Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör 2

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

5202 Biacsics Gábor 2007-09-10 17:38:22  Előzmény: hks: 44044

De vajon miért nem jó a Waresz blokkra fogatni ahova eredetileg is van,vem férne el a laprugótól?Másra nem tudok gondolni...Most is volt duenen egy 14-ért,persze lecsúsztam róla... Nem marad más hátra muszály lesz újat vennem,csak annak kicsit borsos az ára.

5201 kirchner krisztián 2007-09-10 17:35:24  Előzmény:Biacsics Gábor: 44043

Hello!Véletlenül van egy közdarabom,esztergált aluöntvény,egy működő gépből származik.Ha érdekel hívj:06 70 940 5981.

5200  hks 2007-09-10 17:10:06  Előzmény:Biacsics Gábor: 44043

szia láttam már olyat is amin a közdarabra volt feltéve az önindító a bölcső és a féltengely között természetesen a motor mögött.mindenki máshogy oldja meg.a duen -en régebben árult valaki közdarabot 17000 körül ha jól emlékszem próbálkozz ott is hirdetni.

5199 Biacsics Gábor 2007-09-10 16:27:48

Egy újabb kérdésem lenne Waresz mocis 2t Trabival kapcsolatban:Még nem sikerült közbetétet szereznem,ezért nem is tudom h milyen önindító kell hozzá??Nekem eddíg a Wareszé tünt logikusnak,de mindenki mást mond... Egyáltalán a Trabié hogy érne be a Waresz lendkeréken levő fogaskoszorúra a Trabi váltóbol,úgy h még a közbetét is közé jön???Vagy jó a Wareszé csak félreinformáltak?
[i](Módosította biacs 2007.09.10. 18:28-kor)[/i]

5198 Rell Miklós 2007-09-09 20:22:11  Előzmény:Barabás Tomi: 44037

hmmm... ezt most a snydman oldalára mondtad? Ott szerintem leginkább egy Trabiról van szó, és nem hinném, hogy mindezek után meg akarna válni tőle...
Csak azért mutattam, hogy lásd, ő hogyan csinálta.

5197 Rell Miklós 2007-09-09 20:19:18  Előzmény:Támba Csaba: 44039

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/070909/P1010062_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
Nocsak, miket látni a szélvédő helyén keresztül! Az a sok vas ott szintén nem gyári!
[i](Módosította Grisa 2007.09.09. 22:19-kor)[/i]

5196 Szegedi Árpád 2007-09-09 20:08:05  Előzmény:Támba Csaba: 44039

De szép tetősínek!

5195 Támba Csaba 2007-09-09 20:01:31  Előzmény:Rell Miklós: 44036

Grisa! A múltkor aggóddtál a motorterem miatt
Alakul, ha lassan is Persze egyelőre csak ideiglenes bontott cuccokkal van összepróbálva nem újakkal

Van itt minden Fiat, Opel, Volkswagen, Wartburg, Skoda, Dacia, stb., stb. alkotóelem
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/070909/P1010058_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Opel Corsa B levegőszűrő átfaragva műanyaghegesztéssel + 4T Trabi beömlőcsonkkal
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/070909/P1010059_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Kicsit "cápás" a műszer hűtőrács nélkül
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/070909/P1010061_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Króm tetősínek a helyükön
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/070909/P1010062_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Egyelőre...

5194 Barabás Tomi 2007-09-09 19:29:24

http://bjtuning.fw.hu/ ezt most találtam elég jó oldalnak tűnik!

5193 Barabás Tomi 2007-09-09 19:26:58

jó ez az oldal meg vannak fasza trabik is! és nemtudod ezért mennyit kérnek el?

5192 Rell Miklós 2007-09-09 19:17:18  Előzmény:Barabás Tomi: 44035

Ha jól emlékszem, a [url]http://www.snydmans-wahn.de[/url]-n is vannak képek szélesítésről. Asszem, ott úgy csinálta meg a jóember, hogy egy felújítás kereteiben amúgy is levette a duroplasztokat és a sárvédőíveket. És ezeket úgy hegesztette vissza, hogy még egy plusz lelmezívet rakott a sárvédő és az új ív közé. De lehet, hogy rosszul emlékszem, nézd meg! Azt szokták mondani, hogy ilyen módszerrel kb 3 centit lehet kijjebb jönni, de azt hiszem, extrémebb helyeken 5-6 centit is kihoznak, de akkor már nemtom hogy feszítik fel rá a durót...

5191 Barabás Tomi 2007-09-09 19:05:10

Giorgio80! Nem akarom hátul módosítani mert akk a gyári felni nem fog rá visszamenni rendesen! nekem 6x13as az alufelni sztem (remélem) nem fog kelleni hosszabb tőcsavar, amúgy hátul neked kilógott a 185ös azért szélesítetted ki? tudnál majd küldeni vmi képet ahol látszik az autód meg a felnik ha nem gáz csak kíváncsi vagyok rá! kössz kössz

5190 Molnár György 2007-09-09 18:55:21  Előzmény:Szabó Levente: 44029

sztem nem hülye ötlet, ugyanúgy fog kinézni mint 2T, csak jóval munkásabb.
(nyomtávszélesítő-osztókörmódosítóval mindent a szépségért hajrá)
/ bocsi hogy most én válaszolgattam/

5189 Molnár György 2007-09-09 18:52:36  Előzmény:Nagy Dávid: 44028

Találsz itt leírást a témára
nem írok tobbet.
műszakin nem szólják meg. nekem úgy ment nem foglalkoztak vele.
de vizsgáztató válogatja, egy külön állatfaj ugyebár

[i](Módosította giorgio80 2007.09.09. 20:53-kor)[/i]

5188 Molnár György 2007-09-09 18:37:07  Előzmény:Szabó Levente: 44026

Nekem is kicsi volt a lámpagyűrű, de csak fél centin múlott. Jótanács: festés előtt rakd be, és alakíts. mert én utána csináltam, és össze is b..tam a drága fényezést. Mert vágni nem akartam, elszineződik a festés, ezért behajtogattam fogóval, de meg is repedt a festés ez van.

5187 Molnár György 2007-09-09 18:30:12  Előzmény:Barabás Tomi: 44022

Bocsika hogy most jöttem.
Szélesítés: kihúztuk a sárvédőt, megvégtuk, és belehegesztettünk, és merevítettük is pár helyen. Elöl nem gond a felni befér, elfordul meg minden. előre kell a mozgókúp. Hátra meg jobban jársz ha közéfuratsz az eredeti csavaroknak. Én tetettem bele 4x100 as osztókörre szoros illesztéssel, ricnizéssel, ( esztergályos csinálta nem tom pontosan hogy ) és a felni csavarjai fogják hátul. Elől viszont hosszabb tőcsavart csináltattam jófajta anyagból. fejből nem tudom a méretét de függ a felnidtől. Az enyém 6x14" de a gumi annyira peres rajta, hogy a gyári átmérőtöl minimálisan különbözik.

5186 Hordós Márton 2007-09-09 18:02:19  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 44024

Kösz szépen váltó van már csak ki kell cserélni.
Üdv.:Maroko

5185 Szabó Levente 2007-09-09 17:29:08

irmscher felnit 4Tre feltenni az hülye ötlet?

5184 Nagy Dávid 2007-09-09 17:15:09

Sziasztok! Kérdésem lenne.
Hogyan tudnám a 4T Trabi hátsó kerekeit megdönteni, úgy, hogy ne "tátra-szerű" legyen?
Valami olyan megoldás kellene, ami olcsó és visszafordítható (mert gondolom műszakin megszólnák). Előre is köszönöm!

5183 Szabó Géza 2007-09-09 08:47:53

Hellótok!
Tudna nekem valaki Főtengely felujitó mühelyt ajánlani?Főleg Győr környékéről érdekelne de ha nincs más is jó lesz.
Kössz!

5182 Szabó Levente 2007-09-08 18:58:29

Sziasztok
A következő kérdésem lenne azokhoz akiknek golf angel eyes fényszorók vannak a trabijába beépítve! Csak nekem kicsi a lámpagyürű,vagy nektek is az volt!? Nem találok rá megoldást. Tudtok valami tanácsot adni ez ügyben?
Segítségeteket előre is köszönöm
üdv Lev

5181 Kacsándi Szabolcs 2007-09-08 18:26:28  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 44024

A hírdetések közt van is eladó 4T váltó!

5180 Kacsándi Szabolcs 2007-09-08 18:19:58  Előzmény:Hordós Márton: 44015

Hali!Próbáljatok a kuplungon állítani,de valószínű nem lesz jó.Csúnyán használták a váltót és szinkronhibás lett.Ezt sajnos csak javítással lehet megoldani.Lehet egyszerűbb egy váltót szerezni ami biztosan jó.

5179 Rell Miklós 2007-09-08 16:39:34

Na most már megkérdezem!
Az van, hogy a 4T-n olyan "csörgős" hangot hallok ha odalépek neki. Előgyújtást próbáltam állítgatni, annak az az eredménye, hogy ha a mostanitól kisebb előgyújtás felé megyek akkor lecsökkenik az alapjáratom, és az egész olyan bizonytalanná válik, rángat meg ilyesmi. Ugyanakkor a fogyasztás is megnő (akár kétszeresére). Ha a mostaninál nagyobb előgyújtást adok, akkor meg nem indul be! Teker rajta egyet az indítómotor, aztán a nagy előgyújtás miatt megáll az egész! A motor "ellentart" az indítómotornak, úgyhogy az is megáll. Szóval ha kisebb az előgyújtás akkor bizonytalan lesz az egész, ha nagyobb akkor már iszonyatosan nagy lesz, így meg ha gázt adok akkor csörög. Az előgyújtás-szabályozót szétszedtem amennyire tudtam, és megvizsgáltam, működni látszik, nincs felakadva vagy ilyesmi. A membrános szabályozó is jó kell legyen, mert a régi átengedett és kicseréltem, ez (szájjal ellenőrizve) jó volt. Bár a beakasztófül lukja nagyobb, és lehet, hogy van némi játéka... A vákuum is jó elvileg, mérve nem volt, de a csövek jók, nem szelelnek, szépen felszorulnak a helyükre, kemények, nem tudnak összeszívódni. Karburátor is jó kéne hogy legyen, legalábbis ahonnan származik ott jó volt. Annyi hibáját vettem észre, hogy a tűszelep rugója már fáradt kicsit, és így nem teljesíti azt a gyári előírást, hogy kinyomott rugóval támassza fel az úszót 45fokban tartva a vízszinteshez képest. Viszont a szint is jó elvileg. Ami viszont nem nagyon jó, hogy ha erre a motorra rakok akármilyen karbit, azon nem tudok alapjáratot állítani. Tekerhetem akárhova, nem történik semmi. Ja, és a bubileválasztót is újra cseréltem, és nemrég (egy éve) lett elosztófedél és rotor cserélve (igaz, csak orlik márkájú, de ahhoz képest hogy előtte miket művelt a kocsi, csere óta ezerszer jobb). No, akkor várom a tippeket.

5178 Barabás Tomi 2007-09-08 11:36:54

és giorgio80 hogyan szélesítettétek ki a sárvédőt? azért nem tudom még h befér-e mert 4x100as a felnim és kéne mozgókúpos anya h faszán megfogja a felnit, amúgy nekem is 6x13as!

5177 Barabás Tomi 2007-09-08 11:26:01

jah ott a motortérben fent középen? akk megnézem ott biztos koszos lesz

5176 Rell Miklós 2007-09-07 17:51:52  Előzmény:Barabás Tomi: 44016

Nem, én nem arra gondoltam! Én tényleg a fűtőradiátorra gondoltam! A ventillátor alatt van. Az utastér-szellőztető ventillátor alatt. Két vízcső is megy oda...

5175 Molnár György 2007-09-07 17:05:14  Előzmény:Barabás Tomi: 44013

Vágom
Beférni befér de iszonyat szűk. Nekem 6" os felnin van és a bionság kedvéért 2-2 centit ki lett szélesítve a kasztni. De a lengéscsillapító felső rugótányérba, és a rugóba beleér a gumi. Nem sokáig mert 7 végén össze lesz tolva a tányér. Ennyi csak
De a látvány az jó. Mint egy úthenger. Persze nem egészséges teljesen ilyen széles papucs, de istenem. Nehéz is, meg hát azért csak feleannyival széleseb, és a fékeknek is kapaszkodni kell, mert felület aaaz van.

5174 Bogár Balázs 2007-09-07 15:46:17

másik dolog....eljöttek az esős napok, és a trabim faszányosan beázik az első szélvédőnél. Gondolom nem csak nálam vannak ilyen gondok.
Hogyan lehetne ezt kiküszöbölni?
Próbáltam másik gumit betenni de azzal is beázik utángyárit meg nem akarok venni.Esetleg valakinél gyári?
[i](Módosította Bbalazs 2007.09.07. 17:46-kor)[/i]

5173 Bogár Balázs 2007-09-07 15:44:54  Előzmény:Barabás Tomi: 44013

nekem 185 volt fennt, kicsit faragni kell a sárvédő ívből meg terpeszteni és elfér bár ha volt már javítva a sárvédő ív nem biztos hogy kell

5172 Barabás Tomi 2007-09-07 12:20:28

jah h te arra a radiátorra gondolsz, azt nyáron cseréltem zsír új szal biztos h nem koszos, én azt hittem van vmi fűtőradiátor, az a baj h sehol nemtalálom a trabi fűtésrendszerét akár vmi rajzot róla.

5171 Hordós Márton 2007-09-07 11:30:56

Üdv mindenkinek!
Nem sokszor szoktam ide írni de most sajna kell. A legjobb barátom "kicsi ricsi" máma vett egy négyütemű trabantot. De van a váltójával egy kis probléma. Kettesbe meg lükfercbe nehezen lehet bele rakni plusz amikor lükfercbe tesszük akkor kiugrik belőle és csattan egy nagyot. Mi lehet vele? Lehet hogy váltó csere?
A kocsi teljesen gyári széria kocsi átalakitás még nem volt rajta.
Ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönném.
Üdv.:Maroko

5170 Rell Miklós 2007-09-06 20:28:41  Előzmény:Barabás Tomi: 44012

Ahhoz, hogy megnézd, hogy nincs-e rajta szemét, csak a ventillátort kell leszedni, az egyszerű volt asszem.
Ha már a radiátort akarod kivenni ahhoz... hát... én még nem szedtem ki, de úgy állnék hozzá, hogy csak a két csövét valahogy olyan magasra emelem, hogy ne folyjon ki a víz, aztán annyi... És akkor csak az folyik ki, ami a radiátorban van. De lehet, rosszul csinálnám, csak mondom, én így próbálnám...

5169 Barabás Tomi 2007-09-06 20:22:15

azt nem vágja vki h hátra befér-e a 185ös gumi? előre jó az biztos csak hátul nemtom

5168 Barabás Tomi 2007-09-06 20:18:21

ahhoz h a radiátort szétszedjem le kell engedni a vízet gdolom nem?! azért lenne jó ha más is írni h neki milyen a gép m lehet h ennyit tud és semmi baja. de köszönöm

5167 Rell Miklós 2007-09-06 20:14:09  Előzmény:Rell Miklós: 44010

Persze az is lehet ám, hogy az a normális, hogy csak ennyi idő után fűt, és nálam van valami bibi, hogy előbb...

5166 Rell Miklós 2007-09-06 20:11:09  Előzmény:Barabás Tomi: 44009

hát akkor amire én tippelek: Eltömődött/vízköves radiátor, vagy hiányzó/hibás termosztát, vagy... esetleg nézd meg, hogy a radiátor felett a levegő útját nem zárja-e el valami szemét ami odakeveredett... Ezt emlékeim szerint elég könnyű megnézni, szóval ezzel kezdeném...
Aztán meg... hát elvileg a leírás szerint a Trabi vízrendszerét nem kell légteleníteni, mert lelégteleníti magát, de a Wareszét meg kell valamiért, pedig egyforma. Szóval esetleg egy légtelenítés a radiátornál...

5165 Barabás Tomi 2007-09-06 20:05:52

4T bocs

5164 Rell Miklós 2007-09-06 20:02:32  Előzmény:Barabás Tomi: 44007

Hmmm... de most végülis 2T vagy 4T?

5163 Barabás Tomi 2007-09-06 19:55:21

kössz Grisa nemtom lehet nekem vmi elvan dugulva m sok idő mire bemelegszik és akk se éppen hot nincs tippetek?

5162 jocking . 2007-09-06 19:30:39  Előzmény:Rell Miklós: 44005

Az csak "ál" weber. Legalábbis a legtöbb trabin. De ha már itt tartunk, akkor a moci is VW, csak NDK-s gyártmány.

5161 Rell Miklós 2007-09-06 19:29:12  Előzmény:jocking .: 44004

Hát... a 4T karbija is VW. Sőt! Weber!

5160 jocking . 2007-09-06 19:26:47  Előzmény:Rell Miklós: 44003

Kösz... Dehát azért bízok abban, hogy a VW az mégiscsak VW... Mellesleg a lambdaszondával már volt gond, az majdnem annyiba volt, mint a teljes rendszer...

5159 Rell Miklós 2007-09-06 19:22:26  Előzmény:jocking .: 44002

csak egyszer legyen baja!

5158 jocking . 2007-09-06 19:19:41  Előzmény:Rell Miklós: 44001

Ezért jó az innyektor.

5157 Rell Miklós 2007-09-06 19:18:11  Előzmény:Nagy Dávid: 43999

Ha annyian seggberúgnák a szerelőket ahánynak a 4T karbiját elrontották, külön osztályt nyithatnának nekik a kórházakban...

5156 Kacsándi Szabolcs 2007-09-06 19:06:57  Előzmény:Nagy Dávid: 43999

Aha,az más.Nekem is csinál ilyet a 4T,bár az enyém inkább leáll,de mennek a hengerek.A baj annyi hogy alig van olyan szerelő aki ért hozzá.Általában csak a CO-hoz állítják,az már nem érdekli hogy jól is menjen.Esetleg ha a nyakára jársz,kísérletez rajta,de szerintem reklamáld meg.

5155 Nagy Dávid 2007-09-06 18:55:31  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 43997

Elvileg a karbival msot semmi gond nem lehetne, mert az lett csináltatva. Ha pedig azzal vana gond, akkro segberúgom a szerelőt...


4 ütem, 4 ütem... Bocsi, ez kimaradt...
[i](Módosította bigdee888 2007.09.06. 20:56-kor)[/i]

5154 Rell Miklós 2007-09-06 18:54:37

Valamiért az az érzésem, hogy egyikőtök 2T-ről, másikótok 4T-ről beszél. Szóval mi is van itt?

5153 Kacsándi Szabolcs 2007-09-06 18:51:27  Előzmény:Nagy Dávid: 43996

Lehet már a motor kopottságát jelzi.Mikor lett felújítva.Ha újabb fajta a karbi,annál egy pillangószelep lezárja a szívótorkot,és ilyenkor jelentkezhet tömítettlenség.Vagy a karbi karimája gőrbe és fals levegőt szív,vagy valamelyik szimmeringnél.