Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Köszönöm szépen az ültetéshez a hozzászolásokat és a segitséget de most van 1 kissebb problémám! Az én Trabim 74es évjárat és ugy vettem észre mint h. ha ezen még az 1körös füttésnek kéne lenni! (a motorburkolatrol és a kipufogocsonkrol gndolom mert nincs lemez rajta) Szeretném eredetire visszaállitani ezt! Tudna v.ki képet v. rajzot köldeni nekem erröl h. ez hogyan nézhet ki??? Elöre is köszönöm!
szia bármelyik lapot megforgathatod tetszés szerint középen próbálj meg 2 megfordítani lehetőleg a 2 ne egymás felett legyen én fordítottam már 4 is de az brutális a 2 próbálkozz ha kevés fordíts meg többet.de idővel egy kicsit össze fog ülni picit lentebb megy az ilyen módszerrel.ha akarsz még valamit megtudni privátban írj.jó tuningolást
Köszönöm mindenkinek a vízforrással kapcsolatos segítséget, mint kiderült, több baja is van, de legfőképp hengerfejpakolás csere... Remélem jó kezekben van "Gazsó"-ék műtik Csepelen. Viszont valaki tudna segíteni, hogy Trabiba a nyitható hátsó ablak honnan szerezhető be? [url=https://lmair.uw.hu/autosokk/Trabant/AJB-152_1.jpg?1109419970]Roadhog autóján is ilyen van[/url]
Sziasztok! Már írtam korábban, hogy hangos a kipufogóm, nemrég működött tökéletesen, nagyon halk volt, de eltört a leömlő alatti kipuffcső pereme, kicseréltem az egész elemet, de azóta hangos, már másodjára rakom össze, még kipufogó cementet is raktam az illesztésekhez.a középső dobom régi, nem új, de nem lyukas, talán ez lenne "elöregedve"?
Fél éve vettem egy Trabanr 1.1-et. Féltengelyszimeringet kéne cserélnem (jobb oldalon). Megköszönném ha valaki le tudná írni hogy ésszerű és legkönnyebben végrehajtható ez a művelet. Előre is köszönöm!
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy valaki rakott már fel ilyen wébert a tocsijára? [img]https://www.kepfeltolto.hu/2007/8/13/44sy.JPG[/img] [img]https://www.kepfeltolto.hu/2007/8/13/44t0.JPG[/img] [img]https://www.kepfeltolto.hu/2007/8/13/44t1.JPG[/img] [i](Módosította santi84 2007.08.13. 14:43-kor)[/i]
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem h. 601es Trabimat szeretném megültetni! Régi laprugos még hátul is! Csinált már v.ki ilyet??? Mi a Tapasztalat??? Én olyat hallottam h. az 1ik lapot forditva kell visszatenni de szeretnék elöbb még hallani több ötletet! Ja és ha csak ez van akkor melyik lapot kell megforditani??? Köszönöm elöre is a válaszokat!
hali. féklámpa gombát keresd, me.irány bal torony mellett a keresztartóra felcsavarozott fékcső elosztón. A vezetékeket összeérinve látsz fényt, akkor gomba csé!
A főfékhenger végén találod a féklámpa kapcsolóját. Húzd le a 2 vezetéket és zárd össze. Ekkor világítania kell a féklámpáknak ha amúgy minden rendben van ahogy írtad a biztosítékok és a lámpák környékén. Ha így működik, akkor tönkrement a kapcsoló. A cseréje egyszerű, a legtöbb autósboltban kapható. Viszont a cserét követően levegő kerülhet a fékrendszerbe mivel a kapcsoló hidraulikus működtetésű, a fékfolyadék nyomása kapcsolja. Tehát ha kapcsolót veszel vegyél a biztonság kedvéért egy doboz DOT 3-as fékfolyadékot is, mert lehet hogy szükség lesz rá
Szia Mindenki SOS - egy gyors kérdés. Tegnap még volt féklámpám - ma már nincs Hova tünt a fény??? Biztosítékok rendben - égő rendben - semmi Mi lehet a bibi?? - a pesi belvárosi út?? nem hiszem. Csak megyek ma a Baross úton mellém ér egy BMW - asszongya - egyik féklámpa sem pislákol - na mondom király - és azóta is semmi
PLease - HELP - vki - holnap megyek haza: 160 km - Metőtúr - és jó lenne egy kis piros fény - ha lassulásra kényszerülök - a 4-esen. Előre is Nagyon Köszi Bárki is az
Sajnos a lamdaszondám elhalálozott. Megolvadt benne a cin, és kijött belőle a jeldrót. Midegy, vettem vmi BOSAL-t vagy mit, az csak jó lesz, ráadásul kisebb is, úgyhogy jobban elfér a váltórudazat mellett.
Elég fura jelenségeket produkált a gép: meleg motornál, durrogott, fulladt, imbolygott az alpjárat. De ahogy széthúztam a szonda csokiját, egyből minden normális lett. Úgyhogy ezzel a "megnyírbált" szondával megszíttam...
Nem tudom a wartburg jeladója milyen, hány saru megy rá? ha csak egy, akkor azt kell összekötni a mutató műszer G-vel jelölt csatlakozójára. Aztán kell egy test, vagy -, vagy 31 a jele, valamint egy gyújtás pozitív, 15, vagy + a jel. És kell mégy egy világítás, oda meg a helyzetjelző + árama kell. A km óránál a szürke-zöld vezeték az.Igazából wareszéra nem emlékszem, Trabinál tuti így van. [i](Módosította Tibke 2007.08.09. 10:09-kor)[/i]
Sziasztok.. kéne gy kis segítség.. a lényeg hogy a trabiba szeretnék berakni egy üzemanyagmérőt..a tankba be van építve egy szerkezet..én szereztem egy kétütemű waresz üzemanyagmérőt.. csak sajna nem tudom mit hova kell kötni.. szívesen venném ha valaki leírná nekem. köszi
Sziasztok Szeretném megkérdezni azoktol akik a 2T trabant 28H1-1 karburátorba a 45-ös segéd fuvokát kicserélték 70-re.Igaz , hogy talán jobban húz a gép,de eddig vitte a 120 - at most igy csak a 110-et könyörögve viszi.Talán nem pörög annyira fel a motor negyedikbe. Nincs üveg hangja.Valamin állítcsak vagy mivan ? Co2 tüszelepen állítottam 2,5 fordulatra kifelé .Lehet köze hozzá ?
Sziasztok! Azt kérdezném, hogy lehet-e külön kapni 1.1T-re automata szivatót! Ugyanis az enyém nem zár rendesen és kicsit sokat zabál a kicsike! Vettem már bontottan karbival(trabanttal) együtt de az is szar volt! Szóval lehet kapni? ja és mibe fog kb fájni? Előre is kösz a válaszokat! Peti
Hát már hogyne kellene. Az olajfilm fogja meg a port, enélkül simán átszáguldana a motoron. A háló szárazon csak a kisebb zsiráfokat, griffmadárbébiket fogja meg.
Valamelyik este unalmas pillanataimban eszembe jutott egy megoldás a tőben levágott drótjaidra: ha van még vagy 5 mm vezeték, akkor meg lehet próbálni csúszósarut rátenni. Az biztos nem fog elengedni, elolvadni. ( Persze, ha csak még nem lett megcsinálva jobb módszerrel ) Igazából amire ebben az esetben figyelni kell, hogy ne tudjon letestelni a mozgástól. Cixalag felejtős a hő miatt. Remélem segítettem!
hát...namost... nem ezért a megoldásért fogom szeretni a trabantot... mit össze kellett kalapálni szerencsétlent... de mind1, sikerült, tökjól néz ki, örömbódottá =)
Hát nézd, jó az olcsó is akár, de normális olajat vegyél akkor hozzá. 5 ezer ft körül van egy tisztító szett. De semmit ne várj tőle a látványon kívül, nem fog jobban menni, nem is nagyon fog kevesebbet enni. CSak a hangja lesz jobb, szívó hang lesz. De sokkal több port enged a motorba, mint a gyári papírszűrő. emiatt is kell sűrűn olajozni.
Bakokat mindenképpen kell variálni, de az nem gond. 60 ezer a motor+váltó? és mit adnak még, mert ez így sok. ha adja a féltengelyt, kulisszát, önindítót, akkor már megfelelő az összeg. ja de egy váltókódot kérj azért, akkor megsúgom mire számíthatsz ha beteszed.
hello! szegény 4T trabim kezd kiakasztani! múltkor mentem vele a városban,és egyszer csak leállt.beindítottam , beindult ,de nem volt rajta alapjárat.Otthon idő szűkében inkább lecseréltem a karbit és nem szedtem szét.Azután megint jó lett.2 napja lementem Soltvadkertre vele+vissza (Pestre)nem volt semmi baja. amikor hazaértem leállítottam, és amikor beindítottam ugyan az mint múltkor, nincs alapjárat.benzin még bőven volt benne úgyhogy nem hiszem hogy a tank aljából szívott volna fel vmit. Ha valakinek van ötlete hogy mi lehet a nyűgje akkor az segítsen! köszi
Na, jól feladtátok a leckét egyik az mondja, hogy minden OK vele. A másik lebeszél. Egyik a drágábbat javasolja, a másiknak az olcsó is jó vol. Milyen az a nyitott. esetleg valaki képet tudna küldeni róla még a héten. Köszönöm szépen a véleményeket. helló