Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Most ahogy így olvasom a hozzászólásokat elég sok ritkaságról írtok. :P 160 as órát én a padláson találtam, műhelybe meg van gyári új bársonygumi. (sajnos az idő vas foga semmit se kímél hiába van elrakva. ) :( :(
Ez csak tapasztalat, lehet túloztam a fél évvel, de viszonylag hamar kopik. Kell túrni a bontóba egy jó gyárit. Nekem még az van a kombiban:) De azt mire kézzel újratekered egy textilcsíkkal, jó móka lesz.:evil:
Megkérdezném, ha már szóbajött, hogy csak a natúr, szürkés színű textília volt ráragasztva a gumiprofilra, vagy eredetileg azon is volt feketés bársony? Azért kérdem, mert láttam egy állítólag gyári állapotú Trabit és azon mintha nyomokban lett volna. Viszont ha visszaemlékezem a sajátomra, akkor csak olyan képek villanak be a szürkeállományom legkülönbözőbb részeiről, amin a nyers textil látszódik. Ja, 2T-ről van szó.
Bár én pont azt szerettem volna olvasni, hogy milyen textil, vagy egyéb méterárut lehetne venni ami jó a felújításhoz. 1600/db a bársonygumiért nem rossz, de én szeretek barkácsolni, azért szeretném valami anyaggal felújítani, meg őszintén szólva amit Tibke írt az nem valami bíztató. Na de majd lesz valami.
Háát sajna kopik a cucc. de ha ez vigasz, tudok olyat aki sokszázezerért flokkoltatta az Audija komplett belsejét, és 1 év múlva a gumiszőnyegből, meg a nője fehér miniszoknyájáról söpörhette össze a cuccot, fekete, szilikózisos por formájában. A nő nem akart többet beszállni a verdába!
Köszi, ma már kipróbáltam egy 150-essel. Nem annyira durva, mint amilyennek tűnik, egy 20 kilométeren kevesebb, mint másfél lityit evett meg. Csak az volt a bajom, hogy a HB 2-7-ben 6-os menete van a főfúvókának, nem jók bele az újabbak, ezért csak egy alapjárati levegőfúvókát tudtam beletenni.
Akk még van 5 hónapja az enyémnek...Tényleg nem gyárt senki eredetit belőle?! Nem hinném, hogy olyan nagy cucc lenne azt összehozni.S mivel fogyótermék meg is érné vele foglalkozni.
A bársonygumival vigyázz az nem gyári, csak új. Ez flokkolt gumiprofil. Ettól bársonyos a tapintása. A gyárinál a gumira egy textilréteg is fel volt dolgozva, és szinte sosem volt forgalomban a 90-es évektől.
A nyári találkozón mi 1370-ért árultuk, most megnéztem hogy ne saccoljak. Ehhez viszont elengedhetetlen a "palmatex"-es ragasztás, mert puhább, és pár tized miliméterrel vékonyabb mint a gyári volt.
Nemhogy örülnénk annak, hogy valakik fel akarják éleszteni ezt a rég elfeledett márkát. Erre Ti itt rögtön fikázzátok, haladni kell a korral. Nem lehet mindig olajat csűrőlni. Akinek meg nem tetszik, az nem veszi meg. Ha lesz fölös 4misim, én megveszem.
na jah. majd ebből is presztízsautót csinálnak, mint a beattle-ből, a miniből vagy a fiat 500-ból. Ez biztos gombelemmel fog menni :) Az RS-verzióba vajon milyen elem kell majd? Góliát? Muhhaha :)
Csatlakozom. Bársonygumit lehet kapni egyben. vadi újat. olyan 2,5 e környékén mozog darabja. sima palmatex-szel be tudod ragasztani, csak az ajtókárpitot vedd le, és a lécbe is ragaszd be, mert ha ott nincs beragasztva szorulni fog az egész.
Ki milyen anyaggal oldotta meg a "bársonygumi" felújítását az ablakkeretben? Holnap megyek vásárolni, tervben van ragasztó és valamilyen anyag vétele. Konkrét ötleteket várok!
Pláne hogy sokajtós, egy rettenet, ahogy kinéz, ráadásul "alig egy tonnás" + elektromos. Hát wazze mondták a Herpánál, hogy - Claus! Szólj Günternek, hogy kéne adni a reformkonyhának! erre összehozták ezt. Lehetne ezt szebben is csinálni, maradjanak inkább a makett gyártásnál..
Szerintem a megkérdezettek 93%-a baromira nem erre gondolt... De biztos mókás darab lesz :)
A tervezett árat figyelembe véve kb.:4.000.000.-HUF, egykicsit túl borsos! A mostani autódat megtartva, olyan új autót vehetnél magadnak amit csak akarsz! Reális igényeket kielégítve!
Amit leírtam, azok esetében él, aki nem akar állandóan a kocsi bütykölésével foglalkozni! Ha az autó be van állítva rendesen (gyári előírás szerint) akkor a CO hatalmas, tehát a Zöld kártyás vizsgán nem megy át! Persze ha valaki elhigítja a keveréket akkor a vizsgán átmegy, de közlekedni nem lehet vele, a híg keverékben az olaj is híg, tehát nincs benne elég olaj!! Aki akar bütykölni, meg állandóan alatta feküdni, annak persze, hogy jobban megéri az állandó csavargatás! Akinek nem, az pedig felteszi a katalizátort, finomít a levegőcsavarral és autózik! Egy tény, sajnos hosszabb távon üzemelő katalizátor a piacon nincs!
tothpeter:Csak az a baj, hogy semmi köze a Trabanthoz, kb. mégis annyi mint a a Beetle-nek VW Bogárhoz! Mertha valaki a klasszikus formában csinálja meg az oké, de így egy nagy 0!!!
Ezért hirdetem Angliában is a kocsit. Ha kihoznám ide, levizsgáztatnám, megkapná az angol rendszámot, egész jó pénzt lehetne érte kapni. Sajnos otthon még mindig nem becsülik ezeket a kis gépeket, de azért nyugaton kezd már lassan felmenni az ára egy szép állapotúnak
Emberek! Milyen fúvókát tennétek egy 25 mm-re felfúrt HB 2-7-be? A 115-össel nemigen óhajt menni, ami azért érdekes, mert az amúgy is "szegénykeverékes" HB 4-1-et is felfúrattam, és megy, mint a golyó a 115-össel. Nem szupertuningról van szó, csak egy kis piszkálásról.
[justify]Jajistenem! Ez a butaság már megint felbukkant. Olyan mint a parlagfű, kiirthatatlan. Bizony nagy bajban lennél, ha ide be kéne másolnod annak a jogszabálynak a pontos szövegét, ahol ez le van írva. Ne sajnáld a fáradtságot, inkább pontosan nézz utána, és a szerint tájékoztasd a többieket.[/justify]
A ZK témához még egy tanács: fogsz egy hátso dobot,gázpörzsölövel kiégeted(én felvágtam a felsö felét,és ki is pakoltam a belsejét,kicsit markánsabb hang,persze utána visszahegeszt:))50es keverék(5l benzin,1dl olaj)csak a mérésre,légszürö kivesz.Ja,és meleg motorral!!!!ZK után minden vissza,kipufdob elrak jövöre stb.Ez az egész,max 1,5orás müvelet(és abba már 1sör is benne van)
Javítsatok ki, úgy emlékszem M10x1,5-ös 10.9 csavarok vannak gyárilag és nem tövigmenetes. Az biztos, hogy nem normálmenetű. Én hosszabb csavart csak tövigmenetest tudtam venni, de nincs jelentősége. De minimum 10.9-es minőségűt vegyél!!!
Segítségre lenne szükségem! Nyáron sikerült beszereznem egy rendszerváltó (1989-es) 601-es trabit. Sajnos most úgy néz ki, tönkrement a motor. Abban kérném a segítségeteket, hogy tudtok-e ajánlani egy megbízható szerelőt, illetve egy megbízható 12V-os motort? Köszönöm előre is a segítséget! Kálmán
Gondolj csak bele: Beteszik a kat-ot mondjuk 40 rongyért. Zöldkártya így 50-55 lesz. Következő zöldkártya csak több lehet, mert ugyis emelnek rajta. Aztán 2-3 év és lehet szar anyagból összerakni a mocit. Az nem 50 lesz. Szóval 3 év alatt kiperkálsz kb. 3*50-55 ezret a zöldkártyára és még mondjuk 70-et a moci felújítására. Te így nem lennél anyagias?!??!?!
Hát, eleve rontja az amúgy sem nagy teljesítményt. A katalizátor évente megy tönkre, a motor maga meg 3 évente. Nem mellesleg felesleges b*szogatás, nem ettől fog megmenekülni a Föld a pusztulástól...