Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Wartburg

Általános topic Wartburgokról, történelemrõl, sajátosságokról. Szereléssel, javítással kapcsolatos hozzászólásokat a Barkács-szakkörbe várunk.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

934 Kalma Kristóf 2012-08-08 09:11:56

Sziasztok márkatársak!

Szombaton "reggel megyek este jövök" megoldással mennék Alsóörse Fótról. 7-7:30 közötti indulás és pályán söprés a terv. Van kedve valakinek csatlakozni akár utasként akár autóval?

933 Tomacsek Tamás 2012-06-09 16:11:23  Előzmény:Busa Attila József: 58579

Helló!

Köszönöm a tanácsot. Csak fölülrõl néztem bele, de elég sûrûnek tünt alatta is a "berendezés", ezért kérdeztem. Itt már kicsit zsúfolt a berendezés :-)

Köszönettel: tt

932 Busa Attila József 2012-06-06 21:46:45  Előzmény:Tomacsek Tamás: 58578

Szia!

Lesokkoltam az írásoktól. Ha jól értem ki akarod mûteni az önindítót? Azt úgy a legegyszerûbb, hogy megemeled a kocsit krokival vagy olajemelõvel. És egyszerûen szembõl derékig aláfekszel. Ha jól emlékszem mindösszesen 3 csavar és a vezetékek vannak, amiket le kell szedned és egyszerû mozdulattal alulról kihúzod, gyakorlatilag rád esik a cucc. Nem kell lebontani felülrõl semmit!!!!!
Ha soványabb vagy, akkor simán meg sem kell emelned a kocsit, vagy sokat segít egy szerelõ akna és egy steklámpa is. Remélem segítettem!

Üdv: Atesz.

931 Tomacsek Tamás 2012-06-06 16:54:48  Előzmény:Kenyér Zoltán: 58577

Helló! Nekem is úgy tünik hogy nem lesz egyszerû :), azért kérdeztem hogy érdemes-e kínlódni, vagy vegyem le. Köszönöm!;)

930 Kenyér Zoltán 2012-06-06 16:13:00  Előzmény:Tomacsek Tamás: 58576

Hali! Nekem úgy rémlik, hogy kifér, de nem egyszerû.

929 Tomacsek Tamás 2012-06-06 15:36:21

Az 1.3-as waresz önindító levételéhez le kell venni a karbit, vagy ki lehet bukdácsoltatni anélkül is?

928 Tomacsek Tamás 2012-05-29 20:37:46

Sziasztok! Trabis múltamat feladva, átnyergeltem 4T Wareszra. Sikerült kifognom egy rendkívül megkimélt gyári 49e km-es példányt patika állapotban. Kérdésem a tapasztaltakhoz az lenne hogy mit érdemes átnézni rajta, mire érdemes odafigyelni, mik azok a rejtett apróságok amik külön törõdést igényelnek? Az általánosságokat tudom :).
Nagyon szép állapotban van, de viszont a ritka használatból és állásból fakadóan "ki van száradva" az egész, a zsírzóbödönnel meg olajosflakonnal át kell menni az egész autón.
Ami külön tetszik, a váltókar határozottsága. Eddig ahány 4T Trabit vagy Wareszt láttam, illetve próbáltam, mindé olyan lötyögõs, laza volt, nem lehetett érezni a sebességeket :). Hogy így is maradjon, gondolom erõsen meg kell kenni a váltónál a "bemenetet".
Féltengelyeket, ilyesmit érdemes megbontani zsírzás céljából?
Elõre is köszönöm a tanácsokat!;)
[i](Módosította tomacsektomi 2012.05.29. 22:39-kor)[/i]

927 Soós Árpád István 2012-04-22 18:50:49  Előzmény:Szedlacsek Ottó: 58572

Szia!

Busa Attilának igaza van,a Bonciban áll most egy keveset futott,gyönyörû fehér 4T limó.

926 Busa Attila József 2012-04-22 18:41:43  Előzmény:Szedlacsek Ottó: 58572

Bonci Bontó

925 Szedlacsek Ottó 2012-04-22 05:22:46

4T Wartburg jobbos féltengelyt honnét lehet szerezni. Balosból már van több gyárim is, de jobbost nem találok sehol sem. Ha tud valaki valami forrást az jelezze legyen szíves. Akár még cserélek is balosra. Elõre is köszi a segítséget.

924 Kalma Kristóf 2012-04-14 09:22:53  Előzmény:Busa Attila József: 58570

De ha kisebb hõértékû a hõgomba akkor elég sûrûn megy a ventilátor, nem? Nekem pont ez a bajom, azelõtt a németeknél több 100 km autópályánál sem ment a venti, és "normális" volt a motor hõfok. Amióta meg szívok a kiegyenlítõ tartályokkal gyorsabban melegszik. Most pedig látom is a mûszeren :)

923 Busa Attila József 2012-04-11 08:08:42  Előzmény:Kalma Kristóf: 58569

Szia Kristóf!

Annak idején nekem is szórakozott mindenfélével a hûtésem. Egyszer kompletten szétdurrant a tartályom, amit kicseréltem egy bontott 2T-sre. Hossszas pucolás után 20000km óta is tökéletesen mûködik. Aztán én is hûtõt, csöveket cseréltem. Átmostam a rendszert, de akkor is jelentkezett a fent említett probléma. Véleményem szerint hozzájátszik a bajhoz, hogy a KMGY mûszer kicsit nagyobb hõfokot mutat a valósnál, szerintem egy 10 Celsiussal lódít pluszban. A dolog úgy oldódott meg nálam, hogy a hûtõbe való hõfokmérõ, ventillátor bekapcsoló hõgombát kicseréltem egy Zastava-ba valóéra. Biztos forrásból tudtam, hogy kisebb hõfoknál bekapcsol, így megoldódott a hõ problémám. Azóta az üzemi hõfokom az óra szerint a piros jelzés alatt van 3 mm-el és a pirosba nem is megy fel soha. A Venti mindig jókor kapcsol, legyen az városi használat vagy autópályás 140km/h-órás õrültködés. Remélem tudtam segíteni!

Üdv: Atesz.

922 Kalma Kristóf 2012-04-10 15:15:05

Akit érdekel, az Alig utcában a KMGY mûszer 2t-4t átalakítása (fordulatszámmérõ, vízhõfok) 5000 Ft mostani árfolyamon. Egyébként csinálnak újat is, de a pontos ár nem derült ki, mert telefonon 25e Ft-ot, élõben meg 18e Ft-ot mondtak. Akit érdekel majd kideríti.
Lenne egy újabb kérdés is :) Már évek óta küzdök a hûtõvíz kiegyenlítõ tartállyal. Úgy indult, hogy az eredeti elrepedt az alsó bekötésnél (ott a legvékonyabb ahogy néztem). Vettem egy utángyártottat, ami pár hét alatt megadta magát szintén hasonló helyen repedt meg. Lett véve egy 3. utángyártott is ami kicsit tovább bírta, de az is megadta magát. Az egyiket elvittem mûanyagoshoz "megstoppoltatni", de az sem vált be. Végül bontóztam egy Peugeot 206-ba való tartályt, amit kis átalakítással beraktam. Jelenleg is ezt használom, de most hogy van KMGY mûszerem már nem csak a ledekbõl tudok következtetni, hogy kb. hol tart a vízhõfok, hanem konkrét értéket látok. Üzemmeleg állapotban eléri a piros mezõt, venti kapcsolásnál pedig végállásba tér ki a mutató. Ez gondolom nem normális. Hozzá kell tenni, hogy a hûtõ nemrég lett cserélve, új csövek vannak mindenhol nem ereszt sehol, a termosztát is jó és látszólag a vízpumpa is teszi a dolgát. A figyelmem a peugeot tartály kupakjára terelõdött. A benne lévõ szelep lehet, hogy nem úgy viselkedik, mint a eredeti tartályban lévõ? Az eredetiben lévõ kiegyenlítõtartály szelepre az van írva hogy 130kPa viszont van egy 91-es évjáratú 4t-bõl származó szelepem, amin ugyanez az érték 50kPa. Ugyanakkor pl. a Báró-ker autósboltban 100kPa-os szelepet árulnak. Most akkor melyik a helyes érték. Illetve jó irányon vagyok egyáltalán, vagy vmi teljesen más lehet a probléma :)

921 Kiss Krisztián 2012-03-31 20:13:16

[url]http://www.formfreu.de/2012/02/26/wartburg-353-w/[/url]

920 Kalma Kristóf 2012-03-26 03:50:16

Huhh... köszönöm a hasznos tanácsokat, mindig tanul az ember :) De ezen probléma megoldása azt hiszem túlmutat rajtam és nem szeretnék "belebarmolni" a mûszerbe, uhogy irány az Alig utca :)

919 Hudák Zoltán 2012-03-25 17:56:51  Előzmény:Kalma Kristóf: 58563

Én tavaly vittem hozzájuk egy 2T-be való müszert kb 10 perc alatt átkonfigolta 4T-re az fordszám részét és kért érte 2 papirt egy próbát megér :D

918 jocking . 2012-03-25 10:58:11  Előzmény:Kalma Kristóf: 58563

Ha 2T-be való, akkor 2 dolgot lehet tenni. A hõfokot még egyszerû orvosolni, mert ott csak egy ellenállást kell a bemenõ ágra kötni, és jó lesz. A fordulatszámmérõnél már nagyobb gebasz van, de szerintem az se lehetetlen. Arra kéne rájönni, hogy a 2T-be milyen elven van bekötve (hány trafóra, hogyan, stb.) és mennyivel mutat többet. Ezután lehet nézni olyan egyszerû kapcsolásokat, amik leosztják a bemenõ jelet.

917  Spityu 2012-03-25 10:57:25  Előzmény:Kalma Kristóf: 58563

A vízhõfokot a jelleggörbe fix vagy növekményes eltolásával szerintem lehetne orvosolni (közbensõ elektronika beiktatása). Esetleg a jeladó cseréjével.

A fordulatszámot szerintem csak elektronika építésével lehet korrigálni. A 2T-rõl fordulatonként ugye 1 gyújtásjel érkezik (amit figyelembe vesz az óra), a 4T-rõl 2 pedig (2-t vesz figyelembe, mivel a rotor elõttrõl megy a jel). Szóval egy felezõ elektronikát kellene építeni, impulzus-szám felezõt. Bemente a mostani bemenet, kimenete pedig az óra. Minden második bemenõ impulzusra küldjön egy kimeneti impulzust. Bár még így is 1800/1200 lenne a fordulatszámod, ami kicsit sok, nem? Ha ez is fals érték, akkor más gond is lesz az órával. Vagy én tévedek. :)

916 Kalma Kristóf 2012-03-25 10:03:44

Üdv márkatársak!


Tanácsotokat szeretném kérni KMGY mûszer ügyben. Nemrég Vaterán hirdettek egy mûszert. Az eladó korrektül leírta, hogy a fordulatszámmérõ része lehet nem mûködik, nincs meg a felfogató lemez hozzá, de már olyan régóta vágytam egy ilyenre, hogy kockáztattam és lecsaptam. Meg is jött, az apróbb esztétikai hibákat javítottam és a 2 oldalas bekötési utasítás szerint be is raktam. Látszólag mûködik is, de a fordulatszám érték hidegen 3-3500, melegen 2500 és a vízhõfok érték is tuti fals. A nagy lelkesedés közepette ugyanis nem figyeltem a mûszer hátán lévõ sorszámot. A mûszeren a 38 0204 63 002 sorszám áll, ami ugye a 2 ütemû wareszba való, nekem meg 4T van :( Tudja valaki miben különbözik a 4 ütemûbe valótól, nyílván valami a belsejében más :) Illetve mit tanácsoltok, cseréljem el valakivel egy 4T-be valóra ha van egyáltalán olyan ember az országban aki hajlandó a cserére? :D Vagy esetleg érdemes bevinni az Alig utcába a Haudekékhez, hátha tudnak valami megoldást. Járt náluk mostanában valaki, mûködik még az öreg? :)

915 Kalma Kristóf 2012-03-25 09:39:25  Előzmény:Busa Attila József: 58561

Hello,

Sztem nagy gond nincs csak kicsit be kell zsírozni. Nekem is van néha hasonló jelenség és én így szoktam orvosolni, zsírzópontba egy kis zsír, pár pumpálás és kész is :)

914 Busa Attila József 2012-03-17 18:40:23

4620. hozzászólás - Beküldve: 2012.03.11. 19:59 -

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni, mert lehet, hogy még én is orvosolni tudom a gondot itthon. 4T wareszomnál vettem észre, hogy, ha leveszem a kuplung pedálról a lábam, akkor nem jön fel teljesen gyári végállásába, hanem egy 3 cm-el lejjebb van a kelleténél. A kuplung megfelelõ helyen fog, nem csúszik (1 éves). Kicsit zavaró csak a dolog, így esztétikailag bosszant. Nincs valami feszítõ rugó valahol, amin állítani tudnék? Ötletek valakinek?

Elõre is köszönöm!

Üdv: Atesz.

913 buczkó balázs 2012-01-23 21:58:18

Sziasztok!

volna egy elvágott 2t waresz kombim az összes papírjával+ rendszám, forgalomból kivonva persze. ha esetleg valakit érdekel nagyon jutányos áron megszámítanám, csak a papírok végett.lassan költözök és a MÉH martalékává válna + 1 valag plusz alkatrész.
ha valakit érdekel kérem jelezze!
06705112946

912 Busa Attila József 2011-12-31 13:10:04  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 58558

Köszi szépen, megnézem.

911 Holnapy Gergely dr. 2011-12-30 21:06:23  Előzmény:Busa Attila József: 58556

Szia!
Ha ez minta illetve felirat nélküli, akkor tudsz gumilemezt venni a X. kerületi Tauril mintaboltban, és levágod a gumit az ellenoldali alakjára. http://www.tauril.hu/
Én a 600-as Trabim gumialátéteihez (kilincs, szárnyasembléma stb.) vettem itt különbözõ vastagságú gumilemezeket. Jó minõségû, és lehet válogatni szabadon.
G

910 Szedlák Tibor 2011-12-30 18:13:05  Előzmény:Busa Attila József: 58556

Lehet, hogy van, holnap megnézem.

909 Busa Attila József 2011-12-30 15:31:26

Itt a kép, amit ígértem. Pont ilyen kellene!

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/111230/s_rfog__www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/111230/s_rfog__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]

908 Busa Attila József 2011-12-30 15:04:51

Sziasztok!

Ma elugrottunk a Lidlbe és hátrafordultam a kocsira pillantani, erre észreveszem, hogy a jobb hátsó sárfogó gumim le van szakadva, vagyis meg sincs. A kis fémfelület tört le, amin fel volt fogatva. Sajnos a gumi sincs meg és ilyen gumikat sehol nem találok, ami nekem van fent. Az érdekelne, hogy tudtok-e segíteni nekem találni egy nagyon hasonlót?
Képet, ami jó még nem nagyon találtam róla, ugye nem azt szoktam fotózni. A sárfogó gumi a kaszni oldaláig feljön. Semmilyen minta vagy felirat nincs rajta.
HA lesz kép felrakom.


Segítségeteket elõre is köszönöm!

Üdv: Atesz.
[i](Módosította busaattila 2011.12.30. 16:07-kor)[/i]

907 Muczán Gábor 2011-12-23 15:18:14

Kedves Klubtagjaink!

Békés Karácsonyi ünnepet, és Boldog Új Esztendõt kívánok minden Tagunknak, Topiklakónak, családtagjaiknak, mindenkinek!

Reméljük kellemesen, és jó társaságban töltöttetek el egy újabb évet közöttünk.

Akár itt a honlapon, akár a Találkozóinkon.

Mindenkit szeretettel várunk December 31.-én 10.00 órától a Nemzeti Közlekedési Múzeum elõtti szokott gyülekezõhelyünkön. 11.00 óra felé elindulunk szokásos Szilveszteri Felvonulásunkra. Mindenkit szeretettel vár a TWK.

Ne feledjétek el, jövõre "nagykorú" lesz a Klubunk:-), belép a 18. életévébe.
Felnõtté váltunk, de azért karikában 18-as:-)) filmet ne futtassunk a honlapon
:evil: :evil: :evil:

Muczán Gábor

906 Horváth Dániel 2011-10-31 16:24:31


Mindenszentekkor az öregek kimerészkednek a temetõkhöz régi autóikkal:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/111031/wartburg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

905 Busa Attila József 2011-10-14 08:14:38

2124. hozzászólás - Beküldve: 2011.10.10. 20:47 -

Sziasztok Kedves Klubtársak!

A közelmúltban már próbálkoztam azzal, hogy egy kisebb õszi autóstúrára hívjalak el titeket. Sajnos semmilyen érdeklõdés nem volt. Most megpróbálkozom vele még egyszer. A múlt heti õszi találkozón felmerült a kirándulás és úgy gondoltam, szervezek egyet 2011. október 22-én szombatra. Arra gondoltam többedmagammal eltöföghetnénk az üvegtigrishez Tinnyére. Részemrõl még sosem voltam ott és mindig vonzott kicsit ez a hely, természetesen a film csodálata miatt is. Induló, gyülekezõ helynek a bécsi úti TESCO parkolóját szemeltem ki, ami ugye már eleve megkönnyítve helyzetünket a 10-es úton van. A terv annyi, hogy összeszedünk egy nagy bandát elmegyünk a Tigrishez, fotózkodunk, majd eszünk néhány száz falatot és iszunk egy kis bubis vizet, aztán pöfögés vissza, majd a Bécsi úton ki-ki, amerre lát!
Arra kérlek titeket, jelentkezzetek minél többen, mert akkor lenne jó a buli! Szóljatok márkatársbeli ismerõseiteknek is!

- Program leírása:
Õsz végi TWK túra az Üvegtigrishez

- Indulás:
Bécsi úti TESCO parkoló (Budapest, III. kerület Bécsi út 258.)
2011. október 22. - 10:00
(Nem akarok várni túl sokat vele, mert az idõben megérkezõkkel szemben nem FAIR, tehát gyertek idõben!)

- Cél:
Üvegtigris Büfé (2081 Tinnye)


Visszajelzéseiteket várom itt ezen a fórumon, de legfõképpen a busaattila@gmail.com e-mail címen!!!

904 Csády Szabolcs 2011-09-22 18:55:56

[urls=http://www.vatera.hu/auto_motor_alkatresz/veteran_jarmu_alkatresz/alkatresz/villamossagi_alkatresz_elektronika/kmgy_muszer_fordulatszammero_wartburg_trabi_1480451724.html]KMGy Mûszer[/urls]

903 Katona Zoltán 2011-09-14 13:19:50

Egyik ismerõsöm hétvégi esküvõjéhez szeretne púpos Wartburgot bérelni, söfõrrel (a gazdával) Budapesten. Ar árat az mondja aki vállalja, kb 2 órás elfoglaltság.

az enyém még sajnos nincs kész :(

itt jelentkezz: mail.katozo@gmail.com

902 Varga Csaba 2011-08-31 18:54:23

Helló tudna nekem vki ajánlani egy megbízható szakit fehérváron vagy a 20-30kmes körzetébe wartburg gyújtás beállításhoz? Nagyon megköszöném :)

901 Varga Csaba 2011-08-11 08:38:29

Hali megy vki fehérvárról alsóõrsre szombat reggel?

900 Kalma Kristóf 2011-07-29 18:34:07

Sziasztok!

Úgy esett, hogy kezd rohadni a bal küszöb a wareszomon. A lakatos mester akivel eddig dolgoztattam pár hónapig nem ér rá viszont nekem muszáj lenne még a tél elõtt megcsináltatni. Tudna valaki ajánlani egy megbízható, lelkiismeretes karosszériás mester Budapest 40 km-es vonzáskörzetében?

899 Busa Attila József 2011-07-17 18:23:19

Sziasztok, sziasztok!

Képzeljétek el, hogy segítségre szorulok újfent. Németországot megjártuk minden gond nélkül, eddig nem hagyott ott az autóm sehol, erre ma leállt az autó az M0-áson Szentendre felé menet az M3-as Nyíregyházi lehajtó elõtt. Ereszkedtem lefelé egy dombról olyan 110km/h-s tempóban és látom, hogy a fordulatszámmérõm hol leugrik a 0-ra, hol vissza 3000-re. Azt hittem, hogy káprázik a szemem és egyszer csak, ahogy egyenesbe értem leállt a motor és gurultam tovább egyenesen. A víz nem forrt fel, egyéb gond nem volt. A motor leállta után a világításomat nem tudtam lekapcsolni a kapcsolójával. Nem reagált semmire. Többszöri le-fel kapcsolás után kapcsolódott le. Minden kábelt és a rotort is megnéztem, de semmi. Egy darabig forgatta az önindító a motort, de nem indult el. Szíjak megvannak. Olaj megvan. Véleményem szerint motor nem sült be. Tanácsokat várok!
Segítségeteket elõre is köszönöm!
Üdv: Atesz.[justify][/justify]:confused:

898 Kiss Krisztián 2011-07-17 13:38:13

Ugye látjátok,hogy ez egy wartburg?ugye?
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/110616/20081106_1646155895_p1080814_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/110616/20081106_2097553810_img_0882_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

897 Varga Csaba 2011-07-12 18:36:13

Lenne egy kérdésem olajjal kapcsolatba mer igazából nem tudok dönteni most kinéztem kétfélét 2közül melyik lenne a legoptimálisabbb egy 23éves felujitás elött álló wartburgba?
[url]http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_motor_robogo_quad/motorikus_alkatresz/motorolaj_kenoanyag/castrol_2t_1_liter_1463415992.html[/url]

[url]http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_motor_robogo_quad/motorikus_alkatresz/motorolaj_kenoanyag/castrol_actevo_2t_1_liter_1463416647.html[/url]


[i](Módosította jocking 2011.07.12. 20:47-kor)[/i]

896 Ackermann Balázs 2011-07-03 18:29:48

Érdekelne valakit egy 2T Waresz sebváltó? Nem tudok róla sokat, én csak Trabizom, de valami reális/baráti összegért elvihetõ egy barátomtól Óbudán. Ha érdekel valakit írjon a címemre és adok telefonszámot: korfutohaz@gmail.com

895 Szebelédy Péter 2011-07-02 19:20:01

Üdv klubbtársak?
Fel tudna valaki világosítani, hogy stroboszkópos gyújtásállításhoz hol találom a felsõholtpont jelölést 4T Wareszon, és hogy le kell e dugózni az elõgyújtás szabályzót a mûvelethez?
Elõre is köszönöm:
Prometheus

894 Varga Csaba 2011-06-21 19:45:28  Előzmény:Ledacs-Kis József: 58539

Köszönöm szépen a választ ezekre én is rájöttem csak nem tudtam miért világit a fékkörkiesés jelzõ 3ik állásba aztem igy lehet kihozni a hi9ba jelzést vagy vmi de most így jha vágom köszi mégegyszer

893  Spityu 2011-06-21 18:55:27  Előzmény:Varga Csaba: 58538

Ne aggódj, lesz még, sok kúton árulják az általad is vásárolt kiszerelést. Elõbb teszteld le, hogy beválik-e a te gépedben! Menj vele mondjuk 5000km-t, ha kibírja (ki kellene...) és szép õzbarna, akkor én nem látnám akadályát a betárazásnak. Persze csak akkor, ha hideg(b)en is jól indul, nem zabál, stb. stb. a kocsi velük.

892 Ledacs-Kis József 2011-06-21 18:39:33  Előzmény:Varga Csaba: 58532

Szia!
Ha jól tudom egyik állásában a kombinált mûszer mûködik,középsõ állásban semmi nem mûködik,másik állásában a fékkörkiesést jelzõ lámpát tudod ellenõrizni hogy jó -e:)

891 Varga Csaba 2011-06-21 17:26:31  Előzmény: Spityu: 58537

Akkor nyugodtan vehetek ebbõl a isolator-ból amit mutattam 2-3csomaggal tartalékba?t

890  Spityu 2011-06-21 17:17:30  Előzmény:Varga Csaba: 58536

Ez nem hamisítvány, Beru gyártmány, rajta is van. Mint írtam, nekem ezekkel sem voltak sosem gondjaim (koppkopp).

175-ösbõl ugyebár találni DDR-est is, M14-est, valamiért azokból több maradt...

A következõ linken ugyan 225-ösként árulnak 4 darabot (jó drágán...), de érdemes volna megkérdezni, hogy pontosan melyik hõértékûrõl van szó, mert a képen egy 175-ös szerepel. Ja, ez eredeti kelet német.
[url]http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/egyeb/isolator_14_225_gyujtogyertya_1459938808.html[/url]

889 Varga Csaba 2011-06-21 16:07:28

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/110621/DSCF0020_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/110621/DSCF0020_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

Nálunk vettem itt sz.váron a gp kúton de most kipróbálni se tudom nagyon mer a 3as henger gyertyamenete elment

888  Spityu 2011-06-21 15:29:52  Előzmény:Varga Csaba: 58534

Szia!

Ha boltban vetted és
- DDR gyártmányúnak írják,
- élénksárga a fém része,
- szürkés az Isolator felirat,

akkor nagy valószínûséggel hamkó.

Tégy be egy képet, és megmondjuk, ha nem vagy biztos a dolgodban.

175, 225 hõértékût találni a neten, pl. a vaterán (M14-es menettel), ami még tényleg DDR-es, 260-asból viszont még nem láttam...

Az a fajta, amit a zsombicar-nál és még sok helyen árulnak, hamisítvány.

Egyébként nekem teljesen bevált a hamkó 260-as, de van akinek 500km-t sem bír... sok a selejt, na. :D A BERU féle Isolator 260-asa szintén jó volt nálam.
Van akinek pl. a teszkós Marelli (feliratú...) vált be.
Eredeti új Isolator 225-ös viszont iszonyat rossz volt...

Amúgy az eredeti DDR-es és a hamisítvány között a legszembetûnõbb különbségek:
- a doboz fényesebb a hamkón,
- az egyik felirat betûtípusa más,
- csatlakozó menetes része más alakú,
- porcelántest hosszabb a hamisítványon (asszem),
- zöld helyett szürkés Isolator felirat a hamkón,
- sokkal élénkebb a galvanizálás a hamisítványon,
- több helyen eltér a fém rész alakja az eredetitõl.

887 Varga Csaba 2011-06-21 14:06:08

Hali honnan tudom hogy a tegnap frissen vásárolt isolator gyertya kinai vagy tényleg német gyári minõség ?

886 Busa Attila József 2011-06-20 21:03:37

Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni? Kellene nekem egy makulátlan karburátor gumitalp lehetõleg két napon belül picit a bolti ár alatt. Használt, de makulátlan alkatrészt keresek!
Üdv: Atesz.

885 Varga Csaba 2011-06-19 18:19:12

Hali nem tudja vki mire jó a 353 wartburgba a ledes kombimüszer alatti 3állású kapcsoló?