Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Trabant

Általános topic Trabantokról, történelemrõl, sajátosságokról. Szereléssel, javítással kapcsolatos hozzászólásokat a Barkács-szakkörbe várunk.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

957 Szabó Gábor 2009-09-15 18:57:03  Előzmény:G J: 52795

Ja, kicsit összekevertem a betűket.
Nekem elég lenne a kasztni meg a futómű egy része, a többit megoldanám.
Biztos jó lenne a hibrid vagy tisztán elektromos hajtás, de csak később bevezetve. Erre felé nem felkapott az ilyesmi, úgyhogy ha készül is belőle több darab, nem hinném, hogy látunk belőle forgalomban.

956   2009-09-15 18:55:56

majd járni kell bontóba, és a mostani trabimra átszerelem a karosszéria elemeket az új trabiról, oszt óccsó lesz :D

955 Őry Gábor 2009-09-15 18:39:07

Én meg valahogy úgy tudnám elképzelni az új trabantot, hogy egy kb 6-700 kilós műanyagborítású karosszéria, egy 600 köbcentis kétütemű motor, léghűtéssel, valami ilyesmi formatervvel:
[url]http://trabant.hu/601/601.html[/url]

954 Lizák Péter 2009-09-15 18:22:25  Előzmény:jocking .: 52792

Legalább a DeLuxe-ra hajazó fényezés megmaradt :D

953 G J 2009-09-15 18:19:30  Előzmény:Szabó Gábor: 52793

Zwickau-t akartál szerintem mondani :D
azért ekkora rendszerváltás nem lesz szerintem :D
jaja 1,7-3 milla között simán jó lenne az 1,7 milla esetén készpénzben venném összekoplalnám :D
motorban úgy 1,2-1,6 ig de tényleg egy 1,4 es mekkora jó lenne már
néztem ma Totalcart hát vagy 3-4 elektromotoros vagy híbrid hír van, úgy hogy tök életszerű, más gyártók is ez irányba mennek

de azért kiadhatnák benzin mocival :D :evil:

az az oldal emberek az isten vagy

952 szilágyi József 2009-09-15 18:19:26

hali! Van vkinek vmilyen tapasztalat a werlinges műanyag kerékdobbetétekkel kapcsolatban????

951 Szabó Gábor 2009-09-15 18:12:46  Előzmény:Katona Zoltán: 52791

Nem ártana, mert ez így elég vérszegény. 160km-es hatótávval nemcsak az auswitzi, hanem az alsóőrsi találkozóra sem lehet eljutni egy nekifutásból. Akkor meg minek?
VW-féle 1.4TFSI, ma még korszerűnek mondott motorral, Fabia közelében lévő áron talán menne a biznisz.

950 jocking . 2009-09-15 18:03:09

[url]http://www.trabant-nt.de/324/de/home.aspx[/url]

949 Katona Zoltán 2009-09-15 17:52:08

Remélem lesz ebből is John Cooper Works Tuning, 250 lóerővel! Arra befizetnék!!!

948 G J 2009-09-15 17:30:30  Előzmény:Bíró Norbert: 52787

Látom nem csak nekem tetszik, nagyon állat lett, minél többet nézem annál jobban testszik, viszont szerintem kicsi a csomagtere
remélem beleraknak valami benzin mocit :)


első trabantunk ilyen égszínkék volt asszem 77-es évjárat de 92-ben eladtuk.
Gyönyörű volt csak a hátsó lökhárító volt megnyomva egy picit aszem valami 700 volt a rendszám, remélem fut még az utakon valahol :D. A legszebb szín szerintem ez. most ritka sötét okkersárga 1.1 van

baj ha feltöltök pár képet az új trabiról? vagy töltsek egyáltalán?

és még valami a képeken fotózzák rendesen a belsőt is, de hol vannak az ilyen képek?

947 G J 2009-09-15 17:10:07

sajnos eset történt, 1 db 1.1-sel kevesebb az utakon. Jobbulást mindkét autósnak

trabant VS. suzuki

[url]http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3646.shtml[/url]

a trabantos volt a súlyos sérült? mert mintha a suzukis lenne rosszabb formában

946 Ifj. Hirháger Gábor 2009-09-15 17:07:31

SZiasztok,
Valakinek nem hiányzik egy sötétkék 2T trabant? Oldalt indexburák.Valami Bv nem tom a rendszáma. Irjatok mert eléggé érdekesen van leparkolva és az ablak olyan mintha piszkálva lett volna.
Írjatok ha valakinek hiányzik, mert nem messze parkol töllem.

945 Bíró Norbert 2009-09-15 16:32:25  Előzmény:jocking .: 52776

A tavalyinál sokkal jobb lett!!!! Ez valahogy tetszik:) Mire eljut oda hogy gyártásban lesz (-és lesznek 2-3 éves példányok negyedáron- akkor majd beszerzek egyet:) De örökkön örökké megmarad nálam (minimum)egy EREDETI is:)

944  Spityu 2009-09-15 16:09:50

"A Mini-vel azért van a hasonlóság, mert az alvázlemez-futómű-motor-minden teknyika mellett a szélvédőkeretet, és a Mini kombiverziójának a tetőívét is megtartották."

Ez számomra új infó, köszi... bár a géptető alatti technika kifejlesztése (koppintása?!) önmagában nagy feladat, azért kár, hogy nem saját terv alapján készül a többi része.
Ki tudja mi lesz belőle, lehet, hogy az AWZ -> Trabant analógiájára a gyártást követően pár év múlva - ebben az esetben - megveszik hozzá az S-kanyaros logót, és az fog díszelegni.
Ha nem elektromos hajtású lenne, szerintem akkor is drágább lenne mint a Beetle, népautó viszont tuti nem lesz. Csak kult.

943 Velikán Attila 2009-09-15 15:37:36  Előzmény:G J: 52783

és mi lenne, ha vennék egy porrá tört Minit, és átépíteném üvegszálas cuccokkal ilyenre? Lenne nézés :-)))
(álmodik a nyomor)

942 Ivacs István 2009-09-15 15:36:59

Index szerint:
Bemutatták az elektromos Trabantot
160 km egy töltéssel, akár 130-cal, 20 ezer euróért. 2012-re tervezik, de még befektető kell.
Alsó hangon is 5 millió feletti ár!! Nevetséges! Ez nem lesz hosszú életű pojekt!

941 G J 2009-09-15 15:31:13  Előzmény:Muczán Gábor: 52782

Aszem a porsche-nél vannak a logók

szerintem állatul néz ki főleg az a lámpa
tetszik nekem kifijezetten tetszik
A zára meg hát igen 2 millát nem ér ne a mini se...ez van
20e euro meg nem sok csak nekünk sok sajnos a 270-es fttal...250-essel úgy már csak 5milla bár az is sok...
de itt a li ion meg a motor dob sokat szerintem...nagyon sokat legalább a 60%-a

a logót meg majd megveszi ha felfut...ha felfut...valaszeg az ár is lemegy de az még odébb van de bizakodjunk (kifizetni úgy se tudjuk :D)

http://index.hu/gazdasag/vilag/2009/09/15/bemutattak_az_elektromos_trabantot/

940 Muczán Gábor 2009-09-15 15:01:24  Előzmény:jocking .: 52776

jocking!

Azért a T betű, mert a Sachsenring logót egy másik cég birtokolja, és a Herpa nem használhatja. Úgyhogy a Trabantnak hívhatják, de S logó csak akkor lehet rajta, ha fizetnek egy pár tízmillió euró jogdíjat a logót birtokló cégnek.
A Mini-vel azért van a hasonlóság, mert az alvázlemez-futómű-motor-minden teknyika mellett a szélvédőkeretet, és a Mini kombiverziójának a tetőívét is megtartották. A tervek szerint csak "átfarigcsálnak" Miniket, amiket félkészen vesznek. Az első verzió legalábbis ez volt. De a Mini modellt sem épp kímélte a recesszió, kíváncsi leszek, hogy mire sorozatba gyártanák, lesz-e egyáltalán donor?
Az egész olyan virtuálszagú, nem hiszem hogy pont ez lesz a jövője a névnek.
Semmiképp nem egy ilyen egyedi, kisszériás jövőt gondoltam a modellnek. Hanem inkább tényleg egy népautó kategóriában sikeres modellre, ráteszik retróból a szinte történelmi nevet, és futna nagyban valamilyen modellen tovább.
Kár hogy a logót/márkát így szétpriatizálták, mert így nem lesz belőle egyenlőre igazi Trabant név.


MG

939  Bandi 2009-09-15 14:31:55  Előzmény:jocking .: 52777

Rengeteg ez a pénz érte!!!
Kérdem én!
Ki fog 5-6 millióért venni egy trabit???
Ha 1-2 millióba volna akkor még bele is invesztálnék!!:D:D

938 Tóth Péter 2009-09-15 13:57:24

Tetszvezetés vállalok! :)

937  Spityu 2009-09-15 13:54:00  Előzmény:jocking .: 52776

Igen, az eddigi képekhez viszonyítva valóban sokkal tetszetősebb. A belinkelt képed alapján eléggé hasonlít a Mini-re. De ha azt vesszük az ősmodellek is hasonlítottak valamennyire.

936 Tóth Péter 2009-09-15 13:53:23

Mekkora nagy batár visszapillantó.
Kár hogy csak kombi lesz.
közel 6 milla, elég sok.
Még a 4 reális lenne.

935 jocking . 2009-09-15 13:50:42

[imgw]http://www.babez.de/wp-content/uploads/2009/09/trabant-nt-titel.jpg[/imgw]

934 jocking . 2009-09-15 13:50:19  Előzmény: Spityu: 52774

Itt is van még normális kép:
[url]http://www.babez.de/2009/09/trabant-nt/[/url]

Végülis szerintem nem lett olyan ocsmány, mint a tavaly bemutatott tanulmány, egész szokható a formája. De mi az a karikában T betű? Amin nem Sachsenring Logo van, az nem lehet trabant...:rolleyes:

933  Spityu 2009-09-15 13:41:19

Találtam még képeket:

http://www.dh-online.hu/loero/20090915_trabant_nt.aspx

:P

932  Spityu 2009-09-15 13:29:28

[url]http://index.hu/gazdasag/vilag/2009/09/15/bemutattak_az_elektromos_trabantot/[/url]

931 Hepp Attila 2009-09-15 11:02:49

egy olyan kérdésem lenne az urakhoz, hogy ereszt valahol a főfékhenger, nem nagyon, de kéthetente elfogy a maxtól a minig. vettem bele tömítéseket, de amikor ki akartam cserélni, meglepetten láttam, hogy nem a gyári henger van benne, hanem valószínű valami utángyártott, mert a rögzítőcsavar hiányzik az aljáról, amivel szét lehet szedni. kérdésem, hogy találkozott-e valaki már ilyennel, és hogy a manóba lehet szétszedni? :)

az alján van egy számsor: H5 06-2869 MV 11, és itt egy kép is róla:[url]http://cid-a34a0b280085faaf.skydrive.live.com/self.aspx/trabi/DSC03094.JPG[/url]

930 Tóth Csaba 2009-09-14 19:00:07  Előzmény:Mátyus Ádám: 52771

6X14 ET38 Volkswagen GYÁRI ALUFELNI ! De valami / eset akarok hogy szépen nézzen ki!

929 Mátyus Ádám 2009-09-14 18:33:36  Előzmény:Tóth Csaba: 52770

Gyári felnire, vagy valami mást teszel rá? A gyárira szerintem 155/70 R13.

928 Tóth Csaba 2009-09-14 17:46:44

Helló szerintetek milyen gumit rakjak fel a 4t-re? 175/55-65 r14 vagy 165/55-65 r14 !:rolleyes:

927  Bandi 2009-09-14 14:31:15

Szép napot mindenkinek!!

926 Őry Gábor 2009-09-14 13:37:10  Előzmény:Tóth Péter: 52765

Akkor várjuk meg a végeredményt.

925 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2009-09-14 12:31:55  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 52766

Bocsánat rossz a link!
itt a jó
[url]http://videa.hu/videok/jarmuvek/az-orr-keszulodott-alsoorsre..-alsoors-auto-keszulodes-VVmREEXw1HEwn7Us[/url]

924 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2009-09-14 12:30:04

A Trabant ORR így készült Alsóörsre:
[url]http://videa.hu/videok/jarmuvek/az-orr-keszulodott-alsoorsre..-alsoors-auto-keszulodes-VVmREEXw1HEwn7Us
[/url]

923 Tóth Péter 2009-09-14 11:47:57  Előzmény:Őry Gábor: 52761

Passz.

922 Lizák Péter 2009-09-14 10:29:08  Előzmény:Huszta Tibor: 52763

Hajjajj! :)
Rajtam ne múljon!
Most kicsit érdekes kép jelent meg bennem, ahogy áll előttem egy gleccserkék 4T OT-s rendszámmal

921 Huszta Tibor 2009-09-14 10:24:01  Előzmény:Lizák Péter: 52762

11 év múlva beszélünk róla?
:D

T.

920 Lizák Péter 2009-09-14 09:29:16  Előzmény:Huszta Tibor: 52756

Ahogy téged ismerlek Barátom, simán megoldod! :D

919 Őry Gábor 2009-09-14 07:21:25  Előzmény:Tóth Péter: 52758

Mekkora volt a benyaszint?

918 Tóth Péter 2009-09-14 07:14:43  Előzmény:Mazur Balázs: 52759

Minden gyári, kivéve a hengereket. De erre Tibke azt mondta, hogy az nem számít, sőt még kevesebbet is kellene ennie.

917 Mazur Balázs 2009-09-14 07:12:47  Előzmény:Tóth Péter: 52758

Szia! Megmondom őszintén, nekem a féldirekt (szétnyaszatolt levegősapka) szűrővel is többet evett, mint a gyári konfigurációval. Próbáld meg így. A 8 az egy kicsit sok.

916 Tóth Péter 2009-09-14 07:05:17  Előzmény:Őry Gábor: 52757

Nincs fönt az alufelni, bár azzal is 8at evett.
A régi hengerpár talán levélnehezéknek jó, ha lepucolom róla a dzsuvát.

Előgyújtást nemrég állítottunk, kb 5 mm volt és semmi baj nem volt vele.Most valamivel 3 alatt van, gyertyák újak, gyertyakábelek nem, de azt könnyű kicserélni (mi kize lehet a kábelnek a többlet fogyasztáshoz?), tegnap jutott eszembe, hogy amikor kicseréltem a fúvókákat állítottam a benzinszinten is, elég alacsony volt és fölvettem. Amikor visszaraktam a gyári fúvókákat nem állítottam vissza a szintet, ezt majd megnézem (remélem ez lesz a baja), a motorhoz nem tudok mit hozzáfűzni. A 4-1-el is "csak" 10-et kajált.

Úgy röviden ennyi. :)

915 Őry Gábor 2009-09-14 06:55:56  Előzmény:Tóth Péter: 52755

Az új kerekek nem játszanak bele?

Sajnos az ilyen lappangó problémák ilyenek: végig kell venni minden eshetőséget, lehetőleg a könnyebbekkel kezdve: gyújtás elállítódás, gyertyák, kábelek, karbi, motor. Esetleg még csúszó fékbetét stb. Tedd vissza a régi hengerpárt, egy füst alatt belepillanthatsz a forgattyúsházba, hogy állnak azok a vezérlőtárcsák.
A 90-es tempó nem tűnik soknak. A kisebb többletfogyaasztás talán amiatt is lehet, hogy neked a takarékos H 1-1 van fenn.

914 Huszta Tibor 2009-09-14 06:26:13  Előzmény:Lizák Péter: 52753

900 valahányadik? Pha!
Az enyém a 819-edik.

Veteránt ebből is...? :D

:evil:

Tib

913 Tóth Péter 2009-09-14 06:00:12  Előzmény:Varga Tibor: 52750

A 8 lier az nem kiugróan magas fogyasztás.
90 km/h-át viszi.

Akkor mi lehet a gond?

912 Kiss Gábor 2009-09-14 05:37:05

Minekünk amikor fordítva volt betéve a tárcsa, akkor max. sebesség kb. 50 km/h és a fogyasztás 5 liter/20 km. (25l/100km)

911 Lizák Péter 2009-09-13 19:04:39  Előzmény:G J: 52749

Ha a vázszám utolsó 4 karakterét nézzük akkor az enyém az 1337-edik. :)
A forgalmija szerint 90 októberi, de a motortérben 90 május szerepel. Plusz a rendszámom is marha bonyolult: AGA-060.
Viszont ami fura, hogy az enyémben nincs kialakítva hátsó öv helye a C oszlopon, meg az ülés alatt a csatok rögzítési pontjai se. :-( Pedig bontva a bódéja nem volt tudtommal.

Nemrég egy srác Pesten egy bontóban talált egy 900 valahanyadikat...

910 Lizák Péter 2009-09-13 18:57:50  Előzmény:Sipos Tamás: 52713

Miből gondolja, hogy az volt az utolsó? Az állt leghátul a tréleren? :)

909 Varga Tibor 2009-09-13 17:27:35  Előzmény:Sipos Tamás: 52747

fel van írva valahol, egyenlőre keresés alatt van a fecni:)

908 Varga Tibor 2009-09-13 17:25:47  Előzmény: Spityu: 52738

AZ én tapasztalatim szerint a fordítva beszerelt tárcsák kiugróan magas fogyasztást, illetve teljesítménycsökkenést eredményez. A fogyasztás az kiugróan több, teljesítmény annyira nem esik le, de érezni. Egyszer megszivattam magam még vagy 5-6 éve, emlékszem milyen volt mikor fordítva tettem be.