Tisztelettel üdvözlöm a tagokat. Köszönöm hogy itt lehetek. Úgy döntöttem hogy az eddigi veteránozásom után /VW bogarak, Fiat 850 coupe, Wartburg 312, Pannóniák, Skoda 120/ ismét szocizok, de most már modernebb verziót. Tehát a négyütemű Wartburg kombit céloztam meg, vannak rá elképzeléseim hogy ha találok merre fogok vele indulni.
Szóval ilyen autó érdekelne, természetesen nem nagyfelújitást igénylő állapotban, lehetőleg minél jobb állapotút keresnék. Ha esetleg valaki tudna ilyet és megosztaná velem, azt megköszönném. A későbbiekben majd támadom a tagokat a kérdéseimmel, főleg szerelési vonalról. A 312-es Wartburgom képét beteszem, bocs rég volt és csak papirképem van róla. Ennek az autónak az volt az érdekessége, hogy kigyulladt a hátulja és a fiatal srácok akik tulajdonolták, ezt azzal orvosolták, hogy a teljes vezetékköteget kitépték belőle. Valamint nem volt benne hűtő sem és pár apróság. Télen vettem meg, hazahúztam, a bontóból vettem egy 353 vezetékköteget, könyv alapján bevezetékeltem az autót, szereztem hűtőt, rendbe hoztam a kocsit. Amikor beinditottam pöccre indult és volt sok jó túrám vele. Sajnos akkor nem vetett fel a pénz, gondolom a képről látni hogy az autónak voltak rendesen hibái és hiányosságai igy sajnos a végén kénytelen voltam eladni. De ez már a harmadik Wartburgom volt, mert az elsőt aputól örököltem annó, egy barna tolótetős 353-at, majd nekem is volt egy sárga négyütemű tolótetős szedánom.
Magamról annyit, valamikor autószerelő volt a foglalkozásom, még annó nagyon régen. Hobbi szinten most is szerelgetek, de már úgy vagyok vele, hogy a szerelő azért kapja a fizetését, hogy a piszkos és nehéz munkákat megcsinálja helyettem. Szivesen járok találkozókra, a fotózás a hobbim, tehát általában az általam látogatott találkozókat, rendezvényeket dokumentálni szoktam a klub számára. Szivesen segitek is bárkinek bármiben amiben tudok és remélem ez viszont is igy van. Ahol eddig voltam még klubokban ez mindig igy volt.
Tehát még egyszer üdv mindenkinek.