A baj persze nem jár egyedül, és hát Bobbal az élet sokszor nem csak móka és kacagás.
Ilyet még nem láttam tõle, úgyhogy most mindenki okulására közlöm a történetet.
Szóval megyek az m3 bevezetõ szakaszán a városliget felé, amikor egyszer csak Bob összes belsõ lámpája felvillan, diszkófényekben úszik, a motor elkezd gyengülni, a kipufogó sûrû fekete füstöt okád. Pont jókor jött az agip kút, ahová begurultam, majd meg is álltunk. Végleg. Újraindítani ugyanis nem lehetett. A kulcs elfordításával ugyanis diszkófények, kattanás, és néma csend.
Hogyaza'országútszéllénálldogálló....
Semmi elõjele nem volt a problémának. Hacsak az nem, hogy néha, és ez már évek óta ment, hidegen indítva a gyújtás-lámpa félig világított. Nem teljes erõvel, de azért látszott, hogy ég. Viszont mivel egy perc után mindig kialudt, és csak ritkán fordult elõ, kezdtem nem figyelni rá. Na ez hiba volt. A baj csak szépen kialudta magát mielõtt lecsapott.
A diagnózis megállapította, hogy a kánya a generátorban van. A szerviz idejére jegyeket váltottam a bkk élményparkba. :eek:
A vége a tízes gyûjtõjegy nélkül huszonháromezer. hogyazistenaki...
A lakatolás, a festés, a cserealkatrészek után lassan megközelítem a kéccászat. Persze ebbõl lejön a GTK, úgy még száz se nincsen.
De kinéz egy kuplungcsere, ami megint nem lesz olcsó, és már azt sem húzhatom sokáig. Talán a tavaszt megvárom vele. remélem addig már nem lesz gond.
Illetve lesz. Vagyis van. Valahol befolyik a víz. Persze csak ha esik. A kesztyûtartóban gyûlik össze. Nem tudom honnan jón, megpróbálom kideríteni. Talán beszerelek egy két vízcsapdát és megnézem honnan jön az áldás. Azt még egy két jól irányzott kacsaragasztószalag is megoldja.