Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Trabant

Általános topic Trabantokról, történelemrõl, sajátosságokról. Szereléssel, javítással kapcsolatos hozzászólásokat a Barkács-szakkörbe várunk.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

6002 Pajer Thomas 2019-12-10 09:29:18  Előzmény:Liszkai Attila: 81186

Helló! Nekem is küldhetsz és írd meg, mely oldalak nincsenek még meg. Üdv.

6001 Tánczos Miklós  2019-12-02 09:20:44

Köszönöm a felvételt.

6000 Vida Péter 2019-11-29 21:59:41

Köszönöm!

5999 Pajer Thomas 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Vida Péter: 81312

Szia! Itt van pár kép:
https://pf31.pappenforum.de/thread/25432-trabant-1-1n-umbau-auf-1-3-digifant/

5998 Vida Péter 2019-11-29 04:48:24

Sziasztok! Tavasszal nagy projektbe kezdenék, egy 91-es 1.1 Trabim van kilakatolva lefényezve stb.A projekt az 1.3-mas Waresz motor lenne tudtommal belemegy gond nélkül csak egy bakot kell átcsatolni, kérdésem az lenne hogy tapasztalok milyen lett tőle Trabi érezhetően változik? Nyilván a későbbiekben szeretnék rá egy normálisabb karbit tudtok ajánlani valamit rá?Utolsó kérdésem most a hátsó futómű terpesztést próbálgatom esetleg valakinek van rajz a pogácsáról valamint arról mi lenne az ideális nem baj ha feltűnő szeretném legyártani hozzá. Előre is köszönöm! És bocsi a kérdés halmazért! Szép estét!

5997 Valló Tamás  2019-11-21 19:12:40  Előzmény: Spityu: 81280

Rendben, köszönöm.

5996  Spityu 2019-11-21 14:53:35  Előzmény:Valló Tamás : 81279

Sajna én nem vagyok arra ismerős. Keresd a klubelnököt, ő szerintem tud tippet adni.

5995 Valló Tamás  2019-11-21 14:50:20  Előzmény: Spityu: 81278

Tudsz javasolni hozzáértő szerelőt Törökbálint vonzáskörzetében?
Köszönöm a segítségedet.

5994  Spityu 2019-11-21 14:47:36  Előzmény:Valló Tamás : 81277

Az ablaktörlőt nem fogják tesztelgetni szerintem... A kipufogót lehet, hogy érdemes volna cserélned, amúgy is. Persze azért meg kéne nézni a futóművet, a szilentek, függőcsapszegek stb. nincsenek-e megkopva. A kerékcsapágyakat, nem kotyognak-e. A fékek rendesen és szimmetrikusan fognak-e. A világítás is legyen rendben. Átrohadt rozsdásodás se legyen a karosszérián. Kb. ezek a hibák szoktak előjönni egy Trabantnál, ami elkaszálást vonhat maga után. De simán oda is mehetsz egy vizsgaállomásra, aztán megkérdezheted, hogy mi fér bele. :)

5993 Valló Tamás  2019-11-21 14:34:57  Előzmény: Spityu: 81276

A kipufogó egyik helyen szerintem lyukas, illetve az egyik ablaktörlő működik csak jól. Ezen kívül nem tudok más hibáról.

5992  Spityu 2019-11-21 12:42:41  Előzmény:Valló Tamás : 81275

Szia! Bármely vizsgaállomáson. Vagy vannak bizonyos hibái, amiket jó volna ha elnéznének?

5991 Valló Tamás  2019-11-21 12:34:43

Sziasztok, új tag vagyok a csoportban. A napokban vásároltam egy 89-es kétüteműt aminek a napokban jár le a műszaki vizsgája. Törökbálinton lakom, ehhez közel hol tudom vizsgáztatni? :)

5990 Liszkai Attila 2019-11-20 17:44:04  Előzmény: Spityu: 81243

Szia.
Most majd jönnek a hosszú téli esték, korai sötétedéssel... :-))

5989  Spityu 2019-11-17 21:31:46  Előzmény:Bartus Bence: 81239

Ismerni a motor előéletét? Hogyan romlott el? Vagy így került hozzád? Lehet akár a vezérlőtárcsa hibája is. Kellene mérni egy kompressziót a hengereken. Full gázzal sem indul be, ill. úgy sem húz? Esetleg még a kipufogórendszer is el lehet kokszosodva. A H1-1-es karbi beállításáról a Barkács szakkör topikban volt szó április 10-én.

5988  Spityu 2019-11-17 21:27:46  Előzmény:Liszkai Attila: 81186

Szia!

Én láttam az anyagot, amit készítettél. Időm persze nem volt azóta sem, hogy kipótoljam a hiányosságokat. :( Nincs elfelejtve, csak kéne rá 1-2 szabad délután, hogy végignézzem és pótoljam a kérdéses részeket.

5987 Bartus Bence 2019-11-17 11:55:09

Üdv! Trabant 601 Gyújtás belálitás belet álitva de valamiért a második henger nem megy szikra meg va már próbáltam trafót cseréltem de úgyan az a tünet előgyújtás jó megszakitó hézagok is jók. másik 28H1-1 Karburátor beálitásban is segitség kellene mit hogyan merre álitsak ? Köszönöm hogy itt lehetek :)

5986 Liszkai Attila 2019-11-04 16:58:54

Sziasztok!
A nyáron már kértem segítséget a facebookon az összes általam ismert trabantos oldalon, de csekély volt az érdeklődés, 3-4 igéretet kaptam, ami sajnos csak igéret maradt. Hátha itt több szerencsém lesz. Bemásolom a szöveget amit a facebookon is megosztottam, és ami a következő:

"Kedves trabantos társak!
Féléves munkám eredményeként elkészült a négyütemű Trabant alkatrész katalógus robbantott ábráinak a fordítása.
Keresem azokat az emberkéket, akik jártasak a Trabant szerelésben, ránézve egy ábrára meg tudják nevezni az alkatrészeket, illetve keresem azokat az emberkéket is, akik a műszaki német és angol nyelvben jártasak. Mert ugyan lefordítottam az ábrák szövegeit, de sem az alkatrészismeretem, sem a műszaki nyelvismeretem nem teljes ahhoz, hogy teljesen hibátlan legyen a munkám.
Nagy segítségemre volt a Trabant 601 alkatrész katalógusa, ami megjelent magyar nyelven, és mivel rengeteg alkatrész és szerkezeti elem megegyezik a két típusban, így azokat csak másolnom kellett. Így a 79 ábrából csak 30 ábra leírást kell átnézni, javítani.
Legyen ez egy közös trabantos munka, hogy utána a hibátlan munkát közkincsé tehessük, mint egy hiánypótlást. Nagy segítség lehetne kezdő trabantosoknak, (mint amilyen én is lennék)
Aki érez magában annyi késztetést és ambíciót, hogy 1-1 ábrát átnézzen és kijavítson, az kérem jelentkezzen nálam, és rendelkezésére bocsátom a nyersanyagot, amivel én is dolgoztam.
Elérhetőség: liszkaiattila@gmail.com"

Szóval aki tud segítsen! Előre is köszönöm szépen.

5985  Spityu 2019-08-12 22:25:23  Előzmény: IL: 81016

Hát, teljesen ugyanolyat - gyárit - szerintem ne is keress. Mondjuk a 4T-men volt 1-2 olyan benzincső, ami szerintem gyári volt, és nagyon jól bírták, nem repedeztek. De ki tudja, mekkora szórás volt a gyártásban. Esetleg még megpróbálhatsz beszerezni - ha van - eredeti gyári VW benzincsöveket a motor környékére. Ha létezik kimondottan gyári, akkor valószínűleg ez jó minőségű.

5984  IL 2019-08-12 20:33:04

Spityu!
Találtam egy hasonlónak látszó üzemanyagcsövet, de úgy látom 6 mm-es nincs.

5983  Spityu 2019-06-21 21:53:48  Előzmény: IL: 80867

Hát, a webáruházakban nézz körül (Csapi Bt., Zsombicar, MLT autósbolt stb.). Ha nem találsz kimondottan 1.1-hez valót, akkor menj be normális hidraulika tömlők gyártásával foglalkozó boltba. Ha van a környékeden Hansa-flex, azt ajánlom, de más hidraulika bolt is jó lehet. Én náluk vettem 8-as és 6-os benzinálló gumicsövet (így kell kérni). Ez kívülről fekete szövettel van beszőve. Ez sem örök életű, de nekem ez vált be a legjobban. Főleg a Semperit után, ami szintén néhány hónap után szétrepedezett. Ha a bilincseid gyengék, akkor kimondottan benzincső bilincset kérjél a leginkább megfelelő méretben. Ezek sokkal körkörösebben szorítanak, mint az átlagos csőbilincs.
Van viszont egy olyan fémszövetes páncélcső, ami nem benzinálló, mégis egy csomóan viszik versenyautóba... na, azt nem ajánlom. Ezt az eladó mondta. :)

5982  IL 2019-06-20 21:14:49

Sziasztok!
Lehet-e valahol eredeti üzemanyag csöveket venni (Trabant 1.1-hez)? Én csak szilikonos üzemanyagcsövet kaptam, de ezeket évente cserélni kell, sajnos nem bírják tovább.

5981 Rell Miklós 2019-06-03 23:12:43  Előzmény: Spityu: 80838

Hát nálam az a helyzet, hogy nem én vizsgáztatom, hanem meghatalmazással a szerelő, aki felkészíti. Mindig is így csináltam. Szóval nem tudom, hol, ki kezdte a rövid számot használni, de a forgalmiban és a törzskönyvben a hosszú szám van. A vizsgáztató helyen már futott a szerelő egy kört, akkor adtak új papírt, hogy azt mutogassam a rendőrnek, de azon is a rövid szám van. Meg állítólag azzal biztatták, hogy a következőnél majd rendebe teszik. Csak az okmányirodában majd hogy magyarázom el nekik, hogy vagy 1 évet késtem a lakcímváltozással, mert már próbálkoztam, de akkor nem voltak hajlandók átírni? :D Na mindegy... akkor próbálom a hátralevő pár hónapot valahogy így végigvinni, és reménykedek, hogy legközelebb a jó alvázszámmal készül el. Amúgy ha jól emlékszem, nekem a második képedhez hasonló van, de mintha ott egy sorban lennének a nyomtatott, meg az ütött számok. Ja, és volt valakinek már hasonló kalandja, vagy én vagyok így egyedül?

5980  Spityu 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Rell Miklós: 80837

Őszintén szólva ez egy jó kérdés, és elég hülye helyzet. Megnéztem az egyik műszaki vizsgás papírjaimat. Ugyebár kell egy kérvény, miszerint vizsgáztatni akarod az autót, arra kell az aláírásod (ellenőrizd ezen is a számot, hogy jó-e, reméljük, az). Aztán megy vizsgálatra a kocsi, amiről kapsz környezetvédelmi és műszaki adatlapot, azon viszont csak a vizsgáztató aláírása + NKH plecsni van. Ha itt már rossz a szám, akkor a vizsgáztató a hibás, rájuk kell kenni. Ha már a kérvénynél rossz, akkor elképzelhető, hogy a te felelősséged is a rossz szám, de szerintem ekkor is rájuk lehet kenni. Oldják meg, írjanak új papírt. Nekem a Trabantnál, amikor elkészült, mivel a drapposszürke színt nem tudta már kiválasztani a vizsgáztató és helyette a fehéret volt kénytelen, nem fogadták el az okmányirodában a műszaki adatlapot, mert oda kellett volna még biggyesztenie záradékba a vizsgáztatónak, hogy színváltoztatást kér (vagy valami ilyesmit). Azt hittem, agyonütöm az okmányirodás ügyintézőt, holott nem ő volt a hibás. De a vizsgabiztos is fogta a fejét. Szó nélkül írt egy új adatlapot, kinyomtatta, és azzal már kiállították az új forgalmit az új műszaki érvényességgel (a régi betelt). Félelmetes. Visszatérve, legyen nálad a műszaki adatlap a kocsiban. Ha kérik, megmutatod. Jól értem, hogy a forgalmiban nem írtak át semmi számot? Ha igen, akkor szerintem következő műszakiig kibekkelheted így, és akkor majd mondd, hogy erre figyeljenek oda. Ideális esetben minden megy tovább, a régi mederben.
Amúgy, hirtelen azt találtam, hogy a nullszériánál még rövid számos volt: https://www.trabifan.info/kein_js/t11l/01/fahrgestnr_g.JPG
Ez később kiegészült: https://www.freiepresse.de/DYNIMG/55/58/3725558_HC.jpg
De igazából szerintem a hegesztett a lényeg. A plakett nem egy hivatalos valami ott. Persze, ez csak a forgalomba helyezésnél számít. Hosszú alvázszámos autóból láttam már több példát arra, hogy csak a végét, a változó részt írták be a papírba anno! Egy a lényeg, hogy utána azt a sémát kell követni, ami a papíron van.

5979 Rell Miklós 2019-06-03 12:42:57  Előzmény:Rell Miklós: 80836

Ja, az előbb lemaradt a kérdésem fele:
Megnéztem a kocsit, hogy most hogy is van ez a valóságban: Van ugye a plakett vagy mi, arra sorozatban rá van írva az első x számjegy+betű, majd beleütve az utolsó valahány szám, és ugyanez az utolsó valahány szám van az kaszniba is beleütve. Ugye így van ez jól gyárilag? Tehát valóban csak a hivatalok hülyesége a dolog, és nem az én kocsimban van a hiba?

5978 Rell Miklós 2019-06-03 11:44:54

Na... ma egy kicsit felbosszantottak... Kérdezném, hogy másnak is volt/van-e ilyen gondja... és hogy egyáltalán jól tudom-e a dolgokat!
Szóval vagy egy fél éve megállított a rendőr, igazoltat, és vagy fél óráig töprengtek a papírjaim felett, majd kisütötték, hogy nincs műszakim. Hazakísértek, és bemutattam a vizsgán készült papírokat, erre megnyugodtak, és azt mondták, hogy menjek be az okmányirodába és rendezzem el a dolgot. Bementem, és addig jutottam velük, hogy a rendszerük szerint nincs műszakim. A visszavittem oda, ahol felkészítették-levizsgáztatták, végül kiderült, hogy ők a rövid alvázszámmal csinálták a műszakit (az utolsó valahány számmal). Valamit állítólag varázsoltak, hogy most már minden rendben, és adtak egy újabb papírt, ha mégsem lenne rendben minden.
Nemrég megváltoztatták a házszámunkat, és most megvilágosodtam, hogy azt a forgalmiban is módosítani kéne. Elmentem az okmányirodába, de őszerintük nincs műszaki a kocsira, amikor a papírokat mutogatom, akkor meg új törzskönyvet akarnak csinálni az új alvázszámmal... magyarázom nekik, hogy mi van, de ők tehetetlenek... meg én is. Most mit csináljak? Van rá esély, hogy a következő műszakin ez rendbe legyen hozva, vagy egyszerűbb, ha felgyújtom a kocsit az összes doksijával együtt? :(

5977  Spityu 2019-05-12 00:59:30  Előzmény:Belák Gábor: 80821

Az ott 14-es menet, annyira azért nem reménytelen a meglazítása szerintem. Csak emiatt cserélni? Hát, nem tudom... lánghegesztővel meg kell melegíteni, aztán miután kihűlt, megpróbálni meglazítani. Nem feltétlenül kell vörös izzásig hevíteni, de van, amikor csak az segít. Ez akár kisebb átmérőjű meneteknél is működik, pl. ha össze van rohadva egy 6-os kötés, és lazításra csak elszakadna, akkor jó eséllyel segít, ha az ember megmelegíti.
Amúgy, bontó. De szerintem webáruházakban is kapható, jó eséllyel komplettre szerelve (2 gömbfejjel).

5976 Belák Gábor 2019-05-11 20:24:51

Szia
Köszönöm h írtál!
Arra gondolok ami a kormányművet köti össze a végén van a kormányösszekötő gömbfej.
Futóműbeállítást szeretnék új gömbfejeket kapott de a szerelő nem bírta meglazítani a csavart így csak bezekerte nem tud àllítani rajta így megkéne vennem a másik felét is. Lehet h már csak bontóba kapni ilyet.
Azt hiszem arra gondoltam amit irtál.
Ha hosszabb akkor nem egy forma.
Köszönöm.

5975  Spityu 2019-05-11 18:20:21  Előzmény:Belák Gábor: 80819

Szia!
A nyomtávrúdra gondolsz, ami a kormányműtől az irányítókarig megy? Ha igen, az emlékeim szerint eltér, az 1.1-esé hosszabb. Adott típuson belül a jobbos és a balos ugyanolyan hosszú. De egyik állításomra sem esküszöm meg.

5974 Belák Gábor 2019-05-11 17:21:05

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Egy olyan kérdésem van hogy a trabant 601-esnek és az 1.1-esnek a belső kormányösszekötő rúdja azonos-e?
A segitséget előre is köszönöm!
Gábor

5973 Kacsándi Szabolcs 2019-02-14 21:32:05  Előzmény:Pálla Tibor: 80657

Keress egy jó vágásra ítélt kasznit.Mostanában sokat hirdettek jófogáson is.Nem fogsz újat találni,de egy bontott is éppúgy jó.Kicsit kell javítani a szélén az nem gond,egy jó lakatosnak rutinmunka.

5972  Spityu 2019-02-12 21:52:25  Előzmény:Pálla Tibor: 80657

Németül Bodenblechnek hívják. 150-200 ezer forintnyi euró szokott lenni általában.

5971 Pálla Tibor 2019-02-12 21:22:03

Sajnos az egész,talppal lukasztható állapotú.A csomagtartó padlólemez megvan,azt tudtam venni.A donor padlótól én is ezért félek.Ha tudsz olyan német oldalt vagy helyet ahol tudok keresni,megköszönöm.Másképp marad a lemezzel pótlás.

5970  Spityu 2019-02-12 19:52:03  Előzmény:Pálla Tibor: 80655

Melyik része van elrohadva? Csomagtérhez biztosan árulnak. Komplett padlólemezt szerintem csak gyáriban lehet(ett) venni, de az még a németeknél is ritkaság számba megy. Keresni kell egy donor karosszériát, vagy sík lemezzel pótolni... arra fel kell készülni, hogy a szélek szinte minden esetben korrodáltak.

5969 Pálla Tibor 2019-02-12 17:18:57

Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni.Trabant 601 felújításába vagyok,taposólemezre lenne szükségem.Valaki tudna-e segíteni,hol tudnék szert tenni rá.Honnan és milyen úton-módon lehetne hozzájutni.
Köszönöm segítségeteket.

5968 Pintér Krisztián 2019-02-12 12:39:29

Sziasztok!

Kombi 89-es 2T-hez keresek első és hátsó lökhárítót. (fényezve lesz csak ne keljen sokat lakatolni), illetve kombi tetőt amelyik nincs kifúrva.
Nagyon köszönöm!

5967 Kiss Balázs 2019-01-30 14:25:08  Előzmény: Spityu: 80614

Köszönöm a megerősítést, marad a legyártás.

5966  Spityu 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Kiss Balázs: 80613

Szia!
A 4T-k egyértelműen kalaptartóval jöttek: https://voltegyszeregytrabant.blogspot.com/p/1-allapotfelmeres.html
A csomagtér alján a pótkerék és egyéb kellékek szintén el voltak különítve egy szövettel burkolt fatáblával, ami a kerékdobokon kialakított felfogatási pontokon volt rögzítve, annak segítségével volt nyitható. Úgy emlékszem, a kétüteműnél csak az alsó fedél volt. De ebben nem vagyok biztos sajnos. Egy olyan tippem lenne még, hogy a kétüteműnél a de Luxe példányok voltak csak kalaptartóval ellátva, emiatt valóban nem volt nálunk elérhető.
https://www.derzwickauer.de/trabant_50_p601.html
https://www.trabantteam-freital.de/extra/trabiprospekte/html/1985_601eruni/index.html

5965 Kiss Balázs 2019-01-30 09:29:02

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy Universal érkezett-e Magyarországra hátsó kalaptartóval. Több német oldalon látom, hogy létezik, de úgy sejtem, ez csak a németeknek jutott. A mellékelt fotón látható kalaptartóra gondolok.
Nem tudom érdemes-e sóvárogni utána, hátha esetleg 4T-be érkezett, aztán találok egyszer, vagy érdemesebb megtervezni, legyártani?
Segítségeteket előre is köszönöm.

5964  Spityu 2018-12-12 18:54:27  Előzmény:hargitai tamás: 80518

Szia!
Szerintem leginkább sehogy. Ha van is gyári, jó eséllyel a szivacs rétege annak is szétporladt. Nincs gyakorlati tapasztalatom, de lehet, hogy a lefelé néző oldalát attól még vissza lehet ragasztani pl. PalmaTex-szel.
A másik lehetőség, hogy keresel egy kárpitost, aki autókat is csinál, és rábízod. Azért nem túl egyszerű felrakni úgy, hogy fenn is maradjon, szépen is álljon. Ha nem akarnék szórakozni vele, lebontanám, lepucolnám a maradékokat, amennyire csak lehet, és kárpitossal felragasztatnám. Nekik van mindenféle feszítőjük idomjaik, amikkel szépen meg lehet csinálni a dolgokat, na meg rutinjuk...

5963 hargitai tamás 2018-12-09 21:29:38

Üdv a csoportnak! 1.1 Trabanthoz hogy tudnék tetőkárpitot szerezni?

5962 Takács Gábor 2018-11-28 20:54:23  Előzmény:Csörögi Gábor: 80493

Ezeket töltsd le:
https://data.hu/get/11551101/kapcs4t.pdf
https://data.hu/get/11551102/kezeles4t.pdf
https://data.hu/get/11551103/javitas4t.pdf

5961 Csörögi Gábor 2018-11-10 11:03:06

Tudna-e valaki abban segíteni hogy küldeni lenne szíves Trabant 1.1 szerelési útmutatót akár díjazásért is.
Nem nyomtatott formátumban gondoltam, de ha van felesleges szívesen átveszem.

5960 Csörögi Gábor 2018-11-10 11:02:15

Karburátor gondjaim vannak a Trabant 1.1 el. Indítom, indul..majd le is áll. Ha gázt adok akkor lefullad. A karbit már szétszedtem, kitisztítottam. AC pumpa jó. Benzinszűrő új A benzin csövek is. Nyilván állítási probléma. Még új vagyok a szeren. Ezért azt kérdezném, ki mekkora kitekerésre állítja az egyes állító csavarokat a karbin?. Már csak a viszonyítás kedvéért. Tudom, változó,de mégis támpont lehet a próbálkozásokban. Köszi.

5959 Bán Martin 2018-11-05 18:07:54

Az én trabantom

5958  Spityu 2018-08-28 15:13:32

Sziasztok!
A mai nap folyamán, tankoláskor, a szomszédos kútoszlopnál várakozó úr filmszerepet ajánlott a Trabantomnak. Illetve egy további példányt is keres e célra. A filmről annyit tudok, hogy egy bankrablásról fog szólni, alapvetően humoros rövid film lesz, ha jól értettem és emlékszem. :) A forgatás helyszíne Pécs, bár ebben nem vagyok 100%-ig biztos. Az autók főszereplők, nem csak díszletek lesznek. Amennyiben valaki kedvet kapott hozzá, az alábbi elérhetőségeken eléri a rendezőt:
Deák Zoltán
vodafone nyolcnyolcvanhat 2020
https://www.filminginpecs.com/

5957 Tóth László Péter 2018-07-12 22:13:11

Üdv! Köszönöm,hogy itt lehetek,tegnap óta újra Trabant tulajdonos lettem.
Keresek Sedan/Limusin csomagtartóajtót,és esetleg egy hátsó müanyag lökháritót.

5956 Nagy Ferenc 2018-03-05 15:39:00

Szia Zoli ! Itt felraktam egy képet,ott láthatsz rajta azt ami neked kell.Hivd a+4369918125876-so számomat .A címet megadom.Üdv Nagy Ferenc

5955 Varga Zoltán 2018-02-22 17:57:02

Üdv. mindenkinek!
Trabant 601-re valakinek esetleg nincs véletlenül eladó díszléce a tető szélére?

5954  Spityu 2018-01-28 20:35:46  Előzmény:fenyvesi erik: 80104

Sok szerencsét és még több pénzt. :) Szerintem a használtautón nézz szét, de készülj fel, hogy jelenleg nagy a hisztéria a típus körül, ezért az árak az egekben vannak. Sok bohóc vesz most Trabantot, de nem kell aggódni, lecseng ez is, és majd nyomott áron eladják szépen. Akkor lehet, hogy tudsz értelmes áron is találni valóban jó példányt, feltéve, ha a divatkellék kapott némi törődést is és nem lett teljesen leamortizálva. Most szerencse kell hozzá, hogy ilyet találj olcsón.

5953 fenyvesi erik 2018-01-27 23:40:16

Köszönöm hogy itt lehetek.Eladó Trabant 601-t keresek megvételre.Ami a lényeg:legyenek papírjai és járóképes legyen ja és csak 12 voltos érdekelne.Válaszokat előre is köszönöm.