Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Trabant

Általános topic Trabantokról, történelemrõl, sajátosságokról. Szereléssel, javítással kapcsolatos hozzászólásokat a Barkács-szakkörbe várunk.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

3550 Lizák Péter 2010-04-30 16:03:32  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 55381

Szia TrabiOrr
Én ezek közül ezzel foglalkoznék a helyedben:
[url]http://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/1.1/trabant_1.1_kombi-3793585[/url]

Ez a harmadik volt a sorban azok közül amit idemutattál.



[i](Módosította mr120bpm 2010.05.01. 09:07-kor)[/i]

3549 Őry Gábor 2010-04-30 10:45:58  Előzmény:Kiss Krisztián: 55389

A végén megcáfoltad, amit az elején írtál.

Ezek a kopások jelzik az igénybevételt, a kilométertõl függetlenül.

3548 Szedlák Tibor 2010-04-29 21:18:19

A Viktor Reinz márkárol van valakinek tapasztalata?

3547 Kiss Krisztián 2010-04-29 21:05:10

Ez a pedálgumi kopás,és kormány kopás stb,ez hülyeség.
A melos autom amivel járok 340000km van benne.Németbe jártak vele,hetente 2szer(3éves).Namost,amig kimennek vele 1250 km(kb 13óra)és vissza is ennyi(az összesen max 30óra rakodással,(zárt ducato)Tehát az 2500 km.Amiota én használom(kb 1 éve,napi max 200km-ert megyek,20-25 cimre(futárkodok)Tehát nekem 2500 km az 10-11 munkanap,200-250 cim.Az 200 elindulás,megállás,elindulás.
Szerintetek melyik használat során kopik jobban a kuplung pedál stb?
Csak azt akarom mondani,hogy városi használatban 100km,sokkal több kopás,használodás stb.Én elöbb vennék egy német autot 200 000km errel,mint egy magyart 80000km-errel.

3546 jocking . 2010-04-29 20:19:55  Előzmény:Csády Szabolcs: 55386

Az enyémre is azt mondták, hogy 47000 van benne, közben meg már nem volt festék a gázpedálon, a többi pedálgumi is kopott volt, ahogy a kormány és a váltógomb is. Aztán egyszer ki kellett vennem a kilóméteróát, amin egyértelmûen látszott, hogy körbe lefeszegették az üveget, vagyis valaki már belepiszkált.

3545 Marton Tamás 2010-04-29 20:17:13  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 55384

És még mennyi ilyen van! Egyiknek sem szabad hinni. Elég csak ránézni a pedálokra, a kormányra, és persze alá is kell nézni. Minden kiderül ezekbõl.

Emlékeztetõül mindenkinek:

"MÁJUS 1.

3. Trabant-Wartburg találkozó, Hort

Kezdés: 9 óra magassága. Ami várható: ügyességi verseny, gyorsulás, gulyásleves stb...
Aki már volt az tudja! :)

Megközelítés: Pest felõl 3-mas fõút, Gödöllõ-Aszód-Hatvan-Hort. Pesttõl kb. 60-65km

Aki teheti és lenne kedve hozzá, jöjjön el, vidám nap vár rá! :)"

Eredeti hsz, izelítõs képekkel: 3524. :)



3544 Csády Szabolcs 2010-04-29 19:01:15  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 55385

Igazából elõször a polcon tekergõ kábelek szúrtak szemet, ami azért egy 41000-es kocsinál elég abszurd, s akkor ment még kicsit lejjebb a tekintetem...

3543 Holnapy Gergely dr. 2010-04-29 18:55:04  Előzmény:Csády Szabolcs: 55383

megelõztél, de látom neked is szemet szúrt...

3542 Holnapy Gergely dr. 2010-04-29 18:54:03  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 55381

Azért vigyázz, hogy mit írnak róluk...
pl ez, amit belinkeltél:
[url]http://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/1.1/trabant_1.1_kombi-3803932[/url]
Pusztán nézzed meg a kuplungpedál gumiját, és akkor láthatod hogy nem 41.000. km-t futott, mint ahogy írják. 100-200 ezerrel többet.
Ettõl még nem feltétlenül rossz, csak nem igaz amit írnak róla. Az meg az átverés kategóriáját kimeríti.
De ne aggódj, mert biztos lapulnak még a garázsok mélyén egygazdis, keveset futott Trabik, csak ki kell várni mig eladó sorba kerülnek.
G



[i](Módosította jocking 2010.04.29. 21:54-kor)[/i]

3541 Csády Szabolcs 2010-04-29 18:51:30  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 55381

Ugye az utolsó fehér kombirõl te se hiszed el, hogy 41.000km-t futott? Annyi alatt nem kopik fémig a kuplungpedál gumija... De egyébként is, a múlt héten hallottam erre egy nagyon jó gondolatot:
" A kocsiknál 10 éves kor felett csak az állapot számít, az hogy 15 vagy 18 az teljesen mindegy."

3540 jocking . 2010-04-29 18:51:10  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 55381

Már csak annyira kell figyelni, hogy 3 év múlva is legyen elfogadható áron trabi az ilyen helyeken. Lehet, hogy érdemes lenne elõbb beszerezni egyet. Nekem is jogsi elõtt 1 évvel már volt trabicsek, addigis megtanultam szerelni.

3539 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2010-04-29 18:01:01  Előzmény:Lizák Péter: 55380

Hát ez sajnos igaz:( De van egy jó Trabis hírem:
Apát megfûztem, hogy ne a Suzukit kapjam elsõ autónak, hanem Trabit:)
18. szülinapomra akarja Apa a Trabimat:)
Ami már csak 3 év:S (Nem biztos, de lehet, hogy elõbb lesz...)
Itt van egy pár szépség:
[url]http://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/1.1/trabant_1.1_n_limusin-3730695[/url]
[url]http://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/1.1/trabant_1.1_kombi-3796422[/url]
[url]http://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/1.1/trabant_1.1_kombi-3793585[/url]
[url]http://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/1.1/trabant_1.1_kombi-3803932[/url]
Én olyan autóra pályázok, ami eredeti, és nem kínozták szét(azoktól félni kell)


Trabiorr

3538 Lizák Péter 2010-04-29 15:29:20

Kihal a topic Uraim? Két napja nem ír senki ide semmit?

3537 Lizák Péter 2010-04-27 11:41:09

Nem olyan rég téma volt a 4T-k darabszáma. Kicsit belemélyedtem a témába, és a következõre jutottam:

[b]1988 november-decemberében a nullszéria keretein belül.[/b] (1988. szeptemberi kezdéssel is olvastam errõl a dologról):

Karosszéria Darabszám Vázszámok

Limousine 120 F0000001 - F0000120
Universal 30 F7000001 - F7000030
___________________________________________
[b]Összesen 150[/b]

[b]1989 január - 1990 május az elõszéria keretein belül[/b]:

Karosszéria Darabszám Vázszámok

Limousine 690 F0000121 - F0000810 *
Universal 50 F7000031 - F7000080
___________________________________________
[b]Összesen 740[/b]

1990 május: Megszületik az utolsó 601-es Trabant (feltételezhetõen valamikor a hónap eleje felé, mert a Polo-k miatt idõ kellett átállni a VW-re). 21-én elkészült a [b]3000000-ik Trabant, egy 1.1-es Limousine.[/b], valamint 234 Tramp. Tehát eddig a két fenti táblázatot nézve 890 + a 234 Tramp (összesen: 1124 kocsi), vagy 1140+234 (összesen: 1374) darabról beszélhetünk. Eddig. Mivel a 3 milliomodik a hónap vége felé készült, így sejthetõen már túl sok trabi nem gurulhatott ki a gyárból májusban. Fõleg, hogy 21-én már az elsõ Polo is legyártásra került.
[b]Mivel a hárommilliomodik trabiról is kép bizonyítja a 4T létet, meg az utolsóról 3096099-es darabszámúról is[/b], így több mint 96099 4T-nek kellene lennie. Legalább is a 96099 meg az az ezeregynéhányszáz darab.
[i](Módosította PEDROH 2010.04.27. 13:43-kor)[/i]

3536 Lizák Péter 2010-04-27 05:47:23  Előzmény:Ifj. Hirháger Gábor: 55372

A legutóbbi Autó-Motor magazinban is volt ez a trabi

3535  Spityu 2010-04-26 21:19:46  Előzmény:Bokodi Áron: 55376

Szia!

Trabi hengerbõl 76-ot lehet kihozni maximum, ez is már eléggé a vége, helyenként nagyon vékony lesz a persely, de tartósnak mondható. Efölött már nem annyira - egyszer legalábbis ezt a tájékoztatást kaptam hasonló kérdésemre. :)
Az illesztési hézag valóban 2-3 század gyári dugónál, silány minõségûnél inkább 5-6.
Természetesen a 78mm is kihozható, a régi hüvely eltávolításával és egy új belepréselésével. Ezzel a módszerrel 82mm-es hengerátmérõ is elérhetõ, nagyon vékony henger ill. hüvelyfallal. A 78-at lazán kiadja, viszonts számíts arra, hogy kell egy harmadik felömlõ is ekkora lökettérfogatnál, pörgõs motor esetén mindenképpen, nyomatékmotornál talán nem, lesz idõ az átömlésre alacsonyabb fordulatszámon.
A karburátor szintén hasonlóan alakul.

Szerintem.

3534 Bokodi Áron 2010-04-26 20:58:04  Előzmény: : 55308

köszi a választ! bocs, hogy csak most írok, de nem jutottam gépközelbe.
mindössze 2-3 század lenne az dugattyú illesztési hézag???? a kis 125ös MZ lett 3századra illesztve, és az is csak a gyári dugattyú miatt. ezt a túlhûtött relatíve nagy lökettérfogatú motort szerintem 4század alá nem lehet vinni. sõt szar dugattyúval inkább csak 5század. nekem nagyon jó volna, ha 78mm-ig fel lehetne fúrni, mert remek minõségû lengyel 2gyûrûs 300as ETZ dugattyúkat lehet kapni egész olcsón amihez hozzáigazítva a hengerfejet, BIG BORE trabiblokkot lehetne összehozni. kb 700cm3 lökettérfogat megfelelõ kompressziónövekedés mellett minimum 30-32lóerõ max teljesítményt jelentene, emellett egy rövid löketû blokk lenne, ami a könnyû lendkerekemhez ideális. ezt tovább okosítva karbival, hangolt kipuffal, komoly kis motorblokk lehetne.

szóval remek lenne pontosan tudni, hogy mekkora az a méret, amikor még nem szakad át a hengerpersely.

3533 Marton Tamás 2010-04-26 18:08:20  Előzmény:Sipos Tamás: 55374

Tán mert nem az üzlet miatt csinálta. Ahogy mi sem amiatt Trabantozunk évek óta, mert profitot termel :)
Amúgy egy Suzit is el tudnék így képzelni. Meg sok is van belõle.

3532 Sipos Tamás 2010-04-26 17:19:13  Előzmény:Marton Tamás: 55373

[justify]Ha ez 20 évvel ezelõtt történt volna, akkor rendben. De mostanra nincs már elég Trabant, amit át lehet alakítani. Meg ha lenne is, a tulajdonosaik akkor is úgy akarják (és úgy is kell) megõrizni, ahogy van; kétütemûként.
Miért nem egy Suzukit épített át? Mert ebbõl így nem lesz bombaüzlet.[/justify]

3531 Marton Tamás 2010-04-26 15:55:28  Előzmény:Ifj. Hirháger Gábor: 55372

Na ezt kipróbálnám. Elég ötletes, hogy az energiát aggregátorból is nyerheti, ha netán arra lenne szükség, és nem kell rögtön konektort keresni a városi dugóban.
Persze a napelem is nagyon ötletes, bár nem tudom 2.5nm-nyi tábla mennyi áramot termelhet.
Mindenesetre becsülendõ, hogy ezt pont egy Trabival követték el :)
Mehet a sorozatgyártás! :D

3530 Ifj. Hirháger Gábor 2010-04-26 05:28:56

Sziasztok, tegnap esti don pepes ujságban a következõ cikk:

"Sárga csoda csendes villanymotorral
TRIBID-Elkészült a világ elsõ hibrid hajtású Trabantja-Egyenlõre 20 km a hatótávolsága.

Budapest, Rákospalota, egy klasszikus hátsó udvari mûhely. Itt született a világ
elsõ mûködõ képes hibrid hajtásláncú Trabantja, a modern csodaszarvas.
"Akkor vezesd!"- mondják a Tribid készítõi. Oké, beülök a Trabantba, mellém zsúfolódik Fábián Sándor a lelkész, aki kitalálta az egész átépítõs történetet.
"A gázzal óvatosan-mondja-, és nincs rendszám, úgyhogy vigyázzunk a rendõrökkel!" Kihajtok az udvarból az utcára, szépen gyorsul a kocsi, a hajtáson kívül minden más eredeti maradt, ennek megfelelõen a mai szervókhoz szokott karnak nehézkés a kormányzás, no és a férfiasan taposni a rásegítõ nélküli féket. De minden jól mûködik, mert mindent felújítottak. Váltani nem kell, csak indulás elõtt: ha elõre akarunk menni, akkor 4esbe kell kapcsolni a váltót, ha hátrafelé, akkor értelem szerûen rükibe. Mindezt azért, mert igen nagy a villanymotor nyomatéka, négyesben is vígan indul az autó. Éppen ezért a hátramenettel nagyon kell vigyázni, ott rövid az áttétel, nagyot ugrik a villanytrabant. Az utolsó simításokat Gányik József autószerelõ és társa, Varga Antal végezte a kocsin. Õk mutatják meg a részleteket. A motortér érdekes látványt nyújt. Maradt a Trabant-váltó és differenciálmû, 2hengeres motor helyét viszont egy egyenáramú, 72voltos 12kW teljesitményû villanymotor vette át. A tiszta üzemû gép felett acélkereten trónol egy áramfejlesztõ, amely 200 köbceniméteres, 5,5 lóerõs, és esetünkben alkohollal üzemel. A motort a csomagtartóba telepített akkumulátorok látják el energiával. Az akkuk tölthetõk hálózatról vagy a hátsó ablakokba és a tetõre helyezett napelemekrõl, illetve a mtortérben dolgozó aggregátorral. Eredetileg ez utóbbi is a csomagtérbe költözött volna, de betokozva melegedett, ezért került a motorháztetõ alá. A hátsó ülések viszont nem rakták vissza, pedig lehetne, s ettõl kísérleti eszköz helyett "autobb" lenne a Tribid. A próbaút során végig tisztán villamos üzemben használtuk az autót, a csapatfõnök Sándor szerint így 20 km a hatótáv, a rendszer ismerõ villamosmérnök szerint inkább 5. Az áramfejlesztõ benzinmotort is járatva 100km saccolják a hatótávot, amely bõven elég a városi üzemben, ahol helytállhat a kocsi. A belsõ égésû motornak amúgy 5L a tankja, amellyel 3órát üzemelhet. A napelemek a próba napon-esõs idõ lévén-még nem szóltak bele az energiatermelésbe, ráadásul a tetõre 2,5 négyzetméternyi tábla még meg se volt- az oldalablak-napelemek a világítás áramigényét szolgálják ki erre a van egy plusz 44Ah-s akku az eredeti helyén."

3529 Varga Tibor 2010-04-25 19:52:38  Előzmény:Marton Tamás: 55366

Szintén magamra ismertem pár képen:)
Idén lehet kimarad sajnos, de majd még kiderül.

3528 Marton Tamás 2010-04-25 19:35:36  Előzmény:Gyapjas Gergely: 55369

Na egyvalaki már jelentkezett :)

PEDROH: Nem tudom hogy az pont a jó jelenség e. Sztem 90-95 fokos víznél még nem igazán kell annak erõteljesen gõzölögnie, kifújnia. Max, ha tényleg forr.
Mondjuk a Trabant 1.1 gyári hûtõsapkája 100kpa-nál nyit, a wareszé 130-nál. Fene tudja miért van különbség köztük.
De mielõtt termosztátot cserélnél, próbáld meg elõször kicserélni a nyomásszelepet. Haver waresza pont ugyanezt a jelenséget produkálta, hogy a hûtõre menõ alsó csõ hideg maradt, fûtés se volt rendesen, a víz is szép lassan fogyott, és mindig a második zöldbe volt a hõfok. Persze gõzölgött a nyomásszelep is.
Aztán ki lett cserélve (2 termosztát csere után), és lám megszûntek a gondok.

3527 Gyapjas Gergely 2010-04-25 19:03:00  Előzmény:Marton Tamás: 55366

Én megismerem a sajátom. Elsõ kép jobb elsõ autó.:D

3526 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2010-04-25 14:31:05

Sziasztok!
Lenne egy kérésem!:)
Aki nagyon ügyes a Trabant történelmébõl, az átnézné nekem oldalam Trabant történelmes részét? Köszönöm elõre is!
Ez volna az:
[url]http://trabiorr.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=1096262[/url]
És természetesen várok jó ill. rossz kommenteket ehhez a részhez:) De jöhet ötlet is!

Trabiorr

3525 Lizák Péter 2010-04-25 06:31:22  Előzmény:Marton Tamás: 55365

A nyomás szelep gondolatom szerint jó, mert mikor leálltam itthon úgy sûvített a gõz kifelé mint a huzat. Letekertem kissé a sapkát a tartályról, de a víz nem kezdett el felfelé jönni.

3524 Marton Tamás 2010-04-25 00:31:14

Jut eszembe!

MÁJUS 1.

[B]3. Trabant-Wartburg találkozó, Hort[/B]

Kezdés: 9 óra magassága. Ami várható: ügyességi verseny, gyorsulás, gulyásleves stb...
Aki már volt az tudja! :)

Megközelítés: Pest felõl 3-mas fõút, Gödöllõ-Aszód-Hatvan-Hort. Pesttõl kb. 60-65km

Aki teheti és lenne kedve hozzá, jöjjön el, vidám nap vár rá! :)

Egy pár kép ízelítõnek:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/100425/DSCF1157_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/100425/DSCF1187_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/100425/DSCF1168_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/100425/DSCF1186_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http: //kepfeltoltes.hu/100425/DSC01016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/100425/DSC01051_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Na? Ki ismeri meg a saját kocsiját? :)

Mindenkit szeretettel várunk!




3523 Marton Tamás 2010-04-24 23:58:49  Előzmény:Lizák Péter: 55359

Sztem elõször mindenképp a nyomászelepet csekkold le, nehogy téged is az szívasson meg! Ha szájjal átfújsz rajta, az már rég rossz.
Aztán jöhet a termosztát ha az elõbbi hiba kizárva. Kiszeded, forralsz vizet, beledobod a 90°C körüli vízbe és mereszted a szemeidet, hogy nyit é. Ha igen, akkor jöhet a vízpumpa. Bár sztem az vagy megszorul és nyekk, vagy semmi.

ABalu: Szerencsés alak vagy! Ilyen csajt kifogni öcsém... :)

[i](Módosította PAtr0n 2010.04.25. 01:59-kor)[/i]

3522 Ackermann Balázs 2010-04-24 21:40:32  Előzmény:Madocsai Gergely: 55363

Semmi baj, viszlek én még két keréken... csomagtartóban. :D Na jó, nem. :P

3521 Madocsai Gergely 2010-04-24 21:30:17  Előzmény:Ackermann Balázs: 55361

Igen, wállalom, h a pokol kénköwes tüzén fogok bocsánatért esdekelni, beklyóimat hurcolászwa, az örökkéwalóságon át tartó szárazböjttel, de ezt nem lehetett kihagyni...:D

3520 Ackermann Balázs 2010-04-24 21:19:57  Előzmény:Marton Tamás: 55356

Mindennek oka van. Autóbuzi családból származik! :D

3519 Ackermann Balázs 2010-04-24 21:15:42  Előzmény:Madocsai Gergely: 55353

Ejnye, ejnye, akkor inkább "csináltunk FEL pár dolgot az autón"! :D:D:D

Igaz egyelõre nem fogtunk ilyen nagygenerál jellegû manõverekbe. :P
[i](Módosította ABalu 2010.04.24. 23:21-kor)[/i]

3518 jocking . 2010-04-24 21:01:22  Előzmény:Lizák Péter: 55359

Ha a pumpa lenne a szar, akkor szerintem elõbb utóbb az alsó csõ is átmelegedne, már csak a termoszifonos elv miatt is. Szerintem is a termosztát lesz a kuka, valszeg az nem nyit ki.

3517 Lizák Péter 2010-04-24 20:32:04  Előzmény:Marton Tamás: 55345

Hali!

Most nálam is elõjött a túlmelegedés. Egy órát ment ma az autó, hideg motorral indultam el. Városban mászkáltunk vele egy órahosszát. Ez idõ alatt majdnem felforralta a vizet. A hûtõnél lévõ felsõ csõ forró, az alsó meg hideg maradt. A vízpumpa ment el, vagy a termosztát akadt be?
Hûtõvíz mennyisége megvan ahogy volt, és NEM olajos, vagyis tiszta. Tehát nem folyt el sehol. Tócsa a kocsi alatt sem volt semerre ahol jártam vele. A motorolaj megint csak nem keveredett semmivel, és erõ is van a motorban tehát hengerfej kizárva.
Termosztát gyanús, vagy a vízpumpa adta meg magát? Két éve volt cserélve, amikor a hengerfejtömítés is.
A kiegyenlítõ tartály felsõ csonkján elég nagy lyuk van ergo ott vissza tud folyni a víz, de majd holnap megnézem, mert ez most este jött ki.

3516  Bandi 2010-04-24 14:20:17  Előzmény:Marton Tamás: 55356

Én azért átfúrtam,így egy kicsit lassabban melegszik fel,mert ugye nagyobb az átfolyás...:D

3515 Lizák Péter 2010-04-24 13:52:18  Előzmény:Marton Tamás: 55356

Nem egyszer. Ezért kellett az ülést utána hegeszteni :D
Asszem sok trabi tudna mesélni,hogy a lakosság hány%-a fogant anno Trabiban. Mi biztos! :D
Púpos trabi makett motoháztetején én sem próbáltam :D

3514 Marton Tamás 2010-04-24 10:01:20  Előzmény:Lizák Péter: 55354

Aha! ... eddig csak egyszer volt hozzá szerencséd? :)
Az anyósülés mire jó? Kormány mögött? Nem is értem. Khmmm... tudnék mesélni, vagyis a Trabim! :D

madogery: Ezt viszont még nem próbáltam. Szégyellem is magam miatta... :)

Bandi: Én nem fúrtam, csak gyári méretre, nem véletlen csak akkora az. De mondjuk a 4T waresznál ugyanez a lyuk vagy 2x vagy 3x nagyobb, ott tényleg zubog. Nem értem a Trabinál miért ilyen kicsit fúrtak.

ABalu: Örülök ha nem szól meg a szerelésért, nemhogy még ezt kérdezze: "ugye van még mit szerelni?" :)

3513 Madocsai Gergely 2010-04-24 10:00:57  Előzmény:Lizák Péter: 55354

Hát igen, hátul nagyobb a hely, elöl wiszont tudsz közben wezetni (.....;)), walamit walamiért...:evil:

3512 Lizák Péter 2010-04-24 09:46:24  Előzmény:Madocsai Gergely: 55353

Én ezt kocsiban. Mondjuk ak ormány mögött a vezetõülésen érdekes mutatvány volt... :-)

3511 Madocsai Gergely 2010-04-24 09:22:25  Előzmény:Ackermann Balázs: 55348

"Mi tegnap csináltunk meg pár dolgot az autón..."

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/091224/Trabcsi_____www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Folyton csak a munka... :evil::evil::evil::D:D:D

3510 Lizák Péter 2010-04-23 18:01:10  Előzmény:Ackermann Balázs: 55348

Szerintem ha meg leszel lincselve ne csodálkozz jó? :D

3509 Ackermann Balázs 2010-04-23 14:26:31  Előzmény:Sipos Tamás: 55350

Néha én sem hiszem el, igazán szerencsésnek mondhatom magam! :) Remélem még sokáig körülvesz ez a légkör. Ezért is próbálom meghálálni, ahogy csak tudom. :)

3508 Sipos Tamás 2010-04-23 13:00:00  Előzmény:Ackermann Balázs: 55348

[justify]Ezt nem hiszem el! A szüleid is melletted állnak, és még a barátnõd is. Mindenütt szövetségesek vesznek körül.
Ilyen csak a mesében létezik. Ez a veteránosok nagy álma.[/justify]

3507 Lorincz Peter 2010-04-23 12:51:35

Sziasztok:)

Holnap valaki megy Lajoskomáromba?Érd és környékérõl?

3506 Ackermann Balázs 2010-04-23 08:17:22  Előzmény:Marton Tamás: 55345

:D Azért nem árt, ha ilyen érdeklõdésû a leányzó. Van egy olyan piszkos, büdös randi fílingje egy ilyen akcióknak. :D Mi tegnap csináltunk meg pár dolgot az autón, utána mentünk egy kört. Úgy láttam élvezte a dolgot, legalábbis azóta hallom, hogy "ugye van még mit szerelni"... :)

Mostmár csak egy pár íves lökös hiányzik a kocsiról és kész a '70-es évek fíling.

3505 Bende Endre 2010-04-23 07:20:04  Előzmény: Bandi: 55342

Hát felénk is :)

3504  Bandi 2010-04-23 03:41:41  Előzmény:Marton Tamás: 55345

A dugulás elkerülése végett,a pisilõs lukat én kifúrtam akkorára amekkorára csak lehetett így már nem dugul el.Nem pisil,hanem csak úgy zubog!!:D

3503 Marton Tamás 2010-04-22 21:24:09  Előzmény:Szedlák Tibor: 55335

Azt a lapát témát kizárnám, nem hiszem, hogy az csak úgy lerepül róla.
Ahogy Tibke írta a felsõ csövet kell ilyenkor ellenõrizni, hogy pisikél e.
Nálam több mint 6 éve van az autó, és most a legutóbbi szétszedéskor derült ki, hogy a kiegyenlítõtartály felsõ csonkja totál el volt tömõdve. Én az órás csavarhúzó készletet hívtam segítségül a dugulás elhárítására. Most már pisil :)
Haver 4T waresza egyszer tök hengerfejes tüneteket produkált. Mivel a termosztátcsere nem oldotta meg a problémát, már majdnem szétszedtük a HF-et. Aztán kiderült, hogy a kiegyenlíõtartály kupakjában elszállt a nyomászelep, elengedte a gõzt, így persze nyomás sem volt a rencerben, és a víz is fogyott.
Szép volt erre rájönni. Szerencsére idõben. :)

kovi9158:
Amúgy a mátra sem lenne rossz, már jó sokszor voltam fent, vannak arra is szép helyek.
Mfüred, Sástó, Galyatetõ, Kékestetõ, Parád, Parádsasvár, és még sorolhatnám...
Ha úgy alakul szervezek én is egy túrát oda. Na meg ha lesz rá igény :)

Tibke:
A lényeg, hogy egyszer autó lesz belõle. Nekem 4 hónapig le volt támasztva most legutóbb, de már minden bajom volt, hogy nem mehettem vele. És totál úgy tûnt, hogy sosem lesz kész :)

ABalu:
Hát a kedvesem most örül, hogy végre nem a Trabi van terítéken minden hétvégén, szal vele nem egyhamar fogok zsírozni :) De azért legközelebb megpróbálom rávenni, hogy cseréljen nekem pl. vízpumpát :P

3502 Szedlák Tibor 2010-04-22 20:01:20  Előzmény:Varga Tibor: 55341

Hát igen. Ma eszembe jutott hogyan járt egy itteni fórumozó. Lehúztam a kiegyenlítõtartály felsõ csövét , és egybõl eltûnt a víz alig gyõztem utánatölteni.:P El volt tömõdve a felsõ csõ ... Melegítettem egy 5 ös pálcát és átküldtem rajta, bár fûtésem még most sincs pedig légtelenítettem szóval lesz még vele meló. Gyertyákon nem látszik hogy hengerfejes lenne. :) egyébként most e85 el megyek. :P

[i](Módosította N1tr0 2010.04.22. 22:03-kor)[/i]
[i](Módosította N1tr0 2010.04.22. 22:03-kor)[/i]

3501 Ackermann Balázs 2010-04-22 19:43:46  Előzmény:Kovács István: 55338

Látom nem mosom le magamról azt az "Omega koncert" effektet... :D No de épül fel 10 év szunya után a '80-as Trabim, Õ indul a következõ túrán. Ma küzdöttem a gyújtásával, bezsíroztuk, szal alakul. Apropó, próbáljátok ki ha tehetitek, marha jó dolog egy lány segédletével Trabit zsírozni! ;)
[i](Módosította ABalu 2010.04.22. 21:44-kor)[/i]