Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Trabant

Általános topic Trabantokról, történelemrõl, sajátosságokról. Szereléssel, javítással kapcsolatos hozzászólásokat a Barkács-szakkörbe várunk.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

4935 dr. Pusztai Gábor 2013-07-05 07:18:48  Előzmény:Kárász Endre: 56770

Szia!

Köszi a kimerítõ választ, szerencsére nem az elhanyagolt kategória a Trabi, hanem nagyon szépen gondozott.

PG

4934 dr. Pusztai Gábor 2013-07-05 07:16:47  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 56771

Szia!

Köszi az infókat, a dédelgetett kategória lesz, mert az elsõ autóm ilyen volt, és nem napi használat a cél. Teljesen gyári állapotában van, csak a gumikat cserélte le az elsõ tulaj. Sajna nem sok idõm van az átiratásra, és elötte biztos nem elindítani a MMB-t, mert azért rendbe akarom rakni és még csak a belsejénél tartok.

Köszi a segítséget.

PG

4933  Spityu 2013-07-04 19:27:16  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 56774

Köszi a válaszokat. Most értem haza, így raktam össze, ahogy írtátok, szóval jól tippeltem végülis. Pontosabban ahogy eddig volt, rossz volt, a másik variáció pedig ez. Amúgy azért nem ment át a kupak a lyukon, mert a festék miatt bizony kisebb lett. Fogtam egy 4-es fúrót és kézzel kiforgácsoltam a lakkot. Most tökéletesen illeszkedik és jó húzósan megy bele a kupak a furatba, ill. a felirat a kupakba. Amúgy, mielõtt nekiálltam, megnéztem a 4T-men hogyan van. Ott is így volt (elöl, hátul).
[i](Módosította Spityu 2013.07.04. 21:28-kor)[/i]

4932 Holnapy Gergely dr. 2013-07-04 18:16:10  Előzmény: Spityu: 56772

Jocking megadta a helyes sorrendet. De gyárilag nem olvasztottak semmit. Limóba belógot a pöcök a csomagtartóba, és slussz. Kombinál ez nem volt gond.
Annyi plusszban, hogy sok utángyári (magyar) felirat van, ennek megfelelõ mûanyag pöckökkel. Amik gyakran sem a hátfal gyári furatába nem mennek be (és nem a 10x átfényezett kasztni okán), sem nem a "hüvely" közepén van a lyuk, hanem excentrikusan, illetve hiányzik az a kis tányér ami miatt nem csúszik be a csomagtartóba. És persze a belsõ átmérõt is el tudják szabni...
Summa summárom, ha a gyári emblémádat akarod felrakni új, utángyári "hüvelyekkel" akkor nem kell különösebben barbárnak lenni, hogy letörd a felirat pöckeit.
Legtutibb a fém felirat volt menetes pöckökkel, gumialátét, alátét, 5-ös anya. Az 50 év után is visszahelyezhetõ.
[i](Módosította hogeri 2013.07.04. 20:18-kor)[/i]

4931 jocking . 2013-07-04 11:59:58  Előzmény: Spityu: 56772

Hogy gyárilag hogy vannak rögzítve, az jó kérdés. Ahányat én láttam, ott mindig úgy volt, hogy csak be volt dugva a kupak, és abba meg a felirat. Nem hiszem, hogy gyárilag így lett volna, mert az elsõ adandó alkalommal egy bepakolt nagyobb csomag simán letöri a pöcköket. Én azt tartom valószínûnek, hogy a kupakot és a beledugott felirat pöckeit megolvasztották, és szétkenték a hátfalon.

A kérdésedet újra átolvasva meg feltûnt, hogy nem is ez volt a kérdés.:D
Szerintem a rögzítés módja, hogy a kupak kintrõl van beledugva a lukba. Így logikus, mert egyébként a pöcök vékonyabb, mint a luk, és befolyna mellette a víz. A kupaknak meg van egy kis válla is, amitõl nem tudod "túldugni" a lukon, és kicsit testesebb is, hogy normálisan tömítsen. Vagyis egyértelmûen a "kintrõl van bedugva a kupak" a helyes megoldás.


[i](Módosította jocking 2013.07.04. 14:06-kor)[/i]

4930  Spityu 2013-07-04 11:04:38

Üdv!

Érdeklõdni szeretnék, hogy a hátfalon lévõ feliratok hogyan vannak rögzítve gyárilag? Van a karosszéria, a felirat és a kupak. A kupak az elõször bele van nyomva a furatba, majd abba a felirat, vagy egyszerûen belülrõl rá van dugva a felirat pöckeire? Jelenleg az utóbbi módon van felrögzítve, ám fél év alatt elrepedtek a kupakok... ebbõl gondolom, hogy annak a karosszériában lenne a helye - kívülrõl.

4929 Holnapy Gergely dr. 2013-07-01 20:31:50  Előzmény:dr. Pusztai Gábor: 56768

Isten hozott a klubban....

Elõször el kell dönteni, hogy napi használatú, vagy dédelgetett jármûvet szeretnél.
Ha napi használatút, akkor sem kell katalizátor, de hivatalosan valóban úgy tudod átíratni, ha van érvényes mûszaki vizsgája. Kiskapuk korábban léteztek -ma nem tudom hogy vannak-e pont ilyenek-, akkor átírták, és bejegyezték a forgalmiba hogy "csak mûszaki vizsgával érvényes". Az én 600-asom 7 éve így létezik, de azóta felújítás alatt van.
Ha dédelgetett, muzeális minõsített jármûvet szeretnél, -mert hogy 30 év feletti- akkor lehet MMB (Muzeális Minõsítõ Bizottság) minõsítést szerezni, megfelelõ mûszaki és esztétikai állapot esetén, és azzal 5 év mûszaki vizsgát kaphatsz a jármûre, sikeres mûszaki vizsga esetén. Viszont ez esetben nem kell eredetiség vizsgálat, mert az MMB minõsítés helyettesíti azt.
Járjad jól körbe, mielõtt az átíratás és társainak nekiállsz. A jogi oldalát Tiberius kolléga itt, a Veterán topicban jobban ismeri. Keresd õt is.

4928 Kárász Endre 2013-07-01 20:04:16  Előzmény:dr. Pusztai Gábor: 56769

Szerencsére jó választ kaptál :) Sajnos rengeteg tévhit kering a Trabi és a katalizátor körül. Katalizátor [i]beszerelését[/i] sosem írták elõ, a szigorítás mindössze annyit jelent egyes esetekben, hogy a kipufogógáz CH (szénhidrogén) kibocsájtásnak is egy megadott határérték (2000ppm, azaz 0,2%) alatt kell lennie. Korábban csak CO-t mértek, illetve egyes esetekben ma is csak a CO kibocsájtásnak kell egy limiten belül maradnia. Míg a CO emissziót gond nélkül teljesíteni tudja a Trabi, addig a CH érték kapcsán rendre fellángolnak a viták mindkét oldalról. A "kell a katalizátor" elvet vallók azt mondják, hogy anélkül biztosan nem teljesíti a Trabi az elõírt CH értéket. Ezt sokan elég könnyen meg tudják cáfolni... Tehát katalizátor nélkül is belül lehet maradni a 2000ppm-es CH értéken. Persze nem a haminc éve sufniban rohadó, halál kokszos, szétkopott autó esetében.

4927 dr. Pusztai Gábor 2013-07-01 19:09:35

Sziasztok!

Közben megkaptam a választ. Csak akkor kell ha forgalmi már bejegyezték a katalizátort.

Üd

4926 dr. Pusztai Gábor 2013-07-01 10:34:59

Sziasztok!

Nem rég lettem tulajdonosa egy 33 éves gyönyörû gyári állapotú (csak a négy gumi lett cserélve 44 e km) Trabinak.
Eddig ideiglenesen ki volt vonva a forgalomból, mert az elõzõ gazdája már nem használta. Az átíratáshoz szükséges a mûszaki vizsga erre jutott a illetékes okmányiroda. Most az infót kaptam, hogy csak katalizátorral lehet mûszakiztatni.
Erre nézve szeretnék megtudni infót, ha vki segítene.

4925 Horváth Kristóf 2013-06-04 21:07:08  Előzmény:Kárász Endre: 56759

Szia/sztok!
Köszönöm szépen a választ, utánajárok majd a dolgoknak, mert a honlapjukon nincs kormány 601-hez. Lehet, hogy csak nincs feltöltve...
Köszi még egyszer!
Üdv,
Kristóf

4924 Őry Gábor 2013-06-04 18:42:17  Előzmény:Őry Gábor: 56754

Jó hír: megoldódott a generátor-problémám.
Rossz hír: a zsír újan vett DDR feliratú feszszabályozó gyárilag szar volt.

4923 Németh János 2013-06-04 18:27:31  Előzmény:Szabó Géza: 56764

CSaó.
nekem is nemsokára esedékes a csere. Ha valakinek van tapasztalata az ossza meg velünk köszi :)

4922 Szabó Géza 2013-06-04 11:24:05  Előzmény:Kunyi Tamás: 56763

Ha jól tudom a stabilizátorrúd furata szûkebb mint a Trabanté de a hosszában sem vagyok biztos talán 0,5cm rövidebb.

4921 Kunyi Tamás 2013-06-03 21:01:53  Előzmény:Szabó Géza: 56761

Ez nagyszerû! Köszönöm a cikkszámot!
Röviden: csupán megláttam ezt a Suzuki lengõkart és azonnal elámultam a hasonlóságon, ezért kérdeztem felõle.

De ez már szinte ugyanúgy néz ki. Ezt valaki próbálta már? Mert így nem is akkor hiánycikk (legalábbis számomra) egy új Trabant lengõkar - még ha nem is DDR gyártmány, de legalább van.
Tehát valaki szerelt már be ilyen Polo lengõkart?

4920 Unger Balázs 2013-06-03 08:20:49

Kedves Trabantosok! Unger Balázs vagyok a Cimbaliband zenekar vezetõje, és egy kéréssel fordulnánk hozzátok! Jövõ vasárnap azaz június 9-én Siófokon forgatunk egy videoklipet Balatoni nyaraló címû számunkhoz, melyhez egy kétütemû Trabira lenne szükségünk! Olyan Trabantosra gondoltunk, aki Siófok 30km-es körzetében elérhetõ! A forgatás délelõtt lenne, de rugalmasan alkalmazkodunk! Kérem aki esetleg tudna kölcsönözni, segíteni, keressen minket a cimbaliband@gmail.com emailcímen, és mi visszahívjuk, megbeszéljük vele az anyagi részleteket is! Tehát várjuk jelentkezését annak, aki Trabiját egy vidám kis videoklipben szeretné viszontlátni! Íme a zene: https://soundcloud.com/cimbaliband/balatoni-nyaral És a zenekar facebook oldala: https://www.facebook.com/cimbaliband

4919 Szabó Géza 2013-05-30 14:34:06  Előzmény:Kunyi Tamás: 56757

Helló!

akkor talán inkább már a polóét volna érdemesebb megpróbálni, elvégre közelebb áll a Trabant1,1 futómûvéhez mint egy suzukié.
gyári cikszáma: 861407151B

4918 Kunyi Tamás 2013-05-29 20:13:56  Előzmény:jocking .: 56758

Igen, ez lehetséges. Próbálok cserealkatrészeket keresni más autótípusokból. De nem hinném, hogy ez ilyen egyszerû lenne. Szóval csak egy felvetés volt :)

4917 Kárász Endre 2013-05-28 21:30:22  Előzmény:Povázsay Zoltán: 56756

Nehogy innen vegyétek meg az utángyártott pereckormányt!!! Ezt a tököli kereskedõ fickó gyártatja, õ szállítja a németeknek is. [url=http://www.ostmobil.hu/]Itt[/url] megtaláljátok az elérhetõségét, tõle is lehet venni.
Távol áll tõlem, hogy pont ezt az embert reklámozzam: ízig-vérig kereskedõ, durva árpolitikával. De a kormány biztosan olcsóbb, mintha a trabantwelt-rõl rendelné valaki.

4916 jocking . 2013-05-28 21:18:50  Előzmény:Kunyi Tamás: 56757

Hát, még ha teljes hosszra egyforma is lenne, annyi már a képeken is látszik, hogy a kettõn más a stabilizátor rúd és az alsó gömbfej közötti távolság. Akkor pedig a kerékdõlés tuti változik a gyárihoz képest, még akkor is, ha a teljes hossz egyforma.

4915 Kunyi Tamás 2013-05-28 20:39:37

Valaki nem fogott a kezében 1982-1989-es Suzuki Swift lengõkart? Valóban rövidebb, mint a Trabant 1.1-é?

Trabant 1.1 lengõkar:
[url=http://kephost.hu/share-2C7E_51A514F5.html][img]http://kephost.hu/image-2C7E_51A514F5.jpg[/img][/url]

Suzuki Swift lengõkar:
[url=http://kephost.hu/share-3018_51A514F5.html][img]http://kephost.hu/image-3018_51A514F5.jpg[/img][/url]

4914 Povázsay Zoltán 2013-05-28 19:24:01  Előzmény:Horváth Kristóf: 56755

A trabantwelt-en van utángyártott 2T kormány:
[url]https://www.trabantwelt.de/Trabant-601/Fahrwerk-Vorderachse-Lenkung/Zweispeichen-Lenkrad-duenne-Version-Trabant-601::1345.html[/url]

4913 Horváth Kristóf 2013-05-28 08:06:39

Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy '79-es Trabant 601-hez hol találhatok normális állapotú kormányt? Az enyém sajnos több helyen is elrepedt. Olvastam itt a fórumon régebben egy olyan kezdeményezést, hogy fórumos berkeken belül lehetne gyártani (tudtommal nem csak nálam szeret repedni a régi kormány), de mintha valami bökkenõ lett volna...
Elõre is köszi! :)
Üdv,
Kristóf

4912 Őry Gábor 2013-05-24 11:38:09  Előzmény:Szegedi Árpád: 56753

Nem ez a jelenség lényege, hanem az, hogy új fesszabályzóval halványan ég, használttal (nem tudom hibásak-e?) pedig teljes fényerõvel.

4911 Szegedi Árpád 2013-05-22 19:31:03  Előzmény:Őry Gábor: 56751

Régebben nekem is volt ilyen.Hol jobban,hol kevésbé világított.Ha jól emlékszem diódahíd csere segített a dolgon.

4910 Szegedi Árpád 2013-05-22 19:25:06  Előzmény: Spityu: 56745

Megjárta a generátor a szerelõt.Elvileg jó lett,igaz fordítva lett feltéve az "elõlap",csak néztem miért nincs jó helyen a hosszúcsavar+csõ tartója.Meg kellett fordítani.Az egészet elvittem,legalább szépen ki lett pucolva,átnézve.

4909 Őry Gábor 2013-05-22 19:06:51

Szerintetek ezt hova tegyem:

Egy indításkor nem alszik el a töltésjelzõ. Otthon szénkeve kivesz, kipucol, visszarak, rendben van. kipróbáltam két használt fezsszabályozót, folyamatosn égett a töltésjelzõ mindkettõvel. Végül beletettem a legutóbb vett zsír új gyárit (gyári?), és láss csodát, a töltésjelzõ tovább világított, ámde halványabban, sõt éppen csak! Akkor most ki a hunyó?

4908 Őry Gábor 2013-05-22 07:07:03  Előzmény:Kozma Bence: 56748

Ez normális érték, bár a 4 mm jobb. Végig kell járni, amit Spityu írt.

4907 Szegedi Árpád 2013-05-20 20:06:08  Előzmény: Spityu: 56745

Szia!Ezekszerint nem drága a szervíz,akkor az lesz.Valamit benyelt a generátor,és belecsiszolt a csúszógyûrûbe,látom te is így jártál.Meg a csapágy is hangoskodik.Viszont az a példás pucolás a generátorodon!:)Szerintem a gyárba nem volt ilyen szép.:)Nekem ilyen lenne,ékszerként hordanám:D

4906 Kozma Bence 2013-05-20 19:57:13  Előzmény: Spityu: 56747

Agipnál tankolok, ott csak nem adnak olyan rosszat.
Elõgyújtás mekkora legyen? Ha jól emlékszek 3mm-t állítottam. (tranzisztoros)

4905  Spityu 2013-05-20 19:54:44  Előzmény:Kozma Bence: 56746

Benzinszint talán. Gyújtás (idõpont és gyertya), karbi revízió sosem árt.
De okozhatja sz.r minõségû benzin is.

4904 Kozma Bence 2013-05-20 19:51:47

Sziasztok!

2T fogyasztásban tudna nekem valaki segíteni? Mi az ami jelentõsen befolyásolja?

Ma mértem fix 70-nél 50km-en 4 litert, amit eléggé sokallok. Gyújtás, benzinszint, keverék-csavar? (régebbi, HB-s karbi) Mivel lehetne lejjebb tornászni?

Motor kopásra nem gyanakodnék, mert az autó szétszedése elött tudta az 5-5,5 litert 100km-en. Csak a fõtengely lett cserélve a motorban... Meg persze az összes tömítés.

4903  Spityu 2013-05-20 19:48:33  Előzmény:Szegedi Árpád: 56744

Szia!

Szerintem ne szórakozz vele. Vidd el külön a forgórészt szakmûhelybe, hogy újítsák fel. Vagy lecserélik, vagy felszabályozzák.
Én a csapágyat még lehúzattam, és anélkül vittem el. Kértem a szabályozás mellé még 4 kefét is (2-t tartalékba), aztán a fõnök ezt mondta: akkor 1500 lesz a kefe, a szabályozás meg ajándék.
Komplett generátornál már jobban ketyegne a számláló, szerintem úgy lett volna 5e is.
Annyit írj fel, hogy melyik vezeték melyik gyûrûre ment (biztos, ami biztos), a többivel ne törõdj.

Barkács szakkörben találsz beszámolót január végén.
[i](Módosította Spityu 2013.05.20. 21:53-kor)[/i]

4902 Szegedi Árpád 2013-05-20 19:41:19

Sziasztok!601 generátorhoz csúszógyûrû beszerezhetõ?Neten néztem,semmi eredmény,hátha tudtok valamit.Köszi

4901  Spityu 2013-05-20 15:29:07  Előzmény:csermák csaba: 56740

Egész pöpec! Frankó a kormányvédõ is. ;) Itt-ott lejavítani, kis polír, mûszaki átvizsgálás, aztán mehet bele a nafta.

4900 Muczán Gábor 2013-05-19 20:36:07  Előzmény:Bende Endre: 56732

Hali Andrew,

ahogy Tib is írta az FB-csoporton, Biatorbágy, Temesvári és TSa. H-Cs idõpnt sem kell, csak odamész reggel 8-ra, és megcsinálják a kocsit. Mi simán vittünk oda Trabit, és semmi nyavajgás nem volt.
Számukat nem tudom, de gúggli és megvan. Fel is lehet õket hívni, hogy rákérdezz. XI.- kerülettõl 20 perc autókázás...

MG

4899 Muczán Gábor 2013-05-19 20:30:48  Előzmény:csermák csaba: 56735

Salem Allaikum Habib:-)

Sejjara Amerikani VS Sejjara Trabant settemie wahed:-)

MassAllami

Abu Jabbar

4898 csermák csaba 2013-05-19 12:13:15  Előzmény:csermák csaba: 56737

NA itthon van a gépsárkány...itt mosolygok elötte

4897 Holnapy Gergely dr. 2013-05-18 22:12:41

Ritka, de gyári színû 1,1-es:
http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Szeretett_piros_trabim_elado_9276897.htm

4896  Cs. 2013-05-16 08:46:13

Sziasztok! Lenne egy Trabant 601-S eladó. Az ELSÕ tulaj szeretné eladni, ebben kérném a segítségeteket. Vagyis az ár meghatározásában, mert nem tudom mennyit érhet valójában.
Össz-vissz 44.000km van benne, elsõ tulajos, évek óta nem használja már, teljesen mûködõképes, a kezdettõl fogva garázsban állt. NEM rozsdás, eredeti fényezés, eredeti alkatrészek. Még a pótkerék is megvan, benne a csomagtartóban! Minden papírjával!
Kérem, aki ért hozzá, segítsen. Elõre is köszönöm!


[i](Módosította szrdhly 2013.05.16. 10:47-kor)[/i]
[i](Módosította szrdhly 2013.05.16. 10:47-kor)[/i]

4895 csermák csaba 2013-05-14 19:36:46  Előzmény: Spityu: 56736

Még nem láttam, hétvégén hozom, törtfehér, ennyit tudok, remélem barna a belselye, az elsóm is ilyen volt, igaz az 88-as volt

4894  Spityu 2013-05-14 19:34:56  Előzmény:csermák csaba: 56735

Persze! Én épp a '84-esemet újítom fel. A tiéd milyen színû (fényezés ill. kárpit)? Esetleg a régi rendszámot lehet tudni? Alvázszám?

4893 csermák csaba 2013-05-14 19:19:31

Sziasztok!

ARAB vagyok a v8 as fórumon tengettem éveimet, Trabival kezdtem a vezetésemet vagy 25 éve, jelenleg két buszom VAN, nosztalgikus igényemre, vissza kerül alám egy 84 es 601 limuzin.. remélem számíthatok a segítságetekre, a kérdéseimmel szoknom kell az oldalt, most még olvasó stádiumba megyek át.

4892 Őry Gábor 2013-05-12 17:16:42  Előzmény:Hatvani László: 56722

Egy kétütemû P65/66 jelû Trabant motort!
[i](Módosította orygabor 2013.05.12. 19:17-kor)[/i]

4891 Őry Gábor 2013-05-12 17:14:19  Előzmény:Borza István: 56729

Most, hogy 120-as fõfúvókát tettem a HB 4-1 karbimba, nekem is felszalad a gyomrom a torkomba padlógáznál...

4890 Bende Endre 2013-05-08 13:12:34

Sziasztok Klubtársaim!

Rég dédelgetett vágyam, hogy visszatérjek közétek! ;)

Mûszaki vizsgahelyet keresek Budapesten, ahol nem nyavajognak a Trabant miatt.

Van bejáratott helyetek?

Adjatok pár tippet.

Köszönöm:

Andrew

4889 Tallián András 2013-04-30 12:04:49

A külföldi úttal kapcsolatban annyit tennék a témához, hogy miért kötelezõ autópályán menni?! Annyi szép fõútvonal van Ausztriában is, Németországban is. Sokkal több mindent látsz, igaz lassabb jóval, rá kell szánni az idõt, de az élmény kárpótolni fog. Ha meg megáll valahol a Trabi, akkor sincs akkora gáz, mint a pályán. Nagyon nagy élmény egy ilyen "kirándulás"! ;)

4888 Hatvani László 2013-04-28 21:07:14  Előzmény:Borza István: 56729

Én nem tudom miért nem nézi autónak a Trabit,pedig mondtam neki,hogy esõben a boltba menni ugye milyen jó!!!Nõk és autók...Volt többféle autóm is,európai,amerikai egyaránt.De a Trabant az mégis csak a legmélyebben titkolt vágyam,mégha takargatnom kellett a külvilág felé is.
Ha lenne pénzem Lamborghinire (mondjuk nagyon tetszenek,és bár nem hétköznapi embereknek való,így nem is álmodozom róla),de ha lenne annyi pépnzem,akkor is lenne mellette egy Trabi!
Üdv!

4887 Borza István 2013-04-28 13:49:42  Előzmény:Hatvani László: 56727

Laci. Ismerõs a helyzet. Nekem sem szereti az asszony a Trabit. Nem is tekinti autónak. De nem izgat. Én mondtam neki, hogy akkor nem kell beleülni, mehet gyalog. Elvisz A-ból B-be? Le tud ülni? Jobb cipekedni bevásárláskor? Ha el akarunk menni valahova mire számíthatunk? A Trabira! Nem érdekel a Clio, hogy ott van. Szeretem a Trabit és kész. Vagy elfogadja, vagy nem. Most is simán lezargattunk vele 470 kilométert gond nélkül. Belátta, hogy el kell fogadnia. Természetesen a Lamboba minden nõ beülne. Én utaztam már benne többször is (A volt fõnökömnek van) normális és versenytempóban is. Miskolcon szaladgáltunk vele, de olyan kemény az ülés és a futómû, hogy a belem szétrázta az utak egyenetlensége miatt. Nem tetszett. Gyorsuláskor a gyomrod felmegy a torkodba az tény. Bivalyerõs. Vessetek meg érte, de nekem akkor sem kéne, ha telne rá...

4886 Borza István 2013-04-28 13:34:54  Előzmény:Kiss Krisztián: 56721

Nézd. Nem tudok mást írni, csak hogy igazad van mindennel kapcsolatban. Nem a mostani pályákra való az tény. Attól, hogy nem bírná ki az utat nem félek. Normális állapotú Trabikkal régen a világot bejárták. De a sebesség... sajnos az igaz. Elgondolkodtató. Azt hogy milyenek a pályán az emberek azt tapasztaltam már nem egyszer az útjaim során... Pályán eddig régi tipusú autóval egyedül csak T1-es VW Transporterekkel találkoztam konvojban. Igaz én egyedül mennék ami cinkes is, mivel ha gond van nincs segítség... Most bogarat ültettél a fülembe, mert igazad van.