálam. Ez megint csak egy vélemény és kéretik nem "mellre szívni",mert semmiképp sem bántásnak szántam! :) hali [i](Módosította Csekker 2010.01.04. 19:26-kor)[/i]
Ez nem az én Trabim, az enyém még így sem áll:( Ez egy kedves ismerõsömé, csak gondoltam belinkelem az iwiwes odalát, mert ott van róla több kép is. Belinkelhetem az enyémet is, bár az adtalapomon megtalálható az iwiwes oldalam:) De sajna még sehogy nem áll a felújítás:(
Ez az ár már szerintem reálisabbnak tûnik,bár állapotában nagyon hasonlít az én 500-as limómhoz,(az enyémben is vannak 601-es cuccok)de talán egy picit azért ez szebb állapotban van.Más konkrétabbat nem tudok mondani,mivel csak így,fotókon láttam ezt a kombit.. Üdv [i](Módosította Csekker 2010.01.04. 12:28-kor)[/i]
Üdv Urak! Biztos szép lesz a kis Trabi,de szerintem ilyen készültségi fokon ez az ár irreálisan magas. Persze tudom,hogy sok munka lehet benne,és szépen halad,de még messze van a vége a felújításnak.Kb ilyen állapotban adtam el egy 600-ast ennek az árnak a töredékéért. Pedig én is mindent adatam hozzá. Az enyém is szépen ki volt lakatolva (igaz a hozzámkerüléskor se volt annyira lepukkanva és nem kellett ennyire szétszedni)de itt még hátravan egy jó festés és az sem pár Ft,meg aztán utána gondolom jönnek még a szerekezeti részek. De ezt szerintem nem kell ecsetelni.. Amúgy nem a levegõbe beszélek,mert láttam személyesen ezt az autót. Azt elhiszem,hogy eddig is sok pénzbe lehet,de így félkészen nehéz visszakapni a befektetett idõt és pénzt. (én se kaptam vissza :( ) Mielõtt bárki megsértõdne ezt nem bántásképpen írtam,ez csak az én tapasztalaton alapuló magánvéleményem.Üdv
A következõk állnak rendelkezésre: a link és a lenti szöveg. A hirdetést biztosító oldal üzemeltetõinek jóindulatától függ, hogy megnézik-e nekem az archívumban, már ha van egyáltalán... Még egy lehetõség: 2008 augusztusi hirdetésrõl van szó, és az akkor használt winchesteremen elméletileg ugyanaz az oprendszer van, változatlanul. Valamilyen datarecoveryvel, vagy greppel rákeresek pár kulcsszóra. Remélem már akkor is 1gigás gyorsítótárat állítottam be a böngészõben. :P
(Esetleg javasolnám, ha velem nem állna szóba a szolgáltató, hogy a Klub keresse meg õket ez ügyben. Anno azt mondta az eladó, hogy nagytételben nagy kedvezmény, akár még haszna is származhat belõle a Klubnak.) [i](Módosította Spityu 2010.01.03. 18:37-kor)[/i]
Ha több száz darab akkor sztm lenne 1-2 jelentkzõ. Ha sikerûl valami többet kideríteni akkor légyszives vegyél fel a listádra, mindenképp érdekelne 1-2 darab.
Üdv az uraknak! Úgy néz ki találtam valami biztatót a feljegyzéseim között... Idézek az apróhirdetésbõl, amit annó félig-meddig lementettem, remélem nem gond: [i]"Trabant 601-es 2 ütemû eredeti német gyári új hátsó kipufogó dob,több száz darab reklám áron,nagytételben eladó! "[/i]
Megpróbálom felvenni a kapcsolatot a hirdetõvel! [i](Módosította Spityu 2010.01.03. 18:16-kor)[/i]
Jé, tényleg.Nem jól emlékeztem,arra hogy láttam vagy sem.Valószínû annyira nem figyeltem fel az anyagára,csak hogy új.De azért azt nem állítottam hogy trabant lenne,és még most sem vagyok biztos ebben.12V-os dinamót még senki sem tudta bizonyítani hogy trabantra készült volna,77-ben még bõven 6V-osak voltak.Legalábbis ilyenrõl nem tudok.Sok hasonló termék vész homályba.Kísértetiesen hasonlítanak a trabi alkatrészeire,de valami más szerkezetbe,gyártmányba építették.Lehet ez is egy ilyen,függetlenül hogy mit írnak megnevezésnek.
Nehogy a szívedre vedd nem azért javítottalak ki! :) Csak én Pneumant P47 szerelmes vagyok mert nagyon bejön nekem mióta megvettem a 4T Trabimat és az volt még rajta, aztán azóta gyújtöm azokat is! Szerencsére már sikerült 4 nullkilóméteres pótkereket abból is összeszedni röpke 2 év alatt!
A 155-ös az P47 nem P72! A P72 az jóval újabb kiadás és gyárilag olyat nem tettek 4T-re! Mellesleg ha van valakinek P47-e gyûjtöm õket! Az én 4T-men is olyan van és volt is gyárilag!
A radiál Pneumant 2T-re talán még ritkább, mint a diagonál, íme egy darab, hátha érdekel valakit: [url]https://www.vatera.hu/trabant_601_pneumant_radial_145_13_160119375.html[/url]
Igen,ez igy van.Én bonyhádon laktam,de itt is hasonló a helyzet.Kár hogy nem maradt fent több kép akkoribol.Mivel hát ugye nem volt digitális fotó!Arra még emlékszem,hogy a az allattunk lakónak volt egy pannonia mkp-ja.Ott állt a parkolóban az autók közt(éjjel-nappal!!)évekig, soha senki nem bántotta.Probáld ki ezt most..A bezárt beriasztott autókat ellopják,de ez már más téma..
Nem,ez nem az a gép.Az avataron szereplöt tavaly szereztem,egy garázsbol ahol 20éves álmát aludta.A PX-es elvérzett a 90-enes évek elején.Többször is.Ugyanis akkor még nem volt ez a nagy papir mizéria.Egy ideig wartburg motorral is futott.Csak vettem egy kasznit,átfújtuk(szin stimmeljen)rendszám át és már mentünk is.Nagyon sok sztorim van vele.Volt olyan is,hogy szombaton csiszoltuk a donort,külsõ fényezésre,szét volt szedve,(se kilincsek ,se lámpák,lökháritok,)Ugy volt hogy az esti buli a haveréval zajlik.Amikor azt este 8kor tetöre raktuk,jött az ötlet(az akkori baráti körömbõl,kettõnknek volt autója)hogy a már vizesen kicsiszolt autómmal menjünk.Éppen 3felömlös moci volt benne.4en kb 1/2 óra alatt szereltük fel a hiányzó cuccokat rá.10órakor már komlón voltunk buliba(40km tölünk)Kicsit hiányzik is az akkori pörgés,de már sok minden megváltozott(én is).Mára hobby,ami akkor a mindennapjaim voltak,:A TRABANT!!!!!!!
-"A szénkefeház egy érdekes jelenség,valószínû kisipari lehet hacsak nincs valami gyári jelzés rajta.Tudtommal mindvégig vasöntvénybõl készült,még nem láttam rá példát hogy alu lenne" Az érdekessége a dolognak az,hogy a 794.hozzászólásban,Te ajánlottad.Emlékszel?
[img]https://www.kepfeltoltes.hu/091230/Dinam___1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] [img]https://www.kepfeltoltes.hu/091230/Dinam___2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] A nyáron találtam kettõt, egyet érdekességként el is mentettem.
Én is imádtam járkálni többemeletes és panelházak parkolóiban, ahol kis koromban más sem wolt, csak csupa szoci autó. Néhány éwe még akadt itt pesten is egy-két ilyen helyszín, ahol még ott állt a papa leponywázott, télen felbakolt szeme fénye, zárt, türhöktöl wédett helyen. Sajnos ezek az autók azóta az utolsó szálig eltûntek, mert a tulaj a) már részleteket nyög, b) meghalt, c) beteg, nem wezethet, így eladta; magára maradt régi kincs meg nincsen már az utcán, mert szinte mindenhol fizetõs a parkolás és kewés a parkolóhely.
Sajna ez a Kiswakondba illõ utcakép mára már csak képeken, ill. emlékeinkben él.
Lehet,most már családi házban lakok,de lakotelepen nöttem fel,"kulcsos"gyerek voltam.Nekem valoszinü csak ezért jó látni ezeket a képeket.Ahogy a nemrég megépült házak elött álló fák még csemeték,régirendszámú autok,stb.Ma már azok a fák magasabbak mint a 4emeletes házak.Egy képet linkelek,1987böl(ballagási családi kép)Nem ér röhögni!![imgw]https://kepfeltoltes.hu/091230/DSCF3092_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
Figyeljétek csak meg ezt a magen-wagen sorozatot.. . :-) Mikor Etus megveszi a trabit sima kocka lökõs van rajta. Aztán késõbb lökhárító babák is vannak rajta. Majd a 3-ik részben a szerelõnél szürke lesz az autó, és kerek lökhárítós. Tisztára mint abban a Viperás sorozatban mikor pirosból lett szürke a Dodge...
A 4-ik rész 2 perc 30 másodperctõl még tényleg jó pofa [i](Módosította PEDROH 2009.12.30. 17:04-kor)[/i]