Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör 2

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

4902 Szedlacsek Ottó 2007-08-15 17:25:50  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 43743

4 üteműnél?

4901 Kacsándi Szabolcs 2007-08-15 17:23:41  Előzmény:Czuczor István: 43744

Hy!Mivel már veteránkorú a kocsid,tedd fel a kérdést a veterán topicba.Keresd Tiberiust,de biztosan más is fogja tudni.

4900 Czuczor István 2007-08-15 17:16:20

Sziasztok!

Köszönöm szépen az ültetéshez a hozzászolásokat és a segitséget de most van 1 kissebb problémám! Az én Trabim 74es évjárat és ugy vettem észre mint h. ha ezen még az 1körös füttésnek kéne lenni! (a motorburkolatrol és a kipufogocsonkrol gndolom mert nincs lemez rajta) Szeretném eredetire visszaállitani ezt! Tudna v.ki képet v. rajzot köldeni nekem erröl h. ez hogyan nézhet ki??? Elöre is köszönöm!

4899 Kacsándi Szabolcs 2007-08-15 17:09:31  Előzmény:Szedlacsek Ottó: 43740

Nem egyforma ,a wartburgnál a rugó közepén lévő kör nagyobb,ahova a kinyomócsapágy ül.Asszem a csapágy is nagyobb,de azt már nem tudom biztosan.

4898 Venczli Miklós 2007-08-15 17:05:40  Előzmény:Pénzes Péter: 43741

van már 5000Ft-od Pénzi

4897 Pénzes Péter 2007-08-15 17:01:22  Előzmény:Szedlacsek Ottó: 43740

teljesen ugyanaz, kuplungszerzezet is meg a lendkerék is.

4896 Szedlacsek Ottó 2007-08-15 16:49:52

sziasztok,
Trabant 1,1 és Wartburg 1,3 kuplungszerkezete és tárcsája megegyezik. Esetleg a lendkerék?
Ez az 5000Ft-os kérdés!

4895  hks 2007-08-14 19:24:40  Előzmény:Zwick Gábor: 43722

jó sokat lehet reszelni.nekem talán van gyári is jó állapotban

4894  hks 2007-08-14 19:22:37  Előzmény:Czuczor István: 43730

szia bármelyik lapot megforgathatod tetszés szerint középen próbálj meg 2 megfordítani lehetőleg a 2 ne egymás felett legyen én fordítottam már 4 is de az brutális a 2 próbálkozz ha kevés fordíts meg többet.de idővel egy kicsit össze fog ülni picit lentebb megy az ilyen módszerrel.ha akarsz még valamit megtudni privátban írj.jó tuningolást

4893 (Törölt felhasználó) 2007-08-14 18:23:05

Köszönöm mindenkinek a vízforrással kapcsolatos segítséget, mint kiderült, több baja is van, de legfőképp hengerfejpakolás csere...
Remélem jó kezekben van "Gazsó"-ék műtik Csepelen.
Viszont valaki tudna segíteni, hogy Trabiba a nyitható hátsó ablak honnan szerezhető be?
[url=http://lmair.uw.hu/autosokk/Trabant/AJB-152_1.jpg?1109419970]Roadhog autóján is ilyen van[/url]

4892 Pénzes Péter 2007-08-14 10:42:41  Előzmény: Ruspy: 43735

Kérj meg valakit, h fogja be a kipuff végét, akkor lehet látni, h hol fúj ki.

4891  Ruspy 2007-08-14 05:56:35

Sziasztok!
Már írtam korábban, hogy hangos a kipufogóm, nemrég működött tökéletesen, nagyon halk volt, de eltört a leömlő alatti kipuffcső pereme, kicseréltem az egész elemet, de azóta hangos, már másodjára rakom össze, még kipufogó cementet is raktam az illesztésekhez.a középső dobom régi, nem új, de nem lyukas, talán ez lenne "elöregedve"?

4890 (Törölt felhasználó) 2007-08-13 16:30:25

Hello mindenkinek!

Fél éve vettem egy Trabanr 1.1-et. Féltengelyszimeringet kéne cserélnem (jobb oldalon).
Megköszönném ha valaki le tudná írni hogy ésszerű és legkönnyebben végrehajtható ez a művelet.
Előre is köszönöm!

4889 Czuczor István 2007-08-13 15:51:52  Előzmény:Babecz Tamás: 43731

Hali!
Köszönöm a tippet megnéztem! Okosodtam belölle!Köszi még1szer!

4888 Sánta János 2007-08-13 12:41:06

Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy valaki rakott már fel ilyen wébert a tocsijára?
[img]http://www.kepfeltolto.hu/2007/8/13/44sy.JPG[/img]
[img]http://www.kepfeltolto.hu/2007/8/13/44t0.JPG[/img]
[img]http://www.kepfeltolto.hu/2007/8/13/44t1.JPG[/img]
[i](Módosította santi84 2007.08.13. 14:43-kor)[/i]

4887 Babecz Tamás 2007-08-11 19:34:51  Előzmény:Czuczor István: 43730

Nézz szét a trabantklub.hu-n és a trabi.hu-n, mindent meg fogsz találni.

4886 Czuczor István 2007-08-11 19:11:05

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem h. 601es Trabimat szeretném megültetni! Régi laprugos még hátul is! Csinált már v.ki ilyet??? Mi a Tapasztalat??? Én olyat hallottam h. az 1ik lapot forditva kell visszatenni de szeretnék elöbb még hallani több ötletet! Ja és ha csak ez van akkor melyik lapot kell megforditani??? Köszönöm elöre is a válaszokat!

4885 (Törölt felhasználó) 2007-08-11 14:21:09  Előzmény:: 43724

hali. féklámpa gombát keresd, me.irány bal torony mellett a keresztartóra felcsavarozott fékcső elosztón. A vezetékeket összeérinve látsz fényt, akkor gomba csé!

4884 (Törölt felhasználó) 2007-08-10 12:57:27  Előzmény:: 43724

Ugyanígy jártam!

A hibát egy külsőre jó és mégis rossz bizti okozta... mielőtt megbontod...

4883 Rell Miklós 2007-08-10 11:13:24  Előzmény:Támba Csaba: 43725

Lehet hogy rosszul tudom, de a Waresznél nem máshol van a féklámpa-kapcsoló? Mármint ah 2t... Mert nekem nem derült ki, csak az avatart látom...

4882 (Törölt felhasználó) 2007-08-10 10:20:34

Köszi - megnézem

4881 Támba Csaba 2007-08-10 09:41:27  Előzmény:: 43724

Üdv!

A főfékhenger végén találod a féklámpa kapcsolóját. Húzd le a 2 vezetéket és zárd össze. Ekkor világítania kell a féklámpáknak ha amúgy minden rendben van ahogy írtad a biztosítékok és a lámpák környékén.
Ha így működik, akkor tönkrement a kapcsoló.
A cseréje egyszerű, a legtöbb autósboltban kapható. Viszont a cserét követően levegő kerülhet a fékrendszerbe mivel a kapcsoló hidraulikus működtetésű, a fékfolyadék nyomása kapcsolja.
Tehát ha kapcsolót veszel vegyél a biztonság kedvéért egy doboz DOT 3-as fékfolyadékot is, mert lehet hogy szükség lesz rá

4880 (Törölt felhasználó) 2007-08-10 09:14:25

Szia Mindenki
SOS - egy gyors kérdés. Tegnap még volt féklámpám - ma már nincs Hova tünt a fény??? Biztosítékok rendben - égő rendben - semmi
Mi lehet a bibi?? - a pesi belvárosi út?? nem hiszem. Csak megyek ma a Baross úton mellém ér egy BMW - asszongya - egyik féklámpa sem pislákol - na mondom király - és azóta is semmi

PLease - HELP - vki - holnap megyek haza: 160 km - Metőtúr - és jó lenne egy kis piros fény - ha lassulásra kényszerülök - a 4-esen.
Előre is Nagyon Köszi Bárki is az

4879 jocking . 2007-08-09 17:36:54

Sajnos a lamdaszondám elhalálozott. Megolvadt benne a cin, és kijött belőle a jeldrót. Midegy, vettem vmi BOSAL-t vagy mit, az csak jó lesz, ráadásul kisebb is, úgyhogy jobban elfér a váltórudazat mellett.

Elég fura jelenségeket produkált a gép: meleg motornál, durrogott, fulladt, imbolygott az alpjárat. De ahogy széthúztam a szonda csokiját, egyből minden normális lett. Úgyhogy ezzel a "megnyírbált" szondával megszíttam...

4878 Zwick Gábor 2007-08-09 15:07:58

Lenne egy kérdésem.
Van valami tapasztalat a 6v-os utángyártott gyujtásalaplapról? Vagy ha lehetséges akkor próbáljak meg gyárit szerezni?

4877 (Törölt felhasználó) 2007-08-09 08:18:06

Köszi...megnézem

4876 Varga Tibor 2007-08-09 08:08:58  Előzmény:: 43717

Nem tudom a wartburg jeladója milyen, hány saru megy rá? ha csak egy, akkor azt kell összekötni a mutató műszer G-vel jelölt csatlakozójára. Aztán kell egy test, vagy -, vagy 31 a jele, valamint egy gyújtás pozitív, 15, vagy + a jel. És kell mégy egy világítás, oda meg a helyzetjelző + árama kell. A km óránál a szürke-zöld vezeték az.Igazából wareszéra nem emlékszem, Trabinál tuti így van.
[i](Módosította Tibke 2007.08.09. 10:09-kor)[/i]

4875 Pénzes Péter 2007-08-09 07:46:28  Előzmény:Szabo Peter: 43718

Nagyon valószínű. Nem igazán szoktak tönkremenni.

4874 Szabo Peter 2007-08-09 07:20:01  Előzmény:Pénzes Péter: 43711

Hali!
Tehát az is lehet, hogy jó, csak be kell állítani?

4873 (Törölt felhasználó) 2007-08-09 07:11:05

Sziasztok..
kéne gy kis segítség..
a lényeg hogy a trabiba szeretnék berakni egy üzemanyagmérőt..a tankba be van építve egy szerkezet..én szereztem egy kétütemű waresz üzemanyagmérőt..
csak sajna nem tudom mit hova kell kötni..
szívesen venném ha valaki leírná nekem.
köszi

4872 (Törölt felhasználó) 2007-08-09 05:13:29

köszönöm
megpróbálom a 60-st,de melyik karburátorba van ijen? Vagy lehet venni ?
[i](Módosította portasz 2007.08.09. 08:38-kor)[/i]

73 Ft volt a fúvoka
[i](Módosította portasz 2007.08.09. 13:03-kor)[/i]

4871 Szabó Szilárd 2007-08-08 22:41:22

Komplett Trabant homlokfal!
Új!
Szerintem korrekt áron!

Hátha valakinek kell!!!!!



[url]http://www.vatera.hu/trabant_32282084.html[/url]

4870 Varga Tibor 2007-08-08 19:42:56  Előzmény:Venczli Miklós: 43713

Több benzint kap, nem tud úgy kiforogni a motor. Próbálj meg 60ast beletenni, nekünk azzal nem volt ilyen gond.

4869 Venczli Miklós 2007-08-08 18:38:11  Előzmény:: 43712

hát én mikor kicseréltem, nekem sem ment végre annyit, mint előtte viszont jobban húzott

4868 (Törölt felhasználó) 2007-08-08 18:28:29

Sziasztok
Szeretném megkérdezni azoktol akik a 2T trabant 28H1-1 karburátorba
a 45-ös segéd fuvokát kicserélték 70-re.Igaz , hogy talán jobban húz a gép,de
eddig vitte a 120 - at most igy csak a 110-et könyörögve viszi.Talán nem pörög annyira fel a motor negyedikbe. Nincs üveg hangja.Valamin állítcsak vagy mivan ? Co2 tüszelepen állítottam 2,5 fordulatra kifelé .Lehet köze hozzá ?

4867 Pénzes Péter 2007-08-08 13:45:32  Előzmény:Szabo Peter: 43710

Vehetsz rá milió egy darabot, ha nem lövöd be rendesen sokat fog enni az autó.
Cikkek között találsz hozzá leírást, jah és gugli a barátod

4866 Szabo Peter 2007-08-08 12:45:15

Sziasztok!
Azt kérdezném, hogy lehet-e külön kapni 1.1T-re automata szivatót! Ugyanis az enyém nem zár rendesen és kicsit sokat zabál a kicsike! Vettem már bontottan karbival(trabanttal) együtt de az is szar volt! Szóval lehet kapni? ja és mibe fog kb fájni?
Előre is kösz a válaszokat!
Peti

4865 Bogár Balázs 2007-08-08 11:17:09  Előzmény:Prokop Gábor: 43708

ez így van én is most pucoltam ki és olajoztam meg hogy tuti tiszta legyen

4864 Prokop Gábor 2007-08-08 10:58:30  Előzmény:Tóth Balázs: 43707

Hát már hogyne kellene. Az olajfilm fogja meg a port, enélkül simán átszáguldana a motoron. A háló szárazon csak a kisebb zsiráfokat, griffmadárbébiket fogja meg.

4863 Tóth Balázs 2007-08-08 10:51:32

.....olajozni kell a direktszűrőt?

4862 Kovács Péter 2007-08-08 05:58:40  Előzmény:jocking .: 43696

Jocking!

Valamelyik este unalmas pillanataimban eszembe jutott egy megoldás a tőben levágott drótjaidra: ha van még vagy 5 mm vezeték, akkor meg lehet próbálni csúszósarut rátenni. Az biztos nem fog elengedni, elolvadni. ( Persze, ha csak még nem lett megcsinálva jobb módszerrel ) Igazából amire ebben az esetben figyelni kell, hogy ne tudjon letestelni a mozgástól. Cixalag felejtős a hő miatt. Remélem segítettem!

4861 Molnár Bence 2007-08-07 19:28:38

nyíííí, bent van a kormány =)

hát...namost... nem ezért a megoldásért fogom szeretni a trabantot... mit össze kellett kalapálni szerencsétlent... de mind1, sikerült, tökjól néz ki, örömbódottá =)

4860 Palásti Attila 2007-08-07 18:29:52

Beindult a Trabi!
Köszönöm mindenkinek a segítséget!

4859 Prokop Gábor 2007-08-07 17:25:07  Előzmény:Varga Tibor: 43701

Erre mondják: nem jó, de legalább rossz is

4858 Varga Tibor 2007-08-07 17:22:42  Előzmény:Kovács István: 43698

alapjárati elektronika, vagy csak valahol kontaktos.

4857 Varga Tibor 2007-08-07 17:22:08  Előzmény:Tóth Péter: 43697

Hát nézd, jó az olcsó is akár, de normális olajat vegyél akkor hozzá. 5 ezer ft körül van egy tisztító szett. De semmit ne várj tőle a látványon kívül, nem fog jobban menni, nem is nagyon fog kevesebbet enni. CSak a hangja lesz jobb, szívó hang lesz. De sokkal több port enged a motorba, mint a gyári papírszűrő. emiatt is kell sűrűn olajozni.

4856 Varga Tibor 2007-08-07 17:19:49  Előzmény: Bandi: 43693

Bakokat mindenképpen kell variálni, de az nem gond. 60 ezer a motor+váltó? és mit adnak még, mert ez így sok. ha adja a féltengelyt, kulisszát, önindítót, akkor már megfelelő az összeg. ja de egy váltókódot kérj azért, akkor megsúgom mire számíthatsz ha beteszed.

4855 Pénzes Péter 2007-08-07 15:05:58  Előzmény:Kovács István: 43698

alapjárati szelep

4854 Kovács István 2007-08-07 13:23:09

hello!
szegény 4T trabim kezd kiakasztani! múltkor mentem vele a városban,és egyszer csak leállt.beindítottam , beindult ,de nem volt rajta alapjárat.Otthon idő szűkében inkább lecseréltem a karbit és nem szedtem szét.Azután megint jó lett.2 napja lementem Soltvadkertre vele+vissza (Pestre)nem volt semmi baja. amikor hazaértem leállítottam, és amikor beindítottam ugyan az mint múltkor, nincs alapjárat.benzin még bőven volt benne úgyhogy nem hiszem hogy a tank aljából szívott volna fel vmit.
Ha valakinek van ötlete hogy mi lehet a nyűgje akkor az segítsen!
köszi

4853 Tóth Péter 2007-08-07 12:33:49

Na, jól feladtátok a leckét egyik az mondja, hogy minden OK vele. A másik lebeszél. Egyik a drágábbat javasolja, a másiknak az olcsó is jó vol. Milyen az a nyitott. esetleg valaki képet tudna küldeni róla még a héten.
Köszönöm szépen a véleményeket.
helló