Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Trabant

Általános topic Trabantokról, történelemrõl, sajátosságokról. Szereléssel, javítással kapcsolatos hozzászólásokat a Barkács-szakkörbe várunk.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

2335 jocking . 2010-01-08 16:27:11  Előzmény:Bende Endre: 54161

Hát igen, ezt figyelembe véve lassan már itt fogunk tartani:
[imgw]http://kreten.hu/images/blog9383_2.jpg[/imgw]

2334 Török Máté 2010-01-08 16:23:01  Előzmény: Spityu: 54175

Köszönöm a választ.

Ezt nézétek mit találtam.
[url]http://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/1.1/trabant_1.1-3520330[/url]

Én ezt nem tettem volna vele.



[i](Módosította jocking 2010.01.08. 17:28-kor)[/i]

2333  Spityu 2010-01-08 16:17:55  Előzmény:Török Máté: 54174

Mûszakira tudtommal vissza kell tenni. Rendõr szerintem nem kötne bele, legalábbis ez olyan szubjektív dolog. Inkább abba kötne bele, ha nincs bejegyezve, de rajt van a kocsin... hát ha még rá is van akasztva valami!
Nekem is vonóhorgos, de nem fogom visszarakni, viszont behegeszteni sem fogom a felfogatás helyét. A lyukak kapnak egy karosszéria-gumikupakot, a vezetékelés pedig úgy lesz megoldva, hogy ahol ki van fúrva a csomagtérlemez (bal sarok), elhelyezek kívül egy csatlakozót. Így egész gyorsan fel lehet tenni, ha mûszakira menne, és esztétikus is lenne.
Ja, amúgy gondolom ki lehet töröltetni a bejegyzést...
[i](Módosította Spityu 2010.01.08. 17:22-kor)[/i]

2332 Török Máté 2010-01-08 16:02:26

Sziasztok.

Én is nézem a Trabikat hogyha majd 3 év múlva lesz tudjak venni bár kitudja menyi lesz de azt látom hogy mindegyiken vonóhorog van.Ennél oda kell figyelni valamire meg milyen jogszábjok vannak rá ha le akarom szedni?
[i](Módosította trabigo2 2010.01.08. 17:07-kor)[/i]

2331 Benke Péter 2010-01-08 15:18:31  Előzmény:Reining Ádám: 54170

Ez érdekes, mert én is a múltkor csak kiváncsiságból megnéztem, hogy mennyi lenne Trabira a casco. Több biztosítási kalkulátor is tipus kivitelnek az 1.1 1085ccm és 37kW-ot adta meg választási lehetõségnek.

2330 Bende Endre 2010-01-08 15:16:02  Előzmény:Lizák Péter: 54169

Nõsülnék én, csak olyan vagyok, mint a panda;

Fogságban nem szaporodom :)

2329 Bende Endre 2010-01-08 15:15:15  Előzmény: : 54168

Nem az autó mûszaki adatlapját kérték el? Az nem ugyanaz mint az eredetigazolás.
Bár elképzelhetõ, hogy azt is simán megcsinálják a vizsgaközpontban plusz 17.000 HUF-ért.

Bár fogalmam sincs mire jó a mûszaki adatlapü :)

2328 Reining Ádám 2010-01-08 14:32:39  Előzmény:Őry Gábor: 54167

Azért mert ha használtautón hírdetsz és ráklikkelsz a Trabira, utána a típusnál az elõre megadott típusra hogy 1.1, 2 ajtós stb. ( hozzáteszem ez a lustábbik fajta aki nem képes összehasonlítani a forgalmiban lévõ adatokkal) automatikusan kitölti ezekkel a fogyatékos adatokkal a mezõket! ( fogalmam sincs aki elõre megadta ezeket az adatokat honnan szedte ezeket az ökörségeket hogy 880 kg meg 1085 ccm) A rutinosabb hírdetõ az egyéb kategóriára kattint rá és saját maga tudja a mezõket kitölteni a normális adatokkal!
[i](Módosította Adam 2010.01.08. 15:35-kor)[/i]

2327 Lizák Péter 2010-01-08 13:56:14  Előzmény:Bende Endre: 54161

Tudod: "Szabad vagy, és nincs semmi problémád? Nõsülj me és vegyél egy autót!" :)

2326   2010-01-08 13:11:14  Előzmény:Bende Endre: 54166

Na most elbizonytalanodtam :) Én abból indultam ki, hogy mikor vittem az autómat mûszakiztatni és zöldkártyáztatni, akkor kérték a papírokat, és elfelejtettem odaadni az eredetvizsga papírjait. Ekkor az ügyintézõ hölgy elkezdte mondani, hogy mivel nekik kell megcsinálniuk az eredetvizsgát is, ezért integrált vizsgát kell csinálniuk,ami drágább, és akkor rögtön eszembe jutott, hogy nálam maradtak az eredetvizsga papírok, odaadtam, és nem is folytatta a mondókáját. Ezért gondoltam, hogy az eredetvizsgával egybekötött mûszaki vizsga az integrált vizsga. :)
[i](Módosította Jurij 2010.01.08. 14:14-kor)[/i]

2325 Őry Gábor 2010-01-08 12:59:17  Előzmény:Bende Endre: 54159

A Trabi tömegét is sokan 880 kilónak írják, csak tudnám, honnan veszik?

2324 Bende Endre 2010-01-08 11:22:37  Előzmény: : 54165

A zöldkártyát és a mûszaki vizsgát.
Az eredetvizsgát meg csak akkor - és egyszer - ha az elsõ tulaj régi autóval halad a vizsgahelyszínre. Legalábbis ha az értesüléseim helyesek

2323   2010-01-08 11:20:54  Előzmény:Bende Endre: 54161

Tudtommal az integrált mûszaki vizsga azt jelenti, hogy a mûszakit és az eredetvizsgát is a vizsgabázison egyszerre csinálják.

2322 Bende Endre 2010-01-08 09:58:05  Előzmény:Mazák Viktor: 54163

Igazad van,én is szeretetbõl tartom a Trabikat, azonban aránytalanságot érzek.
Pl. egy büntetés kinek szankció? Ha tilosban parkolsz az autóddal, és megvágnak mondjuk 10.000 rugóra. Te kifizeted az autód piaci értékének az 5-10%-át (nem akarok ezzel az összeggel megbántani senkit, de pl az én 1.1-esemet 80 e-re becsülte fel a kárszakértõ, és akkor még jófej volt) Ha ugyanarra a helyre feláll egy gonosz ember nagy fekete autóval, ugyanarra az összeggel büntetik. egy tizes? kihúzza farzsebbõl aztán beleröhög az intézkedõ rendõr szemébe. Ha meg ki kéne fizetnie az autója értékének 5-10%-át. már nem parkolna oda. (ellenben sanszos hogy tüzet nyit)

Aránytalanság az én javamra:
. ahogy tegnap is írtam. Az én autóm egy hivatalos úton üzemanyag elszámolásnál 9 Ft-ot amortizálódik km-ként. ugyanannyit, mint a fõnököm 3 éves Passatja.
Oké ez nekem kedvez. Nem is lázadozom ellene.
Azonban én úgy gondolom, hogy már nem nagyon van bõr amit le lehet húzni az autósokról. Pl. a parkolásért miért is fizetünk? Hiszen ellenszolgáltatást nem kapunk érte, a bevételeknek meg a 60 százalékát lenyeli a parkolócég, amit ugye nem útjavításra, fejlesztésre költenek, hanem ferrarit lízingelnek belõle (lásd V. kerület)
Ez a meleg nem a rezsó...

[i](Módosította Andrew 2010.01.08. 11:05-kor)[/i]

2321 Mazák Viktor 2010-01-08 09:40:46  Előzmény:Bende Endre: 54161

Sajnos ez már csak egy ilyen világ :)

Az emberek általában ezeket a típusokat már A. szeretetbõl, B. munkásautónak C. tanulóautónak veszik. Próbáltam fontossági sorrendet jól beállítani :). Persze lehet ez ellen lázadozni, de ettõl függetlenül még mindig "olcsón" jut az ember saját közlekedési eszközhöz. Ha belegondolok 70-80e forint alatt nem is kapni jó bringát, és azért ez nem egy bicikli. Nem értek egyet ezekkel az állami "közlekedni akarsz tehát adózz" tételekkel én sem, hisz nem feltétlenül van kiegyensúlyozva, de talán ahogy lassan mozdulnak a dolgok (újmûszaki, KRESZben vasúti átkelõkre érvényes idióta szabályok változtatása), úgy egyszer megváltozik ez is. Ember küzdj, és bízva bízzál :)

2320 Tóth Ádám 2010-01-08 09:32:59

valakinek a Retroautók sorozat Wartburg 353 Touristból nincs egy felesleges példánya?

2319 Bende Endre 2010-01-08 08:33:05  Előzmény:Mazák Viktor: 54160

Hát ez az. Én is így tudom.
Az meg még rendben is lenne, hogy autónként lehetnek eltérések, de ezek le is lennének dokumentálva?

Ha viszont a forgalmiban is ez áll, akkor az átírás egy ezressel (26.040.-), a teljesítményadó 840.- (4.440.-) Forinttal drágább...

Ami ugye eltörpül a járulékos költségekhez képest, amirõl tudjuk ugye, hogy:
Vételár: 50.000.-
Eredetvizsga: 17.000.-
Törzskönyv: 6.000.-
Forgalmi: 6.000.-

Ha meg mindent összeadunk: 109.440.-

Tehát vásároltál egy autót 50.000.- Forintért
Az állambácsit pedig megajándékoztad: 59.440.- jó magyar pénzzel.
És még nem számoltam bele az integrált mûszaki vizsga árát, ami 16.290.-

És még mi sajnáltuk szegény jobbágyokat, hogy a földesúr meg az egyház beszedte a tizedeket :)




[i](Módosította Andrew 2010.01.08. 09:51-kor)[/i]

2318 Mazák Viktor 2010-01-08 08:25:18  Előzmény:Bende Endre: 54159

Az A megoldás a helyes :)


Persze nem lepõdnék meg, ha a magyarisztáni okmányrendszerben hasonló elírások megtörténnének, és a hirdetés feladója elémtolná így a forgalmiját. A köbcentiben pedig autónként lehetnek hasonló eltérések, de én úgy tudom, hogy 1043cm³.

2317 Bende Endre 2010-01-08 08:02:56  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54143

Érdekes...

KIZautó forgalmiában ez van:
Hengerûrtartalom: 1043 cm³
Teljesítmény: 30 kW, 40 LE

A hirdetésben szereplõ:
Hengerûrtartalom: 1085 cm³
Teljesítmény: 37 kW, 50 LE

Akkor ez most hogy is van ez most akkor?

2316 Ifj. Hirháger Gábor 2010-01-08 07:53:23  Előzmény:Hõberth Gábor: 54155

Sziasztok,
Ma már neki lesz állva. Köszönök minden segitséget!

Trabiorrnak, meg igazságot mondanak a bölcsek, és minnél hamarabb rá kell cuppani mert különben elhalásszák. Nekem is volt ilyen h lementem M.O. térképérõl mire odaértem már el is vitték a trabit. Pedig le volt fixálva.

2315 Lizák Péter 2010-01-08 07:10:45  Előzmény:Bíró Norbert: 54151

Az mintha limo lett volna úgy rémlik.

TrabiOrr! Madogery amít írt a 2313-as hozzászólásban azt is nagyon fogadd meg

2314   2010-01-07 23:42:19  Előzmény:jocking .: 54147

nincs ablaktörlõ, de van O'NEIL matrica a hátsó üvegen, a másik képen meg már matrica nincs, de van ablaktörlõ :D

2313 Hõberth Gábor 2010-01-07 22:29:34

Ezekbõl a sötét képekbõl nem sokat lehet látni, azért az biztos, hogy nem menthetetlen a patkának csapódott Trabi. Én is ütöttem már le a futómûvet, de szerencsére a lengõkarok elég vékonyak, így mindíg csak azok nyaklottak szét, és másnak nem lett baja. Mondjuk azért mindent át kell vizsgálni alaposan, amit a pesszimistább kolegák mondtak, azok nem hülyeségek. Az meg természetes, hogy ismét talpra kell állítani a járgányt, ha Trabantõrült az ember, akkor ez nem kérdés. Nekem már sajna kétszer volt totálkáros a Trabi, mind két alkalomból más figyelmetlenségébõl. Nekem nem lett karcolásom sem, de a járgány elég cefetül nézett ki. Meg sem fordult a fejemben, hogy nem lesz megcsinálva!
Mondjuk ha én is 9 forintos amortizációt számolnék kilóméterenként, akkor már eléggé minuszba mennt volna a járgányom értéke!

A fiatal Trabimániás srácnak annyit, hogy még van ideje válogatni, mivel még jogsia sincs. Viszont az is igaz, hogy mire megszerzi a "hajtásit", addigra már nem lehet épkézláb Trabantot venni, legfeljebb horror áron. Szóval meg kell nézni azt az 50ezres 4T-t valami hozzáértõ kolegával, és ha a valóságban is egyben van, az alja is meg minden, akkor meg kell venni! Makulátlant ennyiért úgy sem kapsz sehol. Szépen elkezded pucolgatni javítgatni, alkatrészeket begyüjteni. Mire megszerzed a jogsit belerázódsz a szerelésbe, és kényelmesen elkészíted a pipec felújított autódat, amit csak át kell gurítani a vizsgán, és már hasíthatsz is vele!
[i](Módosította hoberth 2010.01.07. 23:33-kor)[/i]

2312 Ifj. Hirháger Gábor 2010-01-07 21:21:30  Előzmény:Madocsai Gergely: 54153

XD Nem ezt a módját kerestem az ültetésnek...:D De azért köszi ha valami fejlemény van írok. Addig is mindenki vigyázzon magára!

2311 Madocsai Gergely 2010-01-07 20:57:25  Előzmény:Ifj. Hirháger Gábor: 54126

Nemmondom, Te is sajátos módját wálasztottad az ültetésnek...
De komolyan: szerencsére ép bõrrel úsztad meg azt a gyökeret meg a kamionját és ez a legfontosabb!!!
Trazsit meg szépen rendbe lehet rakni, ne aggódj, csak alaposan át kell nézni, méricskélni mindent, és újra pöföghet saját lábon!

2310 Madocsai Gergely 2010-01-07 20:51:45  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54143

Kérni kell pár friss fotót az aljáról: hattyúnyak!, küszöbök!, kasztni, ezek a legfontosabbak, minden más egyszerûbben jawítható. Ha az alja felújított, akkor használatban max 4 éw után csereérett a magyar x@r!

Hidegben kell megnézni, hogy jól indul-e, mennyire hidrotõkés, stb. Már ránézésre meg lehet mondani a kormány és a pedálok, ill. egyéb kárpitelemek állapotából, h tényleg 83ezer, wagy N*83ezer figyel-e benne.

A legfontosabb, hogy tuti autót, föleg jó áron, szinte kizárólag papától lehet wenni!
Nekem is ilyet sikerült kifognom - szerencsére, de nem árt résen lenni, mert a nepperek is innen söprik a szép példányokat, majd adják el gyémánt áron.

2309 Bíró Norbert 2010-01-07 20:43:37  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54143

Nem ezt hirdették sokáig gyári 1.3-asként?:D (legalábbis ugyanilyen szögbõl volt fotózva)

a hibája hogy kettõvel több ütemû mint kéne. De egyébként nem tûnik rossznak!!! az ára is elég jó szerintem. (de azért nagyon át kell nézni!!!)

2308 Kacsándi Szabolcs 2010-01-07 19:53:27  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54143

Elég mattnak tûnik a fénye,és olyan mintha a motorháztetõ is más színû lenne.Na meg az is érdekes hogy az elejérõl és motorról nincs kép.Vajon miért?

2307 Lizák Péter 2010-01-07 19:47:28  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54143

Szia ifjú kolléga! :-)
Nos. így ránézésre nem tûnik rossznak. De ez csak a látszat ugye.
Hátha valóban az a 83ezer valamennyi van benne, akkor még ok. Ha nem 183...
Bár 50ért inkább. De így hogy lejárt a mûszakija, még a 83 is reális ennyiért.
De hogy mennyibõl lesz meg mire mûszaki meg minden el lesz intézve, kapaszkodj. Ha el is mentek megnézni nem árt egy megbízható autószerelõ ismerõst is elvinni. Vagy ha valakit aki közelebb lakik, mint én, biztos segít neked.

2306 Őry Gábor 2010-01-07 19:42:48  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54145

Bizony, az elsõ kép valszeg jóval korábban készült.

2305 jocking . 2010-01-07 19:29:15  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54143

Mondjuk az érdekes, hogy az egyik képen van hátsó ablaktörlõ, a másikon meg már nincs...
Az se egy jó dolog, hogy már majdhogynem 3 éve lejárt a mûszaki, ennyi állás után pedig jó pár dolgot cserélni kell már ahhoz is, hogy csak szóba lehessen hozni a mûszakit.;)

2304 Varga Tibor 2010-01-07 19:24:47  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54143

Tessék megvenni, nekem is elõbb volt Trabim mint jogsim:)

2303 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2010-01-07 19:01:09  Előzmény:Benke Péter: 54144

Igen, azt Én is láttam:) Nem vészes a kis rozsda, éppen hogy kezd elõjönni!:)

2302 Benke Péter 2010-01-07 18:59:11  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54143

Szia!

Így a pár kép alapján nem tûnik rossznak, talán a csomagtér ajtót rozsdásodik, de azt lehet cserélni.

2301 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2010-01-07 18:37:20

Sziasztok:)
Tudom, még csak 4 év múlva lehet autóm (vagyis idén októbertõl már csak 3)
De már nézegettem az autókat milyet szeretnék! Természetesen Trabant mellett döntöttem! A következõt találtam:
[url]http://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/1.1/trabant_1.1-3422706[/url]

Apa szerint megéri nagyon!:) Szerintetek milyen?

Üdv: Trabiorr

2300 Ifj. Hirháger Gábor 2010-01-07 17:29:02

Szuper segitség!!! Köszönöm megnézem.

2299  Spityu 2010-01-07 16:58:09  Előzmény:Ifj. Hirháger Gábor: 54140

Nem elkedvtelenítésbõl írom, hanem azért, hogy majd nézd meg, biztos ami biztos, hogy nem szivárog-e a rózsakerék belsejébõl az olaj?! Nehogy emiatt kelljen még egyszer nekiállni... Én viszonylag kis sebességgel padkáztam, a kerék sem hajolt be annyira, mégis beszakadt a jobboldali (a képen bal) rózsakerék "kupakja".

[imgw]http://kephost.com/images/2133437221.jpg[/imgw]
[imgw]http://kephost.com/images/7533437233.jpg[/imgw]
[imgw]http://kephost.com/images/85hpim3987.jpg[/imgw]
[i](Módosította jocking 2010.01.07. 17:59-kor)[/i]

Direkt tettem be url-lel, hogy ne kelljen annyit görgõznie, akit nem érdekel, de akkor maradjon így. :D
[i](Módosította Spityu 2010.01.07. 18:02-kor)[/i]

Ez esetben elnézést kívánok.;)
[i](Módosította jocking 2010.01.07. 18:12-kor)[/i]

2298 Ifj. Hirháger Gábor 2010-01-07 16:46:56  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 54139

Köszönöm a segitséget mindenféle képpen lementem az irásod és végig nézzük alaposan töltöm is fel a képeket. Sovány vigasz számomra, de az a munka amit mostanság rá fogok áldozni kifizette nekem a balesetnél. Lovardában van 3 használéható trabant amit direkt azért tartottunk meg ha valami gáz adodna tudjunk mihez nyúlni. Eljött hát az idõ.

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/100107/920904958K_p001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/100107/K_p000_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]


[i](Módosította jocking 2010.01.07. 17:53-kor)[/i]

2297 Kacsándi Szabolcs 2010-01-07 15:48:20  Előzmény:Ifj. Hirháger Gábor: 54135

Az a baj ezzel,és ezt tapasztalatból mondom,hogy ha ennyire eldõltek a kerekek akkor ott nem csak sima hajlás van.Bár ne legyen igazam,de a trabi azért nem ütésálló.Sajnos az ilyen jellegû ütések elöl a lengõkar hajlásával egyben a bölcsõt is rogyassza.A lengõkar utastér felõli füle sajnos gyengén megtámasztott és az esetek 90%-ában behorpad.Ezek után a futómû geometriája már nem úgy áll,mégha az összetartást sikerül is beállítani.Ilyen eseteknél erõsen ajánlott a kormány irányítókarját is megvizsgálni,mert a kis pöcök rajta igen gyenge és észrevétlenül eltörhet,ami késõbb nagyobb gondot is okozhat,ha elfordul.A kormányösszekötõk sem túl erõsek,és a kormánymû tartófüle sem egy erõs szerkezet,le tud görbülni.Fogasléc is tud hajolni.
A hátsó futómûnél komplett csere lesz,azt már megmenteni nem érdemes.Valószínû minden hajlott egy kicsit.Érdemes ránézni a rugólapra,ha laprugós,mert oldalirányú ütésnél a rugó fel tud támaszkodni és esetleg meg is hajolhat,bár ez eléggé erõs,általában a futómûvet nyomja meg.A legfontosabb a kasznin lévõ rögzítõpontok,azokat jól át kell nézni,nem hajtotta e meg a padlólemezt vagy környékét.
Ezeket csak azért írtam le hogy lásd mik is fordulhatnak elõ.Sok évnyi saját tapasztalat,és javításkor felmerült hibák,illetve versenyzés során ,kapcsán összegyûjtött hibalehetõségek.De ez csak töredék,ezen kívül még sok más is lehet.Mindenesetre hasznosak lehetnek.

2296 Bende Endre 2010-01-07 14:03:30  Előzmény:Lizák Péter: 54137

Nem is értem, hogy miért?
Persze a "hibbant" kifejezés legnemesebb értelmében...
Mi már csak ilyenek vagyunk :)

2295 Lizák Péter 2010-01-07 13:51:03  Előzmény:Bende Endre: 54136

"A "Kivel?" kérdés is persze nyitott, bár ismerek olyan közösséget, ahol akad néhány hibbant Trabantos :) "

Miért érzem azt, hogy ránk gondoltál ? :D

2294 Bende Endre 2010-01-07 13:33:45

A Retró autómodelleket tartalmazõ autósújságban olvastam, hogy 1962-ben Helsinkiben egy csapat 168 óra 1 perc 15 másodpercig folyamatosan (egymást két óránként váltva, motort nem leállítva) haladtak.

-Mekkora dolog lenne megdönteni! - gondoltam - aztán elkezdtem a durva fejszámolást;

169 órával, 40-es átlaggal és 6 literes fogyasztással és 338 Ft/l [i](APEH honlap "Alkalmazható ár 2010. január 1-je és 31-e között)[/i] üzemanyagárral számolva az több mint 6.700 km. 400 l benzin és kb. 140.000 HUF
Plusz még kb. 60.000-et amortizálódik az autó (APEH szerint 9Ft/km*)

Ezek csak a materiális dolgok.
Aztán ugye ott van a "hol?" kérdése.
A "Kivel?" kérdés is persze nyitott, bár ismerek olyan közösséget, ahol akad néhány hibbant Trabantos :)

Hát szép eredmény lenne az biztos!
Bár nem biztos, hogy megéri megdönteni.

*Bár érdekes dolog, hogy az én Trabim egy hivatalos, céges út során 9 Ft-ot amortizálódik km-enként. Ugyanannyit, mint a fõnököm 3 éves Passatja.

2293 Ifj. Hirháger Gábor 2010-01-07 12:46:13  Előzmény:Reining Ádám: 54134

Valahogy így néz ki a helyzet már fater is hivott h nyugi nem akkora probléma a helyzet alánézett. Törni nem tört semmi hajlott... Biztató a helyzet, idõrõl idõre.:D

2292 Reining Ádám 2010-01-07 12:01:27  Előzmény:Ifj. Hirháger Gábor: 54133

Szerintem elõl csak kiflibe hajlott a lengõkar vagy trapéz vagy Trabin minek hívják! Cimbi gyártotta télen régebben sorba a különbözõ formájúakat ahogy közlekedett miután leesett a hó! :) Hátul is valószínûleg csak a lengõkar hajolt el vagy tört el! Azt meg én is 2 éve derékbatörtem egyet mert mi is gyorsan érkeztünk picit mert ralliversenyen éreztük magunkat! Hátul lengõkarcsere tuti elég meg elõl is szerintem mert gyorsabb tempónál is megússza az ember ennyivel te meg írtad hogy 50 el mentél! Meg hát persze 2 felni az biztos kuka! Ezt csak bíztatásképpen írtam hogy hiphopp Antika mehet újra nem kell rosszra gondolni ha így van ahogy gondolom!
[i](Módosította Adam 2010.01.07. 13:02-kor)[/i]

2291 Ifj. Hirháger Gábor 2010-01-07 11:31:01  Előzmény: Spityu: 54131

Amint aláfexem a kocsinak tok majd mondani biztosat a bölcsõre azért gondoltam mert talán 1xrübb úgy cserélni mindent. De mint a papir trabiba mondták ami elromlik az még nem rosz csak beteg... Antika most sertés influenzás...:)
Viccet félre téve szerencse maradt még hátra 3 trabi "alkatrésznek" megprobálunk valamit alakitani vele hátha nem kell majd szerelõhöz vinni.
Azért köszönöm az 1ütérzést.:)

2290 Bíró Norbert 2010-01-07 11:13:34  Előzmény:Ifj. Hirháger Gábor: 54129

Valószínûleg beleléptél a fékbe, azt nem kellett volna (de az az ember elsõ reflexe, lehet én is azt tettem volna)

Remélem sikerül megmenteni, de így leírva menthetõnek tûnik.

2289  Spityu 2010-01-07 10:32:58  Előzmény:Ifj. Hirháger Gábor: 54129

Ha a bölcsõ is elment, akkor sanszos, hogy a rózsakereket is benyomta a féltengely. :(

2288  Spityu 2010-01-07 10:31:01  Előzmény:Ifj. Hirháger Gábor: 54126

Alapvetõen nyugodt szoktam lenni, de az idézett szövegektõl még így is kinyílik a bicska a zsebemben, nem hogy élõben...
[i](Módosította Spityu 2010.01.07. 11:31-kor)[/i]

2287 Ifj. Hirháger Gábor 2010-01-07 10:22:08  Előzmény:Bíró Norbert: 54128

Kidobott oldalra a légnyomása, a két jobboldali kerék lement az utról megcsusztam utána vissza hoztam a kocsit de elkezdett pörögni nem tom már mit csináltam mikor lementem a kerekem az utról valoszinüleg vissza akartam hozni 1enesre. Ráadásul ott kráter volt tehát nem volt = az utmagasság a földel. Lengõkar elhajolt meg a fékdob is beljebb van de este rakok fel képet róla.:( Naivan gondolkodva, mert ilyet még nem szereltem ha hátsó legés csillapitóval alacuzamen cserélem+ a fékolaj tömlõ ha minden igaz akkor a hátulja jónak kéne h müködjön az elsõre meg bölcsõ és uj futó kerül. Hirtelen ránézésre, de nem volt szivem jobban megnézni.
Vizszintes meg úgy lett h a padka a buszmegállónál legalább 20cmes és annak csapodtam.

2286 Bíró Norbert 2010-01-07 09:58:03  Előzmény:Ifj. Hirháger Gábor: 54126

És pontosan mitõl lettek vízszintesek a kerekek? Fékdob szakadt le? vagy a lengõkar?

A beszólásokhoz no comment.... Ugatnak a hiteltraktorból....