Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Wartburg

Általános topic Wartburgokról, történelemrõl, sajátosságokról. Szereléssel, javítással kapcsolatos hozzászólásokat a Barkács-szakkörbe várunk.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

325   2009-10-31 13:55:28  Előzmény:F. Robi: 57971

Van, csak mint ahogy írtad, drágák.;)

324 F. Robi 2009-10-31 12:35:34

Szervusztok!

Egy szép, gyárias állapotú, lehetőleg 100.000km futás alatti négyütemű Wartburg Touristot keresek megőrzés céljából.Már néztem pár kombit, de ami tetszik, az nagyon drága, a többi meg sajnos munkásautóként élte életét.
Van egyáltalán még az országban szép 4T kombi? Remélem.


Amúgy én trabis vagyok, nemrég vettem egy 4T trabit, azt csinosítgatom egész jó eredménnyel.
Robi

323 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2009-10-31 10:01:26  Előzmény:Szarvas László: 57969

Bocsánat, nem akartam.

322 Szarvas László 2009-10-30 21:33:57  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 57968

Azt láttuk, hogy apucidtól kaptál orrot,azt is látjuk,hogy írni is tudsz,de hogy olvasni nem tudsz az olyan biztos, minthogy ez a gép az ujságárúsoknál 1990-Ft ért kapható. Sokunknak már megvan, mégse túrjuk szét az oldalt idétlenül nagyméretű képpel.

321 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2009-10-30 16:39:28

Sziasztok!
Én igazából nem vagyok/voltam Wartburgos de most igen!
Itt egy pár kép a modell Wartburgomról:
[imgw]http://kepfeltoltes.org/kepekn/9ee394d348e88916dd8a0ce194cc78152891a42b389869768.JPG[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.org/kepekn/ed788c992c34fd05d18140e8fcde38157a77a115412590212.JPG[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.org/kepekn/2aad8c8421f10b949fbd836204c17570197489c757530872.JPG[/imgw]

320 Horváth Ferenc 2009-10-30 16:25:28  Előzmény: : 57966

Az elsőn sem fér be mert elég nagyok szóval hátra is épp hogy befér(ne) csak ugye ajtó miatt mégsem:D
Beférne elölről persze ha kikapnám anyós ülést:D
Csak bajos lenne kiszedni ülést berakni hangfalakat vissza az ülést majd a célállomáson ugyanez a művelet:DXD
Szóval egyetlen járható útnak a hátsó ajtó "tuning" tűnik:D
Csak ugye gőzöm sincs hogyan kezdjek hozzá:S

319   2009-10-30 14:30:55  Előzmény:Horváth Ferenc: 57965

Az első ajtókon nem fér be? És akkor esetleg onnan hátratenni?
Én kiszereltem a trabiból az anyósűlést és a hátsó űléseket is, és egy 20X2-es 300méteres kpe csőköteget tettem be hátra. :D

318 Horváth Ferenc 2009-10-30 11:26:06

Üdv az uraknak!
Volna egy kérdésem bár lehet inkább a barkácsba kellene írnom:rolleyes:
Rövid sztori:)
Zenélek van két nem éppen kisméretű hangfalam méretileg éppen beférne a kettő a hátsó ülésre egymásra rakva viszont ajtó miatt ez nem kivitelezhető...
Van valami módja annak,hogy kicsit jobban ki lehessen nyitni a hátsó ajtókat?
Nem nézegettem mi hogy van mert per pillanat nem vagyok a kocsi közelében.Éppen ezért ha valaki lenne olyan kedves és leírná nekem az esetleges szerelés lépéseit hálás lennék érte:)
Köszönöm előre is!

317 Tóth Ákos 2009-10-30 10:44:42  Előzmény:Barabás Béla: 57962

Hi!
Jó sok pénzed van hogy ilyenre futja:) Irígylésre méltó! de Tényleg!
Én már átéltem ugyanezt:)
Ha buplikus meg szabad kérdezni mennyibe fog kerülni az 5gangos váltó beépítése, ill. az anyagára együtt?és milyen váltót teszel bele mi a váltókódja?
Egyébként 60LE gyárilag. Én a helyedben a hengerenkénti befecskendezős rendszert elfelejteném.Úgy ahogy van. Csak kidobott pénz az ablakon.Nem kicsit! Jó aláírom lesz egy kis teljesítmény többlet, de lényegesen több a hibalehetőség.
(-----------egyszerűbb és majdhogynem olcsóbb beletenni 1.6literes ABU motorkódú Golf motort és van 75pacid alapból!!!!------------)
Ergó sokat fogsz szopni vele mert gondolom bontott cucc lesz rátéve nem új. És mivel nem gyári a cucc így bele kell "kókányolni"(igen ezt a szót használom mivel nem bele való) a Wareszba. Gyári csatik mindenhova szépen elvezetni....stb. Sok meló! Én nem tenném a helyedben.
Ha fogyasztáspárti vagy, akkor tegyél rá egy Pierburg regiszter karbit.
Ha meg tunningra mész, és nem számít mennyit eszik, akkor egy dupla torkú Weber karbi legyen rajta(esetleg Delorto,Solex de ezeknek az ára borsos nem "nem ócsó" halandó Waresz fannak!)
De te tudod.
Jó szerelést!
De egyet leszögezhetünk. Egy poloGT váltó 1.3-as gyári mocira, a leg-leges legjobb választás. Én e-ként cselekedtem, és imádom(az off autóm elbújhat melette). Igazi élményautó lett a javából. Amikor belső sávba 160-al villogsz le mindenkit. Csak pislognak. Ja és ekkor nyomsz még egy padlót és gyorsulsz....:):D!!
Bár nem vagyok motorgyilkos párti, de azért ezt meg kell osztani az itt olvasókkal. Hogy tudják, mit is tud egy 5gangos váltó(csakis GT!!!) mire is képes egy pöpec igen jó állapotban lévő motorral párosulva.
Sry a hosszú monológért. ->Jött az ihlet:D
Üdv_Szmuki:D

316 Petrovszki Dávid 2009-10-30 10:22:16

Hali
hát az 5 ös váltó fog dobni rajta valamit végsebességben és halkabb lesz nem fog annyira pörögni de teljesítmény növekedésed nem igen lesz
az injektor pedig csak a fogyasztásodon fog dobni meg az alapjárati hibák majd megszünek
de ugy különösen nem fog eltérni
a zöldkártyád nem változik majd csak az érték lehet javul

315 Barabás Béla 2009-10-30 10:02:34

üdv egy kérdésem lenne.. nemsokára átszereltetem a warnyút..(4t) kap egy 5 gangos váltót illetve egy hengerenkénti fecskendezős hengerfejet. minden kacattal.
egy kérdésem lenne.. mivel most porlasztós a tütü.. és átépítik milyen teljesítményre lesz képes? most 58 le-s . erősebb lesz?és persze zöldkártyán mi lesz beütve mert katalizátor az úgysem kell bele..:)

314 Muczán Gábor 2009-10-29 08:48:25

Sziasztok!

Közeleg a biztó évforduló! Pénteken hirdetnek díjat, hétfő-kedd körül nyomdába kell adnunk az anyagot. Mint minden évben, most is számítok a borítékolásban segítségetekre. A levelet meghajtatom eleve a nyomdával, de a 4200 díj GFB csekk
és a kb 3000 tagdíjcsekket kéne behajítani a borítékba.
A botítékokat már a hétvégén átadnánk a segítőknek, mert a feladónál is át kell cimkézni őket TWK-ra.
Várom mielőbbi jelentkezéseteket.

Köszönöm,

MG

313 Mazák Viktor 2009-10-28 15:00:54  Előzmény:Bokodi Áron: 57959

Az derék! Van benne ötlet :).

Ha vesekövem lesz, szólok, fizetek 40 liter keveréket, és viszel pár kört, tuti lejönnek a kövek... :D :D :D

312 Bokodi Áron 2009-10-27 22:18:20  Előzmény:Busa Attila József: 57955

én csak egy elég csúf megoldást tudok erre, ezzel versenyautó készült. a cél ültetés-keményítés volt. nekem a filozófiám az hogy ha kivágunk a rugókból, akkor az lejjebb kerül, rugók kirugózott állapotban lazák lesznek, stb.. nincs értelme, mert végsösoron puha marad. én fogtam két szakadt(oldalanként egy) 2T waresz motorbakot, méretre vágtam nagyflexel, és felcsavaroztam arra a lemez fülre ami a kirugózott végállást adja a felső lengőkarnak elötte természetesen levágtam onnan a gyári ütköző gumibabát. ez úgy sikerült, hogy vettem egy láda sört, és ezzel jól megitattam 5 haverom, akiket felpakoltam a motorházfedélre, ekkor máris szabad munkaterületet nyertem :D:D a végeredmény betonkemény ültetett első futómű lett, az ültetés mértékét nem tudom megmondani, gyakorlatilag a bak méretétől függ, és állandóan változik:D

311 Tóth Péter 2009-10-27 07:56:14  Előzmény:Busa Attila József: 57952

Ha jól emlékszem én régebben írtam Neked, hogy az enyémek eladók.

310 Tóth Péter 2009-10-27 07:55:49  Előzmény:Jóni János: 57953

Enyém volt, szombaton elvitték a racing-bazárosat.

309 Pátkai Antal 2009-10-26 16:24:56  Előzmény:Pór András: 57944

Hali Angyalpor!
Akkor mikor tudnál eljönni a burák ért?

308 Busa Attila József 2009-10-26 13:12:46

Sziasztok!
Az autó elejét szeretném megültetni 2-3cm-el. Vettem a bontóba első rugókat. A tervem az, hogy vágok a rugókból és visszahajlítom őket egy kis melegítés után. A kérdésem az, hogy szerintetek mennyire biztonságos ez a hadművelet? És ha ez nem járható, akkor legyetek szívesek megmondani, hogyan csináljam! A segítségeteket köszönöm!!!
Üdv: Atesz.;)

307 Soós Árpád István 2009-10-25 09:00:07

Nem kevés munka lehetett vele:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/wartburg/1.3/wartburg_1.3-3330728

306 Jóni János 2009-10-22 16:08:24  Előzmény:Busa Attila József: 57952

Hátha még megvan:

http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/trabi_wartburg_irmscher_felnik

Vagy ez:

http://www.autosszaki.hu/gumifelni/105317/gumi-felni-wartburg-turist-michelin-nyari-gyari-alufelni-14-4db
[i](Módosította jenoke81 2009.10.22. 18:11-kor)[/i]

305 Busa Attila József 2009-10-22 09:35:51

Hali mindenkinek!
Nincs valakinek eladó Irmscher felnije? Ha van, mindenképp szóljatok!!!
ÜDv: Atesz.

304 Bakó József 2009-10-22 02:33:56  Előzmény:Kiss Krisztián: 57949

Püt akartam írni.
[i](Módosította Csodabogar 2009.10.22. 04:34-kor)[/i]

303 Horváth Ferenc 2009-10-21 21:56:48  Előzmény:Kiss Krisztián: 57949

Hali!
Bocsi,hogy csak így pofátlanul:$
Mi lenne ára?

302 Kiss Krisztián 2009-10-21 18:30:11  Előzmény:Bakó József: 57941

Ha esetleg érdekel,van egy 1.3as waresz motorom bontva,a hengerfejben 1.6os volkswagen vezérmütengely van.Még a hangja is más.A motorral nem volt baj,az auto nem birta a 2-s bukfencet..

301 Pátkai Antal 2009-10-21 17:07:59  Előzmény:Pór András: 57944

Oké megbeszéltük a dolgot. Egyébként Tatabányán vannak a burák.

300 Csády Szabolcs 2009-10-20 18:39:27

hátha valakit érdekel :

[url]http://www.zsombicar.hu/catalog/product_info.php?products_id=1448[/url]

299  gecső 2009-10-20 16:22:10

nekem lenne varesz hűtöm 3000ft odaadom csörögj rám és megbeszéljük
0620 5104418

298 Csády Szabolcs 2009-10-20 10:42:51  Előzmény:Bakó József: 57943

[url]http://trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=olvas&cikk=433944e93a530[/url]

297 Pór András 2009-10-20 08:18:18  Előzmény:Pátkai Antal: 57940

Hello!

Ha nagyon szeretnéd elajándékozni, két sörért benne vagyok, de ha valaki másnak kell szóljon, mert nekem csak tartaléknak kellene...
Üdv

Mal

296 Bakó József 2009-10-19 19:39:18  Előzmény:Varga Tibor: 57942

Kösz
És ha vezérműtengelyt lecserélem a trabin a wartburgéra ,lenne valami előnyös változás?
[i](Módosította Csodabogar 2009.10.19. 21:44-kor)[/i]

295 Varga Tibor 2009-10-19 19:21:19  Előzmény:Bakó József: 57941

Nincs, csak a vezérműtengely különbözik.

294 Bakó József 2009-10-19 16:25:45

Srácok ,az 1,3-s wartburg és az 1.1 trabant hengerfej között van különbség ?

293 Pátkai Antal 2009-10-19 14:30:25

És ingyen sem kell senkinek???? Ja egyébként nem említettem de 2T Wareszé.

292 pete sándor 2009-10-18 19:19:13

Hello!
Tudtok valahol 4T waresz-hoz hütöt ?
Köszi
[i](Módosította coyot 2009.10.18. 21:19-kor)[/i]

291 Major Csaba 2009-10-18 06:46:38

Megint kérdés!
Zöldkártyán elb@szták a szivatóm/4T Wartburg/, hiába taposom a gázt hidegen, nem kapcsol be!Muszály úgy indítanom, hogy folyamatosan nyomkodom a gázt míg be nem melegszik egy kicsit a motor. Mi lehet a baj?

290 Pátkai Antal 2009-10-16 19:34:36

Szevasztok!
Lenne két darab hátsó lámpaburám eladó mindössze 1000Ft ért. A két búra soha
sem volt autón csak porosodik a garázsba egyébként hibátlanok.
szóval akinek kellenek az keressen meg.
Üdv: Anti

289 Széplaki Lajos 2009-10-16 16:21:31

Sziasztok!
Lenne egy eladó IRMSCHER kormányom.
Ha valakit érdekel keresen meg privi-be

288 jocking . 2009-10-16 12:21:18  Előzmény:papp péter: 57934

Ha eddig volt alapjárat, akkor dugulásra tippelnék, bár ennél az alapjárati rendszernél akármi is lehet. Én karbipucolással kezdeném a vizsgálódást.

287 papp péter 2009-10-16 11:32:42

ok

és akkor mitől nincs se melegen se hidegen alapjárat?

286 jocking . 2009-10-15 21:03:59  Előzmény:papp péter: 57932

A rugós csavarral az alapjárati mágnesszelep be- és kikapcsolási idejét befolyásolod, de annak csak meleg motornál van szerepe.

285 papp péter 2009-10-15 19:58:20

hali
némi problémával küzdök az 1.3-al
alapjárat egyszercsak elment
se hidegen se melegen nincs
pontosabban dadog néhány másodpercig aztán leáll
mi lehet a hiba ok

másik kérdés:
azzal a csavarral ami a gázbowden mellett a karbi oldalán található és 1 rugó is van alatta azzal mit állítok ha tekergetem?
:rolleyes:

284 Major Csaba 2009-10-14 18:30:01  Előzmény:Busa Attila József: 57930

Kösz, próbálkozok beszerezni egyet,hátha megszűnik a probléma!

283 Busa Attila József 2009-10-13 21:03:12  Előzmény:Major Csaba: 57929

SZia!
Nekem is csinálta egy időben, hogy drasztikusan fogyott a víz. A probléma a szuszogóval volt. Elöregedett, vagy mi. A lényeg, hogyha 80° fölé melegedett a motor, akkor csak úgy gejzírként szuszmákolt kifele a víz a tartályon menet közben. Szóval csak próbaképpen bontóból szerezz egy szuszogót marha gyorsan és próba üzem.
Remélem segítettem.

282 Major Csaba 2009-10-13 16:56:28  Előzmény:tóth furdzsenxia: 57928

Nem úgy fogy mintha párologna valahol, hanem elég drasztikusan,mintha folyna,csak azt nem találom , hogy hol!

281 tóth furdzsenxia 2009-10-13 12:27:15  Előzmény:Major Csaba: 57925

akkor ott simán el is tud párologni.

280 Major Csaba 2009-10-12 19:21:54  Előzmény:Petrovszki Dávid: 57926

Heló!
Az olaj vízmentes, a víz olajmentes!

279 Petrovszki Dávid 2009-10-12 18:46:00

hali
egy ötlet nézd meg a motorod nincs e megrepedve a blok
az akkor szokott lenni ha nagyon meghajtjuk
egyik ismimnek megvolt egy helyen repedve és az olaj keveredett neki a vízzel
úgyhogy 1 teendő
nézd meg az olajadat nem e vizes
nincsenek e vízfoltok benne

278 Major Csaba 2009-10-12 15:45:31  Előzmény:tóth furdzsenxia: 57924

De szuszog, és a vizet is hallani benne mocorogni!

277 tóth furdzsenxia 2009-10-12 15:39:08  Előzmény:Major Csaba: 57923

ha a csöveket megnyomkodod a tartály teteje nem szuszog?

276 Major Csaba 2009-10-12 15:32:28

Sziasztok!
Kérdésem: hova tűnik a hűtővíz a Wartburg/4T/ motorjából? Egyenlőre kívülről nem látszik, csőcsatlakozások rendben, vízpumpánál sem látszik/nincs egyéves!/, olajbeöntő nem szürke. Ötletek?
Előre is kösz: csabesz!