Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Trabant

Általános topic Trabantokról, történelemrõl, sajátosságokról. Szereléssel, javítással kapcsolatos hozzászólásokat a Barkács-szakkörbe várunk.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

2600  Bandi 2010-01-28 16:57:57  Előzmény:Bende Endre: 54439

Há mit csináltál vele hogy cserélni kell???

2599   2010-01-28 15:02:41  Előzmény:Bende Endre: 54439

Csak egy kérdés, miért nem próbálod elcserélni azt a hátsóajtót egy neked megfelelõen jó állapotúra, mely színazonos??? Csak azért kérdezem, mert cserélni még mindig egyszerûbb, mint tö**lni a festéssel.

2598 Szarvas László 2010-01-28 10:26:24  Előzmény:Mátyus Ádám: 54435

Egy apró megjegyzés az eredetvizsgálattal kapcsolatban: Ez alku tárgya,mivel nincs elõírva, hogy kinek kell fizetnie.Alkudni kell kõkeményen!Ha az eladó ragaszkodik az árhoz, a vevõ ragaszkodjon az eredetvizsgához!Végül is neki kell bizonyítania, hogy az autó tiszta,vagy a vételárból engedje el a vizsgálat árát.Általában ez már bele van téve az autó árába,azaz eleve alku tárgya.
[i](Módosította Jimmy 2010.01.28. 11:31-kor)[/i]

2597 Bende Endre 2010-01-28 09:12:41

Sziasztok!


A megsemmisült hátsóajtóm helyére kaptam egyet madogri barátomtól.
Szép darab, szinte hibátlan, viszont kék. Tehát át kéne fényeznem. Viszont mivel garázsom nincsen, a fényezést pedig ennek hiányában az elõszobában fogom végezni, szükségem lenne egy másik hátsóajtóra, amíg elkészülök.

ha akadna nálatok bármilyen színû ill. állapotú kombi hátsóajtó, amit néhány napig nélkülözni tudnátok, és szívesen kölcsönadnátok, kérlek jelezzetek. nem lennék hálátlan.

Köszönöm: Andrew



2596  Bandi 2010-01-28 05:06:50

Szép napot mindenkinek!!!!

2595 Horváth Ferenc 2010-01-27 22:44:48

Köszöntem srácok!
Azért ez kicsit lesokkolt....
70e papír...:O:O:O
Abból már veszek tömérdek üveg pálinkát és vidáman elgyalogolok bárhová:D:D:D:D:D:D

2594 Nagy Donát 2010-01-27 22:34:10  Előzmény:Horváth Ferenc: 54434

Átírás úgy, ahogy elõttem mondták, kb. 45e Ft. A mûszaki nekem 25e Ft volt.

2593 Mátyus Ádám 2010-01-27 20:45:36  Előzmény:Horváth Ferenc: 54434

Szia!

Forgalmi: 6000 Ft
Törzskönyv: 6000 Ft
Átírás: 600X18 Ft
Eredetvizsga: 17000

Ez csak az átírásra vonatkozik. Nem tudom, hogy a mûszakit mennyiért mérik mostanában.

2592 Horváth Ferenc 2010-01-27 20:03:25

Üdv urak!
Tudnátok nekem infót mondani arról mennyiben lenne egy 2T Trabant átíratása illetve mûszakíztatása?Illetve kell készülni esetleg valami bonyodalomra?Mert találtam egy nekem való2T-t ami elvileg vizsga kész állapotban van.:)

2591 Kacsándi Szabolcs 2010-01-27 19:37:35

Egy jó kis válogatás Pécs környéki versenyek eseményeibõl.[url]http://lepold.magyar-bau.hu/index.php?a=video_detail&id=1245[/url]

2590 tóth furdzsenxia 2010-01-27 18:57:12  Előzmény:Madocsai Gergely: 54431

já herr generál ha jobban megnézi az ember ezt és a mai darti autót eléggé reinkarnálódott csak egy kicsit "sápadtabb"

2589 Madocsai Gergely 2010-01-26 20:55:41  Előzmény:tóth furdzsenxia: 54428

Netán [url=http://kepfeltoltes.hu/100108/327913270Copy_of_DSCF0423_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]ez[/url] lészen az?

2588 Lizák Péter 2010-01-26 18:50:49  Előzmény:Bíró Norbert: 54427

Ez nem az. Az övé élénkebb színû volt, meg ha megnézed a carstylingon az autóit, látod, hogy amit lehetett azt megörökölt a mostani autója a régibõl...

2587 Horváth Ferenc 2010-01-26 17:22:32

Írtam mail-t:D
Hamarosan lesznek infók remélem:)
Csak azért kérdeztem hátha innen valaki ismeri vagy netán jár erre a tulaj...
Jelen pillanatban csak a kíváncsiság hajt aztán ki tudja mi lesz a vége:)

2586 tóth furdzsenxia 2010-01-26 17:11:35  Előzmény:Bíró Norbert: 54427

a bia fiat motoros volt + rommá lett törve ezért váltott a darti úgy tudom

2585 Bíró Norbert 2010-01-26 16:27:53  Előzmény:Horváth Ferenc: 54426

Ez nem a Darti ex autója? (BIA-xxx)

2584 Horváth Ferenc 2010-01-26 15:33:53

Sziasztok!
Errõl tud valaki valamit esetleg:
[url]http://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/601/trabant_601_special-3567489[/url]

2583 Ifj. Hirháger Gábor 2010-01-26 11:37:28  Előzmény:Mazur Balázs: 54424

Szia, köszi az infot.;) Rajta leszek.

2582 Mazur Balázs 2010-01-26 09:51:23  Előzmény:Ifj. Hirháger Gábor: 54418

Szombathelyi kollégám is csinált egy ilyet, vagy pont az övét láttad, Zsole a nickneve. A honlapunkon keresztül fel tudod venni a kapcsolatot: www.trabantclubszhely.hu vagy www.trabantzona.extra.hu

2581 Ifj. Hirháger Gábor 2010-01-26 09:28:55

Sziasztok,
Végre hazaérkeztem a trabicsekkel, minden tuti, a javitás kicsit hosszúra sikerült de végül is sikerült mindent megcsinálni.

Külön köszönet akik adták az 5leteket mit nézzek át meg is fogadtuk átnéztünk mindent szerencsére nem volt gázos a helyezet elsõnél a trapézon kivül semmi nem károsodott, hátsó már egy kicsit macerás volt.
Sok köszönet:Szabi, Spityu, Adam, és persze Faternak, aki sok türelemmel, és kitartással irányitott.:D

2580 Őry Gábor 2010-01-26 08:52:53  Előzmény:Povázsay Zoltán: 54421

Esetleg nézd meg, hogy a jeladó mágnesgyûrûje nem ér-e hozzá valamelyik vezetékhez.

2579 Povázsay Zoltán 2010-01-25 20:47:56  Előzmény:Őry Gábor: 54419

Köszi a válaszokat.
Bár nem Isolatorom van, hanem Brisk (ráadásul szerintem még nincs benne 1000 km), de megpróbálom a gyertyacserét és az érintkezõk tisztítását is. Ki tudja, hátha selejtes pont az egyik gyertyám...

2578 Soós Árpád István 2010-01-25 19:23:58

[url]http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=161830949[/url]
[i](Módosította mr120bpm 2010.01.26. 07:41-kor)[/i]

2577 Őry Gábor 2010-01-25 18:52:46  Előzmény:Povázsay Zoltán: 54413

Nekem is volt ilyesmi tapasztalatom nemrég Isolator gyertyával. Mindenem rendben volt. Egy másik szakértõ (Jopi, van külön honlapja) állítja, hogy az Isolator csinál ilyet.

2576 Ifj. Hirháger Gábor 2010-01-25 18:24:08

Sziasztok,
Tudna valaki segiteni nekem a következõkben? Láttam lefalazott hátsó (combi)ajtót, és errõl szeretnék infot kérni. Nagyon megtetszett és meg szeretném csinálni, de nem akarom elrontani. Ezért kérek segitséget.
Köszönöm

2575 szilágyi József 2010-01-25 16:16:52  Előzmény:Povázsay Zoltán: 54413

okozhatja rossz gyertya is! elõfordul hogy terhelésnél már kihagy!

2574 Lizák Péter 2010-01-25 14:01:21  Előzmény:Povázsay Zoltán: 54415

Próbáld megpucolni az érintkezõket mindenhol, mert szerintem lehet az is, vagy zárlatos lehet valamelyik. Bár akkor le is állna az a henger.

2573 Povázsay Zoltán 2010-01-25 13:36:08  Előzmény: Spityu: 54414

nem, elektronikus
nemrég tönkrement az egyik trafó, ami ki lett cserélve egy bontottra
lehet, hogy rossz fajta van benne (nem ugyanolyan típusú a két trafó)? Vagy akkor inkább nem is mûködne?

2572  Spityu 2010-01-25 13:34:08  Előzmény:Povázsay Zoltán: 54413

Megszakítós a gyújtás? Nagy a megszakítóhézag, vagy el vannak égve.
Okozhatja kontaktos gyújtásvezetékelés is (mindegy, hogy elektronikus vagy megszakítós.)

2571 Povázsay Zoltán 2010-01-25 13:26:14

Sziasztok!
Átnéztem a szerelõs cikkeket, hátha találok választ a kérdésemre, de sajnos nem...
Szóval:
2ütemû trabiról van szó, 12 V-os.
bizonyos fordulatszám felett, (4-esben kb. 80-as tempónál) a motor néha "kihagy", olyan mintha egy pillanatra megállna, ilyenkor ránt egyet a kocsi, aztán megy tovább.
Mi lehet a baj? A motor nemrég lett felújítva, nem hiszem (legalábbis remélem) hogy az lenne hibás.

2570 Lizák Péter 2010-01-24 19:15:06  Előzmény:tóth furdzsenxia: 54409

Na annyira nem akarok én ilyet a kocsiba, csak próbálok alternatívákat nézegetni, és végig gondolni hogy mit hogyan...

2569 tóth furdzsenxia 2010-01-24 18:38:09  Előzmény: : 54410

az enyémen egy van az is elég jó szolgálatot tett eddig és remélem fog is pár évíg.köszönöm én szivesen együtt élek a turbólyukkal.
Használj 2 turbo-t és nincs lyuk... :D

2567 tóth furdzsenxia 2010-01-24 18:25:03  Előzmény:Lizák Péter: 54403

ezt a Matyi meg tudja neked mondani.de nem kell elájulni a g feltöltõtõl mert legendásan rosszul sikerült cucc, nem véletlenül helyettesítik turbóval.mégy így is hogy turbó lyuk van.

2566   2010-01-24 17:01:26  Előzmény:Lizák Péter: 54407

Pontos árat nem tudok, a Google és a bontók jó kiindulásnak.

2565 Lizák Péter 2010-01-24 13:05:32  Előzmény: : 54405

És mibe fáj egy ilyen ketyere?

2564   2010-01-24 12:37:17  Előzmény:Marton Tamás: 54404

G-feltöltõ vagy spirál töltõ:

Mechanikusan hajtott feltöltõ, a Volkswagen használta a nyolcvanas évek végén a Polo, Golf, Corrado típusokban. Elõnye a turbólyuk-mentes üzem, a jó hatásfok és a csodás, torokból morgó hang, hátránya, hogy a közvetlen hajtás miatt a turbóval ellentétben fojtja a motort.


G60-feltöltõ:

[url]http://totalcar.index.hu/images/autosszotar/glader/galeria/kep.php3?kep=g60_09.jpg[/url]

Ezt nem reklámnak szánom, de hátha még szüksége lesz rá valakinek. A képek magukért beszélnek:

[url]http://racing-bazar.hu/alkatresz/feltolto/g40-g60_feltolto[/url]

2563   2010-01-24 12:28:33  Előzmény:Lizák Péter: 54403

Gyakorlatilag a motor ugyan az a Polo I-II-nél. Minimális eltéréssel. A csonkok megegyeznek. Egyáltalán nem macerás a szerelés annak aki tudja mit csinál.

2562 Marton Tamás 2010-01-24 12:01:35  Előzmény: : 54401

Na most már ezt is tudom!
Én azt hittem a G feltöltõ kompresszor. De mindkét dolog szíjhajtásos cucc nem?

2561 Lizák Péter 2010-01-24 09:30:35  Előzmény: : 54401

Trabant 1.1-re egy ilyet ráhegeszteni mennyire macerás?

2560  Bandi 2010-01-24 08:52:25

Szép havas napot mindenkinek!!!:D

2559   2010-01-24 00:53:09  Előzmény:Marton Tamás: 54398

Egyik sem ritka. A Polo-k jöttek ki G40-es feltöltõvel a Corrado-k G60-al. A szám alapján kiderül,h a nagyobb számú többet tölt. Az egyik a másikra gond nélkül cserélhetõ. Ez nem kompresszor hanem G-feltöltõ. Másképp mûködik.

2558 Biacsics Gábor 2010-01-23 15:56:31  Előzmény:Varga Tibor: 54389

Rákerestem,a képeket elnézve egész jó kis találkozó lehet.Kár hogy ilyen messze van.Mondjuk egy Berlini utat már régóta tervezzük,onnan meg már nincs messze,lehet érdemes lenne összekötni.

2557 Biacsics Gábor 2010-01-23 15:47:25  Előzmény:Marton Tamás: 54392

Még van valaki aki a K-jet-el szenved, mikor jobbnál jobb elektromos befecskendezõ rendszerek vannak?Ezek ám az igazi mazohisták!

2556 Marton Tamás 2010-01-23 15:30:40  Előzmény:Varga Tibor: 54393

Biztos úgy voltak vele, ameddig megy addig megy. Annyira nem tûnik kókány munkának, de tényleg átgondolatlan. Valószínû, nem munkábajárós, mindennapi használtara kitalált motor.

A G40 és 60 az kompresszoros aggregát igaz? És ha jól tudom igen ritka.

2555   2010-01-23 11:32:18

Turbo... Fúrni, faragni. Inkább egy gyári G40 motor (bátrabbaknak G60-al). Az már inkább...

2554 Bende Endre 2010-01-23 11:02:29  Előzmény:Madocsai Gergely: 54390

Mégegyszer köszi :)

2553 Madocsai Gergely 2010-01-23 06:45:53  Előzmény:Marton Tamás: 54392

Hát, én nem akarok beleszólni, de azt tuti, hogy turbósítás nem ugyanaz, mint egy szíwómotorra "csak" rábiggyeszteni egy turbót, oszt' "haccójjon". Menni persze ezis fog, amíg el nem fogynak a csapágyak(nagyobb olajnyomi kell), le nem törik a dugó pereme, el nem hajlik 1-2 hajtórúd wagy el nem törik a fõtengely a túlzott fárasztó igégénybewétel miatt. És akkor még nem beszéltünk a hûtõrendszerrõl, a hengerfejrõl, spéci olajról, ami bírja kiképzést(elsõsorban a hõterhelést), amit a turbó okoz.

Egy szówal egy életképes és tartós rendszert így összehozni nem könnyû, és nem 2 fillér. Wagy ahogy a mondás is tartja: "f*nggal nem lehet tojást festeni".

2552 Varga Tibor 2010-01-23 06:28:17  Előzmény:szilágyi József: 54391

Ez engem is érdekelne:):):evil:

2551 Varga Tibor 2010-01-23 06:26:48  Előzmény:Marton Tamás: 54392

Nem sokáig,fõleg gondolom hogy csak ráakasztották kis kompressziócsökkenés után.
Ennek egy hibája(többek között) hogy K-jetes.