Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
A Blikk címlapra, Combora most nem reagálnék. Nem idevaló. Viszont.
Jim kicserélte a vízpumpámat Köszönet érte (és Tündérnek is) viszont folyamatosan melegszik a vízem hosszútávon 100-110 körül. Egyesek szerint termosztát, de már hallottam hengerfejet is :) Na mindegy. Adom kölcsön, de így nem vagyok benne biztos, hogy odaadjam.
Most hogy így mondod (írod ) laca ez tarbant topik. Szal volt az az eset a 71 es úton aszem. mikor a gyujtáselosztó rotor megadta magát. Hozzáteszem én is jártam már így. De megjavult hamar. Akkor az a "fehér trabant,és combó" az tudom miért nem állt meg. Egyébként az áthidalással mármint a rotor áthidalással gyilkotak már szét elosztót.
"nem tud vki vmilyen összkerék meghajtást trabihoz??"
Ilyen nics. Gondold végig egy összkerekes hajtásláncát, és rájössz, hogy csak motor-váltó-hajtáslánc-felfüggesztés csere-átépítéssel megoldható ez. Vagy egy bölcső bereszelése hátra, és kapsz egy bizonytalan hobbi krosszautó félét. A legegyszerűbb: végy egy Német vagy Osztrák olcsó Suzuki Samurai-t. Bódé le, kis fürgéceléssel Trabi bódé rá. Még a tengelytáv is stimmel. Zwickauban láttam is egy ilyet. Nagyon jópofa volt. A bódén semminemű szabdalás nem látszott.
Végül is, sikerült az agy levétele nélkül megcsinálnom amit akartam. Bár nem lett jó :(.
Szóval, az alap dolog, amiért le kellett (volna) szednem, az, hogy befog a fék. Most jól megzsíroztam az utánállítót, a fékmunkahengerek "oldalát" ahol a fékpofával érintkeznek. Viszont, még mindig befog a fék :S. Mit szokás csinálni/ megnézni iylen esetben?
sziasztok! sos keresek trabant bal elso oldalso (vezeto melletti) ajtoba valo uveget (lehet h sint is), mert lehuzasnal beesett es osszetort. lehetoleg olyan irjon aki budapesti (lehetoleg buda) es be is tudna szerelni mert nekem lovesem nincs hogyan kell! elegge sos, mert ejjelre nem tudom hova tenni! irjatok dad@dad.hu koszonom szepen!
Egyelőre még sehogy, csak a műanyagra van rögzítve, és rezeg mint a rosszbaj, csak azért tettem fel, hogy megnézzem, hogy néz ki, de le is szedtem. hajlítok laposvasból valami merevítőt, és úgy megmerevítem. Így nagyon nem jó, de a látvány nem rossz :) Amúgy még be sincs kötve :D
Ugyanaz mint a múltkor? Az agyhoz szó szerint hozzánőtt a csapágy forgórésze? Kedves olvasóközönség, a múltkor kb úgy tudtuk kicibálni forgatni hogy kijött a csapágy forgórésze. Ez volt egy óra, utána az agyól leütni a csapágy forgórészét, ez megint egy óra. Megcsiszoltuk lezsiroztuk csak úgy felcuppant, most meg #Đ$@ß&-ik lejönni
Na, akkor leírom jobban :). Kereket leszedtem, fékdobot leszedtem, kerékanyát (30-as) leszedtem, alátétet leszedtem. A bal oldalon a kerékagyat úgy szedtem le, hogy a kereket fordítva felraktam (legyen jó fogás), anyát rá, és szépen lehúztam a kerékkel együtt a kerékagyat. A jobb oldalon viszont meg sem moccan :S. Nem kéne semminek sem tartani, mégse jön le. A múltkor már le kellett venni, akkor is, csapágyastul esett ki. Utána jól megzsíroztunk mindent, hogy legközelebb jó legyen. De lám, most még úgysem jön le :S. Szóval valami ötlet kéne, mihez kezdjek :S.
Nagyon nagy gondom van. Le kéne szednem a kerékagyat elöl, bal oldalon szépen le is jött, de jobb oldalon meg se moccan. Kalapács, WD40, 3 órája szenvedek vele, de meg sem moccan. Már múltkor is csapágyastól jött ki, de most már úgy sem. Van valami ötletetek? '89-es a kocsi.
Próbáld meg a motorelektronika cseréjét. Kérj egyet kölcsön egy olyan Trabant/Wartburgból amelyikben jó az alapjárat és nézd meg. Nekem is csinált ilyet a 4T trabim.Egy ideig egyszer volt alapjárat, egyszer nem aztán totál kihalt belőle ez a funkció. Na ekkor tanul meg az ember 2 lábbal 3 pedált kezelni. Amúgy miután kicseréltem az elektronikát jó lett. Azt hiszem az 5 pólusú vezérli az alapjáratot.
Kösz a kielégítő választ :). Sajna most kasznyisnál van a kocsi, így nem tudok vele foglalkozni. Mindenképpen meg szeretném csinálni fényezés előtt. Ha valami gáz van akkor majd felhívlak ha nem baj.Jóestét
Valószínűleg függőcsapszeg és kerékösszetartás a probléma. A függőcsapszegeket ki kell tisztítani, ha kell perselyt cserélni, így már könnyű lesz a kormányzás. Ha a hiba ezután is fennáll kerékösszetartást is kell állítani. Nagyobb összetartás hiba esetén az adott oldali gumi jobban is kopik. Szerintem ezzel van a hiba.
Másik téma ill. egy kérdés: Maruti és a Trabant felninek ugyanaz az osztóköre? Ill rámegy a trabi felnire a maruti virsligumi? Bocs ha marhaságot kérdezek de van itthon az is hátha valakinek jólenne.
Hali tothpeter! Nem csak azért adod el mert rengeteg problémád volt vele amit itt a fórumon is emlegettél mindig és belefáradtál? Emiatt ne add el! Vagy már meg is vetted az új járgányt, ha igen mire esett a választásod? Üdv.
Ez megint olyan dolog, azt mondd amit akar. Egyetlen szem rozsda sem volt az utastérben, egyedül a bal kerékdobnál egy kicsi. Ncces lesz az ár 65eFt+az anyagár amit vettem, de legalább normálisan meg lesz csinálva. Muterodtól meg bocs. Ne ígérgessen neki időpontot ha nem látja a dolgok végét.
Mazsi, anyum miattad nem tudja vinni a kasznishoz a kispolskit, mert megcsúszott időben a tiéddel, állítólag majdnem kettétört :). Amúgy, nekem is kellett volna küszöböt cserélni (mint láttuk), de majd legközelebb.
Aha értem köszönöm! Érdekes, mert csak nagyobb sebességnél mondjuk úgy 30 40 fölött érezhető ez amit mondtam, ezért gyanakodtam a kerékre. Köszönöm segítőkészzszssszzsségedet :)
Meg kell zsírozni a függőcsapszegeket, ha így sem jó, akkor szét kell szedni és meg kell csiszolni, majd zsírozni. Nekem is így lett jó, előtte nehezen lehetett tekergetni.
Sziasztok! Van egy 2T trabim, és következő vele a problémám. A kormányt könnyebben tudom balra fordítani mint jobbra, tehát kevesebb erővel tudom fordítani balra, mint jobbra. Lehet ennek oka a rossz kerékbeállítás? 1 hónapja vettem őt :)
Van 1 4T trabim. Minden szép és jó de valahogy az alapjárat sose az igazi van amikor van van amikor nincs. Már legalább 2-3 karbit tettünk mindig ment vagy 2hétig de utánna megint csak a kinlódás volt, takarítjuk is. Lehet máshol van a probléma? Nagyon fontos lenne minnél hamarabb rájönnöm mert jövöhéten költöznöm kell miskolcra mert kezdődik a suli:S Bizonytalanul meg nagyon nem akarok elindulni hogy most lehet megáll vagy valami. Valamint szerintetek ha üzembiztos akkor be lehet vele vállalni egy 70 km-es távot mert annyira lakom Miskolctól???
Minden választ hozzászólást várok ja és jó lenne konyhanyelven mert annyira nem vágom ezt a témát.;)
Sziasztok, szeretnék egy nagyon nagy kérdést feltenni tegnap probálkoztam ezzel a kérdéssel, de több kéz több erő. Következő volt cserélve nálam dugattyú minden, tegnap elkezdett olyat csinálni hogy pöccre beindul, minden klafa, de közepes fordulatnál elkezd picit rángatozni az auto, ezt végig csinálja 3ig aztán ha 4esben leveszem a lábam 1-3 kocannásos hang utána semmi. Ja és ami még nem tetszik füstöl de nagyon a kipufogó. Okés h füstölnie is kell de nagyon füstöl. Kaptam infot gyertyáról h lehet h az a baj de hátha tud még valaki jó 5letet adni. Ja és kegyetlen lusta a gép. Segitségeteket előre is köszönöm.